преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MoreSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, мисля, че това казино е наследник на casiwave casino. в слота big bass bonanza последният ред със същите символи започва с всяко завъртане. В никое друго казино не е така. само в казино casiwave. може би трябва да попитате директно продавача.
Hello, I think that this casino is a successor to casiwave casino. in the big bass bonanza slot, the last row with the same symbols starts with every spin. It's not like that at any other casino. only at casiwave casino. maybe you should ask the seller directly.
hallo, ich denke das dieses casino ein nachfolger vom casiwave casino ist. beim slot big bass bonanza ist bei jedem dreh die letzte reihe mit gleichen symbolen beim starten. ist bei keinem anderen casino so. nur beim casiwave casino. sollte man vielleicht mal direkt beim anbieter nachfragen.
когато се регистрирате в това казино, няма налични правила и условия. ако попитате след регистрацията, те ви изпращат връзка. това означава, че регистрацията ви не е легитимна. казиното не носи отговорност. много опции за депозит и теглене не работят. съдя, че искам да предупредя
хора да не ровят тук .
when you register at this casino there are no terms and conditions available .if you ask after registration they send you a link .that means your registration id not legit .the casino is not responsible .many deposit and withdrawal options not working .i judt want to warn
people not to dign up here .
Здравейте, мисля, че това казино е наследник на casiwave casino. в слота big bass bonanza последният ред със същите символи започва с всяко завъртане. В никое друго казино не е така. само в казино casiwave. може би трябва да попитате директно продавача.
Hello, I think that this casino is a successor to casiwave casino. in the big bass bonanza slot, the last row with the same symbols starts with every spin. It's not like that at any other casino. only at casiwave casino. maybe you should ask the seller directly.
hallo, ich denke das dieses casino ein nachfolger vom casiwave casino ist. beim slot big bass bonanza ist bei jedem dreh die letzte reihe mit gleichen symbolen beim starten. ist bei keinem anderen casino so. nur beim casiwave casino. sollte man vielleicht mal direkt beim anbieter nachfragen.
Здравейте. Вероятно съм пропуснал какво ви кара да мислите, че това казино е свързано с Casiwave, можете ли да обясните по-подробно, моля? Чувствам, че мнението ви се основава единствено на Big Bass Bonanza, въпреки че не съм сигурен.
Може би трябва да попитате доставчика на играта за това, като предоставите печатен екран или кратък запис.
Знаете ли, когато става въпрос за отношенията на казиното едно с друго, наистина е сложно да се намери пряка връзка. Така че, когато попаднем на такава валидна информация, първо се опитваме да потвърдим нейната автентичност и след това да актуализираме прегледа на казиното.
Hello. I probably missed what makes you think this casino is related to Casiwave, can you explain further, please? I feel your opinion is based solely on the Big Bass Bonanza, though I'm uncertain.
Maybe you should ask the game provider about that, providing a printscreen or short recording.
You know, when it comes to the casino's relations with one another, it's truly complicated to find a direct connection. So, when we come across such valid information, firstly, we try to confirm its authenticity and then update the casino review.
когато се регистрирате в това казино, няма налични правила и условия. ако попитате след регистрацията, те ви изпращат връзка. това означава, че регистрацията ви не е легитимна. казиното не носи отговорност. много опции за депозит и теглене не работят. съдя, че искам да предупредя
хора да не ровят тук .
when you register at this casino there are no terms and conditions available .if you ask after registration they send you a link .that means your registration id not legit .the casino is not responsible .many deposit and withdrawal options not working .i judt want to warn
people not to dign up here .
Здравей.
Проверих сайта, за да разбера, че Общите условия са налични през цялото време в долния колонтитул на уебсайта:
Разделът се нарича „Още завъртане". Все още не съм регистриран там, мога да го прочета изцяло.
За съжаление, някои доставчици на плащания страдат от местни ограничения и в резултат на това някои опции за плащане може временно да не са налични. Можете ли да посочите кои са блокирани в момента, моля?
Hello there.
I checked the site to find out that Terms and Conditions are available all the time in the footer of the website:
The tab is called "More Spin". I'm not registered there still, I could read it in full.
Sadly, some payment providers suffer local restrictions, and as a result, some payment options might be unavailable temporarily. Can you name which ones are blocked at the moment, please?
Не мога да повярвам, че спомена това!!
Играх Big Bass Splash и в безплатните завъртания се случиха неща, които обикновено не би трябвало да се случват!!!!
Получавате колата/динамита при безплатните завъртания само ако Olaf дойде без риба! Но ето че се появи, въпреки че на снимката имаше риби, което ясно доказва, че тук се предлагат фалшиви игри!!!
Аз също предупреждавам за това, защото тук нещата определено не са както трябва.
I can't believe you mentioned that!!
I played Big Bass Splash and things happened in the free spins that normally shouldn't happen!!!!
You only get the car/dynamite in the free spins if Olaf comes without fish! But here it came even though there were fish in the picture, which clearly proves that fake games are offered here!!!
I also warn against it because things are definitely not right here.
Unfassbar das du das erwähnst!!
Ich spielte Big Bass Splash und in den freispielen passierten Sachen die normalerweise nicht passieren dürfen!!!!
Man bekommt in den freispielen das Auto/Dynamit nur wenn Olaf ohne Fische kommt! Aber hier kamm es obwohl Fische im Bild waren was eindeutig beweist das hier gefälschte spiele angeboten werden!!!
Ich warne ebenso davor da es hier definitiv nicht mit rechten Dingen zu geht.
Здравейте всички,
Не сме сигурни какъв е проблемът, за който говорите.
Всички наши игри обаче се предоставят от компаниите за игри Softswiss и Softmaya.
Нашето казино няма право да прави промени в игрите. Тези компании предоставят игри на много казино сайтове по света.
Ще се радваме обаче, ако се свържете с нашия екип на support@morespin.com за всичко, което изпитвате и се чудите.
Поздрави,
Казино Morespin
Hello everybody,
We're not sure what the problem you're talking about is.
However, all of our games are provided by Softswiss and Softmaya game companies.
Our casino has no authority to make any changes to the games. These companies provide games to many casino sites around the world.
However, we would be happy if you contact our team at support@morespin.com for anything you are experiencing and wondering.
Kind regards,
Morespin Casino
@support morespin:
идвате тук, за да защитите вашето измамно казино, но не преигравате имейли и блокирате акаунт, след като успяхте да ми позволите да изиграя печалбите си ?вашето казино е фалшиво, softswiss работи само с измамни казина. както виждате, спечелихте моите 900 € евро, но вие ще загубите повече. просто изчакайте, лошите отзиви ще дойдат много скоро. крадци, това сте вие. забавянето на тегления е просто престъпно деяние. а вие дори нямате лиценз, искате всичко безплатно?
@support morespin:
you come here to defend your scam casino but not replaying to emails and blocking acount after you managed to let me play my wins away ?your casino is fake ,softswiss work only with scam casinos.as you see you won my 900€ euro but you will lose more .just wait the bad revieuws will come in very soon .thieves thats what you are.delaying withdrawals is just a criminal act .and you dont even have a license you want everything for free?
@радка, даниел
здравейте, как е възможно казино без лиценз да има положителна оценка? Убеден съм, че казино morespin работи с фалшиви прагматични слотове. те вървят по съвсем различен начин. не го ли забелязвате, когато тествате казиното? това не е насочено негативно към вас. но моля, обяснете ми това заради лиценза. Благодаря
@radka, daniel
hello, how can it be that a casino without a license can have a positive rating? I am convinced that morespin casino operates fake pragmatic slots. they run totally differently. don't you notice that when you test the casino? this is not meant negatively towards you. but please explain that to me because of the license. Thanks
@radka, daniel
hallo, wie kann es sein, daß ein casino ohne lizenz eine positive bewertung haben kann? ich bin davon überzeugt, daß das morespin casino gefälschte pragmatic slots betreibt. sie laufen total anders. fällt euch das nicht auf wenn ihr das casino testet? das ist jetzt nicht negativ euch gegenüber gemeint. aber erklärt mir das bitte wegen der lizenz. danke
ако някой реши да играе с бонуса за добре дошли, безплатните завъртания трябва да се заявяват в чата всеки ден. много досаден. просто чаках 20 минути за отговор. Не бих го препоръчал на никого
if someone decides to play with the welcome bonus, the free spins must be requested in the chat every day. very tedious. just been waiting 20 minutes for an answer. I wouldn't recommend it to anyone
falls sich jemand entschließt mit dem willkommwnsbonus zu spielen, die freispiele müssen jeden tag im chat angefordert werden. sehr langwierig. warte gerade schon 20 minuten auf eine antwort. ich würde es keinem empfehlen
не разбирам, че доставчиците на игри твърдят, че са лицензирани, те им предлагат игри на нелицензирани казина. Искам да кажа, че не искам механик да поправя колата ми без лиценз за механик. Чакайте, говорим за регион, който е напълно корумпиран и се управлява от престъпници, на които им пука само за безплатните пари .крайно време е цяла Европа да блокира тези казина, принудени да защитят играчите и да забранят всички доставчици на игри, които им предлагат игри в нелицензирани казина.
i dont understand that gameproviders claim to be licensed they offer them games to unlicensed casinos .i mean i dont want a mechanic fixing my car without a mechanic license .wait we are talking about a region wich is fully corrupt and ruled by criminals who only care for the free money .it is about time whole europe block these casinos forced to protect players and bann all gameproviders who offer them games to unlicensed casinos .
здравей Радка, мога да ти покажа имейла си с молба към казиното да намери условията, те просто ми изпращат връзка след регистрацията. може да са го поправили след това. Регистрирах се преди да прочета условията. Депозитите не работеха, в крайна сметка депозирах с goxy pay, който никога не е чувал, така че го отмени и се опита да депозира с astropay .за кредитна карта получих имейл от казиното на следващия ден, че е оправено, но беше твърде късно тогава.
hi Radka,i can show you my email asking the casino were to find the terms they just send me a link after registration.they might have fixed it afterwards.i signed up before reading the terms .deposits were no working i ended up depositing with goxy pay wich never heard off so cancelled it and tried to deposit with astropay .for credits card i got an email from casino next day that it was fixed but was to late then.withdrawal by bancwire not working eather was forced to use crypto .
Здравейте,
Съжалявам да науча за скорошния ви опит в казино MoreSpin. Трябва обаче да уточня, че обвиненията ви в нечестност са неоснователни. Като регулирано казино, ние сме задължени да следваме строги законови и регулаторни изисквания, включително проверка на самоличността на играчите, преди да обработим заявките за теглене.
Ние приемаме тези изисквания много сериозно и се стремим да завършим процеса на проверка възможно най-бързо. Във вашия случай процесът на проверка беше стартиран незабавно, за съжаление не беше завършен до общо 24 часа, губейки целия си баланс, докато играете нашите казино игри на живо.
Трябва да подчертая, че нашето казино не носи отговорност за загуби, възникнали по време на игра, и не можем да носим отговорност за действия, предприети от нашите играчи по време на процеса на проверка. Освен това вашето заплашително и обидно поведение към нашите оператори на живо е напълно неприемливо и няма място в нашата казино общност.
Учтиво ви молим да се въздържате от използване на какъвто и да било по-нататъшен неподходящ език или поведение спрямо членовете на нашия екип. Ние се ангажираме да осигурим безопасна и професионална среда за всички наши играчи и очакваме всички наши потребители да се придържат към нашия кодекс за поведение.
С Най-Добри Пожелания,
Казино Morespin
Hello,
I am sorry to hear about your recent experience at MoreSpin Casino. However, I must clarify that your accusations of dishonesty are unfounded. As a regulated casino, we are obligated to follow strict legal and regulatory requirements, including the verification of player identities before processing withdrawal requests.
We take these requirements very seriously and aim to complete the verification process as quickly as possible. In your case, the verification process was initiated immediately, unfortunately it wasn't completed until 24 hours total, losing all your balance while playing our live casino games.
I must emphasize that our casino is not responsible for any losses incurred while playing, and we cannot be held liable for any actions taken by our players during the verification process. Furthermore, your threatening and offensive behavior towards our live operators is completely unacceptable and has no place in our casino community.
We kindly request that you refrain from using any further inappropriate language or behavior towards our team members. We are committed to providing a safe and professional environment for all our players, and we expect all our users to adhere to our code of conduct.
Best regards,
Morespin Casino
някой да забележи, че тук казиното плаче?
отново признавам, че не носите отговорност за моите загуби, но вие създадохте възможността да го направя. Вие отменихте моето теглене и ме блокирахте, за да направя ново, и върнахте баланса ми обратно, само за да ме опитате да го изиграя. ако сте отговорен казино най-малкото трябваше просто да блокирате баланса, докато проверката не бъде извършена, както би направило истинско честно лицензирано казино. но не причината да сте там е да преследвате проблемни комарджии и да се опитвате да ги разочаровате, така че да не могат да изтеглят печалби. и между другото всички казина блокират моята страна с лиценз от този регион, защо все още взимате играчи от тук? Вече сте докладвани!
anyone notice here the casino is crying here ?
again i admit you are not responsible for my losses but you created the oppertunity to do that .you cancelled my withdrawal and blocked me for making a new one and putted my balance back just to attempt me to play it away .if you are a responsible casino at least you should have just blocked the balance until the verifcation was done like a real honest licensed casino would do .but no the reason you are there is preying on problemgamblers and trying to frustrate them so they cant withdraw wins . and by the way all casinos are blocking my country with a license from that region why you still taking players from here ?you are reported already !
Здравейте,
Съжаляваме да научим за вашите притеснения относно законността на нашите казино операции и автентичността на нашите слот игри. Нашето лицензиране в момента е в процес на прехвърляне към Antillephone, за да гарантираме, че нашите операции са в пълно съответствие с международните разпоредби.
Бихме искали да изясним, че всички наши игри се предоставят от Softswiss и Softmaya, два от най-големите и реномирани доставчици на игри в света в индустрията. Ние се гордеем с това, че предлагаме на нашите играчи голямо разнообразие от висококачествени игри, които са честни и прозрачни, и имаме строга политика срещу всякакви измамни дейности.
Ние разбираме, че доверието и прозрачността са от първостепенно значение в индустрията на онлайн игрите и се ангажираме да поддържаме най-високите стандарти на почтеност и честност във всички наши операции. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка на клиенти, който с удоволствие ще ви помогне.
Благодарим ви за разбирането и очакваме с нетърпение да продължим да ви предоставяме възможно най-доброто игрово изживяване.
С Най-Добри Пожелания,
Казино Morespin
Hello,
We are sorry to hear about your concerns regarding the legality of our casino operations and the authenticity of our slot games. Our licensing is currently in the process of being transferred to Antillephone to ensure that our operations are fully compliant with international regulations.
We would like to clarify that all of our games are provided by Softswiss and Softmaya, two of the world's largest and most reputable game providers in the industry. We take pride in offering our players a wide variety of high-quality games that are fair and transparent, and we have a strict policy against any fraudulent activities.
We understand that trust and transparency are paramount in the online gaming industry, and we are committed to maintaining the highest standards of integrity and fairness in all of our operations. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to our customer support team, who will be more than happy to assist you.
Thank you for your understanding, and we look forward to continuing to provide you with the best possible gaming experience.
Best regards,
Morespin Casino
Здравей @ franztheuerw ,
Благодарим ви, че избрахте Morespin.
Както е посочено в подробностите за бонуса, 250 безплатни завъртания са достъпни само за активни играчи. Той се дава на вашия акаунт като 25 на ден, като го активирате чрез поддръжка на живо.
Когато преглеждаме вашите регистрационни файлове за чат, виждаме, че последното ви безплатно завъртане е определено в рамките на 6 минути, а не 20 минути.
Вашият опит обаче е много важен за нас. Можете да бъдете сигурни, че предприемаме необходимите мерки за разширяване на нашите операции и подобряване на вашето изживяване.
Благодарим ви, че ни оценихте! ❤
С Най-Добри Пожелания,
Казино Morespin
Hello @franztheuerw,
Thank you for choosing Morespin.
As stated in the bonus details, 250 free spins are only available to active players. It is given to your account as 25 per day by activating it through live support.
When we review your chat logs, we see that your last free spin was defined within 6 minutes, not 20 minutes.
However, your experience is very important to us. You can rest assured that we are taking the necessary measures to expand our operations and improve your experience.
Thank you for evaluating us! ❤
Best regards,
Morespin Casino
Не мисля, че са свързани с Casiwave, но определено са свързани със Slotella и Slothub, преди известно време получих промоционален имейл от това казино (не си спомням да съм давал съгласие Slotella или Slothub да ми изпращат промоционални неща) и всичко за това едното е странно подобно на Slotella и Slothub, знам, че Red Lane BV предоставя софтуерни решения за много казина (може би Casiwave също е едно от тях?), сигурно затова, но е грубо да споделяте имейли от минали играчи с други казина, особено когато вече са затворили сметките си (като мен)
I don't think they are related to Casiwave but they are definitely related to Slotella and Slothub, I got a promotional mail some time ago from this casino (I don't remember consenting Slotella or Slothub sending me promotional stuff) and everything on this one is oddly similar to Slotella and Slothub, I know Red Lane B.V. provides software solutions to many casinos (maybe Casiwave is one of them too?), that must be why, but it's rude to share mails from past players to other casinos, specially when they already closed their accounts (like me)
Здравей @SunsetGaze,
Благодарим ви, че се свързахте с нас. Бихме искали да изясним, че в момента нашите активни казино операции се извършват единствено чрез Morespin. Въпреки това имаме планове да разширим дейността си в бъдеще, особено в казината за коефициенти/спортни залагания.
Важно е да се отбележи, че доставчиците на казино софтуер, с които работим, обслужват множество клиенти на различни пазари по света, предоставяйки решения и поддръжка на десетки казина. Въпреки че софтуерът може да се използва от различни компании, ние гарантираме, че нашите операции са в съответствие с всички приложими разпоредби и стандарти, за да осигурим безопасно и приятно игрово изживяване за нашите играчи.
Благодарим ви, че се свързахте с нас и очакваме с нетърпение да ви предоставим възможно най-доброто игрово изживяване.
С Най-Добри Пожелания,
Morespin
Hello @SunsetGaze,
Thank you for reaching out to us. We would like to clarify that currently, our active casino operations are solely carried out through Morespin. However, we do have plans to expand our operations in the future, particularly in the odds/sportsbook casinos.
It is important to note that the casino software providers we work with cater to multiple clients across various markets worldwide, providing solutions and support to dozens of casinos. While the software may be used by different companies, we ensure that our operations comply with all relevant regulations and standards to provide a safe and enjoyable gaming experience for our players.
Thank you for reaching out to us, and we look forward to providing you with the best possible gaming experience.
Best regards,
Morespin
Ти дори нямаш официален лиценз, а говориш за некоректност?
Този факт сам по себе си показва, че можете да правите каквото искате, без играчите да имат възможност да се свържат с орган, ако са прецакани.
Каквото и да твърдите тук, факт е, че съм играл фалшиви игри и не си го представям, защото ми е скучно.
Точно както другите играчи не се измислят, защото не знаят какво да правят.
Теоретично бихте могли да конфискувате парите на играча и нищо няма да се случи, тъй като в този случай няма регулаторен орган.
Мога само да посъветвам всеки играч да се регистрира в казина, които нямат лиценз.
Има някои казина с лицензи, които не спазват правилата.
Какво мислите, че може да прави едно казино, което няма валиден лиценз?
Изказването и карането на играча да се държи така, сякаш ви обвинява, може да е работило и преди, но хората се събуждат и виждат фактите и започват да виждат връзките, както сте забелязали.
Играчите казват само това, което чувстват и споделят своя опит, а вие искате да ги потиснете.
You don't even have an official license, but are you talking about dishonesty?
This fact alone shows that you can do whatever you want without players having the opportunity to contact an authority if they are screwed.
No matter what you claim here, the fact is I've played fake games and I don't imagine it because I'm bored.
Just as the other players don't make it up because they don't know what to do.
You could theoretically confiscate the player's money and nothing would happen as there is no regulatory authority in this case.
I can only advise every player to register in casinos that do not have a license.
There are some casinos with licenses that don't follow the rules.
What do you think a casino can do that doesn't have a valid license?
Talking it out and making the player act like he's accusing you might have worked before, but people are waking up and seeing the facts and starting to see the connections as you've noticed.
The players only say what they feel and share their experiences and you want to suppress them.
Ihr habt nicht mal eine offizielle Lizenz,aber redet etwas von Unehrlichkeit?
Alleine schon diese Tatsache zeigt das ihr tun und lassen könnt was ihr wollt ohne das Spieler die Möglichkeit haben sich an eine Behörde zu wenden wenn sie verarscht werden.
Egal was ihr hier auch behauptet Fakt ist ich habe gefälschte spiele gespielt und das bilde ich mir auch nicht ein weil mir langweilig ist.
Genauso wenig wie die anderen Spieler sich dies nicht ausdenken weil sie nicht wissen was sie tun sollen.
Ihr könntet theoretisch dem Spieler das Geld beschlagnahmen und nichts würde passieren da es keine Regulierungs Behörde in diesem Fall gibt.
Ich kann jedem Spieler nur abraten sich in casinos anzumelden die keine Lizenz vorweisen können.
Es gibt teilweise casinos mit Lizenzen die sich nicht an Regeln halten.
Was denkt ihr kann ein casino tun das keine gültige Lizenz hat?
Das rausreden und den Spieler so hinstellen als würde er euch etwas unterstellen hat villeicht früher funktioniert aber die Menschen wachen auf und sehen die Tatsachen und erkennen allmählich die Verbindungen wie ihr schon bemerkt habt.
Die Spieler sagen nur was sie empfinden und teilen ihr Erfahrungen und ihr wollt diese unterdrücken.
Здравейте,
да, 6 минути след като получих първия отговор. колко време отне на някой да се свърже?
Поздрави
Hello,
yes 6 minutes after i got the first answer. how long did it take for someone to get in touch?
Kind regards
hallo,
ja 6 minuten nachdem ich die erste antwort bekommen habe. wie lange hat es gedauert das sich wer meldet?
mfg
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.