Не съм отворил жалба до 18 август, за да им дам време да отговорят.
Но споделям тук с вас последния имейл, който получих от тях (проверете датата)
----------------------------------------------
В четвъртък, 8 август 2024 г. в 20:05 ч. Mr.bet < support@mr.bet > написа:
Здравейте xxxxx,
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
Благодарим Ви за бързия отговор и предоставянето на документите за проверка. Наистина оценяваме вашето съдействие, за да гарантираме, че процесът ви на потвърждение протича гладко.
Ние сме готови да ви преведем през всяка стъпка от процеса на проверка и се надяваме, че всичко ще бъде завършено без проблеми. Моля, изчакайте известно време, за да може съответният ни отдел да прегледа качените документи. Веднага след като проверката приключи, ще бъдете уведомени за резултатите.
Ние много ви ценим като играч и очакваме с нетърпение да продължите да се наслаждавате на времето си в нашето казино.
Благодарим ви още веднъж за търпението и сътрудничеството.
Ако възникнат въпроси, ние ще бъдем тук, за да им отговорим 24/7.
най-добри пожелания,
Управител на игралния клуб Теа
2816939
----------------
Отговорът е изпратен днес, 11 август
Скъпа Теа,
Надявам се това съобщение да ви намери добре.
Благодарим ви за скорошния имейл и за постоянната поддръжка през целия процес на потвърждаване. Пиша обаче, за да изразя загрижеността си относно забавянето на ръчната проверка на автентичността на документите ми.
Както знаете, системата AI преди това потвърди моята провинциална лична карта и доказателство за адрес, а също така потвърди автентичността на новите документи, които наскоро изпратих. Като се има предвид, че валидирането с изкуствен интелект беше успешно както за предишните, така и за новите документи, аз съм загрижен за удълженото забавяне на процеса на ръчен преглед.
Освен това ще се радвам, ако дадете писмено разяснение по следните точки:
Причина за първоначалното отхвърляне: Бихте ли обяснили защо предишните ми документи бяха отхвърлени въпреки тяхната легитимност съгласно канадското законодателство?
Текущо забавяне на валидирането: Можете ли да предоставите подробности защо ръчният преглед на новите документи отнема повече време от очакваното, въпреки че AI системата е потвърдила тяхната автентичност?
Разбирането на тези аспекти ще помогне за облекчаване на притесненията ми и ще гарантира, че всички проблеми ще бъдат адресирани своевременно.
Благодаря ви за вниманието към този въпрос. Очаквам с нетърпение вашия бърз отговор.
най-добри пожелания,
I have not opened a complaint still until august 18 to give them time to reply.
But im sharing here with you the last email i got from them(check the date)
-----------------------------------------------
On Thu, Aug 8, 2024 at 8:05 PM Mr.bet <support@mr.bet> wrote:
Hello xxxxx,
Thank you for contacting us.
Thank you for your prompt response and for providing the documents for verification. We truly appreciate your cooperation in ensuring that your verification process goes smoothly.
We are ready to guide you through every step of the verification process, and we hope that everything will be finalized without any issues. Please allow some time for our relevant department to review the uploaded documents. As soon as the review is complete, you will be notified of the results.
We greatly value you as a player and look forward to seeing you continue to enjoy your time at our casino.
Thank you once again for your patience and cooperation.
If any questions arise, we will be here to answer them 24/7.
Best regards,
Manager of the game club, Thea
2816939
----------------
Reply sent it today August 11
Dear Thea,
I hope this message finds you well.
Thank you for your recent email and for the ongoing support throughout the verification process. However, I am writing to express my concern regarding the delay in manually verifying the authenticity of my documents.
As you are aware, the AI system has previously validated my provincial ID and proof of address, and it has also confirmed the authenticity of the new documents I have recently submitted. Given that the AI validation was successful for both the previous and new documents, I am concerned about the extended delay for the manual review process.
Additionally, I would appreciate it if you could provide written clarification on the following points:
Reason for Initial Rejection: Could you please explain why my previous documents were rejected despite their legitimacy under Canadian law?
Current Validation Delay: Can you provide details on why the manual review of the new documents is taking longer than expected, even though the AI system has confirmed their authenticity?
Understanding these aspects will help alleviate my concerns and ensure that any issues are addressed promptly.
Thank you for your attention to this matter. I look forward to your prompt response.
Best regards,
Автоматичен превод: