ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
44783 преглеждания 291 отговора |
|
1...4 5 6...15
IG.Mistik
преди 1 година

Само защото някой напише публикация за дадено казино тук, това не означава, че рейтингът на казиното ще се повиши. Няма никакво влияние върху него, така че не се притеснявайте.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодарение на казиното Guru мога да играя безопасно; те ми дават възможност да избирам нефалшиви казина с официални уебсайтове и обективна статистика. При такива условия е изгодно да използвате услугата; дори ако е необходимо, поддръжката помага при решаването на възникнали проблеми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако реализирате печалба от Mostbet, те временно спират акаунта ви и организират Skype разговор с вас, планиран за една седмица по-късно. След обаждането по Skype ще бъдете уведомени, че решение относно вашия акаунт ще бъде взето в рамките на следващите 60 дни.


„Периодът за потвърждение на акаунта се определя от Компанията за залагания и обикновено продължава 60 дни от момента, в който акаунтът в играта е спрян, но може да бъде променен нагоре или надолу в зависимост от сложността на случая (съгласно Параграф 2.9.)."


За първи път виждам толкова дълъг процес на KYC за уебсайт за хазарт

Автоматичен превод:
smail137137
преди 1 година

Хей. Случвало ли ви се е и на вас, че сте имали разговор по скайп и акаунтът ви е бил спрян? Казиното даде ли ви някаква причина защо това се случи?

Както и да е, определено съм съгласен с теб и си прав, ако трябва да продължи 60 дни, което според написаното от теб също не е сигурно дали ще е точно толкова. Бихте ли ме уведомили дали това е и вашата ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Създадох акаунта си около 4 ноември и бях направил 30 залога, от които 25 спечелиха. Залозите бяха направени на ниво 1-2 Esports, NBA и UFC, 5 ноември сметката ми беше замразена. Изпратих имейл до поддръжката и получих най-близкия час за обаждане в скайп 10.11. След като преминах обаждането в Skype, бях уведомен, че проверката може да продължи до 60 дни от създаването на акаунта.

Имам 1,5 дни активност на състезание от най-високо ниво и всичките ми документи са законни, не съм използвал бонуси, така че е просто абсурдно, че на MostBet отнема толкова време, за да потвърди дали имам измамен акаунт или не.


Технически имах акаунта си от 1,5 дни и беше замразен от 9 и продължавам

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
smail137137
преди 1 година

Ситуацията със сигурност не е удобна. Въпреки това, като виждам, че залагате на различни спортове, трябва да добавя, че ние от CasinoGuru не се занимаваме с тази област и следователно със спортни залагания, тъй като нямаме експерти в тази област.

Въпреки това, ако се интересувате, мога да препоръчам няколко сайта, където можете да подадете жалба, защото смятам, че 60 дни за верифициране на акаунта ви са твърде много. Ето връзките:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Ако сте пробвали някой от сайтовете, ще бъде ли възможно да ни уведомите как се е оказало, или ако казиното успее да потвърди акаунта ви, уведомете ни също? Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

MostBet отговори на прегледа ми и поиска идентификатор за игра, за да провери състоянието на процедурата, нямам начин да им отговоря. Можете ли да го препратите id134184709?

Не ми харесва отговорът им, че е стандартна процедура на букмейкърите да проверяват потребителите. Да, така е, но обикновено минава до една седмица от замразяването на акаунта ви, през повечето време дори по-малко, а не 11 дни и продължаваме

Автоматичен превод:
smail137137
преди 1 година

Здравейте, това не е точно така; можете да редактирате своя потребителски преглед и да предоставите ID там. 🙏

Можете ли да опитате да направите това, моля?

Надяваме се, че тази възможност може да помогне на играчите с техните проблеми.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

дано видят редакцията

Автоматичен превод:
smail137137
преди 1 година

И аз се надявам да е така и да успеете да оправите всичко накрая. Ако имате нещо ново, можете ли да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ужасно казино, за изплащане на много трудни печалби, те правят обаждане по Skype и блокират акаунта ви, независимо от сумата на печалбите, никога не съм виждал бюрократично казино като това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам, играя от доста време и никога не съм имал проблеми с тях

Автоматичен превод:
преди 1 година


ПОСЕТЕТЕ MOSTBET, ЗА ДА ЗНАЕТЕ, ЧЕ ФАЛШИВНОТО ИЗМАМНО КАЗИНО ВИ ЗАЛУЧВА

Най-лошото казино, което някога е попадало

Бонус за първи депозит в очакване на последните 10 дни

Екип за поддръжка - чат, имейл и телеграма...ВСИЧКИ отговори на ботове...Така че никой не разрешава вашите проблеми. Тогава, ако използвате лоша дума, тя със сигурност ще ви блокира. Тогава те получават причина да замразят акаунта ви.

Id - 135968663

Електронна поща- umesh1rhea@gmail.com

Автоматичен превод:
umesh1jai
преди 1 година

здравей

Благодаря за споделянето. Но не съм много убеден, че казиното ще има нещо против публикацията ви тук в крайна сметка.

Е, да се надяваме.

Само за да сте 100% сигурни, блокиран ли е вашият акаунт сега или просто спекулирате, че една-единствена груба дума МОЖЕ да доведе до закриване на акаунта, моля?

🙏


Автоматичен превод:
umesh1jai
преди 1 година

Отнема им седмица, за да отговорят на имейли, това казино е ужасно.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Изминаха 11 дни....Най-лошото казино

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Акаунтът не е блокиран... блокирана е само опцията за чат, тъй като започнах да ги злоупотребявам, че не ми дават отговарящ на условията бонус за първи депозит...


Това също бях учтив ... не използвах никакви злоупотреби през първите 3 дни, което само според екипа за поддръжка в чата ... това е времето за изпълнение, за да получите бонус за депозит.


Но дори след 3 дни не беше кредитиран, така че се ядосах и започнах да ги злоупотребявам ежедневно за неспособността им да разрешат.


Днес е 12-ият ден и те все още не могат да кредитират сметката ми с бонус.


нелепо.

Автоматичен превод:
umesh1jai
преди 1 година

Хм, въпреки че разбирам, че сте разстроен, че бонусът не ви е кредитиран, не го виждам като положително, ако използвате лоши думи и обиждате чата, защото честно казано не съм изненадан, ако не го направите имат шанс да пишат.

От друга страна разбирам, че ако трябва да получите бонус за депозит и той не бъде кредитиран в продължение на 3 дни, това не е добре. И така, казиното каза ли ви защо е така и бонусът не ви беше кредитиран?

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

Вярвам, че казиното е поискало моето ID за игра. Моля, споделете го с тях.

Това е 135968663

Електронна поща- umesh1rhea@gmail.com

Изминаха почти 15 дни от моя бонус за първи депозит и 250 завъртания не са кредитирани.

Такова най-лошо управление на казиното.

Автоматичен превод:
umesh1jai
преди 12 месеца

Моля, редактирайте вашето потребителско мнение; казиното ще го види. Нямам възможност да препратя вашата информация към поддръжката.

Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:
1...4 5 6...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини