ФорумКазинаMoreSpin Casino - обща дискусия

MoreSpin Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от franztheuerw
|
22088 преглеждания 136 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
benzj044
преди 1 година

Ето как в чата се казва "не участвам" 🙁. Това е неприятно, но доста често срещано, от друга страна. Чат операторите обикновено не са в състояние да отговорят на такъв конкретен въпрос, защото не участват в процеса на KYC. Което обезсмисля комуникацията - знам, че е гадно!

Ако питате мен – бих казал, че би било много по-лесно за операторите на казиното да кажат: „Хей, в момента сме доста заети, нямаме персонал поради няколко ваканции. Съжалявам, проверката се забавя, но правим всичко възможно да наваксаме."

Поне играчът не се чувства напълно заблуден. Все пак само мое лично мнение. Предполагам, че няма да се радвам да чуя това повече от веднъж. 🤔

Мисля, че сте добре запознати с функцията за оплакване, не се колебайте да изпратите друго, след като прецените, че е подходящият момент.

Разбира се, надявам се да не се налага!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Ами получих пощата вчера късно вечерта в 22:00 часа, че акаунтът ми е потвърден и тегленето е активирано отново. Видях това рано сутринта и веднага направих теглене чрез sepa банков превод Iban my 1200 и сега чака от 5 сутринта.. Надявам се парите да стигнат бързо до банковата ми сметка...ето екранната снимка file


Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

Здравейте!

Мисля, че сте една крачка по-близо! В очакване на големия финал. Все пак казиното трябва да поработи малко върху процеса.

Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

Здравей benzj044,


Благодарим ви, че избрахте Morespin и оставихте отзив.


KYC проверката е стандартен процес в нашето казино и за съжаление може да отнеме повече време в някои случаи. Въпреки това, когато преглеждам акаунта ви като представител, изглежда, че тегленето ви вече е изпратено.


Надявам се да е стигнало до вас и да няма проблеми.


Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас чрез поддръжка на живо или support@morespin.com!


На Ваше разположение!

Автоматичен превод:
MoreSpin Casino
преди 1 година

Здравейте, скъпи представител на morespin casino,


Казвате, че парите вече са ми изпратени, но за съжаление все още не са стигнали до мен, тъй като сега са минали три работни дни, откакто статусът на теглене е обработен или изпратен.

Свързах се с чата на живо, както ме посъветвахте, и те ми казаха, че тегленето е одобрено от вашия финансов отдел и е изпратено до доставчика на плащанията през последните 24 часа или нещо подобно, но не разбрах платежната система как точно работи тъй като, както казах, статусът е след три дни обработка на моето теглене.. сега тегленето беше изпратено до Iban, който предоставих, когато направих тегленето или не и кога ... малко съм объркан относно процеса или системата на плащане .. изтекоха 8 дни, откакто се опитвам да си получа парите и все още не получих тегленето...мисля, че не би трябвало да отнеме толкова време.. благодаря morespin за вашето разбиране и подкрепа предварително.. надявам се Днес ще получа парите, за да съм доволен и доволен..


Поздрави



Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

Здравейте,

Според информацията, която получих от финансовия екип, виждам, че в момента няма проблем.

Предполагам, че имаше няколко спънки от страна на банката, но е добре да чуя, че е решено.


Благодарим ви, че избрахте Morespin.


Поздрави,

Казино Morespin

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чудя се дали самото казино е пуснало процес на kyc за тях евтин лиценз? Мисля, че не са го поставили, те се противопоставят на играчите, когато изплащане, а не депозит. Какво корумпирано правило в полза на казината. както виждате, те не са тук, за да защитават вие, но те самите.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 1 година

Опитвали ли сте някога да поискате от казиното да бъде потвърдено веднага след регистрацията? Помага да се избегнат забавяния, след като играчът поиска първото теглене. Мислех, че може би ще ви бъде полезно.

Освен това бих искал да ви задам въпрос: Какво предлагате казиното да проверява за депозитите?

Всъщност няма какво да се проверява, особено ако говорим за първия направен депозит.

Депозитите не са същият случай като заявките за теглене. И така, чудя се какво имаш в ума си.



Автоматичен превод:
преди 1 година

здравейте, да, направих това, помолих да бъда потвърден при регистрацията, но някои казина казват, че не е възможно, а някои го правят, но когато оттеглите искането за допълнителна проверка, хаха. Наистина мисля, че този процес на проверка е въведен, за да осуети играчите, така че казината не трябва да изплащам печалби. ако депозирам от европейска банкова сметка и повярвайте ми, няма начин да измамите с европейска сметка, защото тук има много строги разпоредби за предотвратяване или минимизиране на измамите. тъй като Холандия е регулирана сега, казината имат взех и този трик .наистина е невъзможно, когато имате потвърдена банкова сметка в Холандия, да бъдете измами, тъй като предоставяте вашия BSN номер (данъци) имах 200 акаунта в казино и може би 100 от тях направиха kyc без причина. не го казвам не е необходимо, но трябва да се направи по по-лесен и удобен начин. нека да кажем, че изтегля 1000 € за първи път, казиното трябва да плати печалбата и да замрази сметката за по-нататъшна игра, докато не бъде направена проверка. това, което казината правят сега, е изнудване на играча няма документи, няма пари .това е престъпно .казиното може да иска също при всяко теглене един документ наведнъж с максимум 1 час времева рамка за проверки .не ми казвайте, че разглеждането на 3 документа ще отнеме 3 дни, което е престъпно.тези дни имаме време за лице, skype whatsup отнема една минута, за да се потвърди дали играчът е това, за което се представя. този bs ми струва хиляди евро, защото току-що изиграх печалбите си. повярвайте ми AI, който казината използват, те знаят точно поведението на комарджиите и състоянието на ума им. като цяло намирам този kyc за престъпник като играч, казиното отнема свободата ви. това е създадено клеймо, че комарджиите измамват. най-големите измами са казината и самите правителства.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Само за да знаете, че това казино изглежда схематично или поне някои неща не са направени с него.


Те отново имат нов собственик Momo Entertainment BV, това е като 4-тото преименуване на този собственик на казино, което е много подозрително, тъй като е малко вероятно казино да смени собственик толкова много пъти за толкова кратко време.


@Radka, мисля, че вашите колеги, работещи с правилната информационна секция, ще бъдат заети с всеки нов собственик на това казино.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Те бяха много подозрителни през първия ден с техните фалшиви слотове.

Така че това поведение изобщо не ме изненадва 🙂

просто търсете места, които са уважавани 🫡

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Разбирам, ще препратя това на нашия екип за данни, благодаря ви, че ни предоставихте тази информация. Надяваме се, че новият собственик ще реши проблемите, пред които са изправени много от вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имайте предвид: Не препоръчвам това казино и най-вероятно е измама, те не изплащат, след като спечелите по-голяма сума. Имам теглене на 2,2K в продължение на 2 седмици и никой не знае защо.


Поддръжката на живо няма да помогне и те просто искат да „продължа да чакам". Не препоръчвам това казино, може да не получите печалбите си.

Автоматичен превод:
RemusCostin
преди 1 година

Това е често срещана игра от измамни казина, те правят всичко възможно, за да забавят възможно най-дълго, надявайки се да заложите отново и да загубите средствата.


Ако има чакащ KYC, това би го обяснило, но ако просто нищо не се случи, вероятно имате работа с измамно казино.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Свикнал съм с тяхната практика, затова винаги автоматично изключвам, докато не получа средствата си. KYC не е висящ, те просто избягват отговорите. Не знам как са получили толкова много положителни отзиви тук.

Автоматичен превод:
RemusCostin
преди 1 година

Вижте моя преглед тук за morspin, аз бях първият, който беше измамен с kyc. всички трябва да стоим заедно и да игнорираме всички казина, които задържат печалбите и блокират тегленията поради глупости за проверка. самите те нямат лиценз, защото по каква причина не го получават, но изсипете тези глупости на играчите, за да ги разочаровате и ги изиграйте .загубих десетки хиляди с тази тактика на забавяне.тази седмица депозирах в казино в рамките на 24 часа, бях потвърден и печалбите в моя акаунт банкови преводи .казиното приема вашето теглене и поставете го в очакване, за да не можете да го играете .този вид казина трябва да играем и да игнорираме другите!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имайте предвид: Не препоръчвам това казино и най-вероятно е измама, те не изплащат, след като спечелите по-голяма сума. Имам теглене на 2,2K в продължение на 2 седмици и никой не знае защо.


Поддръжката на живо няма да помогне и те просто искат да „продължа да чакам". Не препоръчвам това казино, може да не получите печалбите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радваме се, че подадохте жалбата ! Мъдра стъпка, ако мога да кажа.

Не съм убеден, че всички казина са еднакви и всички казина използват KYC като тактика за забавяне, така че благодаря за информацията, която вече предадохте.

От друга страна, аз съм силно убеден, че като пренебрегват играчите или не предоставят честна информация относно забавено плащане, тези казина сами си навличат тази идея доста лесно. 🙁

Дано скоро се съберат и изплащат!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не съм сигурен защо жалбата и моят преглед все още чакат на този уебсайт. Изминаха няколко дни и потребителите може да продължат да бъдат измамени и да мислят, че уебсайтът им е легитимен.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
RemusCostin
преди 1 година

Здравейте, жалбата ви не е висяща. Публикувано е преди седмица. Сигурен съм, че Вероника ще се свърже с вас скоро. Повечето от членовете на екипа не работят през почивните дни, така че това обяснява забавянето на нейния отговор.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Благодаря за бързия отговор и разясненията!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини