ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от michifran555
|
44093 преглеждания 381 отговора |
|
1...5 6 7...20
Добавете пост
Qreama23
преди 1 година

Съжалявам, казиното трябва да ви обясни, че нямам представа какво изглежда неправилно или липсва.

За съжаление не мога да ви кажа какво не е наред. Просто сравнете изискванията с изпратената от вас версия. Предполагам, че става въпрос за историята на транзакциите, доказала, че акаунтът е ваш и е бил използван за депозит, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз също имам проблеми с проверката. Провериха и приеха всичко, докато се стигна до факта, че адресът ми е грешен, защото съм се преместил. Сега трябваше да поискам промяна на адреса и те казаха, че според техния GDPR (как може едно казино да има нещо подобно? много странно) отнема до 30 дни (за промяна на линия), сега искат да го удължат за 30 дни, така че че не трябва да плащат веднага. Може ли да се помогне? Поддръжката винаги пише едно и също нещо и се позовава на GDPR и каза, че определено ще бъде проверено скоро. Останалите документи са проверени в същия ден и изведнъж почти седмица....

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Здравейте.

Разбирам, че не си много доволен от това. Месец за смяна на адрес изглежда твърде дълъг, особено що се отнася до изплащането. Казината трябва да прилагат стандартите на GDPR, но това е прекалено, ако питате мен.

Мислили ли сте да подадете жалба? Имам предвид да чакам 30 дни, защото адресът е сменен, не ми се струва много правилно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Исках да знам дали Mr bet Le casino е депозирал и дали са имали проблеми с тегленето на парите?

Автоматичен превод:
madeleinrosita
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под това казино, където също можете да намерите информация, която може да е подходяща. Ако говорим за депозити, попитайте в чата кой от възможните методи на плащане биха предложили, в крайна сметка винаги е най-бързо да попитате при източника

Въпреки това, ако говорим за тегления и търсите повече информация за това казино, мога да ви препоръчам да проверите потребителските отзиви , където можете да намерите доста полезна информация и опит на други играчи. Освен това оплакванията са добър източник, който също може да информира достатъчно играча.

Индексът на безопасност на това казино е доста висок, така че мисля, че може да е добре, но опитът говори сам за себе си. Как ви звучи това? Това казино ще бъде ли подходящо за вас, ако проверите гореспоменатите неща?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, същият театър като 3 пъти преди Mr Bet иска да ви притиска за изплащания, винаги твърди, че документите няма да могат да бъдат приети. Въпреки това и тези напълно правилни. Казиното винаги се опитва да спре клиентите си, когато става въпрос за тегления. Това не е съвсем сериозно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Това е най-голямата шега, която съм чувал в казино! Единият служител не знае какво прави другият. Всичко е чиста тактика на забавяне, може би трябва да ги накарате да проверят дали казиното е платежоспособно, тъй като продължават да ви бавят, въпреки че са получили хиляди документи, които са верни.

Автоматичен превод:
Marhofer
преди 1 година

Бих казал, че това е само един служител, който не знае какво правят останалите... както казахте. За съжаление, това води до забавяне, което може да провокира играчите да направят прибързани заключения.

От колко време се опитвате да преминете проверката, моля? И какво изглежда не е наред с документа?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Как трябва да подам жалба? В края на краищата тук казиното не съществува.


Цялата работа става все по-малко забавна. Трябва да докажа стария си адрес

така че казиното може да промени новия ми адрес, но ако имам документа

към поддръжката изпратете ми внезапно трябва да докажа новия си адрес

а не стария ми. Сменя се вече 4 дни. Това е абсолютно отвратително

Автоматичен превод:
Marhofer
преди 1 година

Вероятно има 2 процеса на проверка. 1x автоматичен, който проверява вашите документи и без

Причината, че вашият акаунт е потвърден и след това отново ръчно от персонала. Тогава какво за тях

пълната проверка е отговорна.

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Не се притеснявайте, видимостта на казиното не ви лишава от подаването на жалбата. Опитахте ли това, моля?

Използвайте тази връзка: https://casino.guru/complaints/create , след което ме уведомете.

Като алтернатива можете да изберете опцията „Не познавам казиното", за да преминете този проблем. Само не забравяйте да споменете казиното в описанието.

Въпросът е, че вашият местен GGL ни пречи да показваме DE-лицензирани казина на една и съща страница с нелицензираните, така че технически сме принудени да ги скрием. Боя се, че това не е наша работа. 🙁

Опитайте също така да подадете жалба относно това ограничение директно до GGL.

Разбирате ли какво имам предвид, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

След 6 дни окончателно отхвърляне на документите ми и 14 дни проверка най-накрая беше прието и всичко това само за промяна на адресния ред....

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Бих казал, че е страхотно, че проблемът отмина, но всъщност е доста тъжно, що се отнася до времевата рамка!

Поне можеш да оставиш това зад гърба си, нали?

Благодаря, че ни уведомихте!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ще видя дали някога ще поискам теглене. Само не разбирам защо го правят толкова странно сложно и правят всичко, за да не преминете през проверката, а от страна на техния партньор всичко е направено много бързо и по съвсем различна процедура

Автоматичен превод:
преди 1 година

След 6 дни окончателно отхвърляне на документите ми и 14 дни проверка най-накрая беше прието и всичко това само за промяна на адресния ред....

Автоматичен превод:
преди 1 година

Всичко това е грешно. Привличането на депозиращ клиент в казино е изключително скъпо. Когато ги конвертирате в реални пари, получаването на депозиращ клиент струва на казиното около 200-300 евро (маркетингови разходи, PPC, партньорска комисионна и т.н.). След това позволявате на клиента да премине през всичко това само заради адресната линия.

Вярвам, че служителите биха действали по различен начин, ако знаеха колко могат да загубят с всеки клиент, който ги напусне... Така че все още ли играете в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

НАПРАВЕН ДЕПОЗИТ MRBET ДЕПОЗИТ 100 И 50 REAIS

ИГРАХ НА СТИМУЛ, ЧЕ МОГА ДА ИЗТЕГЛЯ БОНУС БАЛАНСА ОТ МОЯ СМЕТКА САМО СЛЕД 206,00 BRL реала Погледнах и казах добре

В края на деня беше 6 реала за мен, играх още малко, сумата отиде до 6745,00 R$ за мен, това може да бъде моят депозит, дори не люлка. играйте до 6,745.00 можете да вземете micharia същото нещо кражба не използвайте ужасен сайт посещава чата не разбира нищо

Автоматичен превод:
NAYLINEEGO
преди 1 година

Честно казано, автоматичният преводач не се справи много добре със задачата в този момент.

Разбирам, че сте взели бонус за депозит 100 + 50R, какво се обърка, моля?

Доколкото виждам, всички тези бонуси се състоят от 40x залагане:

„Ще трябва да заложите 40 пъти стойността на бонуса, за да изчистите бонуса и да можете да изтеглите печалбите си.

Например, ако депозирате €100 и получите €50 бонус, ще трябва да заложите €2000 общо (€50 * 40), преди да ви бъде позволено да направите теглене.

Някои видове игри имат намален принос към изискванията за залагане: слотове 100%, видео покер 10%, игри на живо 10%."

Можете ли да потвърдите, че сте се справили с това?

Ще бъда благодарен за всякакви съвети, обясняващи проблема ви, разбира се.


Автоматичен превод:
Публикация на Nodespositbonu е изтрит от Radka
Публикация на Nodespositbonu е изтрит от Radka
преди 1 година

В момента казиното работи без лиценз или с изтекъл лиценз!

Автоматичен превод:
1...5 6 7...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още