Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.
Уважаеми ръководител и играч,
Curaçao eGaming („CEG") прегледа цялата документация, подадена от Играча и Оператора („Страните") във връзка с тази жалба. CEG потвърждава, че и на двете страни е предоставено достатъчно време, за да съобщят изявленията си и да предоставят доказателства, подкрепящи изявленията си.
В този случай CEG се произнася в полза на Оператора, защото:
Операторът, по мнение на CEG, е действал в съответствие с публичната информация на своя уебсайт, на която се е позовал Операторът, както и е предоставил подкрепящи изявления.
Операторът е предоставил на CEG съответните доказателства, показващи, че има IP-конфликт и/или използване на едно и също устройство. Това означава, че множество акаунти използват един и същ IP адрес и/или устройство.
Въпреки че Операторът е предоставил на CEG убедителни доказателства, необходими за вземане на решение, в този конкретен случай той не е одобрил споделянето на тези доказателства за целите на поверителността и/или предотвратяването на измами.
CEG постановява, че спорът между страните се разрешава, както следва:
Операторът да възстанови сумата на последния депозит на Играчите.
Неспазването на това решение от страните може да доведе до дисциплинарни действия от CEG срещу която и да е от страните.
И двете страни могат да подадат жалба срещу това решение в рамките на седем дни пред Апелативната комисия на CEG. Жалби, които не са получени навреме или не включват надлежна идентификация, нови доказателства и/или мотивация на жалбата, се игнорират.
С Най-Добри Пожелания,
Кюрасао електронни игри | Отдел ADR
Curaçao eGaming се ангажира с Кодекса на поведение на отговорния Gamin g 2022 („CCRG 2022"). Прочетете още.
Моля, проверете дали този имейл е от Curaçao eGaming („CEG"), като проверите дали имейл адресът е: play
er-support@curacao-egaming.com
Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.
Dear Executive and Player,
Curaçao eGaming ("CEG") has reviewed all documentation that has been filed by the Player and the Operator (the: "Parties") in the matter of this complaint. CEG acknowledges that both parties have been granted ample time to communicate their statements and provide evidence, supporting their statements.
In this case, CEG rules in favour of the Operator because:
The Operator, in the view of CEG, has acted in accordance with the public information on its website, to which the Operator has referred to, as well as provided supporting statements.
The Operator has provided CEG with relevant evidence showing that there is IP-conflict and/or use of the same device. This means multiple accounts are using the same IP and/or device.
Although the Operator has provided CEG with convincing evidence required to make its ruling, in this specific case, it has not approved to share this evidence for confidentiality and/or fraud prevention purposes.
CEG rules that the dispute between parties shall be resolved as follows:
Operator to reimburse the Players last deposit amount.
Failure of parties to abide by this ruling may result in disciplinary action by CEG against any of the parties.
Both parties may file an appeal against this ruling within seven days with CEG’s ADR Appeals Commission. Appeals that have not been timely received or do not include proper identification, new evidence and/or motivation of the appeal shall be ignored.
Best regards,
Curaçao eGaming | ADR Department
Curaçao eGaming has committed to the Code of Conduct Responsible Gaming 2022 ("CCRG 2022"). Read more.
Please verify that this email is from Curaçao eGaming ("CEG") by checking that the email address is: play
er-support@curacao-egaming.com
Автоматичен превод: