преди 1 година
Без притеснения, надявам се, че в крайна сметка ще успеете да получите печалбата си. Моля, дръжте ни в течение 👍
No worries, I hope you'll eventually manage to get your winnings. Please, keep us updated 👍
0
Без притеснения, надявам се, че в крайна сметка ще успеете да получите печалбата си. Моля, дръжте ни в течение 👍
No worries, I hope you'll eventually manage to get your winnings. Please, keep us updated 👍
Трябва да се направи нещо с това онлайн казино. Те напълно спряха да отговарят на чат на живо, и не само за мен, но и за други потребители. На техния уебсайт има голям правоъгълник, който води към този уебсайт. Много потребители ще помислят, че това казино е легитимно и безопасно въз основа на информацията, представена тук. Това може да причини невъобразими финансови щети на всеки потребител, който реши да се присъедини към този уебсайт.
Ако можеха да ме изиграят така, представете си какво се случи с хора, които не намериха силата да отвърнат на удара. Само си представете колко хора загубиха пари тук.
Имам солидни доказателства, че това казино е онлайн измама, моля, вземете мерки и помогнете на потребителите да разберат, че това изобщо не е безопасно и потенциално биха могли да загубят спестяванията си, и то не заради хазарт, а заради измамници.
Something needs to be done with this online casino. They completly stopped responding to live chat, and not only for me for other users as well. There is a big rectangle on their website that leads to this website. A lot of users will think this casino is legitimate and safe based on the information presented here. This can cause unimaginable financial damage to any user that decides to join this website.
If they were able to play me like this, imagine what happened with people who did not found the power to fight back. Just imagine how many people lost money here.
I have solid evidence that this Casino is an online scam, please take action and help users understand that this is not safe at all and they could potentially loose their life savings, and not to gambling but to scammers.
Ние не приемаме такава информация с лека ръка, затова ви моля да предоставите солидните доказателства, които споменахте в откритата жалба . Това би било наистина полезно.
Можете ли да направите това, за да предотвратите по-нататъшно забавяне, моля? Надявам се да го направите.
We do not take such information lightly, so I ask you to provide the solid evidence you mentioned through the open complaint. That would be really helpful.
Can you do that in order to prevent further delay, please? I hope you do.
Да, и аз бях измамен. Вероятно е депозирал 700 евро през последните 6 месеца там и най-накрая успя да спечели малко. Теглене на 950 евро беше поискано на 20 август. Сега повече от месец по-късно и след тонове чат и имейл взаимодействия, заедно с много изпратени KYC документи, все още нямам пари. О, и те премахнаха чата на живо.
Разчитах да ги взема тези 950 евро. Глупаво, знам, но сега нямам нищо за ядене. Това нещо се отрази толкова лошо на здравето ми. Как могат да причиняват това на хората?
Yeah so I have been scammed as well. Probably deposited 700 eur the past 6 months there and finally managed to win some. A 950 eur withdrawal was requested on aug 20. Now over a month later and after tons of chat and email interactions along with many KYC documents being sent I still have no money. Oh, and they removed the live chat.
I relied on getting those 950 eur. Stupid, I know but now I am stuck with nothing to eat basically. This shit has had such a bad impact on my health. How can they do this to people?
Бих казал, че имате нужда от помощ - използвайте тази връзка, изпратете безплатната жалба и ще видим.
https://casino.guru/complaints/create
Можеш ли да го направиш?
I would say you need some help - use this link, submit the free complaint, and we shall see.
https://casino.guru/complaints/create
Can you do that?
Направих, благодаря. Уверете се, че сумата и датите са правилни и в жалбата. Благодаря за вашата помощ.
I did, thanks. Made sure the amount and dates were correct in the complaint too. Thanks for your help.
Сега гледам жалбата, страхотно е, че се справихте. За да продължи, Кристина се нуждае от допълнителна информация относно проверката. Това е стандартна стъпка, обикновено събираме възможно най-много свързани данни, за да приемем ситуацията и да решим най-доброто действие.
Бихте ли актуализирали жалбата, моля? Отново, не се колебайте да използвате тази връзка .
Благодаря ви и ви желая бързо решение!
I'm looking at the complaint now, it's great you did it. To press on, Kristina needs further information regarding the verification. This is a standard step, usually, we collect as much related data as we can in order to assume the situation and decide the best action.
Could you update the complaint, please? Again, feel free to use this link.
Thank you and wish you a quick solution!
Morespin е пълна измама - ИЗБЯГВАЙТЕ НА ВСИЧКА ЦЕНА! Много се радвам да си взема парите, но когато се опитах да изтегля (само 750 евро), те спряха контакта. Вече се чака вече 7 седмици! Няма да отговаря на множество имейли, LiveChat спря да работи и дори жалба тук остана без отговор. Пълно измамно казино без начин да получа парите си.
Morespin is a complete scam - AVOID AT ALL COSTS! Quite happy to take my money but when I tried to make a withdrawal (only 750 euros) they stopped contact. It has now been pending for 7 weeks! Will not reply to multiple emails, LiveChat stopped working and even a complaint on here went unanswered. Complete scam casino with no way of getting my money.
Благодаря ви за такова предупреждение. Позволете ми да добавя неговия индекс за безопасност и връзка към вашата неразрешена жалба .
Може ли един въпрос, ако нямате нищо против да попитам? Ще бъде ли по-безопасно да играете в казино, лицензирано в Обединеното кралство? Защото, доколкото мога да разбера, местните ограничения са добре известни.
Просто мисъл; не е нужно да отговаряш, разбира се.
Thank you for such a warning. Allow me to add its safety index and a link to your unresolved complaint.
May I have a question, if you don't mind me asking? Would it be safer to play at a casino licensed in the UK instead? Because, as far as I can tell, the local restrictions are well known.
Just a thought; you don't need to answer, of course.
Регистрирах се, докато бях на почивка, тъй като не можех да използвам обичайното си казино, тъй като бях извън Обединеното кралство. Освен това видях, че има добри отзиви (по това време) тук. Те все още имат връзка към този уебсайт, преди да се регистрирате. Ще се придържам към обичайното си казино и ще избягвам тези измамници в бъдеще
I signed up whilst on holiday as I couldn't use my usual casino as I was out of the UK. Also I saw it had good reviews (at the time) here. They still have a link to this website before you sign up. Will stick to my usual casino and avoid these scammers in the future
Това е може би най-разумното нещо и аз съм съгласен с вашето решение, защото ако играч има подобен опит, мисля, че той ще стане още по-предпазлив и ще предпочете да остане в казино, което вече е доказано.
Но кое е казиното, в което обичате да играете?
This is probably the most sensible thing to do and I agree with your decision, because if a player has a similar experience I think he will become even more cautious and prefer to stay with a casino that is already proven.
However, what is the casino you like to play in ?
Бях един от първите играчи, които ви предупредиха за тази измама от самото начало. Депозирах 100 € и спечелих 900 € справедливо. След като поискаха теглене, те незабавно започнаха проверката и веднага имах чувството, че това не е правилно, така че аз изиграх победите си навън и им казах, че ще загубят повече от 900 € .и както виждате, имах право .шестото ми чувство никога не се проваля .аз, който всички тези жертви току-що имаха червен моят коментар тук .проблемът е, че в крайна сметка ще затворят това казино и отворете ново под друго име .веднъж крадец винаги крадец .
i was one of the first players who warned you all for this scam from the first beginning.i deposited 100€ and won 900€ fairly .after requesting a withdrawal they immidiatly started the verification and i immidiatly got the feeling this is not right so i played my wins away and told them they will lose more then 900€ .and as you see i had it right .my 6th sense never fail .i wich all these victims just had red my comment here .the problem is they eventualy will close this casino and open a new one under other name .once a thief always a thief .
И ако бяхте запазили баланса и бяхте подали жалбата тогава, щяхме да имаме добър шанс да разследваме. Съжалявам, но такива предупреждения не могат да повлияят на изчисления индекс на безопасност. 🙏
Публикациите във форума стоят настрана от оплакванията. Но аз ви благодаря за вашия принос. 🙌
And if you had kept the balance and submitted the complaint back then, we would have had a fair chance to investigate. I'm sorry, but such warnings can't affect the calculated safety index. 🙏
Forum posts stand aside from the complaints. But I thank you for your contribution. 🙌
Попаднах на тази дискусия и намерих тази доста интересна публикация:
I have happened upon this discussion and found this rather interesting post:
Спомням си, че това казино предлага награди за добри отзиви... Така че не съм изненадан.
Отново свършихте страхотна работа тук!
Желаете ли да създадете своя собствена тема за това? 🙂
I recall this casino offering rewards for good reviews... So, I'm not surprised.
Again, you did a great job here!
Care to create your own thread about it? 🙂
В момента не, тъй като все още работя върху неща от Mystake - случайно видях това и отскочих до TP и усетих, че хората в тази тема може да се интересуват!
Not at the moment as I am still working on Mystake stuff - I just happened to see this and popped over to TP, and felt people in this thread may be interested!
Мисля, че ако попаднат на тази информация, ще бъде полезна и разбирам, че вероятно имате много неща за други казина. Въпреки това, ако имате време, можете също да разгледате това, тъй като сте намерили такава интересна информация. Така че благодаря за публикацията.
I think that if they come across this information it will be useful and I understand that you probably have a lot of stuff about other casinos. However, if you have time, you can also look into this since you found such interesting information. So thanks for your post.
Виждам, че проблемите с казиното все още остават. Със сигурност не е приятно, ако комуникацията не е на ниво. Съжалявам за начина, по който се разви всичко и това, което препоръчвам, е да избягвате подобни казина. 🙁
I see that the problems with the casino still remain. It is certainly not pleasant if the communication is not up to par. I'm sorry about the way it all turned out and what I recommend is to avoid such casinos. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.