НачалоФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
48 495 преглеждания 304 отговора |
|
12 3 4...16
IG.Mistik
преди 1 година

40 секунди? Колко въпроса са ви задали? Ако има....🤔

Искам да кажа, че никога не съм чувал за толкова бързо обаждане за проверка. Както и да е, надявам се всичко да свърши добре за вас. Но ако може да ви е необходима някаква поддръжка, върнете се и ни актуализирайте, става ли?

Ще бъдем тук.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

2 въпроса. 1 играя ли някъде другаде. 2 колко акаунта имам в Mostbet.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Задължително. Последният отговор е техен. Пишат, че проверката е съгласно клауза 2.9 от правилото и след това 7.9. Те не знаят какво правят.

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Хм, така че бих казал, че няма достатъчно въпроси за обаждане за проверка и ги намирам за малко неуместни, въпреки че това е моето мнение.

Въпреки това погледнах точка номер 2.9, която гласи следното: „ Периодът на проверка на документите и другите подробности се определя от Компанията за залагания и обикновено отнема до 60 дни, но може да бъде повече или по-малко в зависимост от сложността на случаят ."

Това е доста дълго време за казиното да обработи KYC. Даваме на казиното 14 дни да направи това, така че ако нищо не се случи дотогава, не забравяйте да ни уведомите.

Имам още един въпрос. Вашият случай касае ли спортни залагания?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

задължително, 14 дни от днес или от момента на обаждането? не, спечелих в казено, но заложих на местната им валута file

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

14 дни от началото на KYC. Добре, попитах основно защото не се занимаваме със спортни залагания, защото нямаме експерти в това, ако исках да се уверя. И така, можете ли да потвърдите колко време е отнела вашата проверка общо?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Датата на проверка започна с първото ми зареждане, беше 13.09.2023 г file и продължава до сега, ето първият им отговор file сега изобщо не отговарят на имейли

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Здравейте.

Опитах се да преведа имейла чрез Google Lens, но няма да повярвате какво получих... Може ли да копирате и поставите текста директно в отговора, така че да имаме възможност да го видим автоматично преведен?

Мисля, че има някакво подозрение относно вашия акаунт, така че вие също трябва да преминете обаждането за проверка, но това не обяснява защо казиното мълчи напоследък. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добър ден, скъпи играч!


Вашият акаунт е замразен.

Съгласно клауза 3.7 от правилата. за идентификация Букмейкърската компания има право да поиска от потребителя документи за самоличност и да проведе видео разговор.


За да извършите процедурата по идентификация, трябва да изпратите следните данни в отговор с писмо:


1. Снимка на банковата карта, от която е направен депозитът (при няколко карти е достатъчно да предоставите снимка на една), както и селфи с тази карта;

2. Вашата паспортна снимка до лицето Ви (всички данни в документа трябва да са ясно видими и да не са закрити);

3. Снимка на вашия паспорт с всички лични данни, до друг личен документ по ваш избор (ИНН, РНОКПП, шофьорска книжка, акт за раждане, задграничен паспорт, военна книжка и др.);

4. Вход в Skype;

5. ID на вашия акаунт в играта (ID е посочен в личния акаунт в горния десен ъгъл под бутона „Личен акаунт").



След предоставяне на необходимите документи ще Ви бъде назначена Skype видеоконференция за идентификация.


a 16.09.2023 следващо писмо

Уведомяваме Ви, че е извършена проверка на предоставените от Вас данни.


За да завършим процедурата по идентификация, трябва да осъществим видео разговор по Skype, за да потвърдим вашата самоличност.


Изберете удобна дата и час за видео разговор от опциите по-долу:

18.09.2023 г. 10:20 GMT+3 моята дата за потвърждение на обаждането

21.09.2023 г. 10:20 GMT+3

22.09.2023 г. 10:20 GMT+3


В отговор на това съобщение с писмо трябва да изпратите отговори от предложената дата и час за разговора, както и да посочите информация за предпочитания език за бъдеща комуникация.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

И така, казиното замрази акаунта ви, но след като предостави KYC документите, всичко е наред и можете да влезете в акаунта си, нали?

Що се отнася до разговора по скайп, това вече го обсъдихме.

Въпреки това, ако казиното все още не се е свързало с вас и не ви е отговорило дали обаждането в скайп е било наред и не отговарят на вашите имейли, мисля, че е време да подадете жалба. Просто щракнете тук, за да го отворите .

KYC продължава от дълго време, въпреки че разбирам, че това е процес, от който казината се интересуват, но ако не получите никакъв отговор и не знаете какво се случва, не мисля, че е правилно.

Въпреки това, ако случайно получите отговор от казиното, не се колебайте да ни информирате също. Надявам се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро. Стискам палци

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога само да вляза и почти всичко останало не работи на сайтове file и ето последният им отговор на моя въпрос file

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Здравейте!

Първата екранна снимка казва: „Вашият акаунт е временно замразен от съображения за сигурност" .

Мога ли да знам какво е състоянието на вашия процес на проверка в момента?


Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Все пак това е, което изпращат file

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Съвсем сигурен съм, че казиното е загрижено за достоверността на акаунта или вашия геймплей. Виждал съм това и преди, следователно съм убеден, че вашият акаунт е маркиран в системата.

Не бих казал, че оплакването не помага, просто трябва да ни сътрудничите и да ни помогнете да разберем проблема.

Предлагам ви да прочетете това ръководство, за да разберете :

„Ще получите първия си отговор от нашия екип за оплаквания в рамките на 48 часа, но ние правим всичко възможно да отговорим в рамките на 12 до 24 часа.

Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата напред. Когато този период изтече без отговор, обикновено избираме да удължим срока с още седем дни.

Тъй като успешното разрешаване на жалба често изисква много комуникация между трите страни, общото време може да се увеличи. Средното време, необходимо за затваряне на успешно разрешени жалби, е приблизително 21 дни от датата, на която са били изпратени, но отново, това варира много от една жалба до друга."

Възможно ли е да сте се занимавали със спортни залагания? Това би било усложнение....



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ето как беше: имат бонус програма file там спечелих тяхната вътрешна валута COIN, обмених я в програмата за лоялност, там ми дадоха 105 UAH за бонус акаунт, печелейки само от залози, ето резултата от залозите file Залагах на всичко, което отговаряше на изискванията за теглене, след като спечелих бонуса, ми бяха кредитирани 105 или 103 UAH в основната сметка, след това спечелих 2000+ UAH в казиното и направих депозит в Litecoin, тъй като моите карти от Украйна не бяха приети, когато исках да изтегля средства, дойде отказ и сметката беше замразена и оттогава не ми дават печалбите и не искат да върнат депозита! Ако не друго, има екранна снимка на потвърждението

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Благодаря ви много за толкова страхотно резюме.

Моля, изпратете и тази публикация в темата за жалби , защото доколкото виждам са ви зададени допълнителни въпроси.

Би било много по-удобно, ако казиното предостави и най-малката следа. Мисля, че познах достатъчно, нека се съсредоточим върху фактите чрез вашата жалба. 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file това е всичко, което отговарят, независимо какъв въпрос им задам.

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Честно казано, нямам какво да кажа. Нищо ново не мога да добавя. Да почакаме и да видим. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

и от къде имаш такъв рейтинг в тази държава, като има толкова оплаквания!

Автоматичен превод:
IG.Mistik
преди 1 година

Отговорът е доста прост, не всяка жалба тук във форума беше прехвърлена в официална жалба. От 92 жалби само 3 не са решени:

file

Датира от 2020, 2021 и 2022 г.

https://casino.guru/complaints/all

Повече подробности можете да намерите в раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност "

Като цяло казиното изглежда добре.

Автоматичен превод:
12 3 4...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини