НачалоФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 3 години от michifran555
|
62 812 преглеждания 389 отговора |
|
1...5 6 7...20
Marhofer
преди 1 година

Бих казал, че това е само един служител, който не знае какво правят останалите... както казахте. За съжаление, това води до забавяне, което може да провокира играчите да направят прибързани заключения.

От колко време се опитвате да преминете проверката, моля? И какво изглежда не е наред с документа?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Как трябва да подам жалба? В края на краищата тук казиното не съществува.


Цялата работа става все по-малко забавна. Трябва да докажа стария си адрес

така че казиното може да промени новия ми адрес, но ако имам документа

към поддръжката изпратете ми внезапно трябва да докажа новия си адрес

а не стария ми. Сменя се вече 4 дни. Това е абсолютно отвратително

Автоматичен превод:
Marhofer
преди 1 година

Вероятно има 2 процеса на проверка. 1x автоматичен, който проверява вашите документи и без

Причината, че вашият акаунт е потвърден и след това отново ръчно от персонала. Тогава какво за тях

пълната проверка е отговорна.

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Не се притеснявайте, видимостта на казиното не ви лишава от подаването на жалбата. Опитахте ли това, моля?

Използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create , след което ме уведомете.

Като алтернатива можете да изберете опцията „Не познавам казиното", за да преминете този проблем. Само не забравяйте да споменете казиното в описанието.

Въпросът е, че вашият местен GGL ни пречи да показваме DE-лицензирани казина на една и съща страница с нелицензираните, така че технически сме принудени да ги скрием. Боя се, че това не е наша работа. 🙁

Опитайте също така да подадете жалба относно това ограничение директно до GGL.

Разбирате ли какво имам предвид, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

След 6 дни окончателно отхвърляне на документите ми и 14 дни проверка най-накрая беше прието и всичко това само за промяна на адресния ред....

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Бих казал, че е страхотно, че проблемът отмина, но всъщност е доста тъжно, що се отнася до времевата рамка!

Поне можеш да оставиш това зад гърба си, нали?

Благодаря, че ни уведомихте!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще видя дали някога ще поискам теглене. Само не разбирам защо го правят толкова странно сложно и правят всичко, за да не преминете през проверката, а от страна на техния партньор всичко е направено много бързо и по съвсем различна процедура

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 6 дни окончателно отхвърляне на документите ми и 14 дни проверка най-накрая беше прието и всичко това само за промяна на адресния ред....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко това е грешно. Привличането на депозиращ клиент в казино е изключително скъпо. Когато ги конвертирате в реални пари, получаването на депозиращ клиент струва на казиното около 200-300 евро (маркетингови разходи, PPC, партньорска комисионна и т.н.). След това позволявате на клиента да премине през всичко това само заради адресната линия.

Вярвам, че служителите биха действали по различен начин, ако знаеха колко могат да загубят с всеки клиент, който ги напусне... Така че все още ли играете в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

НАПРАВЕН ДЕПОЗИТ MRBET ДЕПОЗИТ 100 И 50 REAIS

ИГРАХ НА СТИМУЛ, ЧЕ МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ БОНУС БАЛАНСА ОТ МОЯ СМЕТКА САМО СЛЕД 206,00 BRL реала Погледнах и казах добре

В края на деня беше 6 реала за мен, играх още малко, сумата отиде до 6745,00 R$ за мен, това може да бъде моят депозит, дори не люлка. играйте до 6,745.00 можете да вземете micharia същото нещо кражба не използвайте ужасен сайт посещава чата не разбира нищо

Автоматичен превод:
NAYLINEEGO
преди 1 година

Честно казано, автоматичният преводач не се справи много добре със задачата в този момент.

Разбирам, че сте взели бонус за депозит 100 + 50R, какво се обърка, моля?

Доколкото виждам, всички тези бонуси се състоят от 40x залагане:

„Ще трябва да заложите 40 пъти стойността на бонуса, за да изчистите бонуса и да можете да изтеглите печалбите си.

Например, ако депозирате €100 и получите €50 бонус, ще трябва да заложите €2000 общо (€50 * 40), преди да ви бъде позволено да направите теглене.

Някои видове игри имат намален принос към изискванията за залагане: слотове 100%, видео покер 10%, игри на живо 10%."

Можете ли да потвърдите, че сте се справили с това?

Ще бъда благодарен за всякакви съвети, обясняващи проблема ви, разбира се.


Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента казиното работи без лиценз или с изтекъл лиценз!

Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Здравейте и благодаря за информацията. Мога ли да попитам откъде ги взехте или откъде знаете, че нямат лиценз или са с изтекъл срок?

Както и да е, ще го предам на нашия екип за данни, за да го разгледа и провери. Ще видим какво ще разберат.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Ако превъртите докрай надолу в тяхната страница, в края на страницата има иконата на Кюрасао. Ако кликнете върху него, ще получите информация, че казиното е нелицензирано.

file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 1 година

Благодаря ти! Забелязали ли сте, че поради скорошните промени в законите за хазарта в Кюрасао много лицензи бяха отменени, само за да бъдат зададени отново по различен начин?

Виж това:

Кюрасао се готви за по-строг режим на хазарта

Кюрасао рестартира приложението за лиценз, тъй като очаква регулиране

Бих казал, че много казина ще изглеждат нелицензирани, докато това не бъде разрешено. 🤔



Автоматичен превод:
преди 1 година

Bonjour, Je reviens après 2 ans pour vous faire part de la décision de la CEG pour un remboursement a mon égard de la part de Mr Bet.


Уважаеми ръководител и играч,



Curaçao eGaming („CEG") прегледа цялата документация, подадена от Играча и Оператора („Страните") във връзка с тази жалба. CEG потвърждава, че и на двете страни е предоставено достатъчно време, за да съобщят изявленията си и да предоставят доказателства, подкрепящи изявленията си.



В този случай CEG се произнася в полза на Оператора, защото:


Операторът, по мнение на CEG, е действал в съответствие с публичната информация на своя уебсайт, на която се е позовал Операторът, както и е предоставил подкрепящи изявления.

Операторът е предоставил на CEG съответните доказателства, показващи, че има IP-конфликт и/или използване на едно и също устройство. Това означава, че множество акаунти използват един и същ IP адрес и/или устройство.

Въпреки че Операторът е предоставил на CEG убедителни доказателства, необходими за вземане на решение, в този конкретен случай той не е одобрил споделянето на тези доказателства за целите на поверителността и/или предотвратяването на измами.


CEG постановява, че спорът между страните се разрешава, както следва:


Операторът да възстанови сумата на последния депозит на Играчите.

Неспазването на това решение от страните може да доведе до дисциплинарни действия от CEG срещу която и да е от страните.


И двете страни могат да подадат жалба срещу това решение в рамките на седем дни пред Апелативната комисия на CEG. Жалби, които не са получени навреме или не включват надлежна идентификация, нови доказателства и/или мотивация на жалбата, се игнорират.



С Най-Добри Пожелания,


Кюрасао електронни игри | Отдел ADR




Curaçao eGaming се ангажира с Кодекса на поведение на отговорния Gamin file g 2022 („CCRG 2022"). Прочетете още.


file

Моля, проверете дали този имейл е от Curaçao eGaming („CEG"), като проверите дали имейл адресът е: play

filefilefileer-support@curacao-egaming.com

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 1 година

Какво ви трябва, моля?

Може ли да напишете нещо като резюме, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Тази сутрин за моя изненада акаунтът ми беше блокиран и причината е, че имам два акаунта. Повече от година играя на вашия сайт и никога през живота си не съм създавал два акаунта. Даже се изненадах от съобщението и директно заключих, че е маскирана кражба. Преди няколко дни изпратих документите си за проверка и в навечерието на освобождаването ми казахте, че имам няколко акаунта.

Играя на вашия сайт повече от година и половина и никога не съм имал проблем. Винаги съм бил прав, така че защо да създавам втори, въпреки че имам акаунт, който работи? Писах на сервиза и те същото нещо Просто е и чисто крадено и не съм съгласен. Никога не съм го правил, обвинете ме погрешно. Ще отида във всички форуми, за да обясня вашата недобросъвестност и да получа справедливост.Y

погрешно ме обвинявате, че съм взел парите ми и това е погрешно. Откакто създадох акаунта си, се свързах с няколко телефона за една година и в момента имам 4 телефона, на които се свързвам в зависимост от този, който имам в ръка, и също така смених имейла 3 пъти, не направих нищо, никога не съм създал акаунт. Може би смяната на имейл адреса е причината за проблема?! Може би агентът, който е направил промяната на имейла, не го е направил добре, затова мислите, че имам няколко акаунта. Обикновено трябва да предоставите доказателство за моя пакет и аз чакам, но тъй като е откраднат, знам, че няма да можете да докажете, че имам два акаунта. Пиша ви, за да съобщите, че е грешка и искам доказателство и данни от така наречения втори акаунт, който създадох. Името Адресът Имейлът Телефонен номер Ако видя това, ще се съглася с вас (знам, че никога не можете да сте прав, защото втори акаунт с моето име и информация НЕ СЪЩЕСТВУВА) Напълно ме ограбвате, има $2800 в акаунта ми изчакайте отговор Благодаря ви

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 1 година

Добре,

Забелязахте ли, че ние не сме казиното? Съжалявам, че не сме; вместо това предлагаме независим форум за дискусия. За съжаление не мога да дам обяснението, което търсите. Не е по силите ми.

Имате ли връзка с казиното? Искам да кажа, можете ли да задавате въпросите си случайно там?

Както и да е, намерих подобен случай, който дойде тук, за да споделиш миналата година. Надявам се тази ситуация да не е свързана и със спортните залагания.

Кажете ми как изглежда, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Това е същият проблем и днес с решението на CEG той отказва да възстанови всичките ми депозирани пари

Автоматичен превод:
Audreyechene
преди 1 година

Здравейте.

Съжалявам да го чуя. 🙁

Само за да разбера правилно настоящото събитие. CEG реши ли във ваша полза, но казиното/спортната борса отказва да изплати, или по-скоро CEG реши ли, че казиното/спортната борса не може да се възстановява?

Моля, уведомете ме 🤔

Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини