ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
34998 преглеждания 281 отговора |
|
1...6 7 8...15
Добавете пост
преди 9 месеца

Да, но поддръжката на клиентите им е толкова тъпа и знаят какво да кажат едни и същи неща, просто многократно казват едни и същи неща, толкова досадни

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Загуба на време за обсъждане в този форум

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Чист тормоз.....въпреки че споделят всички възможни документи, те продължават да искат неуместни банкови писма.


Декларацията ясно не показва кредит за моето теглене.


Фалшиво....Измамно казино

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 9 месеца

Какво конкретно ви казва казиното. Така или иначе, казиното има 14 дни, за да разреши KYC, така че тепърва започвате и не мисля, че е толкова лесно да проверите всичко веднага и между празниците.

Що се отнася до банковите писма, ако казиното има нужда от тях, ще трябва да ги предоставите. Имате ли достъп до такива документи?

Казвам това, защото това са обичайни неща, от които играчите се нуждаят за верификация на акаунта.

Но вие също имате оплакване, така че ако нищо не бъде решено в посочения срок, тогава нашият екип ще се опита да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Имат нужда от това ненужно писмо от моята банка, file Моята банка каза, че ще ми предоставя банкови извлечения със Stam и подпис, това е най-голямото доказателство, че парите не са кредитирани в моята сметка

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 9 месеца

Добре, имате го, така че какъв е смисълът?

Искам само да кажа, че е доста старо обаче. Това писмо се отнася до сделка от 07.11.23г

Случайно ли е доказателство за неуспешен депозит? Това би имало по-добър смисъл. Ако ме разбирате, как може вашата банка да знае точните данни за превода в случай на липсващо теглене? За мен няма смисъл.

Можете ли да ни помогнете малко, като споделите най-новото търсене на казино? Това би било нещо, с което можем да работим, предполагам.


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Това е примерното писмо, те искат този тип последно и моята банка каза, че банковите извлечения със знак и печат са най-голямото доказателство, че парите не са кредитирани

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 9 месеца

За съжаление вече сме го чували. Моля за препис на печатния екран на някои официални имейли. Съжалявам, но смятам, че тази информация ще ни отведе по-далеч.

Опитайте се да следвате моята логика: Ако казиното иска да докаже, че теглене не е получено, бих казал, че трябва да предоставите най-новото извлечение. Mabe пълното извлечение - което означава: пълната ви история на банковата сметка, а не само изолирана транзакция. Разбирате ли ме, моля?

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, дадох им пълно извлечение, официално банково извлечение, утре ще им дам пълно месечно извлечение с подпис и печат

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 9 месеца

Готино! Обзалагам се, че това променя играта. Дръжте ни в течение и успех.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Току-що им предоставих банкови извлечения със знак и печат на банков мениджър. това е най-голямото доказателство, че пари никога не са кредитирани в сметката ми, това са моите трудолюбиви пари и аз се борих с mostbet поради предложението на казино гуру. така че сега е ваша отговорност. моля те направи нещо

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Толкова много оплаквания от играчи за mostbet, как можете да добавите mostbet в списъка с предложения и да им дадете 9,5 звезди 🌟 това е абсурдно 🙄 вие ли сте партньор в престъпление с тях?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ден 7 все още не получих пари или някакъв отговор от mostbet no 1 fraud casino и casinoguru предлагат да играете с него.по-лоша нова година, толкова много разочарование и тъга

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Като цяло първо ме замразиха, изпратих всички документи, месец не отговаряха на съобщения и все още няма отговор, накрая днес се опитах да вляза в акаунта си и готово, информацията за вход беше въведена неправилно , въпреки че са правилни, поддръжката не знае нищо, в този случай ще предположа, че са откраднали пари от мен и са ми блокирали акаунта

Има ли смисъл да пиша на техния лицензиант и някой има ли линк към сайта? Няма да им дам и стотинка.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Току-що им предоставих банкови извлечения със знак и печат на банков мениджър. това е най-голямото доказателство, че пари никога не са кредитирани в сметката ми, това са моите трудолюбиви пари и аз се борих с mostbet поради предложението на казино гуру. така че сега е ваша отговорност. моля те направи нещо

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Напълно съм убеден, че сте ни объркали с официалния регулатор - ние не носим отговорност за нито едно казино . Вместо това, и напълно безплатно, ние подкрепяме играчи в нужда - като вас.

Съжалявам, че го казвам, но както вече беше обяснено, „Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за оттегляне , ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

Предлагам ви да поддържате жалбата си актуална, защото нищо, което пишете тук във форума, не стига до отговорника за жалбите. Чувствайте се свободни да актуализирате жалбата си сега: https://casino.guru/mostbet-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-7 🙏


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Толкова много оплаквания от играчи за mostbet, как можете да добавите mostbet в списъка с предложения и да им дадете 9,5 звезди 🌟 това е абсурдно 🙄 вие ли сте партньор в престъпление с тях?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Знаете, че сме обяснили подхода си честно и открито. Единственото нещо, което правите, е да хапете ръката, което в крайна сметка може да помогне. Смятате ли, че това е мъдро?

Просто приемете, че трябва да се придържате към жалбата. Обърнете внимание на 14-дневния процес, за който ви информирахме. Тъй като тази времева рамка не е спазена, в нашите очи е твърде рано да се разследва. Докато не актуализирате жалбата си с новини, това предполага друго. Хващаш ли значението ми?

Забелязали ли сте също, че много страни имат национален банков празник? Наистина мисля, че трябва да се успокоиш и да спреш да бъдеш глупаво груб. 🙏

Бъдете сигурни, че:

„Ако жалбата е основателна и ние не можем да я разрешим, тя се затваря и се категоризира като „неразрешена". Това се случва, когато казиното или не ни отговори, или откаже да направи това, което считаме за справедливо в тази конкретна ситуация .Няма да получите желания резултат, но жалбата ще бъде запазена в нашата система, казиното ще бъде наказано с по-ниска оценка от нас и нашият преглед на казиното ще предупреди другите играчи за случилото се. Нещо повече, ако казиното иска за да подобри рейтинга си в бъдеще, ще бъде принуден да разгледа жалбата, така че има шанс вашата жалба да бъде разрешена на по-късна дата."

(източник тук )

Надявам се, че разбирате, че цялото разследване трябва да приключи, за да се реши дали е направено нещо нередно. По очевидна причина индексът за безопасност не отчита недовършени оплаквания или недоказани преживявания, публикувани във форума. Това би било наистина безотговорно.

Опитайте се да бъдете търпеливи и да съдействате при оплакването; това е важното.


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

ох, ще чакам още, вече 9 дни приключих и все още чакам, надявам се, че ще получа парите си. и други играчи също

mostbet знаят, че това, което правят, те просто споделят с играчите фалшива транзакция не, без друго доказателство, че няма доказване на нищо, покажете ми пълната транзакция, както им показах. надявам се, че ще бъдеш справедлив казино гуру radka

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Като цяло първо ме замразиха, изпратих всички документи, месец не отговаряха на съобщения и все още няма отговор, накрая днес се опитах да вляза в акаунта си и готово, информацията за вход беше въведена неправилно , въпреки че са правилни, поддръжката не знае нищо, в този случай ще предположа, че са откраднали пари от мен и са ми блокирали акаунта

Има ли смисъл да пиша на техния лицензиант и някой има ли линк към сайта? Няма да им дам и стотинка.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно казано, опасявам се, че най-добрият ви шанс е да опитате лицензиращия орган, защото обикновено не участваме в спорове за спортни залагания.

За да намерите начин да направите това, предлагам да прегледате това ръководство, фокусирано върху процеса на жалба за лиценз на ANT Curacao .

Съжалявам да кажа, че най-вероятно няма да можем да ви помогнем, но моля, изчакайте Томас.

Тъй като от това, което виждам в жалбата , вашата ситуация звучи по-скоро като технически проблем, кой знае? Може би има начин да ви помогна да ви подкрепя.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Защо рецензията ми стана чакаща

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 9 месеца

Разбрахте обяснението; прочетете имейла, който сте получили, моля.

Ще направя кратка версия за вас: Веднага след като жалбата ви е отворена, прегледът предстои. След като жалбата бъде затворена, прегледът ще бъде готов за проверка за доказуемост. Не се притеснявайте, моля; това е стандартна процедура.


Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
1...6 7 8...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини