Всяко от тези казина има много нисък индекс на безопасност. Мисля, че това говори много за това как се управляват тези казина и бих ги избягвал, защото бих искал да изпадам в подобни ситуации. Това мога да предложа.
Each of these casinos has a very low safety index. I think that says a lot about how these casinos are run and I would avoid them because I would want to get into similar situations. That's what I can suggest.
проблемът е в доставчиците на игрите, които твърдят, че са лицензирани и отговорни, поддържат нелицензираните и руските казина и продължават тази измама. Властите трябва да започнат да глобяват доставчиците, които не спазват правилата. само по този начин това ще промени сигурността
the problem is the providers of the games who claim to be licensed and reponsible support thd unlicensed and rouqe casinos and keep this scam going on.authoroties should begin to fine the providers who di not follow the rules .only this way this will change the security
Напълно си прав. Този сайт няма лиценз и има твърде много забавяния при заснемане на транзакции.
You are absolutely right. This site does not have a license and there are too many delays in shooting transactions.
проблемът е в доставчиците на игрите, които твърдят, че са лицензирани и отговорни, поддържат нелицензираните и руските казина и продължават тази измама. Властите трябва да започнат да глобяват доставчиците, които не спазват правилата. само по този начин това ще промени сигурността
the problem is the providers of the games who claim to be licensed and reponsible support thd unlicensed and rouqe casinos and keep this scam going on.authoroties should begin to fine the providers who di not follow the rules .only this way this will change the security
Това също би бил един от начините, така че ако играчът има доказателства, че нещо не е наред, той може да подаде жалба до властите, разбира се, важно е казиното да има някакъв вид лиценз в този случай. 🙁
This would also be one of the ways it could be, so if the player has evidence that something is wrong, he can file a complaint to the authority, of course it is important that the casino has some kind of license in this case. 🙁
Здравейте, имахте ли конкретен проблем в казиното, когато написахте тази публикация? Или просто искахте да кажете, че казиното няма лиценз?
Hi did you have a specific problem in the casino when you wrote this post ? Or is it just a general thing that you wanted to say that the casino doesn't have a license ?
Здравейте, имах малък проблем в казиното, но няма значение дали проблемът е малък или голям, важното е, че казиното е там, където са проблемите, ще се радвам много, ако казиното може да реши това и други по-малки проблеми като този.
Hello, I had a small problem at the casino, but it doesn't matter if the problem is small or big, the main thing is that the casino is where the problems are, I would be very happy if the casino could solve this and other smaller problems like this.
Olá, eu tive um pequeno problema no cassino, mas não importa se o problema é pequeno ou grande, o principal é que o cassino é onde estão os problemas, eu ficaria muito feliz se o cassino pudesse resolver esse e outros problemas menores como esse.
ПРОЧЕТЕТЕ ДРЕБЕН ШКАФ НА MORESPIN:
„Ако спорът не бъде разрешен на ниво управление на казиното, можете да се свържете с всеки независим орган, регулатор на игрите или лицензиращ орган, посочен на уебсайта". НЕ НАМЕРИХ!
Противоречие в термините:
Казиното, неговите директори, служители, филиали, доставчици на услуги:
Не гарантирайте, че Софтуерът или Уебсайтът са подходящи за вашата цел; Не гарантирайте, че софтуерът и уебсайтът са без грешки; Не гарантирайте, че уебсайтът и/или игрите ще бъдат достъпни без прекъсване; Не носи отговорност за каквито и да било загуби, разходи, разноски или щети, независимо дали са преки, непреки, специални, последващи, случайни или други, произтичащи във връзка с използването на уебсайта или участието ви в Игрите. С настоящото вие се съгласявате да обезщетите напълно и да предпазите Казиното, неговите директори, служители, партньори и доставчици на услуги от и срещу всякакви и всички разходи, разноски, загуби, щети, претенции и отговорности, независимо от причината, които могат да възникнат във връзка с вашето използване на Уебсайт или участие в игрите.
Вие потвърждавате, че Казиното ще бъде единственият съдия дали сте нарушили някое от правилата и условията на Казиното по начин, който може да доведе до спиране или изключване от Уебсайта. ТОВА МИ ПРЕДПОЛАГА, ЧЕ ВСЯКАКВИ СПОРОВЕ НЯМА ДА СЕ РАЗГЛЕЖДАТ ОТ НИКОЙ ДРУГ ОСВЕН КАЗИНОТО. МОШЕНИЦИ!!
иска ли да коментира MORESPIN?
READ THE MORESPIN SMALL PRINT:
'If the dispute is not resolved at the casino management level, you may contact any independent body, gaming regulator or licensing authority listed on the Website'. I DID NOT FIND ANY!
Contradiction in Terms:
The Casino, its directors, employees, affiliates, service providers:
Do not warrant that the Software or the Website is fit for your purpose; Do not warrant that the Software and the Website are error free; Do not warrant that the Website and/or the Games will be accessible without interruption; Shall not be liable for any losses, costs, expenses or damages, whether direct, indirect, special, consequential, incidental or otherwise, arising in connection with your use of the Website or your participation in the Games. You hereby agree to fully indemnify and hold harmless the Casino, its directors, employees, partners and service providers from and against any and all costs, expenses, losses, damages, claims and liabilities howsoever caused that may arise in connection with your use of the Website or participation in the Games.
You acknowledge that the Casino will be the sole judge of whether you have breached any of the Casino's terms and conditions in a manner that may result in your suspension or exclusion from the Website. THIS SUGGESTS TO ME ANY DISPUTES ARE NOT GOING TO BE HANDLED BY ANYONE ELSE OTHER THAN THE CASINO. ROGUES!!
care to comment MORESPIN?
Със сигурност оплакванията за Лицензиране на Кюрасао трябва да се получават чрез Лицензионния печат на уебсайта на казиното (те няма да приемат оплаквания по никакъв друг метод, освен ако казиното не използва невалиден или фалшив Лиценз на Кюрасао), казината без Лицензиране са почти невъзможни за оспорване.
ИГРАЙТЕ САМО В ЛЕГИТИМНИ ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА (Не разчитайте на това, че казиното казва, че е лицензирано, проверете го, това ще ви спести много болка и разочарование, когато срещнете проблеми)!
Certainly with Curacao Licensing complaints must be received through the License Seal on the casino website (they will not accept complaints by any other method unless a casino is using an invalid or fake Curacao License), casinos without Licensing are almost impossible to challenge.
ONLY PLAY ON LEGITIMATE LICENSED CASINOS, (Don't rely on the a casino saying they are licensed, check it out, it will save a lot of heartache and frustration when you encounter issues)!
регистрирах се в ново казино, посочено тук, и направих 100 € депозит и спечелих 5600 €. Опитвам се да изтегля, но изисква документи, това ще отнеме 48 часа. Междувременно парите са в баланса, готови за игра. Всички казина твърдят, че те са толкова отговорни и се грижат за вашето благополучие и всичко това, но те прилагат тези тактики, за да са сигурни, че няма да изтеглите парите. Европа са тези тактики, които не са забранени, нека да видим какво ще донесе Кюрасао с новия регламент. Болен съм и подредени от тези закони, които носят само финансови щети на играчите. същото се случи с повече завъртания, спечелих 900 € със 100 €, те използваха същата тактика, така че аз го изиграх и след това те не се срамуваха да ви кажат, че вината е ваша.
i signed up in a new casino here listed and made 100€ deposit and won 5600€ .i try to cash out but it requests documents it wil take 48 hours .meanwhile the money is in the balance ready to be played .all casinos claim that they are o so responsible and they care about your welbeing and all that bs but they implent these tactics to make sure you will not cash out .europe are these tactics no prohobited lets see what curacao will bring with the new regulation .i am sick and tiered of these laws that bring only financial harm to the players .the same happend with more spin i won 900€ with 100€ they used same tactic so i played it away and after that they are not ashame telling you that it was your fault.
Здравейте, имах малък проблем в казиното, но няма значение дали проблемът е малък или голям, важното е, че казиното е там, където са проблемите, ще се радвам много, ако казиното може да реши това и други по-малки проблеми като този.
Hello, I had a small problem at the casino, but it doesn't matter if the problem is small or big, the main thing is that the casino is where the problems are, I would be very happy if the casino could solve this and other smaller problems like this.
Olá, eu tive um pequeno problema no cassino, mas não importa se o problema é pequeno ou grande, o principal é que o cassino é onde estão os problemas, eu ficaria muito feliz se o cassino pudesse resolver esse e outros problemas menores como esse.
Със сигурност оплакванията за Лицензиране на Кюрасао трябва да се получават чрез Лицензионния печат на уебсайта на казиното (те няма да приемат оплаквания по никакъв друг метод, освен ако казиното не използва невалиден или фалшив Лиценз на Кюрасао), казината без Лицензиране са почти невъзможни за оспорване.
ИГРАЙТЕ САМО В ЛЕГИТИМНИ ЛИЦЕНЗИРАНИ КАЗИНА (Не разчитайте на това, че казиното казва, че е лицензирано, проверете го, това ще ви спести много болка и разочарование, когато срещнете проблеми)!
Certainly with Curacao Licensing complaints must be received through the License Seal on the casino website (they will not accept complaints by any other method unless a casino is using an invalid or fake Curacao License), casinos without Licensing are almost impossible to challenge.
ONLY PLAY ON LEGITIMATE LICENSED CASINOS, (Don't rely on the a casino saying they are licensed, check it out, it will save a lot of heartache and frustration when you encounter issues)!
В този случай съм съгласен и също смятам, че е най-добре играчите да изберат лицензирани казина, така че когато възникне проблем, да могат да се свържат с органа. В този случай няма към кого да се обърнат. 🙁
In this case I agree and I also think that it is best if players choose licensed casinos so that when a problem arises they can still contact the authority. In this instance, there is no one to turn to. 🙁
Благодарим ви за проявения интерес. Както казахте, ще бъде по-изгодно да членувате в лицензирани сайтове.
Благодаря..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
ЗА ДОБАВЯНЕ: Ако няма валиден лицензен печат на Curacao, можете да подадете жалба, като следвате инструкциите, дадени от Curacao eGaming. Не съм сигурен как работи това и ако има някакви успехи, може да се наложи да опитам и това, аз съм в процес на жалба чрез печат, така че ще разберем какво ще се случи. Беше прието и казиното се свърза с него. Просто чакам решението на ADR.
TO ADD: If there is no valid Curacao License Seal you can file a complaint by following the instructions set out by Curacao eGaming. I am not sure how that works and if there have been any successes, may need to give that a go too, I am in the process of a complaint via a Seal so we'll also so what transpires. It was accepted and the casino contacted. Just awaiting the ADR decision.
Благодарим ви за проявения интерес. Както казахте, ще бъде по-изгодно да членувате в лицензирани сайтове.
Благодаря..
Thank you for your interest. As you said, it will be more advantageous to be a member of licensed sites.
Thanks..
Obrigado por seu interesse. Como você disse, será mais vantajoso ser membro de sites licenciados.
Obrigado..
Въпреки че познавам доста прилични нелицензирани казина, когато дойдат проблеми, няма къде да се обърна. Така че, ако мога да добавя моето мнение, наистина бих предпочел лицензирани сайтове.
👍
Even though I know quite a few decent unlicensed casinos, when troubles come, there is nowhere to turn. So, if I may add my opinion, I would truly favor licensed sites.
👍
Знаете, ние основно се стремим да поддържаме общността в течение, особено когато става въпрос за потенциално опасни сайтове. Което може да включва и нелицензирани казина. Следователно отговорът е да.
Основната цел е да помогнете на другите да вземат добре информирани решения.
Има ли смисъл за вас?
You know, we mainly aim to keep the community up to date especially when it comes to potentionally hazardeous sites. Which might also include unlicensed casinos. Thus, the answer is yes.
The main point is to help others make well-informed decisions.
Does it make sense to you?
Не само че съм блокиран от техните имейли, но сега съм блокиран и от техния уебсайт - успях да разговарям с един от техните дилъри на живо, който ми отвори билет и на следващия ден уебсайтът не ме пуска повече
Дали са ги затворили или мен са ме блокирали?
Избягвайте тези измамни търговци на всяка цена
Not only am I blocked from their emails I am now aslo blocked from their website - I managed to chat to one of their live dealers who opened up a ticket for me and the next day the website won't let me in any more
Have they been shut down or have I been blocked?
Avoid these rip off merchants at all costs
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.