ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
40951 преглеждания 291 отговора |
|
1...5 6 7...15
Radka
преди 11 месеца

Няма опция за отговор на Mostbet.


Също така има проблем със страницата ви за редактиране на рецензии, никъде няма опция за мен да добавя моето потребителско име за казино или имейл, но се иска от мен да го направя. Прикачена екранна снимка file

Автоматичен превод:
umesh1jai
преди 11 месеца

Здравейте, благодарим ви за екранната снимка, изглежда, че ни помогнахте да открием технически проблем, за чието отстраняване активно работим.

Все пак може да не е лоша идея да се опитате да пишете на поддръжката на казиното и да посочите ситуацията си. Ще опиташ ли това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма опция за отговор на Mostbet.


Също така има проблем със страницата ви за редактиране на рецензии, никъде няма опция за мен да добавя моето потребителско име за казино или имейл, но се иска от мен да го направя. Прикачена екранна снимка file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте

Според последната актуализация, която получих от нашите специалисти по ИТ, сега трябва да работи. 🐱‍🏍

Бихте ли любезно опитали това още веднъж и след това да ни дадете отзиви, моля?

Съжалявам за цялото неудобство. 🙏



Автоматичен превод:
преди 11 месеца

здравейте, в началото направиха тегленето много бързо, след това не направиха превода ми да продължи 2 дни и всеки път различен отговор от поддръжката. някои казват, че успях или други казват, че чакам, не разбирам какво да правя

моля, помогнете ми сър file

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 11 месеца

Здравейте, тъй като все още е толкова кратко, не бих бил скептичен. Особено след като казахте, че сте получавали пари от казиното в миналото и не е имало проблеми. Даваме на казината 14 дни за разрешаване на тегления, така че тепърва започвате.

Затова бих ви препоръчал да проявите търпение известно време и да видите как върви вашето оттегляне.

Чувствайте се свободни да ме актуализирате и ще видим как ще е. Вярвам, че ще получите парите си. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Те казват, че са направили преводи на 25 декември и казват, че се свържете с банката, но банката казва, че няма пари, идват, същите проблеми с много играчи в Индия, сега искат писмо от банковите власти с печат, дадох им банкови извлечения, но те са просто продължавам да казвам едно и също нещо

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Сега искат писмо от мен като това file

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Защо им е нужно това, когато споделям банковите си извлечения, това е тормоз

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 11 месеца

Напълно възможно е те да искат потвърждение, че не сте получили нищо, когато казиното каза, че ви е изпратило пари. Не мисля, че би било проблем да вземете такъв документ от банката, така че казиното да знае на 100%, че парите не са стигнали до вас. Предлагам ви да си сътрудничите и ако все още има проблеми, ще се опитаме да помогнем.

Също така ще се радвам, ако можете да ни информирате за по-нататъшното развитие.

Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Да, ще им предоставя последните банкови извлечения днес, ще ви информирам

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 11 месеца

Здравей.

Честно казано? Напълно съм убеден, че Джаро е точно тук. Знаете, че винаги е по-добре, или, да кажем, по-лесно, да предоставите допълнително изявление, отколкото да продължите да се „биете" за принципа.

Това, което виждате като тормоз, може просто да е част от последния етап. Бих казал, че сътрудничеството винаги е по-добрият избор, особено в прилично или честно казино. 😉

Дръж ни в течение!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Получих последни банкови извлечения от моята банка със знак и печат

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Изпратих им pdf

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 11 месеца

Чудесно, уведомете ме тогава дали всичко е наред и какво каза казиното.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Все пак не ми отговориха, ако искаш мога да ти пратя jarvo лично

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 11 месеца

Не ми трябва, казиното трябва да завърши процеса, а ние не сме казино. Така че ще трябва да бъдете търпеливи, защото такива неща трябва да бъдат проверени първо и това не е моментално. Така че, както казах, трябва да сте търпеливи. 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хахаха.....Ярво и Радка да ти решат оплакването....??????

Брат, моля, обади ми се в 9 часа в 4 часа сутринта


Ще ви кажа как да теглите пари от тях.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Дадох им всички документи, но нищо не се случи, те не отговарят, просто ме игнорират

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Хахаха.....Ярво и Радка да ти решат оплакването....??????

Брат, моля, обади ми се в 9 часа в 4 часа сутринта


Ще ви кажа как да теглите пари от тях.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Ние с Радка не се занимаваме с оплаквания. Ако не сте забелязали, ние сме само администратори на форума и процесът на оплакване се управлява от други колеги.

Що се отнася до това как играч може да тегли пари от казиното, какво имате предвид? Как успяхте да се оттеглите, когато искате да помогнете?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Дадох им всички документи, но нищо не се случи, те не отговарят, просто ме игнорират

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Дадохте документа на казиното точно вчера. Моля, опитайте се да бъдете търпеливи и оставете казиното да провери дали всичко е наред. Не мисля, че трябва да сте нетърпеливи веднага, защото може да отнеме известно време. Ако казиното все още не се свърже с вас и не отговори, ние ще се опитаме да ви помогнем. Не забравяйте, че даваме на казината 14 дни, за да решат KYC. Така че дайте му още малко време.

Автоматичен превод:
1...5 6 7...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини