ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
40939 преглеждания 291 отговора |
|
1...7 8 9...15
Radka
преди 10 месеца

ох разбирам.


Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Писах на Curaçao Antilephone NV, но не получих отговор от тях от седмица



Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

СЕГА С ДРУГ TRX NO

ТОВА Е ПО-СТАРО

""""Според нашите записи вашето теглене е успешно обработено и потвърдено от компанията за залагания с UTR: 335920929747 . Това означава, че средствата са били освободени от нашата система и е трябвало да бъдат преведени по посочената от вас банкова сметка""".


И СЕГА КАЗВАТ Е ТОВА Е НОВО

"""господине, моля, свържете се с вашата банка с уникален номер на транзакция INDBN25126590630. . Почти съм сигурен, че проблемът ви ще бъде решен от вашата банка""".

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Писах на Curaçao Antilephone NV, но не получих отговор от тях от седмица



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Значи сте установили жалбата и на органа, нали? Видях, че и при нас го имате отворено и ми е интересно как ще стане накрая.

Що се отнася до органа, може да им отнеме известно време да го отпишат, но ако получите отговор, със сигурност можете да го споделите с нас.

Засега ще трябва да почакаме.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

СЕГА С ДРУГ TRX NO

ТОВА Е ПО-СТАРО

""""Според нашите записи вашето теглене е успешно обработено и потвърдено от компанията за залагания с UTR: 335920929747 . Това означава, че средствата са били освободени от нашата система и е трябвало да бъдат преведени по посочената от вас банкова сметка""".


И СЕГА КАЗВАТ Е ТОВА Е НОВО

"""господине, моля, свържете се с вашата банка с уникален номер на транзакция INDBN25126590630. . Почти съм сигурен, че проблемът ви ще бъде решен от вашата банка""".

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хм, доста странно е, че UTR беше различен преди, но тъй като те ви писаха друг имейл, вероятно би било най-добре да проверите дали казиното казва истината и да отидете в банката. Мисля, че това е най-малкото, което можете да направите и се надявам, че ще получите парите си.

Можеш ли да се свържеш с мен, когато разбереш как е?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

банката каза, че не идват пари през този utr или trx и аз дадох на казиното това банково извлечение със знак и печати. и още нещо за този бот различен utr има точно същата дата и час. фалшиви всички

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

Е, не много убедително!

Не съм сигурен дали споменах актуализациите на оплакванията преди, но засега би било наистина добре да го актуализирате: използвайте тази връзка, за да актуализирате Кристина, моля.

По-добре е да я информирате за последните новини.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

направих го

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

Отлично. Когато имате нещо ново, можете да актуализирате жалбата си.

Засега обаче ще трябва да изчакаме нова информация и как ще се развие цялата ситуация.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

все още няма отговор от mostbet

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

Добре, така че ще трябва да изчакате нашият екип да се свърже с вас или казиното да ви отговори.

Засега няма какво повече да се прави. Трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Официалната им поща днес

Здравейте, скъпи PATHAN SALMAN KHAN!


Извиняваме се за дългия отговор и за неудобството.


Проверихме внимателно информацията. Тегленето (13860 индийски рупии) беше успешно потвърдено от компанията за залагания (уникален номер на транзакция INDBN25126590630).


За да разберете информация за липсата на средства по вашите данни, трябва да се свържете с вашата банка/разплащателна система с уникален номер на транзакция INDBN25126590630. Ако банката/платежната система не може да намери средства с този код, трябва да предоставите екранна снимка на официалния отговор на банката/платежната система въз основа на резултатите от проверката на кода и банково извлечение (отчет за операциите от платежната система) от датата на теглене на средства до днес в PDF формат.

Приятен ден!



С уважение, Екипът на социалните медии на Mostbet

sermsupport@mostbet.com


Стара поща

Здравейте, скъпи PATHAN SALMAN KHAN!



За допълнително изясняване на обстоятелствата е необходимо писмо от банката с всички подписи и печати.



Трябва да предоставите официално банково писмо, което показва, че не е имало разписки от 13860 на този utr 335920929747 за периода от 25.12.2023 г. до днес.

За съжаление няма да разрешим проблема ви без този документ (Банковото извлечение не е достатъчно.) Ще чакаме вашия отговор.



Благодаря ви и приятен ден

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

Е, изглежда, че всеки път казиното ви дава различен номер на транзакция.

Вероятно обаче няма какво да направите, освен да се свържете отново с банката и да работите с тях, за да разберете дали всичко е така, както казва казиното. Ако това не е така, тогава имате оплакване и можете да актуализирате Кристина с това, което казиното е написало и какво сте разбрали.

Определено ни уведомете и какво сте научили.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Научих от банката преди 2 часа, че няма такава транзакция, моята банка е стандартна чартърна международна банка и е много отговорна и уважавана банка. Сега са ядосани, че няма такава транзакция на 25 декември. Току-що им изпратих последното банково извлечение с знак и печати на банковия мениджър и ясно показва, че няма такава транзакция

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

О, надявах се да имаш повече късмет с банката.

Оплакването изглежда е единственото солидно основание, което все още съществува в момента. Предполагам, че трябва да се чувствате ужасно, но изчакайте. Докато жалбата е отворена, тя не е приключила. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Какъв по-добър късмет, имам банково извлечение със знак и печати, което ясно показва, че парите никога не са кредитирани, какво говорите, толкова много пристрастен отговор, какво силно обосновано банково извлечение е най-силното доказателство, не мисля, че сте достатъчно справедлив

Автоматичен превод:
khalikmamu0
преди 10 месеца

Да, и това също означава, че въпросът не е по-близо до своя край. Аз самият не бих нарекъл това късмет. Но няма значение. Вашата жалба скоро ще бъде актуализирана.

Нямам представа какво те кара да мислиш, че не сме справедливи. Тук във форума просто разговаряме за вашата ситуация. Решението идва от жалбата.

Предлагам ви да посетите жалбата утре, за да уведомите Кристина, че досега плащането не е било успешно.

Повярвайте ми, това е добър съвет.

Приятно изкарване 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

да, ще видим какво ще се случи, надявам се, че сте предложили честно казино


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Въпросът ми е, ако кандидатствам в международна организация за борба с киберпрестъпността, някой правил ли е нещо подобно преди и как се получи? Mostbet открадна 550 USD от мен

Редактиран от Radka преди 10 месеца
Причина: празното място е изтрито
Автоматичен превод:
1...7 8 9...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини