ФорумКазинаMoreSpin Casino - обща дискусия

MoreSpin Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 1 година от franztheuerw
|
23681 преглеждания 136 отговора |
|
1...6 7
преди 11 месеца

Мисля, че това са едни и същи престъпници, управляващи казино Royalspin и Spacewin, те използват абсолютно същите тактики.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Всяко от тези казина има много нисък индекс на безопасност. Мисля, че това говори много за това как се управляват тези казина и бих ги избягвал, защото бих искал да изпадам в подобни ситуации. Това мога да предложа.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

проблемът е в доставчиците на игрите, които твърдят, че са лицензирани и отговорни, поддържат нелицензираните и руските казина и продължават тази измама. Властите трябва да започнат да глобяват доставчиците, които не спазват правилата. само по този начин това ще промени сигурността

Автоматичен превод:
MoreSpin Casino
преди 11 месеца

Напълно си прав. Този сайт няма лиценз и има твърде много забавяния при заснемане на транзакции.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

проблемът е в доставчиците на игрите, които твърдят, че са лицензирани и отговорни, поддържат нелицензираните и руските казина и продължават тази измама. Властите трябва да започнат да глобяват доставчиците, които не спазват правилата. само по този начин това ще промени сигурността

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това също би бил един от начините, така че ако играчът има доказателства, че нещо не е наред, той може да подаде жалба до властите, разбира се, важно е казиното да има някакъв вид лиценз в този случай. 🙁

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Напълно си прав. Този сайт няма лиценз и има твърде много забавяния при заснемане на транзакции.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, имахте ли конкретен проблем в казиното, когато написахте тази публикация? Или просто искахте да кажете, че казиното няма лиценз?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Здравейте, имах малък проблем в казиното, но няма значение дали проблемът е малък или голям, важното е, че казиното е там, където са проблемите, ще се радвам много, ако казиното може да реши това и други по-малки проблеми като този.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

ПРОЧЕТЕТЕ ДРЕБЕН ШКАФ НА MORESPIN:

„Ако спорът не бъде разрешен на ниво управление на казиното, можете да се свържете с всеки независим орган, регулатор на игрите или лицензиращ орган, посочен на уебсайта". НЕ НАМЕРИХ!

Противоречие в термините:

Казиното, неговите директори, служители, филиали, доставчици на услуги:

Не гарантирайте, че Софтуерът или Уебсайтът са подходящи за вашата цел; Не гарантирайте, че софтуерът и уебсайтът са без грешки; Не гарантирайте, че уебсайтът и/или игрите ще бъдат достъпни без прекъсване; Не носи отговорност за каквито и да било загуби, разходи, разноски или щети, независимо дали са преки, непреки, специални, последващи, случайни или други, произтичащи във връзка с използването на уебсайта или участието ви в Игрите. С настоящото вие се съгласявате да обезщетите напълно и да предпазите Казиното, неговите директори, служители, партньори и доставчици на услуги от и срещу всякакви и всички разходи, разноски, загуби, щети, претенции и отговорности, независимо от причината, които могат да възникнат във връзка с вашето използване на Уебсайт или участие в игрите.

Вие потвърждавате, че Казиното ще бъде единственият съдия дали сте нарушили някое от правилата и условията на Казиното по начин, който може да доведе до спиране или изключване от Уебсайта. ТОВА МИ ПРЕДПОЛАГА, ЧЕ ВСЯКАКВИ СПОРОВЕ НЯМА ДА СЕ РАЗГЛЕЖДАТ ОТ НИКОЙ ДРУГ ОСВЕН КАЗИНОТО. МОШЕНИЦИ!!

иска ли да коментира MORESPIN?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Със сигурност оплакванията за Лицензиране на Кюрасао трябва да се получават чрез Лицензионния печат на уебсайта на казиното (те няма да приемат оплаквания по никакъв друг метод, освен ако казиното не използва невалиден или фалшив Лиценз на Кюрасао), казината без Лицензиране са почти невъзможни за оспорване.

ИГРАЙТЕ САМО В ЛЕГИТИМНИ ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА (Не разчитайте на това, че казиното казва, че е лицензирано, проверете го, това ще ви спести много болка и разочарование, когато срещнете проблеми)!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

регистрирах се в ново казино, посочено тук, и направих 100 € депозит и спечелих 5600 €. Опитвам се да изтегля, но изисква документи, това ще отнеме 48 часа. Междувременно парите са в баланса, готови за игра. Всички казина твърдят, че те са толкова отговорни и се грижат за вашето благополучие и всичко това, но те прилагат тези тактики, за да са сигурни, че няма да изтеглите парите. Европа са тези тактики, които не са забранени, нека да видим какво ще донесе Кюрасао с новия регламент. Болен съм и подредени от тези закони, които носят само финансови щети на играчите. същото се случи с повече завъртания, спечелих 900 € със 100 €, те използваха същата тактика, така че аз го изиграх и след това те не се срамуваха да ви кажат, че вината е ваша.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, имах малък проблем в казиното, но няма значение дали проблемът е малък или голям, важното е, че казиното е там, където са проблемите, ще се радвам много, ако казиното може да реши това и други по-малки проблеми като този.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добре и можете ли също да опишете какво се случва? Може би това би било подходящо и бихме могли да се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Със сигурност оплакванията за Лицензиране на Кюрасао трябва да се получават чрез Лицензионния печат на уебсайта на казиното (те няма да приемат оплаквания по никакъв друг метод, освен ако казиното не използва невалиден или фалшив Лиценз на Кюрасао), казината без Лицензиране са почти невъзможни за оспорване.

ИГРАЙТЕ САМО В ЛЕГИТИМНИ ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА (Не разчитайте на това, че казиното казва, че е лицензирано, проверете го, това ще ви спести много болка и разочарование, когато срещнете проблеми)!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

В този случай съм съгласен и също смятам, че е най-добре играчите да изберат лицензирани казина, така че когато възникне проблем, да могат да се свържат с органа. В този случай няма към кого да се обърнат. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Благодарим ви за проявения интерес. Както казахте, ще бъде по-изгодно да членувате в лицензирани сайтове.


Благодаря..

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

ЗА ДОБАВЯНЕ: Ако няма валиден лицензен печат на Curacao, можете да подадете жалба, като следвате инструкциите, дадени от Curacao eGaming. Не съм сигурен как работи това и ако има някакви успехи, може да се наложи да опитам и това, аз съм в процес на жалба чрез печат, така че ще разберем какво ще се случи. Беше прието и казиното се свърза с него. Просто чакам решението на ADR.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодарим ви за проявения интерес. Както казахте, ще бъде по-изгодно да членувате в лицензирани сайтове.


Благодаря..

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Въпреки че познавам доста прилични нелицензирани казина, когато дойдат проблеми, няма къде да се обърна. Така че, ако мога да добавя моето мнение, наистина бих предпочел лицензирани сайтове.

👍

Автоматичен превод:
преди 11 месеца
Публикация на dmcquick е изтрит
преди 11 месеца

Знаете, ние основно се стремим да поддържаме общността в течение, особено когато става въпрос за потенциално опасни сайтове. Което може да включва и нелицензирани казина. Следователно отговорът е да.

Основната цел е да помогнете на другите да вземат добре информирани решения.

Има ли смисъл за вас?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не само че съм блокиран от техните имейли, но сега съм блокиран и от техния уебсайт - успях да разговарям с един от техните дилъри на живо, който ми отвори билет и на следващия ден уебсайтът не ме пуска повече

Дали са ги затворили или мен са ме блокирали?

Избягвайте тези измамни търговци на всяка цена

Автоматичен превод:
kazza762
преди 9 месеца

Здравей. Както сами виждате, казиното 👈 е затворено. Кога за последен път успяхте да говорите в чата на живо?

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини