ФорумКазинаMr Bet Casino - обща дискусия

Mr Bet Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 2 години от michifran555
|
54560 преглеждания 389 отговора |
|
1...14 15 16...20
Добавете пост
преди 4 месеца

Здравейте хора, добро утро! Мога да кажа, че съм много щастлив, че направиха първото ми теглене на пари. Много съм щастлив. Надявам се следващата седмица да пуснат следващата сума, тъй като седмичният лимит означава, че трябва да тегля на 3 смени, но съм много доволен. Свързах се директно с curaçao gaming и като по чудо те освободиха парите ми хаха, благодаря на всички за отделеното време

Автоматичен превод:
racd1689
преди 4 месеца

Хаха, браво, няма нищо общо с това, че се свързваш с Кюрасао хаха. Казах ти, че ще платят. Просто техният бизнес модел е, че те бюджетират изплащанията. Все пак изтеглете този портфейл Exodus или купете офлайн такъв за крипто. Иска ми се да се откажеш и никога повече да не играеш, но е трудно, разбирам, хаха. Грац! 🤗

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Не съм разбрал погрешно Джаро, вие просто следвате правилна политическа линия, за да поддържате сайта. разбирам това! Но понякога отговорите изглеждат твърде пристрастни. Както и да е, така върви светът!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уверявам ви, че ако играя, ще е небрежно и не повече от 50 долара за забавление. Това беше загуба на много късмет наведнъж хаха

Автоматичен превод:
racd1689
преди 4 месеца

да, мрбет слотовете могат да ударят с 25$ депо хахахаха им е гадно 😀

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте хора, добро утро! Мога да кажа, че съм много щастлив, че направиха първото ми теглене на пари. Много съм щастлив. Надявам се следващата седмица да пуснат следващата сума, тъй като седмичният лимит означава, че трябва да тегля на 3 смени, но съм много доволен. Свързах се директно с curaçao gaming и като по чудо те освободиха парите ми хаха, благодаря на всички за отделеното време

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Е, това е перфектно. Най-после нещо се раздвижи и може да сте доволни, дано оттук нататък да е по-лесно и парите да вървят по-бързо. ☘️🎉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не съм разбрал погрешно Джаро, вие просто следвате правилна политическа линия, за да поддържате сайта. разбирам това! Но понякога отговорите изглеждат твърде пристрастни. Както и да е, така върви светът!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих казал, че сме тук главно заради играчите. За тях правим прегледи, рекламации и много други неща без да изискваме възнаграждение. Така че, ако искаме да се придържаме към една линия и да кажем, че казината имат приоритет за нас, това не е вярно. Но не можем да вярваме сляпо на всеки, който идва тук с проблеми. Много от тези играчи бяха тези, които направиха грешка в крайна сметка. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

каква грешка, Джаро? Човекът просто иска парите си хаха 😀Някои казина имат твърде висок изкуствен резултат, например Magic Red. Това е катастрофа хаха.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
belloelton249
преди 4 месеца

Здрасти.

Предполагам, че не желаете да се доверите на никого, който работи за Casino Guru, но все пак искам да добавя няколко точки към тази тема, защото ние приемаме прозрачността изключително сериозно. Понякога твърде много, бих казал. 😀

Вие очевидно имате своето мнение, докато аз и Джаро знаем как работи Casino Guru. Това е естествено и вероятно причината да свикнем толкова добре с подобни разговори.

Какво ще кажете да ви кажа това:

Играчите са тези, които ни хранят . Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино или дали срещу казиното е подадена невярна потребителска рецензия.

Тук няма да намерите никакви „изкуствени оценки", тъй като не ни се плаща за „рекламиране на казина", както е толкова често срещано в наши дни. Поставихме толкова строги граници, че доста малка част от казината не желаят да си сътрудничат с нас поради нашите стриктни политики и прозрачен подход. Ежедневно трябва да обясняваме, че няма начин да купуваме „най-високи позиции" за определени държави. Вярвате ми или не.

Животът е постоянна промяна и дори най-доброто и честно казино в света може да разочарова играча. Тук идваме с безплатна функция за оплакване. Всеки път, когато разберем, че казиното не се отнася справедливо към играча, се намесва Индексът за безопасност. това е основната разлика между всички общи оплаквания или опасения, представени във форума, и доказаните факти. Само внимателно проучени въпроси засягат „рейтингите на казиното", не само защото няма да знаем как да преизчислим на случаен принцип рейтингите единствено въз основа на публикации във форума, но и защото няма да можем да разберем гледната точка на казиното по обвинението. Честно означава да се даде възможност и на двете страни да говорят, бих казал. В тази връзка Джаро най-вероятно искаше да каже, че много играчи правят грешки, като не се придържат към правилата на казиното, но въпреки това те все още са убедени, че трябва да се борим, за да им вземем полагащите им се печалби. Не всеки иск може да бъде решен в полза на играча. По този начин публикациите във форума не подлежат на промяна по отношение на стойността на индекса на безопасност - те се разпознават като източник на информация, генерирана предимно от играчи за играчи.


Може би някои отговори ви звучат пристрастно, но бих казал, че членовете на екипа на Casino Guru отговарят по същия начин, просто защото сме запознати с всички тези факти. Знам обаче, че ми е доста лесно да го кажа.


Благодаря за четенето!

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

хей Радка: няма смисъл да отговарям на това, но според мен имаш грешни оценки на казиното; Давам ви пример с моите ограничени познания: имате MrBet за 100 милиона приходи и Bc game prob 100 милиона; сега mrbet ограничава плащанията до 5k и понякога изплащането на 130$ може да отнеме 3 седмици, както направих моята; докато играта bc плаща незабавно на крипто; изглежда ли честно за вас да имате същата оценка и дори да нямате бележка от вас за това, което мнозина са докладвали за графика за ниски плащания на mrbet? Съжалявам, но не ми изглежда като казино със 100 милиона приходи, ако не може да изплати. така че неща като това ни карат да се съмняваме във вас, момчета, защото всичко е просто: не могат и двамата да имат най-висок рейтинг заедно!

И това беше пример на върха на главата ми. Обичам mrbet и мисля, че те имат най-добрите ротативки в бизнеса.

Освен това ме виждате често тук. FYI, аз не влизам в никой друг форум. По някакъв начин, когато видях вашия сайт, донякъде ми хареса обширната база данни. Но това не означава, че вие не трябва да знаете недостатъците си.

Дори премахнах отзивите си за mrbet и ротативки, още едно казино, за което да поговорим за друг път, хаха, защото не исках да ги нараня. Да не говорим за Magic Red, хаха, което е най-голямата измама. За съжаление виждам, че някои от малтийските казина са много лоши и тесни с клиентите, хаха, но това е друга тема.


Много любов ❤

Автоматичен превод:
belloelton249
преди 4 месеца

Винаги оценявам конкретните ситуации и сега разбирам много по-добре какво мислиш.

Според мен, ако някой представи недостатък, обяснението от наша страна е съвсем естествено. Честно казано, повечето подобни ситуации изискват подробно обяснение. Нашият уебсайт предоставя толкова много информация и тъй като подходът ни към рейтингите на казиното е толкова сложен, събирането на всички части е изискващо, понякога дори за нас. 😀.

Не защитавам и не позирам; Искам да обясня. Ако има нещо, което можем да променим, трябва да го дефинираме, бих казал.

Работата е там, че скоростта на теглене не е включена в изчислението на индекса на безопасност. Стойността по-скоро казва на играчите колко вероятно е казиното да изплати печалбите като цяло.

За да покрие неща, които не са включени в Индекса на безопасност, като скорост на теглене, качество на поддръжка или дори подход към споровете на играча, има потребителска рейтингова стойност, отчетена от одобрени потребителски отзиви и този форум. Добавете съвместимия раздел към списъка и ще имате картина на казиното на цял екран.

Особено ниските лимити за теглене в сравнение с приходите са предмет на индекса за безопасност.

file

( г-н залог 👈)

Съгласен съм с теб. Спомням си времена, когато малтийският лиценз се смяташе за един от най-добрите; тези времена изглежда са отминали.

Във всеки случай, ние всички оценяваме постоянното ви участие и знам, че сте с нас от доста време. Радвам се да те виждам наоколо.

Приятно прекарване!

Автоматичен превод:
Bozkurt
преди 3 месеца

Исках да ви уведомя, че MR.BET кредитира 490 евро по моята сметка. Сега поисках теглене. Да видим дали това работи.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Искам да кажа на всички, че сега тегленията се извършват своевременно. Отне им 3 седмици, за да пуснат първото теглене, но след това им отне 2 седмици, за да пуснат седмичния максимум без никакъв проблем, така че съм много доволен. Последното оттегляне е следващата седмица и те се справят добре.

Автоматичен превод:
racd1689
преди 3 месеца

Радвам се за теб! Не исках да го кажа...Казах ти! 🤣 Успех с тази операция!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file Днес получих парите си, успях да заложа печалбите си до 950 евро. Това е краят на случая.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Bozkurt
преди 3 месеца

Така че това е хубава актуализация и ви благодаря за това.👌

Не отне много време, нали? Банковият превод ли е вашият предпочитан?

Как бихте описали цялото си преживяване в това казино, моля? Можете да го напишете във вашия потребителски преглед за това казино и тук .😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Поисках теглене от 1240$ и за да избегна изиграването или обратното теглене, активирах лимита за игра, така че те са длъжни да ми изпратят парите. досега са минали 48 часа, откакто поисках тегленето. ще видите колко време отнема да получите новини от тях.

file

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 3 месеца

Светкавични новини! те ми изпратиха имейла с връзката към потвърждение на самоличността и изненадваща изненада!: тяхната страница за проверка на самоличността има грешка, така че след 30 минути в чата те решиха да ескалират проблема.

Така че засега зависи от тях, скоро ще последват още.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте всички,

Може ли някой да ми помогне с моя проблем? Депозирах €96 в Mr.bet и заложих бонуса, 2K са налични за теглене от 25 юли и не мога да премина през проверка! Първо качих всичко, но след около 4 дни снимката на дебитната ми карта беше отхвърлена, защото нямаше име на нея. ТАКА че направих още една екранна снимка на IB, качих я и чаках почти седмица и нищо не се случи!!! Освен факта, че продължавам да влизам в чата и ме измамват, винаги много работа, по-голямо търсене и т.н.. те призовават за търпение, обещават да ускорят нещата, но просто го повтарят 😐 Аз не не знам какво очакват от мен, че ще заложа 2K? Преди това изтеглих 1.9K без проблем!!! Не знам колко време искат да го правят 🤔 Качих екранна снимка на транзакцията, в която депозирах в mr.bet и двете са на нея (моето име и номер на карта). Може би някой може да помогне... Благодаря

filefile

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Малка актуализация... file

Ахаааа....някой в чата казва да кача фалшиви документи и сега "колегата го направи вместо мен" 🤔 или дясната ръка не знае какво прави лявата или лъже ☝️😐🤔 и аз съм спасил всички имейли и чатове като доказателство.

Автоматичен превод:
1...14 15 16...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини