ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 17)

преди 2 години от michifran555
|
54770 преглеждания 389 отговора |
|
1...16 17 18...20
Добавете пост
Jaro
преди 3 месеца

сега говоря с тях, те ръчно анулираха доказателството за адрес и личната ми карта.

сега те се повтарят като роботи в обслужването на клиенти, изглежда това ще стигне до спор

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

сега говоря с тях, те ръчно анулираха доказателството за адрес и личната ми карта.

сега те се повтарят като роботи в обслужването на клиенти, изглежда това ще стигне до спор

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

те ме помолиха да попълня формуляр, за да поискам информация в правилния отдел.

Имам лошо предчувствие за това. Това не е първото ми родео, да се надяваме, че този път ще греша.

Предполагам, че имам време до 18 август, тъй като този брой започна 5.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

От една седмица верификацията на самоличността ми е отхвърлена по различни причини или получавам известие в чата, че е отхвърлена, следващият казва, че е за проверка и т.н.

Никога досега не съм изпитвал нещо подобно.

Малки откъси filefilefile

Не препоръчвам този доставчик.

Следователно парите винаги са в сметката на играча с надеждата, че няма да ги загубите, но аз не го губя и трябва да отида до защитата на потребителите.

Всякакви предложения за решения

lg


Автоматичен превод:
Playingerin
преди 3 месеца

Съжалявам за тази ситуация, но мога ли да попитам какви са причините за отказ?

Предоставихте ли всички необходими документи в правилния формат и с добро качество? Много пъти това са грешките, които играчите правят и затова казиното ги отхвърля.

За съжаление, нашият екип няма да може да се намеси преди 14-дневния срок, както е обяснено във вашата жалба , но дотогава можете да попитате поддръжката дали всичко е наред с предоставените документи.

Ще ни уведомите ли, моля, също? Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

сега говоря с тях, те ръчно анулираха доказателството за адрес и личната ми карта.

сега те се повтарят като роботи в обслужването на клиенти, изглежда това ще стигне до спор

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Също така казаха ли ви защо са отхвърлили ръчно вашия адрес и лична карта? Мисля, че трябва да има причина и колкото по-рано разберете, толкова по-скоро вероятно ще разберете какво да правите.

Ако научите, не се колебайте да ми кажете и, разбира се, надявам се, че няма да отнеме много време и ще можете да проверите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Трябваше да добавя още едно банково извлечение с моя адрес и друга лична карта (национална лична карта) и формуляра с искането за актуализиране на моя адрес, те ми изпратиха имейл с молба за търпение, докато продължат актуализацията на моя акаунт. (Техният IA прие новите ми документи, както и показва екранната снимка, сега зависи от другия екип ръчно да приеме документите)

file

мина доста време и нямам новини от последния им имейл преди 2 дни.

Остават ми 8 дни преди да пусна жалба.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съжалявам за тази ситуация, но мога ли да попитам какви са причините за отказ?

Предоставихте ли всички необходими документи в правилния формат и с добро качество? Много пъти това са грешките, които играчите правят и затова казиното ги отхвърля.

За съжаление, нашият екип няма да може да се намеси преди 14-дневния срок, както е обяснено във вашата жалба , но дотогава можете да попитате поддръжката дали всичко е наред с предоставените документи.

Ще ни уведомите ли, моля, също? Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм отворил жалба до 18 август, за да им дам време да отговорят.

Но споделям тук с вас последния имейл, който получих от тях (проверете датата)

----------------------------------------------


В четвъртък, 8 август 2024 г. в 20:05 ч. Mr.bet < support@mr.bet > написа:

Здравейте xxxxx,

Благодарим ви, че се свързахте с нас.

Благодарим Ви за бързия отговор и предоставянето на документите за проверка. Наистина оценяваме вашето съдействие, за да гарантираме, че процесът ви на потвърждение протича гладко.

Ние сме готови да ви преведем през всяка стъпка от процеса на проверка и се надяваме, че всичко ще бъде завършено без проблеми. Моля, изчакайте известно време, за да може съответният ни отдел да прегледа качените документи. Веднага след като проверката приключи, ще бъдете уведомени за резултатите.

Ние много ви ценим като играч и очакваме с нетърпение да продължите да се наслаждавате на времето си в нашето казино.

Благодарим ви още веднъж за търпението и сътрудничеството.

Ако възникнат въпроси, ние ще бъдем тук, за да им отговорим 24/7.

най-добри пожелания,

Управител на игралния клуб Теа

2816939

----------------

Отговорът е изпратен днес, 11 август

Скъпа Теа,

Надявам се това съобщение да ви намери добре.

Благодарим ви за скорошния имейл и за постоянната поддръжка през целия процес на потвърждаване. Пиша обаче, за да изразя загрижеността си относно забавянето на ръчната проверка на автентичността на документите ми.

Както знаете, системата AI преди това потвърди моята провинциална лична карта и доказателство за адрес, а също така потвърди автентичността на новите документи, които наскоро изпратих. Като се има предвид, че валидирането с изкуствен интелект беше успешно както за предишните, така и за новите документи, аз съм загрижен за удълженото забавяне на процеса на ръчен преглед.

Освен това ще се радвам, ако дадете писмено разяснение по следните точки:

Причина за първоначалното отхвърляне: Бихте ли обяснили защо предишните ми документи бяха отхвърлени въпреки тяхната легитимност съгласно канадското законодателство?

Текущо забавяне на валидирането: Можете ли да предоставите подробности защо ръчният преглед на новите документи отнема повече време от очакваното, въпреки че AI системата е потвърдила тяхната автентичност?

Разбирането на тези аспекти ще помогне за облекчаване на притесненията ми и ще гарантира, че всички проблеми ще бъдат адресирани своевременно.

Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Очаквам с нетърпение вашия бърз отговор.

най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не съм отворил жалба до 18 август, за да им дам време да отговорят.

Но споделям тук с вас последния имейл, който получих от тях (проверете датата)

----------------------------------------------


В четвъртък, 8 август 2024 г. в 20:05 ч. Mr.bet < support@mr.bet > написа:

Здравейте xxxxx,

Благодарим ви, че се свързахте с нас.

Благодарим Ви за бързия отговор и предоставянето на документите за проверка. Наистина оценяваме вашето съдействие, за да гарантираме, че процесът ви на потвърждение протича гладко.

Ние сме готови да ви преведем през всяка стъпка от процеса на проверка и се надяваме, че всичко ще бъде завършено без проблеми. Моля, изчакайте известно време, за да може съответният ни отдел да прегледа качените документи. Веднага след като проверката приключи, ще бъдете уведомени за резултатите.

Ние много ви ценим като играч и очакваме с нетърпение да продължите да се наслаждавате на времето си в нашето казино.

Благодарим ви още веднъж за търпението и сътрудничеството.

Ако възникнат въпроси, ние ще бъдем тук, за да им отговорим 24/7.

най-добри пожелания,

Управител на игралния клуб Теа

2816939

----------------

Отговорът е изпратен днес, 11 август

Скъпа Теа,

Надявам се това съобщение да ви намери добре.

Благодарим ви за скорошния имейл и за постоянната поддръжка през целия процес на потвърждаване. Пиша обаче, за да изразя загрижеността си относно забавянето на ръчната проверка на автентичността на документите ми.

Както знаете, системата AI преди това потвърди моята провинциална лична карта и доказателство за адрес, а също така потвърди автентичността на новите документи, които наскоро изпратих. Като се има предвид, че валидирането с изкуствен интелект беше успешно както за предишните, така и за новите документи, аз съм загрижен за удълженото забавяне на процеса на ръчен преглед.

Освен това ще се радвам, ако дадете писмено разяснение по следните точки:

Причина за първоначалното отхвърляне: Бихте ли обяснили защо предишните ми документи бяха отхвърлени въпреки тяхната легитимност съгласно канадското законодателство?

Текущо забавяне на валидирането: Можете ли да предоставите подробности защо ръчният преглед на новите документи отнема повече време от очакваното, въпреки че AI системата е потвърдила тяхната автентичност?

Разбирането на тези аспекти ще помогне за облекчаване на притесненията ми и ще гарантира, че всички проблеми ще бъдат адресирани своевременно.

Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Очаквам с нетърпение вашия бърз отговор.

най-добри пожелания,

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Направих бърза проверка и ето какво отговориха в чата на живо.

Някой имал ли е подобен отговор?

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Трябваше да добавя още едно банково извлечение с моя адрес и друга лична карта (национална лична карта) и формуляра с искането за актуализиране на моя адрес, те ми изпратиха имейл с молба за търпение, докато продължат актуализацията на моя акаунт. (Техният IA прие новите ми документи, както и показва екранната снимка, сега зависи от другия екип ръчно да приеме документите)

file

мина доста време и нямам новини от последния им имейл преди 2 дни.

Остават ми 8 дни преди да пусна жалба.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбирам, благодаря за актуализацията, надявам се скоро да разберете как се справяте и това ще бъде добра новина. Ще чакам с нетърпение. 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Това е много неприятно; като се има предвид причината, нищо, което предложихме, вероятно няма да промени темпото или може би по-точно, бавността на процеса.

Страхотно е, че изкуственият интелект ви провери на първо място, но каква е действителната полза, ако казиното не е в състояние да промени важни детайли в рамките на дни?

Във всеки случай изглежда, че търпението е единственият лек сега. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Казаха, че проблемът е причинен, защото съм променил адреса си (преместих се в друг апартамент на 2 пресечки от мястото, където живеех преди) казаха в чата, че това ще отнеме до 28 дни.

Това е нелепо! и техният уебсайт не позволяват на играча да актуализира адреса ръчно.

Имам чувството, че пасивно ме натискат да изиграя 1240$, които поисках за теглене. Защото освен промяната на адреса, те нямат друга причина да задържат парите ми, но за толкова дълго време това е голямо червено знаме.

Търпение за сега.


Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Добре, сега съм сериозно объркан!

28 дни за актуализиране на адреса е много близо до глупаво извинение. Дори и в казиното да няма служители, бих искал да се надявам на далеч по-разумно обяснение.

По някакъв начин мога да разбера, че трябва да го променят ръчно. Само не ми казвайте, че подобна "процедура" отнема повече от няколко кликвания. Просто не мога да повярвам, че никой от ръководството не може да направи нищо, за да спаси лицето на казиното.

Аз също бих се съмнявал в неговата яснота; все още ми звучи като ужасна шега.

Е, ако някога се почувствате изкушени, какво ще кажете да опитате да зададете период на размисъл или друго временно ограничение на акаунта, може би ограничение на загубата? Само в случай, че нещо друго се обърка.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добре, сега съм сериозно объркан!

28 дни за актуализиране на адреса е много близо до глупаво извинение. Дори и в казиното да няма служители, бих искал да се надявам на далеч по-разумно обяснение.

По някакъв начин мога да разбера, че трябва да го променят ръчно. Само не ми казвайте, че подобна "процедура" отнема повече от няколко кликвания. Просто не мога да повярвам, че никой от ръководството не може да направи нищо, за да спаси лицето на казиното.

Аз също бих се съмнявал в неговата яснота; все още ми звучи като ужасна шега.

Е, ако някога се почувствате изкушени, какво ще кажете да опитате да зададете период на размисъл или друго временно ограничение на акаунта, може би ограничение на загубата? Само в случай, че нещо друго се обърка.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е новият отговор в техния онлайн чат:

„От съображения за сигурност, свързани с искане за промяна на лични данни и теглене на средства, вашият акаунт е в процес на разследване и тегленето ще бъде обработено, след като разследването приключи."

следващия

„Искам да ви уведомя, че според общите разпоредби времето за обработка на такива заявки може да отнеме до 28 дни, но от наша страна правим всичко възможно, за да ги обработим в най-кратки срокове. моля, имайте предвид, че отнема толкова време, колкото ни е необходимо, за да сме сигурни, че тегленето ще получи вас, но не и третата страна. Наистина оценявам търпението ви и наистина се надявам, че то ще бъде обработено в най-краткия момент."


За всеки случай направих една допълнителна мярка.

file

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Екранната снимка получава палец нагоре; коментарът на казиното не е напълно свързан с него.

Продължавам да вярвам, че става все по-странно. Способността ми да говоря обективно намалява, тъй като го смятам все повече, но не искам да търпя критики.

Как се справяте в тези условия?


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Екранната снимка получава палец нагоре; коментарът на казиното не е напълно свързан с него.

Продължавам да вярвам, че става все по-странно. Способността ми да говоря обективно намалява, тъй като го смятам все повече, но не искам да търпя критики.

Как се справяте в тези условия?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Това беше същият отговор като преди няколко дни.

file

И много повече преди подобно съобщение преди седмица.

file

Чакам 28 дни както казаха. Колкото по-дълго отлагат това, толкова по-лоша репутация изграждат за своя край.


И колкото повече забавят, толкова по-зле за тях, запазих всички имейли и всички разговори в чата. И екранни снимки от предишна проверка на самоличността, преди да откажат поради несъответствие на моя адрес, което беше коригирано веднага и потвърдено от тяхната система за сигурност на IA. Но тяхната човешка роля е да играят бюрократи да не плащат.


Вярвам, че на 10 септември или по-рано ще отворя диспут тук, ако не разрешат това по-рано.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Запазването на цялата свързана комуникация е наистина добра идея! Все се надявам да се вразумят някак.

Да станеш свидетел на подобно преживяване е болезнен процес и се надявам скоро да приключи. Жалбата, разбира се, е на ваше разположение. Бих изпратил един веднага, за да бъда честен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Аааа стара бръчка...нещо такова за 1250 долара??? Каква драма 🙈 Не знам, какво друго да кажа, сигурно всичко съм писала преди! Но може би мой спомен от преди няколко години (трябва да е било около 7). Тогава имах голям късмет и ударих джакпота 😊 петцифрени суми😊 в OC, предпочитам да не ги назовавам! Не бих пожелал това, което се случи след това, на никого... КОШМАРЪТ е на мода... Мисля, че комуникирахме ежедневно в продължение на месец чрез чат или имейл, бях съдействащ и изпратих всичко, което поискаха за проверка! Но това просто не им беше достатъчно (дори официални държавни документи с дата и печат... Бях толкова раздразнена и толкова тъжна, че качих брачното си свидетелство 🙈😂😂😂, никога повече няма да го направя!) Понякога ми се искаше да не бях спечелил такава сума ☝️ накрая вече не бях любезен в чата и заплаших, че ще намеря адвокат и ще подам официална жалба до MGA! След няколко дни всичко беше направено и парите бяха в сметката...

НО какво имах предвид с това, единственото нещо, от което petitgamer се нуждае, е търпение и НИКОГА не започвайте да играете с печалбите!!! В един момент ще свърши и ще стискам палци 👍


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Запазването на цялата свързана комуникация е наистина добра идея! Все се надявам да се вразумят някак.

Да станеш свидетел на подобно преживяване е болезнен процес и се надявам скоро да приключи. Жалбата, разбира се, е на ваше разположение. Бих изпратил един веднага, за да бъда честен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ще подам жалба.

Забелязах, че на уебсайта askgamblers mr.bet отговаря веднага и спорът се разрешава за по-малко от 48 часа.



Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Разбира се, те решават оплакванията по-бързо на AskGamblers ☝️Погледнете екранната снимка по-долу, какво лого виждате? ASK GAMBLER ПРОМОЦИРА Mr.bet 🫡

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Разбира се, те решават оплакванията по-бързо на AskGamblers ☝️Погледнете екранната снимка по-долу, какво лого виждате? ASK GAMBLER ПРОМОЦИРА Mr.bet 🫡

file

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

да

вижте забавянето колко бързо са решили проблема.

file

Това е абсолютно същия проблем, който имам с тях.

Жалбата вече е подадена тук. да видим колко време отнема на mr.bet да отговори и да разреши проблема.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
1...16 17 18...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини