Знаете, че сме обяснили подхода си честно и открито. Единственото нещо, което правите, е да хапете ръката, което в крайна сметка може да помогне. Смятате ли, че това е мъдро?
Просто приемете, че трябва да се придържате към жалбата. Обърнете внимание на 14-дневния процес, за който ви информирахме. Тъй като тази времева рамка не е спазена, в нашите очи е твърде рано да се разследва. Докато не актуализирате жалбата си с новини, това предполага друго. Хващаш ли значението ми?
Забелязали ли сте също, че много страни имат национален банков празник? Наистина мисля, че трябва да се успокоиш и да спреш да бъдеш глупаво груб. 🙏
Бъдете сигурни, че:
„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."
(източник тук )
Надявам се, че разбирате, че цялото разследване трябва да приключи, за да се реши дали е направено нещо нередно. По очевидна причина индексът за безопасност не отчита недовършени оплаквания или недоказани преживявания, публикувани във форума. Това би било наистина безотговорно.
Опитайте се да бъдете търпеливи и да съдействате при оплакването; това е важното.
You know we have explained our approach fairly and openly. The only thing you're doing is biting the hand, which may eventually help. Do you think this is wise?
Just accept that you need to stick with the complaint. Mind the 14-day process we informed you about. Since this time frame has not been met, in our eyes, it's too soon to investigate. Until you update your complaint with news, that would suggest otherwise. Do you catch my meaning?
Have you also noticed that many countries have a national banking holiday? I truly think you should calm yourself and stop being stupidly rude. 🙏
Be assured that:
"If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date."
(source here)
I hope you understand that the whole investigation needs to be concluded to decide whether something wrong was done. For an obvious reason, the safety index does not count unfinished complaints or unproven experiences posted on the forum. That would be truly irresponsible.
Try to be patient and cooperate through the complaint; this is what matters.
Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод: