ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
40708 преглеждания 291 отговора |
|
1...12 13 1415
Vurtnex
преди 6 месеца

Направих вашата жалба до екипа на казино гуру, те ще изпратят предупреждение до потребителите, вие сте измамник, вие сте измамник, взимате пари и след това хаквате акаунта,

Братя, никой не трябва да му изпраща вирусни съобщения, акаунтът му ще бъде хакнат,


Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

Братя, никой не трябва да му изпраща вирусни съобщения, може да хакне акаунта.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

как можете да хакнете блокиран акаунт? 🤡Изобщо ли не мислиш с главата си или живееш в паралелна вселена? Мисля, че е време да отидеш в клиниката. Не взимам пари предварително, казах го вече 10 пъти. Вземам % само след успешно свършена работа

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

Хей разбрах че акаунта му не е блокиран ти си глупака 😡😡😡

Просто трябва да се направи проверка,




Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

Мислехте да хакнете акаунта,

брат на просяк

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

да, казиното също отговори на документите ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ви, че разяснихте това.👌

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

моят идентификатор за игри е хакнат и фондът ми за идентификатор за игри е 0 от 4000000

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

mostbet е тотално фалшив не използвайте това. моля ви всички

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Надявам се, че нашият екип за оплаквания ще успее да разреши проблема в това казино възможно най-скоро. Случайно изпратили ли сте цялата информация, която Ник поиска във вашата жалба ? Само по този начин те могат да продължат да разследват и да стигнат до дъното на проблема.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

пишете ми, дори ако акаунтът ви има 0, но имате потвърждение за предишния си баланс. можем да обсъдим това и да поискаме история на транзакциите от казиното

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моят човек нямаше търпение и наистина не подкрепи нито един от тях във форума 😂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Mohit bhai, не изпращайте съобщения на никого, тези хора тук са измамници за продажба

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Моят човек нямаше търпение и наистина не подкрепи нито един от тях във форума 😂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Съжалявам, бихте ли били по-конкретни, моля? Наистина не разбирам смисъла на вашето съобщение.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

очевидно беше измамник, който каза нещо за това, че не му се плаща и акаунтът му беше замразен, което беше лъжа, след което ми казаха и така казах основно, че трябва да се успокои и да говори с поддръжката за това, вместо да се оплаква на всички останали

Автоматичен превод:
itmakesmehigh
преди 6 месеца

Следващият път трябва да използвате бутона „отговори", когато искате да напишете вашето съобщение до конкретен човек. По този начин потребителят ще бъде уведомен за вашата публикация.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, нов съм в разбирането на нещата, благодаря!

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Все още чакам съобщение от вас относно вашия случай

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

моят идентификатор за игри е хакнат от някой и всичките ми средства за идентификатор за игри бяха измити.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

няма значение дали имате снимки/видео на вашите залози, баланс на сметката и т.н. Не ми трябва достъп до вашата сметка. имейлът ми е в профила ми.

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

да, имам всички доказателства

Автоматичен превод:
1...12 13 1415
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини