Ето как в чата се казва "не участвам" 🙁. Това е неприятно, но доста често срещано, от друга страна. Чат операторите обикновено не са в състояние да отговорят на такъв конкретен въпрос, защото не участват в процеса на KYC. Което обезсмисля комуникацията - знам, че е гадно!
Ако питате мен – бих казал, че би било много по-лесно за операторите на казиното да кажат: „Хей, в момента сме доста заети, нямаме персонал поради няколко ваканции. Съжалявам, проверката се забавя, но правим всичко възможно да наваксаме."
Поне играчът не се чувства напълно заблуден. Все пак само мое лично мнение. Предполагам, че няма да се радвам да чуя това повече от веднъж. 🤔
Мисля, че сте добре запознати с функцията за оплакване, не се колебайте да изпратите друго, след като прецените, че е подходящият момент.
Разбира се, надявам се да не се налага!
That's how the chat says "I'm not involved" 🙁. That's unpleasant but quite common, on the other hand. The chat operators are not usually capable of answering such a concrete question because they do not participate in the KYC process. Which makes the communication pointless - I know it sucks!
If you ask me - I'd say, it would be so much easier for the casino operators to say: "Hey, we're quite busy at the moment, short on staff due to several vacations. I'm sorry, the verification is delayed, but we do our best to catch up."
At least the player doesn't feel like being fooled completely. Just my personal opinion though. I would not be delighted to hear that more than once I guess. 🤔
I think you're quite familiar with the complaint feature, don't hesitate to submit another one once you feel it's the right time.
Of course, I hope it won't be necessary!