здрасти Играя игри от Pragmatic Play и наистина харесвам обикновените Sugar Rush и Sugar Rush 1000. Играя ги вероятно от около месец. Това е много щедър слот с висок RTP. Накратко, наистина ми харесва
Hi! I've been playing games from Pragmatic Play, and I really like the regular Sugar Rush and Sugar Rush 1000. I've probably been playing them for about a month now. It's a very generous slot with a high RTP. In short, I really enjoy it
Харесвате ли и Sugar Rush? Това е страхотен слот! Играя го от около месец. Понякога, когато ракетите ударят по 5-6 наведнъж, дъхът ми спира. Слотът е с красив дизайн. Харесва ми също, че изплащанията на сайта са много удобни. Момчета, силно препоръчвам Pragmatic Play
Do you also like Sugar Rush? It's a great slot! I've been playing it for about a month now. Sometimes, when the rockets hit 5-6 at a time, it takes my breath away. The slot is beautifully designed. I also like that the payouts on the site are very convenient. Guys, I highly recommend Pragmatic Play
За съжаление не е възможно (поне за нас, бразилците) да се доверим на отзивите тук в casinoguro.
Платформата на mostbet замрази акаунта ми за 2 дни и създава проблеми при проверката на документите ми. Всички искани документи вече са изпратени, като се появява видео на лицето ми, цялата необходима информация, че ако бяха сигурна и сериозна платформа вече щеше да е възможно да се потвърди истинността на документите, но те изпращат съобщение, изискващо едни и същи документи няколко пъти, без да обясняват по-добре какво не е наред или какво липсва.
И накрая, те поискаха снимка на картата, използвана за депозита, направих само два депозита чрез PIX и дори изпратих доказателство за транзакциите, но моята физическа NEON банкова карта има само последните 4 цифри, отпечатани върху нея, те искат снимка на ВСИЧКИ цифри на картата и в приложението на neon bank не мога да получа тази информация.
Подробност, която няма никакво значение, когато става дума за проверка на документите ми, тъй като им изпратих ДОКАЗАТЕЛСТВО за двете транзакции.
След проверка на reclameaqui.com.br и portaldaqueixa.com видях, че те правят това на МНОГО хора, като удържат суми за повече от 60 дни.
Те практически действат като финансова пирамида, задържат пари на няколко играчи с месеци и си играят с нашите пари.
Платформата casinoguro трябва да обърне повече внимание на тези оценки на платформата, 2-месечна проверка и напълно слаба поддръжка не заслужават висок резултат.
Те си играят с хората и семействата, сякаш са нищо.
Unfortunately it's not possible (at least for us Brazilians) to trust the reviews here on casinoguro.
The mostbet platform froze my account in 2 days and has been creating problems to verify my documents. All the documents requested have already been sent, with a video of my face appearing, all the necessary information that if they were a safe and serious platform it would already be possible to confirm the veracity of the documents, but they send a message requesting the same documents several times, without explaining better what is wrong or what is missing.
Lastly, they asked for a photo of the card used for the deposit, I've only made two deposits via PIX and I've even sent proof of the transactions, but my physical NEON bank card only has the last 4 digits printed on it, they want a photo of ALL the digits on the card, and in the neon bank app I can't get this information.
A detail that doesn't make any difference when it comes to verifying my documents, since I sent them PROOF of the two transactions.
After checking on reclameaqui.com.br and portaldaqueixa.com I saw that they are doing this to MANY people, withholding amounts for more than 60 days.
They are practically acting like a financial pyramid, withholding money from several players for months and playing with our money.
The casinoguro platform should pay more attention to these platform evaluations, a 2-month verification and totally weak support does not deserve a high score ever.
They are playing with people and families as if they were nothing.
Infelizmente não está sendo possível (pelo menos para nós brasileiros) confiar nas avaliações aqui no site casinoguro.
A plataforma mostbet congelou minha conta em 2 dias de uso e vem criando problemas para verificar meus documentos. Já foram enviados todos documentos solicitados, video com a minha cara aparecendo, todas informações necessárias que se fossem uma plataforma segura e séria já seria possível confirmar a veracidade dos documentos, porém enviam mensagem solicitando os mesmos documentos por diversas vezes, sem explicar melhor o que está errado e o que está faltando.
Por último solicitaram foto com o cartão utilizado para depósito, eu realizei apenas dois depósitos via PIX e já enviei até mesmo comprovante das transações, porém o meu cartão físico do banco NEON possui apenas os 4 últimos dígitos impressos, eles querem uma foto com TODOS os dígitos do cartão, e no aplicativo do banco neon não consigo essa informação.
Um detalhe que não faz diferença nenhuma para verificar meus documentos já que eu enviei os COMPROVANTES das duas transações.
Após verificar no site reclameaqui.com.br e portaldaqueixa.com vi que estão fazendo isso com DIVERSAS pessoas, retendo valores por mais de 60 dias.
Estão agindo praticamente como uma piramide financeira, retendo valores de diversos jogadores por meses e brincando com nosso dinheiro.
A plataforma casinoguro deveria ter mais atenção nessas avaliações das plataformas, uma verificação por 2 meses além do suporte totalmente fraco não merece nota alta nunca.
Estão brincando com pessoas e famílias como se não fossem nada.
Четох за вашия проблем с проверката и честно казано е доста странен. И аз като теб бих искал да знам, ако нещо не е наред в даден документ, какво е то, за да мога да изпратя правилния.
Но виждам, че това не е единственият проблем, когато споменавате, че не можете да верифицирате картата, с която сте депозирали. Казахте ли на казиното, че дори не можете да го получите от банката? Мисля, че в такъв случай те трябва да се опитат да намерят някаква алтернатива. От друга страна, ако посетите банката, не е ли възможно да получите документ, потвърждаващ това, което казиното иска? Това е нещо, което ми се струва доста просто искане и също често срещано.
Както и да е, тъй като имате оплакване към нас, ние ще се опитаме да ви помогнем и ще видим дали можем.
Надявам се, че е така и ще можете да изтеглите парите.
Ако получите повече информация и случаят придвижи напред, не се колебайте да ме уведомите.
I have read about your verification problem and to tell you the truth it is quite strange. Like you, I would like to know that if something is wrong on a document, what is it so that I can send the correct one.
But I see that's not the only problem when you mention that you can't verify the card you deposited with. Did you tell the casino that you couldn't even get it from the bank? I think in that case they should try to find some alternative. On the other hand, if you visit the bank, isn't it possible to get a document confirming what the casino wants? This is something that seems to me to be a fairly simple request and also a common one.
Anyway, since you have a complaint with us, we will try to help you and see if we can.
I hope so and you will be able to withdraw the money.
If you get any more information and the case moves forward, feel free to let me know.
Свързах се с банката и ми обясниха, че физическата карта има друга номерация от съображения за сигурност, номерата в приложението за банкиране са за виртуалната карта и могат да се променят, ако е клонирана. Казиното настоя за номерирането на физическата карта, но с цялото номериране, данни и код за сигурност, отпечатани на картата, всеки може да използва моята карта по желание.
Друга подробност: както казах, направих само два депозита чрез Pix transfer и вече им изпратих фишовете за депозит, разпечатка на всички екрани в приложението за банкиране и разпечатка на поддръжката на Neon Bank, потвърждаваща, че не е възможно да се предоставят пълните номера на картата чрез документи.
Тези процедури, ако бяха само за осигуряване на сигурност, щяха да са разрешени досега. Дори изпратих видео, показващо всички документи, екрана на компютъра с отворени сметки, показах лицето си, изписах документите си, което трябваше да е повече от достатъчно, за да докажа самоличността си, но истината е, че няколко казина действат като финансови пирамиди с извинението за проверка, те задържат суми от няколко играчи с месеци и ние оставаме без парите си без никаква подкрепа.
Знам, че вие в casinoguru сте сериозни и предоставяте огромна услуга на потребителите на казиното, но тези високи оценки за платформи като mostbet в крайна сметка карат хора като мен да се влюбват в това.
Сериозните платформи решават процеса на проверка в самия чат в реално време или най-много до 3 дни. Сега разглеждането на документ отнема повече от 60 дни? Това е измама.
I contacted the bank and they explained that the physical card has a different numbering for security reasons, the numbers in the banking app are for the virtual card and can be changed if it is cloned. The casino insisted on the numbering of the physical card, but with all the numbering, data and security code printed on the card, anyone can use my card at will.
Another detail: as I said, I've only made two deposits via Pix transfer, and I've already sent them the deposit slips, a printout of all the screens in the banking app, and a printout of Neon Bank's support confirming that it's not possible to provide the full card numbers by documentary means.
These procedures, if they were just to ensure security, would have been resolved by now. I even sent a video showing all the documents, the computer screen with the accounts open, I showed my face, I spelled out my documents, which was supposed to be more than enough to prove my identity, but the truth is that several casinos are acting as financial pyramids with the excuse of verification, they withhold amounts from several players for months and we are left without our money without any support.
I know you guys at casinoguru are serious and provide a huge service to casino users, but these high marks for platforms like mostbet end up leading people like me to fall for it.
Serious platforms resolve the verification process in the chat itself in real time, or at most within 3 days. Now it takes more than 60 days to look at a document? That's a scam.
Fiz contato com o banco e me explicaram que o cartão físico possui uma numeração diferente por questões de segurança, os numerais que estão no aplicativo bancário são para cartão virtual e podem ser alterados caso seja clonado. O cassino insistiu querendo a numeração do cartão físico, detalhe: com toda numeração, dados e código de segurança impresso no cartão qualquer um pode utilizar o meu cartão a vontade.
outro detalhe, como informei eu realizei apenas dois depósitos via transferência Pix, sendo que já enviei para eles os comprovantes dos depósitos, print de todas telas do aplicativo bancário, print com o suporte do banco neon me confirmando não ser possível informar por meio documental os números completos do cartão.
Esses procedimentos se fossem mesmo só para garantir segurança já teria sido resolvido, eu enviei inclusive vídeo mostrando todos documentos, tela do computador com as contas abertas, mostrei minha cara, soletrei meus documentos, que era pra ser mais que suficiente para comprovar minha identidade, mas a verdade é que vários cassinos estão agindo como pirâmide financeira com a desculpa de verificação, eles retém valores de diversos jogadores por meses e ficamos sem nosso dinheiro sem ter suporte algum.
Sei que vocês da casinoguru são sérios e prestam um serviço enorme para os usuários de cassino, mas essas notas altas para plataformas como a mostbet acabam levando pessoas como eu a cair nessa furada.
Plataformas sérias resolvem o processo de verificação no próprio chat em tempo real, ou no máximo com prazos de 3 dias. Agora demorar por mais de 60 para olhar documento? Isso já é golpe.
Така че, ако не е възможно да го получите и все пак сте го обяснили на казиното, би трябвало да е възможно да намерите нещо, което би подхождало. Въпреки това е важно казиното да сътрудничи и ако не можете да потвърдите и да получите парите, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Що се отнася до рейтинга, само когато се установи, че казиното е направило грешка и няма да се опита да я поправи, тогава може да се промени. Дотогава няма да е по-различно.
В крайна сметка се надявам, че всичко може да се реши в този случай.
So if it's not possible to get it and you explained it to the casino anyway, it should be possible to find something that would suit. However, it is important that the casino cooperates and if you can't verify and get the money, then we will try to help you.
As far as the rating is concerned, only when it is found that the casino has made a mistake and they won't try to fix it, then it can change. Until then, it won't be any different.
In the end, I hope that everything can be resolved in this case.
Никога не съм имал проблем с тегленията в това казино - разбира се, не са големи суми, но винаги депозирам с карта и тегля. В рамките на 30 минути средствата са в моята сметка. Между другото, аз съм играч от Полша.
I have never had a problem with withdrawals at this casino - of course, they are not large amounts, but I always deposit by card and withdraw. Within 30 minutes the funds are in my account. I am a player from Poland, by the way.
Ja na tym kasynie nigdy nie miałem problemu z wypłatami - wiadomo nie są to duże kwoty ale zawsze wpłacam kartą i wypłacam . w ciągu 30minut środki są na moim koncie. Jestem graczem z Polski jak coś.
Страхотно е, че си щастлив там.
Просто бъдете внимателни, моля, и се опитайте да не споделяте поверителна информация във форума. Не е толкова безопасно, нали знаеш.
Колко време играете в това казино?
It is great that you are happy there.
Just be careful, please, and try not to share any sensitive information on the forum. It is not that safe, you know.
How long do you play at this casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.