СЕГА С ДРУГ TRX NO
ТОВА Е ПО-СТАРО
""""Според нашите записи вашето теглене е успешно обработено и потвърдено от компанията за залагания с UTR: 335920929747 . Това означава, че средствата са били освободени от нашата система и е трябвало да бъдат преведени по посочената от вас банкова сметка""".
И СЕГА КАЗВАТ Е ТОВА Е НОВО
"""господине, моля, свържете се с вашата банка с уникален номер на транзакция INDBN25126590630. . Почти съм сигурен, че проблемът ви ще бъде решен от вашата банка""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Значи сте установили жалбата и на органа, нали? Видях, че и при нас го имате отворено и ми е интересно как ще стане накрая.
Що се отнася до органа, може да им отнеме известно време да го отпишат, но ако получите отговор, със сигурност можете да го споделите с нас.
Засега ще трябва да почакаме.
So you established the complaint on authority as well, yes ? I saw that you also have it open with us and I am curious how it will turn out in the end.
As far as the authority is concerned, it may take them a while to write it off, but if you get an answer you can certainly share it with us.
For the time being we will have to wait.
СЕГА С ДРУГ TRX NO
ТОВА Е ПО-СТАРО
""""Според нашите записи вашето теглене е успешно обработено и потвърдено от компанията за залагания с UTR: 335920929747 . Това означава, че средствата са били освободени от нашата система и е трябвало да бъдат преведени по посочената от вас банкова сметка""".
И СЕГА КАЗВАТ Е ТОВА Е НОВО
"""господине, моля, свържете се с вашата банка с уникален номер на транзакция INDBN25126590630. . Почти съм сигурен, че проблемът ви ще бъде решен от вашата банка""".
NOW WITH ANOTHER TRX NO
THIS IS OLDER
""""As per our records, your withdrawal was successfully processed and confirmed by the Betting Company with UTR: 335920929747. This indicates that the funds have been released from our system and should have been transferred to your designated bank account""".
AND NOW THEY ARE SAYING IS THIS THIS IS NEW
"""sir please contact your bank with a unique transaction number INDBN25126590630. . I'm pretty sure your issue will be resolved from your Bank end""".
Хм, доста странно е, че UTR беше различен преди, но тъй като те ви писаха друг имейл, вероятно би било най-добре да проверите дали казиното казва истината и да отидете в банката. Мисля, че това е най-малкото, което можете да направите и се надявам, че ще получите парите си.
Можеш ли да се свържеш с мен, когато разбереш как е?
Hmm, it's quite strange that the UTR was different before, but since they wrote you another email, it would probably be best to check if the casino is telling the truth and go to the bank. I think that's the least you can do and I hope you will get your money.
Could you get back to me when you know how it is ?
банката каза, че не идват пари през този utr или trx и аз дадох на казиното това банково извлечение със знак и печати. и още нещо за този бот различен utr има точно същата дата и час. фалшиви всички
bank said no money came through this utr or trx and i gave casino this bank statements with sign and stamps. and one more thing to that bot different utr has exact same date and time. fake all
Е, не много убедително!
Не съм сигурен дали споменах актуализациите на оплакванията преди, но засега би било наистина добре да го актуализирате: използвайте тази връзка, за да актуализирате Кристина, моля.
По-добре е да я информирате за последните новини.
Well, not very convincing!
I'm not sure whether I mentioned the complaint updates before, but for now, it would be truly good to update it: use this link to update Kristina, please.
It's better to keep her informed about the latest news.
Отлично. Когато имате нещо ново, можете да актуализирате жалбата си.
Засега обаче ще трябва да изчакаме нова информация и как ще се развие цялата ситуация.
Excellent. When you have something new you can update your complaint.
However, for now we will have to wait for new information and how the whole situation develops.
Добре, така че ще трябва да изчакате нашият екип да се свърже с вас или казиното да ви отговори.
Засега няма какво повече да се прави. Трябва да имаме търпение.
Okay, so you'll have to wait for our team to get back to you or the casino to respond to you.
For now, there's nothing more to do. We have to be patient.
Официалната им поща днес
Здравейте, скъпи PATHAN SALMAN KHAN!
Извиняваме се за дългия отговор и за неудобството.
Проверихме внимателно информацията. Тегленето (13860 индийски рупии) беше успешно потвърдено от компанията за залагания (уникален номер на транзакция INDBN25126590630).
За да разберете информация за липсата на средства по вашите данни, трябва да се свържете с вашата банка/разплащателна система с уникален номер на транзакция INDBN25126590630. Ако банката/платежната система не може да намери средства с този код, трябва да предоставите екранна снимка на официалния отговор на банката/платежната система въз основа на резултатите от проверката на кода и банково извлечение (отчет за операциите от платежната система) от датата на теглене на средства до днес в PDF формат.
Приятен ден!
С уважение, Екипът на социалните медии на Mostbet
Стара поща
Здравейте, скъпи PATHAN SALMAN KHAN!
За допълнително изясняване на обстоятелствата е необходимо писмо от банката с всички подписи и печати.
Трябва да предоставите официално банково писмо, което показва, че не е имало разписки от 13860 на този utr 335920929747 за периода от 25.12.2023 г. до днес.
За съжаление няма да разрешим проблема ви без този документ (Банковото извлечение не е достатъчно.) Ще чакаме вашия отговор.
Благодаря ви и приятен ден
Their official mail today
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
We apologize for the long response and for the inconvenience.
We have carefully checked the information. The withdrawal (13860 Indian Rupee) was successfully confirmed by the Betting Company ( a unique transaction numbe INDBN25126590630).
To find out information about the lack of funds on your details, you need to contact your bank/payment system with a unique transaction number INDBN25126590630. If the bank/payment system cannot find funds using this code, you must provide a screenshot of the official response of the bank/payment system based on the results of checking the code and a bank statement (statement of operations from the payment system) from the date of withdrawal of funds to today in PDF format.
Have a nice day!
Sincerely, Mostbet social media team
Old mail
Hello, Dear PATHAN SALMAN KHAN!
For further clarification of the circumstances, you need a letter from the bank with all signatures and seals.
You must provide an official bank letter indicating that there were no receipts of 13860 on this utr 335920929747 for the period from 25.12.2023 to today.
Unfortunately, we will not solve your problem without this document (A bank statement isn't enough.) We'll be waiting for your response.
Thank you and have a nice day
Е, изглежда, че всеки път казиното ви дава различен номер на транзакция.
Вероятно обаче няма какво да направите, освен да се свържете отново с банката и да работите с тях, за да разберете дали всичко е така, както казва казиното. Ако това не е така, тогава имате оплакване и можете да актуализирате Кристина с това, което казиното е написало и какво сте разбрали.
Определено ни уведомете и какво сте научили.
Well, it seems like every time it's a different transaction number that the casino gives you.
However, there is probably nothing to do but to contact the bank again and work with them to find out if everything is as the casino says it is. If this is not the case, then you have a complaint and you can update Kristina with what the casino has written and what you have found out.
Definitely let us know what you learned as well.
Научих от банката преди 2 часа, че няма такава транзакция, моята банка е стандартна чартърна международна банка и е много отговорна и уважавана банка. Сега са ядосани, че няма такава транзакция на 25 декември. Току-що им изпратих последното банково извлечение с знак и печати на банковия мениджър и ясно показва, че няма такава транзакция
I learned from bank 2 hours ago there's no transaction like that,my bank is standard chartered bank international bank and very responsible and respected bank.they are angry now that there is no such transaction on 25th December.i just sent them latest bank statement with sign and stamps of bank manager and its clearly shows there's no such transaction
О, надявах се да имаш повече късмет с банката.
Оплакването изглежда е единственото солидно основание, което все още съществува в момента. Предполагам, че трябва да се чувствате ужасно, но изчакайте. Докато жалбата е отворена, тя не е приключила. 🙏
Oh, I was hoping you could have better luck with the bank.
The complaint appears to be the only solid ground still present right now. I imagine it must feel horrible, but hold on. As long as the complaint is opened, it is not over. 🙏
Какъв по-добър късмет, имам банково извлечение със знак и печати, което ясно показва, че парите никога не са кредитирани, какво говорите, толкова много пристрастен отговор, какво силно обосновано банково извлечение е най-силното доказателство, не мисля, че сте достатъчно справедлив
What better luck , I have bank statement with sign and stamps its clearly shows that money never credited, what are you talking about, so much biased reply, what strong ground bank statement is strongest evidence, I don't think you are fair enough
Да, и това също означава, че въпросът не е по-близо до своя край. Аз самият не бих нарекъл това късмет. Но няма значение. Вашата жалба скоро ще бъде актуализирана.
Нямам представа какво те кара да мислиш, че не сме справедливи. Тук във форума просто разговаряме за вашата ситуация. Решението идва от жалбата.
Предлагам ви да посетите жалбата утре, за да уведомите Кристина, че досега плащането не е било успешно.
Повярвайте ми, това е добър съвет.
Приятно изкарване 🙏
Yes, and it also means that the issue is no closer to its end. I would not call that a stroke of luck myself. But it does not matter. Your complaint is soon to be updated.
I have no idea what makes you think we are not fair. Here on the forum, we're simply chatting about your situation. The solution comes from the complaint.
I suggest you visit the complaint tomorrow to let Kristina know there has been no luck with the payment so far.
Believe me, it is good advice.
Have a good one 🙏
Въпросът ми е, ако кандидатствам в международна организация за борба с киберпрестъпността, някой правил ли е нещо подобно преди и как се получи? Mostbet открадна 550 USD от мен
My question is, if I apply to an international organization to combat cybercrime, has anyone done something similar before and how did it turn out? Mostbet stole 550 Usdt from me
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.