НачалоФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 16)

 от michifran555
|
75 917 преглеждания 419 отговора |
|
1...15 16 17...21
Dlhan

Освен това трябваше да кача три различни снимки на личната си карта, защото винаги казваха, че са размазани. Но при вас отнема много време.

Автоматичен превод:
Bozkurt

Ами... не бързат... странен бял Mr.bet принадлежи към група със Spin.city и Bruce.bet и аз съм верифициран там🙈 само с Bruce.bet верификацията отне няколко седмици дебитната карта VISA, не можах да направя никакви депозити. Току-що качих същите документи няколко седмици по-късно и всичко беше готово😂😂😂

Автоматичен превод:
petitgamer

Най-накрая изглежда, че грешката е коригирана и успях да кача документите. Сега трябва да изчакам тяхната зелена светлина, за да получа средствата си, след като процесът на проверка от техния екип бъде валидиран.

Автоматичен превод:
Dlhan

време е да подадете жалба предполагам?

Автоматичен превод:

Светкавични новини! те ми изпратиха имейла с връзката към потвърждение на самоличността и изненадваща изненада!: тяхната страница за проверка на самоличността има грешка, така че след 30 минути в чата те решиха да ескалират проблема.

Така че засега зависи от тях, скоро ще последват още.


Автоматичен превод:

Здравейте, не забравяйте да ни уведомите дали грешката е разрешена и какво се е случило в крайна сметка и дали сте успели да се потвърдите в казиното. За вас ще бъде важно да можете да изтеглите парите си. Ще чакам да видя какви новини имате. 🙂

Автоматичен превод:

Здравейте всички,

Може ли някой да ми помогне с моя проблем? Депозирах €96 в Mr.bet и заложих бонуса, 2K са налични за теглене от 25 юли и не мога да премина през проверка! Първо качих всичко, но след около 4 дни снимката на дебитната ми карта беше отхвърлена, защото нямаше име на нея. ТАКА че направих още една екранна снимка на IB, качих я и чаках почти седмица и нищо не се случи!!! Освен факта, че продължавам да влизам в чата и ме измамват, винаги много работа, по-голямо търсене и т.н.. те призовават за търпение, обещават да ускорят нещата, но просто го повтарят 😐 Аз не не знам какво очакват от мен, че ще заложа 2K? Преди това изтеглих 1.9K без проблем!!! Не знам колко време искат да го правят 🤔 Качих екранна снимка на транзакцията, в която депозирах в mr.bet и двете са на нея (моето име и номер на карта). Може би някой може да помогне... Благодаря

filefile

Автоматичен превод:

Здравейте, както препоръча другият играч, вероятно бих помислил да пусна жалба. Ако проверката е трудна за извършване и казиното ви обвинява в нещо, което казвате, че не е вярно, би било най-добре нашият екип да проучи ситуацията. Какво мислите, ще продължите ли и ще поискате помощ или ще се опитате да разрешите проблема сами? 🤔

Автоматичен превод:
petitgamer

Всъщност дойдох в Casinoguru с това намерение 😂

Автоматичен превод:
Jaro

Ще вляза в чата, за да се информирам за "новини" в моя случай и да видя дали е необходимо или не 🤔😂

Автоматичен превод:

Здравейте, не забравяйте да ни уведомите дали грешката е разрешена и какво се е случило в крайна сметка и дали сте успели да се потвърдите в казиното. За вас ще бъде важно да можете да изтеглите парите си. Ще чакам да видя какви новини имате. 🙂

Автоматичен превод:

Да, изглежда, че тяхната имейл система ми изпрати грешна информация. Най-накрая успях да изпратя цялата информация за верификацията и първият етап премина, сега чакам да се верифицират ръчно и да ми дадат новината за успешното верифициране и да получа парите си.

file


Автоматичен превод:
Jaro

Не си струваше да влизам в чата...

В края на песента ...ЖАЛБА !!! Не виждам друг разумен вариант 🙈

Автоматичен превод:

https://www.curacao-egaming.com

За съжаление друго не разбират.

Автоматичен превод:

Актуализация:

Днес Mr.bet направи всичко, верифицирах се и парите пристигнаха. Благодаря на всички, които ми помогнаха по някакъв начин. 🙏

Все още виждам проблем с това как работи Mr.bet. Казиното не вреди на играчите, а най-вече на себе си! Ще играя ли още там? Не знам, трябва ми малко време, за да се отдръпна. Успяхме да си спестим всичко...интересно е, че документите, които качих днес бяха бързо проверени и одобрени и изплащането пристигна след 5 минути!!!

Автоматичен превод:
Dlhan

След проверката си получих парите на същия ден.

Но знаем, че парите, които казиното ни е дало, са просто заем. В един момент ще си върнат парите, въпрос на време е. 🙂 и нашите печалби са нашите загуби.

Автоматичен превод:
Bozkurt

Е...това е въпрос на отношение ☝️ Всеки, който иска да се присъедини към казиното, трябва да зададе свой собствен праг на болка ✌️ Бюджет, с който иска, може и ще играе, иначе е самоубийство. Играя твърде дълго и ми беше трудно и в началото...разберете нещо такова☝️ Защитавам се според моите правила 🫡

Автоматичен превод:

Актуализация:

Днес Mr.bet направи всичко, верифицирах се и парите пристигнаха. Благодаря на всички, които ми помогнаха по някакъв начин. 🙏

Все още виждам проблем с това как работи Mr.bet. Казиното не вреди на играчите, а най-вече на себе си! Ще играя ли още там? Не знам, трябва ми малко време, за да се отдръпна. Успяхме да си спестим всичко...интересно е, че документите, които качих днес бяха бързо проверени и одобрени и изплащането пристигна след 5 минути!!!

Автоматичен превод:

Бих казал добри новини за мен и със сигурност за вас. Радвам се, че получихте парите и винаги е важно играчите, които извършват проверката, да я преминат успешно. Без това парите няма да се съберат, така че е добре, че веднага след проверката парите дойдоха. И двата процеса не отнеха много време и ако имаше технически проблем, вероятно това е причината да има забавяне и в двете неща.

В крайна сметка обаче успяхме да постигнем състоянието, което всички желаехме и се надявам да не се повтори подобно нещо.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:

След проверката си получих парите на същия ден.

Но знаем, че парите, които казиното ни е дало, са просто заем. В един момент ще си върнат парите, въпрос на време е. 🙂 и нашите печалби са нашите загуби.

Автоматичен превод:

Виждам, че казиното в крайна сметка е платило на повече играчи веднага след проверката. Мисля, че това беше може би най-важното в целия този случай, за да успеем. 🎉☘️

Мислите ли обаче, че ще продължите да играете тук или не? 🙂

Автоматичен превод:
petitgamer

Забелязах, че много казина са започнали да правят това, за да избегнат плащането. Ще оставя няколко отзива за казина, които открих с подобни проблеми през последните 4 месеца.


В моя случай Mr. Bet използва системата Sumsub за проверка на документи за самоличност и тази система потвърди автентичността на документите ми.


Моят акаунт обаче все още е задържан. Подозирам, че може да забавят процеса на проверка, за да ме накарат да отменя тегленето си. Тази тактика няма да работи, защото съм задал лимити за залагане в моя акаунт.


Надявам се да одобрят документите преди този уикенд. В противен случай ще бъда принуден да подам официална жалба. Те непрекъснато забавят пълната проверка на акаунта ми и освобождаването на средствата ми

file


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
petitgamer

Трябва да погледнете съобщението, то ще ви каже кои документи липсват или са недостатъчни.


file


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Bozkurt

Отговорихте на грешен пост. моля, вместо това отговорете на Jaro

Автоматичен превод:

Забелязах, че много казина са започнали да правят това, за да избегнат плащането. Ще оставя няколко отзива за казина, които открих с подобни проблеми през последните 4 месеца.


В моя случай Mr. Bet използва системата Sumsub за проверка на документи за самоличност и тази система потвърди автентичността на документите ми.


Моят акаунт обаче все още е задържан. Подозирам, че може да забавят процеса на проверка, за да ме накарат да отменя тегленето си. Тази тактика няма да работи, защото съм задал лимити за залагане в моя акаунт.


Надявам се да одобрят документите преди този уикенд. В противен случай ще бъда принуден да подам официална жалба. Те непрекъснато забавят пълната проверка на акаунта ми и освобождаването на средствата ми

file


Автоматичен превод:

Разбира се, ако отнеме твърде много време и не чуете нищо и акаунтът не е потвърден, тогава можете да продължите към тази стъпка. Знаете обаче, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на този процес. Ще видим дали нещо ще се промени през следващите няколко дни или не.

Ако стане, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1...15 16 17...21
Отидете на страницаот 21 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини