ФорумКазинаMostBet Casino - обща дискусия

MostBet Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 2 години от surekhasuresh200
|
38669 преглеждания 291 отговора |
|
1...11 12 13...15
Добавете пост
преди 6 месеца

трябва да изчакаш,


Екипът на Casinoguru в момента проучва проблема, те ще разрешат проблема ви възможно най-скоро,

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вашият проблем определено ще бъде разрешен в рамките на няколко дни,


Моля, бъдете търпеливи и се доверете на екипа на mostbet и casinoguru.

Автоматичен превод:
daario
преди 6 месеца

все още чакам

Автоматичен превод:
преди 6 месеца
Публикация на daario е изтрит
преди 6 месеца

здравей daario,

Мога ли да разбера кой въпрос изглеждаше толкова загрижен, моля? Разбира се, имаме дълбоко предвид сигурността, бих могъл да използвам малко намек тук. Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

добре, мамо... още чакам

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Другият потребител е прав. Екипът ще актуализира вашата жалба, когато настъпи времето. Доколкото виждам сега обаче, е твой ред и Ник очаква твоята актуализация.

Във всеки случай, както можете да видите, таймерът за оплакване отброява оставащото време. Всяка основна стъпка означава нова седмица за заинтересованата страна - цитирайки инструкциите за вас:

„Всяка участваща страна (вие, казиното или екипът на Casino Guru) има седем дни да отговори, когато се изисква да го направи, за да придвижи жалбата. Когато този период изтече без отговор, ние обикновено избираме да удължим срока с още седем дни."

Поради това имайте предвид, че не можем да ускорим процеса въпреки вашите искания. 🙏

Така че засега първо отговорете на Ник, а след това ще видим как ще продължи жалбата. не се притеснявай


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вашият проблем определено ще бъде разрешен в рамките на няколко дни,


Моля, бъдете търпеливи и се доверете на екипа на mostbet и casinoguru.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бих искал да ви благодаря за подкрепата на mohitt0583 .

Страхотно е да видиш колко добре си запознат с процеса на оплакване! 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

не получих никаква актуализация от страна на ник.. моля, кажете му да ми изпрати имейл за необходимата информация

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Здравейте

Съжалявам, че ви напомням, че трябва да изчакате. Ник има още четири дни, за да се свърже с вас, защото в момента той се грижи и за много други. Ето защо всеки ход представлява седмичен лимит - както вече знаете.

Моля, имайте търпение, той ще се свърже с вас.



Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

добре..чакам

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

от последните 5 дни не получих никаква поща от ваша страна

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Жалко, но има само 20 специалисти за отворени в момента 1014 жалби. Така че, моля, изчакайте.

Предполагам, че целият отбор се бави, защото не са в състояние да направят нещата наполовина.

🙏

Случайно някой от казиното да е отговорил на вашите документи?

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

да, екипът на казино гуру отговори на документите ми

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Благодаря ти. Но аз говорех за казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

да, казиното също отговори на документите ми.

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Ако вашият акаунт е блокиран, моят екип и аз бихме могли да разгледаме вашия случай от правна страна чрез регулатора. сумата в сметката ви е наистина добра. Добре дошли

Автоматичен превод:
Vurtnex
преди 6 месеца

какво трябва да направя сега

Автоматичен превод:
mohitt0583
преди 6 месеца

Братко не ставай глупак той е измамник

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Братко mostbet докато не стане верификацията на сметката няма да има теглене, имай търпение,


В противен случай ще има 101% измама с вас,


Автоматичен превод:
a44334
преди 6 месеца

Работя с блокирани акаунти, за каква измама говориш? продължаваш да хленчиш, защото никой не се съгласи да ти поеме акаунта с блокирани $200??

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разгледах оплакванията ви, оказа се, че сте истински глупак, който не знае основните правила на казиното и отваря няколко сметки. След това обвинявате други хора за нещата, защото сте пълен неудачник. отивай на работа, клоун.

Автоматичен превод:
1...11 12 13...15
Отидете на страницаот 15 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини