ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 3 години от michifran555
|
56263 преглеждания 389 отговора |
|
1...4 5 6...20
SunsetGaze
преди 1 година

Беше спортен бонус без крайна дата, залагах на нормални събития на живо с минимални залози. Те все още изследват изчезващия баланс....

Автоматичен превод:
pingu4
преди 1 година

Боя се, че можем само да чакаме казиното да даде своето обяснение.

Изпратихте ли теглене, преди балансът да изчезне? Това се случва, когато всички бонус условия не са изпълнени в момента, в който сте изпратили тегленето, но също така зависи от конкретните условия и платформата, която казиното използва.

Бих изчакал казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получавам парите си обратно и залагам около по-малко от 1 евро, няколко залагания (може би десет) и отново средствата изчезват... 😛 Това е нелепо 🙂


Не, не тегля никакви средства, защото не изпълнявам изискванията за залагане. В чата получавам само информация, че конкретен отдел е одобрил предоставянето на бонуса ми от ChatGuy 🙂. Очаквам това отново, обзалагам се, че ще са около 2-3 дни 🙂

Автоматичен превод:
pingu4
преди 1 година

Това е някак странно! Такъв проблем може да се случи, но два пъти за толкова сравнително кратко време!? Бих казал, че казиното трябва да провери платформата за технически грешки.

Автоматичен превод:
преди 1 година

изглежда, че след няколко залагания бонусът изглежда е деактивиран. Отново се боря 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да направя проверката много пъти и ме отхвърлят през цялото време, не знам как да кача информацията, защото тя ме отхвърля и отхвърля помощ, винаги е едно и също file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
soledadleal1990
преди 1 година

Изглежда, че опцията ви за плащане все още не е потвърдена или настроена правилно.

Определено трябва да попитате казино чат оператора и да потърсите помощ.

Кажете ми какво сте разбрали.

Автоматичен превод:
преди 1 година

изглежда, че след няколко залагания бонусът изглежда е деактивиран. Отново се боря 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих напуснал казиното, не ми казвайте, че това ви харесва! 🤦‍♀️😁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не успях да премина проверката, имам изчакващ метод на плащане чрез webpay, прикачете документи до разписката, която изпратят и проверката бъде отхвърлена, моля, помогнете

Автоматичен превод:
Sandra1983
преди 1 година

Здравейте.

За съжаление не е толкова лесно. 🙁

Опитайте се да разберете кои документи са били отхвърлени и защо. Това е най-важната част за сега.

След като разберете, опитайте се да предоставите всички документи точно както трябва, става ли?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря за помощта, ще го направя.

Автоматичен превод:
Sandra1983
преди 1 година

Ако продължавате да се борите, върнете се и обяснете напредъка, който сте постигнали, или поставете тук всичко, което имате от казиното - за да можем да се опитаме да излезем с някои идеи.

Надявам се да сте съгласни. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, бихте ли ми помогнали как да потвърдя правилно своя метод на плащане (netteler) в mr bet, просто не разбирам. качи го 2 пъти и винаги не успя

Благодаря

Автоматичен превод:
Qreama23
преди 1 година

Съжалявам, казиното трябва да ви обясни, че нямам представа какво изглежда неправилно или липсва.

За съжаление не мога да ви кажа какво не е наред. Просто сравнете изискванията с изпратената от вас версия. Предполагам, че става въпрос за историята на транзакциите, доказала, че акаунтът е ваш и е бил използван за депозит, нали?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, аз също имам проблеми с проверката. Провериха и приеха всичко, докато се стигна до факта, че адресът ми е грешен, защото съм се преместил. Сега трябваше да поискам промяна на адреса и те казаха, че според техния GDPR (как може едно казино да има нещо подобно? много странно) отнема до 30 дни (за промяна на линия), сега искат да го удължат за 30 дни, така че че не трябва да плащат веднага. Може ли да се помогне? Поддръжката винаги пише едно и също нещо и се позовава на GDPR и каза, че определено ще бъде проверено скоро. Останалите документи са проверени в същия ден и изведнъж почти седмица....

Автоматичен превод:
DerKoenig
преди 1 година

Здравейте.

Разбирам, че не си много доволен от това. Месец за смяна на адрес изглежда твърде дълъг, особено що се отнася до изплащането. Казината трябва да прилагат стандартите на GDPR, но това е прекалено, ако питате мен.

Мислили ли сте да подадете жалба? Имам предвид да чакам 30 дни, защото адресът е сменен, не ми се струва много правилно.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Исках да знам дали Mr bet Le casino е депозирал и дали са имали проблеми с тегленето на парите?

Автоматичен превод:
madeleinrosita
преди 1 година

Здравейте, преместих публикацията ви под това казино, където също можете да намерите информация, която може да е подходяща. Ако говорим за депозити, попитайте в чата кой от възможните методи на плащане биха предложили, в крайна сметка винаги е най-бързо да попитате при източника

Въпреки това, ако говорим за тегления и търсите повече информация за това казино, мога да ви препоръчам да проверите потребителските отзиви , където можете да намерите доста полезна информация и опит на други играчи. Освен това оплакванията са добър източник, който също може да информира достатъчно играча.

Индексът на безопасност на това казино е доста висок, така че мисля, че може да е добре, но опитът говори сам за себе си. Как ви звучи това? Това казино ще бъде ли подходящо за вас, ако проверите гореспоменатите неща?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, същият театър като 3 пъти преди Mr Bet иска да ви притиска за изплащания, винаги твърди, че документите няма да могат да бъдат приети. Въпреки това и тези напълно правилни. Казиното винаги се опитва да спре клиентите си, когато става въпрос за тегления. Това не е съвсем сериозно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Това е най-голямата шега, която съм чувал в казино! Единият служител не знае какво прави другият. Всичко е чиста тактика на забавяне, може би трябва да ги накарате да проверят дали казиното е платежоспособно, тъй като продължават да ви бавят, въпреки че са получили хиляди документи, които са верни.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини