Другият потребител е прав. Екипът ще актуализира вашата жалба, когато настъпи времето. Доколкото виждам сега обаче, е твой ред и Ник очаква твоята актуализация.
Във всеки случай, както можете да видите, таймерът за оплакване отброява оставащото време. Всяка основна стъпка означава нова седмица за заинтересованата страна - цитирайки инструкциите за вас:
„Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни."
Поради това имайте предвид, че не можем да ускорим процеса въпреки вашите искания. 🙏
Така че засега първо отговорете на Ник, а след това ще видим как ще продължи жалбата. не се притеснявай
The other user is correct. The Team will update your complaint once the time has come. As far as I can see now, however, it is your turn and Nick is awaiting your update.
Anyway, as you may see, the complain timer counts down the remaining time. Each major step means a new week for the interested party - quoting from the instructions for you:
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days."
Due to that, kindly note that we can't speed up the process despite your requests. 🙏
So, for now, respond to Nick first, and then we shall see how the complaint proceeds. Don't worry.
Автоматичен превод: