ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от surekhasuresh200
|
17286 преглеждания 228 отговора ||
1 2 3...12
Добавете пост
Jamesbizne18989999
преди 8 месеца

Здравейте, съжалявам, че сте толкова разочаровани в такава трудна ситуация, но имайте предвид, че нито едно от нещата, които продължавате да разпространявате из форума, не предполага, че казината всъщност ви измамват. Нека бъдем обективни за момент...

Разбирам, че се чувствате в капан, но има много причини, поради които други методи на плащане не са достъпни за вас. Приемете го като факт и направете всичко възможно да се придържате към това състояние на нещата.

Ако съзнателно отхвърлите двете опции за плащане, които са ви дадени, изборът на казиното не е да не ви плати.

Можете ли случайно да създадете карта, присвоена на вашата банкова сметка? В моята страна, например, ще получите първата Visa или Mastercard безплатно като допълнение към стандартната си банкова сметка, просто трябва да попълните формуляр.

Можете ли просто да се обадите на вашата банка и да попитате дали можете да получите такъв? Нека първо се съсредоточим върху решението. 🙏

Освен това, в кое казино се сблъсквате с този проблем, моля? Тъй като вие вече обвинихте Mostbet, ZetCasino и JackTop, и аз виждам това в най-добрия случай като доста объркващо.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Има няколко банкови опции (3) за депозиране от Португалия, предполагам, че е използвал една от тях и за всичките 3 опции обикновено методът за теглене е банков превод. И мога да потвърдя, че казиното не предлага тази опция!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Благодарим ви, че се свързахте с нас!

Дори плащането по някакъв начин да липсва за момента, това не прави казиното измама. Както постоянно се предлага от този играч... Разбирам, че е разочароващо, разбира се. Предпочитаният вариант на плащане е предпочитаният, нали? 🙂

Според мен тази ситуация има решение, но този играч продължава да блъска главата си в стената на невежеството.

Жалко обаче.

По един или друг начин, пожелавам ви прекрасен (или по-добър) ден с късмет! ✨😊

Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Без да се опитва да каже, че е прав, когато казва, че е измама. Далеч от това. Просто казвам, че банковото теглене не е налично. Но предполагам, че ако той не знае как да изтегли с наличните опции, може да се свърже с поддръжката, за да намери друго решение. Или може би той може да опита да депозира чрез друг метод и вероятно това ще му даде повече възможности за теглене!

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

OOt

преди 8 месеца

Без да се опитва да каже, че е прав, когато казва, че е измама. Далеч от това. Просто казвам, че банковото теглене не е налично. Но предполагам, че ако той не знае как да изтегли с наличните опции, може да се свърже с поддръжката, за да намери друго решение. Или може би той може да опита да депозира чрез друг метод и вероятно това ще му даде повече възможности за теглене!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съгласен 🙂.

Не искам да ви манипулирам в спекулации, но знаете ли или можете ли да познаете защо банковият превод е изчезнал? Напълно разбирам, че това е любима опция за плащане и вероятно много други играчи също я пропускат. Би било чудесно да имаме някои улики. 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

OOt

преди 8 месеца

Дали това е вид скрито прозрение? 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Поздравления. Посетих: www.mostbetcasinolive.com и честно казано намерих страхотен продукт за слотове и казина. Много добре направено. Някой използва ли това казино? Един съвет... Заслужава ли си да си отворите игрална сметка?

Автоматичен превод:
pataniagregorio
преди 7 месеца

Здрасти!

Мъдро е, че дойдохте тук, за да обсъдите подобна стъпка! Позволете ми да подчертая, че има много фактори, които трябва да имате предвид, преди да се регистрирате в казиното.

Основните аспекти на безопасността са изброени тук в това ръководство, наречено „ Как да изберем онлайн казино "

За да ви предоставим по-конкретна информация, мисля, че трябва да започнете с панела Индекс на безопасност :

"Предупреждение: MostBet Casino има определени раздели от правилата и условията за бонуси, които смятаме за несправедливи към играчите на казиното. Те могат да ви създадат проблеми, ако решите да се възползвате от бонусите или промоциите на казиното. Поради това ви съветваме да потърсете казино с честни правила или поне обърнете специално внимание на Правилата и условията на това казино, ако решите да играете в него.:

Да кажем, че трябва да бъдете бдителни. Що се отнася до потребителската оценка, опитът на играчите е смесен , което оставя интригуващо решение за вземане.

Бих казал, че обръщането към раздела за оплаквания само ще добави още въпроси. Играчите доста често търсят помощ при забавени плащания. 🤔

Е, чудя се какво си измислил от това.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Попаднах на сайта чисто случайно, защото един приятел препоръча този BC като надежден. Започнах да играя на ротативки и печелех на залози. Най-много ми харесаха слотовете. Бързо разбрах как да играя и дори спечелих 1000 USDT. Като цяло съм доволен от услугите на букмейкъра в момента. Офисът не е лош, следи сайта, игрите са интересни, кефовете понякога могат да се режат, но това не е много депресиращо.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Не знам защо не беше наличен, но сега го проверих и отново е наличен!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
tftcosta
преди 7 месеца

Това наистина е една много добра новина! Благодаря ви 👍✨

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Попаднах на сайта чисто случайно, защото един приятел препоръча този BC като надежден. Започнах да играя на ротативки и печелех на залози. Най-много ми харесаха слотовете. Бързо разбрах как да играя и дори спечелих 1000 USDT. Като цяло съм доволен от услугите на букмейкъра в момента. Офисът не е лош, следи сайта, игрите са интересни, кефовете понякога могат да се режат, но това не е много депресиращо.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, може би описвате физическо казино?

Знаете, че това ми звучи като изграждане на активи: „Офисът не е лош, той наблюдава сайта"

🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Замразете акаунта за проверка и го чакам вече 4 дни, няма отговор от ID@mostbet.com, става така 1 отговор следобед, предоставете такъв и такъв документ и такъв документ и сега принуждават те да инсталираш видео потвърждение на скайп, така че откога е потвърждението по скайп, ако GMail има и видео разговор, който не ти позволява да теглиш пари! така че техният сапорт е много лош!

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 7 месеца

Мисля, че казиното има някои сериозни съмнения относно вашата сметка; по този начин се задейства повикването за проверка. Това всъщност е добра стъпка, бих казал; едно нечестно казино просто би пропуснало този инструмент. Засега трябва да се съсредоточите върху самото обаждане. Отговаряйте на въпросите честно и всичко ще бъде наред! Наистина ли сте толкова убеден в Skype? Сигурен съм, че тези разговори са безплатни.

Мога ли да знам кога е насрочено обаждането?


Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

да 18.09.2023 10:20 GMT+3, но аз съм нов потребител, току-що се присъединих към тях, появиха се съмнения, след като спечелих средства и исках да ги изтегля, и докато не спечелех, те не се нуждаеха от моя акаунт. обаждането вече е проведено, 2 въпроса и все още чакам отговор на пощата, какъв вид проверка на клиента е това за 60 дни

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 7 месеца

Обикновено се случва, че само когато играчът спечели, казиното прилага тези практики.

Въпреки това, не забравяйте да ни уведомите, когато получите окончателен отговор от казиното в контекста на вашето обаждане.

Ще чакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

„Уведомяваме Ви, че е извършена проверка на предоставените от Вас данни.

За да завършим процедурата по идентификация, трябва да проведем видео разговор по Skype, за да потвърдим вашата самоличност." Това е тяхната кореспонденция.

След като зададох 2 въпроса по време на разговора по Skype, те ми казаха да изчакам писмо по имейл. значи все още го няма!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 7 месеца

Разбира се разбирам. Имах предвид, че когато получите отговор от казиното в контекста на вашето обаждане. Освен това по време на разговора казаха ли ви кога трябва да получите отговор на имейла си? Надявам се всичко да е наред и да успеете да потвърдите акаунта си. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

разговорът продължи 40 секунди. казаха, че всичко е наред, за да очаквам писмо. и веднага се отстрани от разговора. Дори нямах време да задам въпроса file

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 7 месеца

Интересно ми е какво очаквано писмо и какъв резултат ще има. Надявам се да е положително. Когато получите този отговор, не се колебайте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
1 2 3...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини