ФорумКазинаMoreSpin Casino - обща дискусия

MoreSpin Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от franztheuerw
|
22046 преглеждания 136 отговора |
|
1...3 4 5...7
Добавете пост
преди 1 година

Някой от вас опитвал ли се е да направи теглене? Ако е така, пристигна ли някога?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти.

За да се обърнете към друг играч, моля, използвайте бутона за отговор.

В противен случай шансовете ви да получите отговор са значително намалени 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мисля, че казиното е наред. Изглежда, че има лиценз, но ако щракнете върху него, се появява черно изображение с малко изречение горе вляво, което е нетипично за лиценз, но другите държави имат други обичаи, не знам.


Но това, което намирам за много плашещо, е отправянето на тежки обвинения към казиното заради дизайна по име. Как можете дори да си помислите за нещо подобно, моля? Трябва ли сега да приема най-лошото за всеки символ? Тогава дори не би трябвало да мога да отворя очите си. Инсинуациите, които се основават единствено на вашите собствени предположения, са много несправедливи и вредят на бизнеса! Може би се замислете, преди да изразите подобно нещо публично, скъпи създателю на коментара.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized420
преди 1 година

Аха, преди да забравя, че говорите за нещо лошо за бизнеса???

Те позволяват на клиентите да играят на фалшиви слотове, така че давам 💩 на тяхната компания.

С цялата си любов, но никой не трябва да предлага нещо подобно.

А какво мислиш за мнението на другите си е твой проблем, слава богу, защото на мен не ми пука.

А сега си гледай работата.

Мисля, че вашите безплатни завъртания във фалшивите слотове ще ви очакват дълго време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мисля, че казиното е наред. Изглежда, че има лиценз, но ако щракнете върху него, се появява черно изображение с малко изречение горе вляво, което е нетипично за лиценз, но другите държави имат други обичаи, не знам.


Но това, което намирам за много плашещо, е отправянето на тежки обвинения към казиното заради дизайна по име. Как можете дори да си помислите за нещо подобно, моля? Трябва ли сега да приема най-лошото за всеки символ? Тогава дори не би трябвало да мога да отворя очите си. Инсинуациите, които се основават единствено на вашите собствени предположения, са много несправедливи и вредят на бизнеса! Може би се замислете, преди да изразите подобно нещо публично, скъпи създателю на коментара.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте 🙂

Вероятно ще съжалявам за любопитството си, но все пак трябва да помоля за допълнително обяснение на това твърдение:

„Въпреки това, това, което намирам за много плашещо, е отправянето на тежки обвинения към казиното заради дизайна по име. Как можете дори да си помислите за нещо подобно, моля?. Трябва ли сега да приема най-лошото за всеки символ? Тогава дори не трябва бъдете в състояние да ми отворите очите. Инсинуациите, които се основават единствено на вашите собствени предположения, са много несправедливи и вредят на бизнеса! Може би помислете върху това, преди да изразите нещо подобно публично, скъпи създателю на коментара."

Честно казано, нямам представа какво имате предвид или какво сте намерили за толкова грешно, съжалявам.

Това е отворен форум, всеки е добре дошъл да споделя опит, идеи или съвети. Надявам се, че разбирате това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Тя говори за проблема, който имах с поддръжката на казиното по отношение на тяхното лого 😂, което тя всъщност НЕ МОЖЕ да знае, тъй като обсъждах този проблем само с казиното.

Изразих го тук, но никога не обърнах внимание за какво става въпрос и го изтрих отново при поискване, защото, както казах, не беше директно за слотове или други подобни.

Казано накратко, тема, която абсолютно не е ваша работа и не можете да знаете за какво става въпрос, но ако нямате какво да правите или работите за казиното или получавате лакомства, тогава казиното просто се опитва да говори приятно и да отвлича вниманието от тема .

И на MADEA, ако бъдете пренасочени от Morespin към SlotHUB (ХЪБ СЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ПОРНГРАФИЯ), имате право да зададете такъв въпрос и само като странична бележка.

За затваряне на очите ли говориш? Така или иначе хората като теб правят всеки ден, защото така е по-лесно да минаваш през живота и не е нужно да поставяш под въпрос нищо, а когато някой като мен изрази мнението си, ти проповядваш морал?

Търси си хобита мила Мадеа и не се занимавай с неща които не те касаят защото това не е твой проблем.

Някои хора наистина нямат какво по-добро да правят.

Все още съм на мнение, че това е съмнително казино и ще се придържам към това.

Никога не оценявам лошо казината без причина, всеки, който ме познава, знае това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Сега разбирам! Благодаря за подсказката!

Това все още ли се случва? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, всичко е наред.

Лично аз съм извън дискусията тук в Morespin, защото е безсмислена 🙂🫡

Желая на всички приятен ден.

Мисля, че всички имаме по-добри неща за вършене 😛

🌴🌞🫡


Автоматичен превод:
преди 1 година

Това казино има точно същия лиценз за казино като Slothub.com, но само промени името на тяхната „компания". Лицензът им обаче изглежда фалшив предвид следното.


Името на фирмата им Trades Zone Ltd не се споменава на този уебсайт от PAGCOR:

https://www.pagcor.ph/regulatory/pdf/offshore/List-of-Approved-Philippine-Offshore-Gaming-Operators.pdf


Ако погледнете добре техния лиценз за казино, той изтича на 1 май 2024 г., но втората страница показва дата на изтичане на 1 ноември 2026 г.

https://validator.pagcor-licence.ph/seal/nsH6rGHSisk%2bZ0C8rxW0xY0P7jzo24ueHFGRiV9mg4ZMitMl%2b9VPdIS6oUqXw4rR


Също така на втората страница четете Winherld и Pagorite, но не и Trades Zone LTD, което е много странно.


Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Оценявам вашите отзиви, но моля, използвайте функцията „актуализирайте ни" – това е начинът да поздравите екипа за данни. Ще предам вашето безпокойство, разбира се. 🙂

Позволете ми да кажа, че някои казина са собственост на няколко компании или група, така че не е като всички такива казина да използват фалшиви лицензи, защото името на компанията се различава или варира - особено ако те са валидни.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Наясно съм с това и съм използвал тази функция няколко пъти. Ето защо го пуснах и тук, тъй като играчите може да прочетат и тук.


Относно лиценза PAGCOR ме информира, че трябва да съм наясно с измамници и като се имат предвид обстоятелствата, при които това казино променя името на компанията си няколко пъти за няколко месеца, звучи схематично. 😉

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Радвам се, че имаш и ти благодаря за това! 😉

Добре, това променя ситуацията! Може би все пак сте намерили други тръни сред розите на PAGCOR.

Без допълнително забавяне преместих този намек напред!

Благодаря отново и слънчева плюс забавна неделя 😎!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Около 2 седмици по-късно и това казино вече премахна своя лицензен печат на Pagcor от своето казино.


Това звучи схематично, нали?


Поне последната информация за Casino Guru е точна за техния лиценз.


Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Е, това със сигурност няма да е първият случай. 🙁

Звучи схематично. Междувременно казиното може да кандидатства за „по-добър лиценз" – как ви звучи това? 😁

Сериозно, благодаря отново 😉.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, здравей гуру на казиното,


Преди два дни депозирах общо около 900 евро в казино morespin и в началото не вървеше толкова добре, а след това имах късмета да спечеля парите си обратно в razor shark и донесох 1150 евро за изплащане по банков път, но това бяха отхвърлено и получих имейл за проверка вчера на 15.06.23 около 13:00 часа. Изпратих необходимите документи директно, паспортна снимка, селфи с кредитна карта и доказателство за адрес, телефонна сметка също бяха отхвърлени и върнати в акаунта ми. След това се оплаках в чата на живо и те казаха, че процесът на потвърждение все още не е завършен.. и попитах защо отнема толкова време и чатът казва, че няма контрол над него.. След това се забавих малко, но след това отново на end Достигнах 1200 евро и исках да изплатя отново, за да не играя повече, но този път се появи съобщение, че не отговарям на условията за изплащане. Страх ме е, че няма да получа парите си и не искам да го загубя...и работи, повече ме е страх, защото не съм чел нищо, където някой е имал успешно изплащане....може ли някой да коментира това...

Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

Току-що подадохте документите си вчера, това наистина не е много време.

Аз лично не мисля много за това казино, но проверката понякога може да отнеме 3 дни.

Не се притеснявайте, те ще ви платят със сигурност.

Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

Здравей.

Най-добрият начин да преминете проверката е да сътрудничите напълно на казиното. Е, може да звучи малко странно, но обикновено работи.

Малко съм загрижен за частта, която казва: „Нямам право да извърша изплащане" – можете ли да предоставите допълнително обяснение? Тъй като може или не може да отразява текущата проверка на KYC, така че искам да съм сигурен, че съм разбрал правилно ситуацията.

Уведомете ни, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, radka, благодаря ти за отговора.

Казах, че първия път, когато направих теглене чрез sepa към банковата си сметка, то проработи и чакаше, докато не ми изпратиха имейл, че е отхвърлено и че трябва да изпратя документите, които споменах по-горе. След това ги изпратих веднага.. след като изпратих тези документи, реших, че сега трябва да е добре да тегля и така го направих, и отново чакаше.. но само малко по-късно тегленето беше отхвърлено и парите върнати в моята казино сметка ..Помислих си, защото kyc все още продължава.. след това се опитах трети път да изтегля, така че парите да са далеч от погледа ми и да не са в баланса на казиното, но този път не можах и получих изскачащо съобщение, че съм не ми е позволено да правя това действие или нещо подобно.. оттогава оставих парите в баланса и написах имейл на Даяна от morespin с въпрос за напредъка на моята проверка.. това беше петък следобед, когато минаха повече от 24 часа.. но аз нямам отговор и сега е уикенд ... надявам се сега да е по-ясно ...

Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

не разигравайте парите си! това са безсърдечни престъпници, които не искат да ви плащат. не играйте, чакайте каквото и да е време, не ги оставяйте да спечелят добре. струваше ми 900 €, същото се случи и на мен. това е измамно казино.

Автоматичен превод:
benzj044
преди 1 година

Благодаря ти много. Попитах дали казиното е обяснило защо не отговаряте на условията за теглене. Текущата проверка (втората или третата - знам) все още може да е проблемът тук. Би било много по-лесно за играчите, ако казиното се справи с проблемите правилно... нали?

Страхувам се, че няма да стигнем много по-далеч без отговора на казиното. 🙁


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,

Сега изминаха 5 дни и все още нямам нищо ново от екипа за проверка на morespin casino.. и няма отговор на имейла ми от петък.. докато попитах лайф чата, те казаха, че акаунтът ми преминава kyc и те ще се свържат с мен .. и той е само оператор и не участва в този проблем и не може да каже точно време... защо това отнема толкова време, не разбирам, това са само 3 документа..


filefile


Това казва чата..

Автоматичен превод:
1...3 4 5...7
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини