Здрасти.
Предполагам, че не желаете да се доверите на никого, който работи за Casino Guru, но все пак искам да добавя няколко точки към тази тема, защото ние приемаме прозрачността изключително сериозно. Понякога твърде много, бих казал. 😀
Вие очевидно имате своето мнение, докато аз и Джаро знаем как работи Casino Guru. Това е естествено и вероятно причината да свикнем толкова добре с подобни разговори.
Какво ще кажете да ви кажа това:
Играчите са тези, които ни хранят . Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино или дали срещу казиното е подадена невярна потребителска рецензия.
Тук няма да намерите никакви „изкуствени оценки", тъй като не ни се плаща за „рекламиране на казина", както е толкова често срещано в наши дни. Поставихме толкова строги граници, че доста малка част от казината не желаят да си сътрудничат с нас поради нашите стриктни политики и прозрачен подход. Ежедневно трябва да обясняваме, че няма начин да купуваме „най-високи позиции" за определени държави. Вярвате ми или не.
Животът е постоянна промяна и дори най-доброто и честно казино в света може да разочарова играча. Тук идваме с безплатна функция за оплакване. Всеки път, когато разберем, че казиното не се отнася справедливо към играча, се намесва Индексът за безопасност. това е основната разлика между всички общи оплаквания или опасения, представени във форума, и доказаните факти. Само внимателно проучени въпроси засягат „рейтингите на казиното", не само защото няма да знаем как да преизчислим на случаен принцип рейтингите единствено въз основа на публикации във форума, но и защото няма да можем да разберем гледната точка на казиното по обвинението. Честно означава да се даде възможност и на двете страни да говорят, бих казал. В тази връзка Джаро най-вероятно искаше да каже, че много играчи правят грешки, като не се придържат към правилата на казиното, но въпреки това те все още са убедени, че трябва да се борим, за да им вземем полагащите им се печалби. Не всеки иск може да бъде решен в полза на играча. По този начин публикациите във форума не подлежат на промяна по отношение на стойността на индекса на безопасност - те се разпознават като източник на информация, генерирана предимно от играчи за играчи.
Може би някои отговори ви звучат пристрастно, но бих казал, че членовете на екипа на Casino Guru отговарят по същия начин, просто защото сме запознати с всички тези факти. Знам обаче, че ми е доста лесно да го кажа.
Благодаря за четенето!
Hi there.
I imagine you are not willing to trust anyone who works for Casino Guru, but I still want to add a few points to this topic because we take transparency extremely seriously. Sometimes, far too much, I'd say. 😀
You obviously have your opinions, while me and Jaro know how Casino Guru works. That's natural, and probably the reason why we got so well used to such conversations.
How about I tell you this:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino, or whether an untruthfull user review is submitted against the casino.
You won't find any "artificial ratings" here, because we are not paid for "promoting casinos," as is so common these days. We have set such tight boundaries that pretty handful of casinos are not willing to cooperate with us due to our strict policies and transparent approach. Daily, we have to explain there is no way to buy "top positions" for specific countries. Believe me or not.
Life is a constant change, and even the best and most fair casino in the world may disappoint a player. Here we come with a free complaint feature. Each time we find out the casino does not treat the player fairly, the Safety Index gets involved. that's the main difference between all the general complaints or concerns presented on the forum and proven facts. Only carefully investigated matters affect "casino ratings", not just because we would not even know how to randomly recalculate ratings solely based on forum posts, but also because we would not be able to get the casino's point of view on the accusation. Fair means giving both sides the chance to speak up, I'd say. In this regard, Jaro most likely wanted to say, that many players make mistakes by not adhering to the casino rules, yet they are still convinced we should fight to get them their rightful winnings. Not every claim can be decided in the favour of the player. Thus, forum posts are not subject to change for the Safety Index value - they are recognized as a source of information mostly generated by players for players.
Perhaps some replies sound biased to you, but I'd say that Casino Guru Team members respond in the same way simply because we are familiar with all these facts. I know it's quite easy for me to say that, though.
Thanks for reading!
Автоматичен превод: