Здрасти.
За да се обърнете към друг играч, моля, използвайте бутона за отговор.
В противен случай шансовете ви да получите отговор са значително намалени 🙁
Hi there.
To address another player, kindly use the reply button.
Otherwise, your chances of getting an answer are lowered significantly 🙁
Здравейте, мисля, че казиното е наред. Изглежда, че има лиценз, но ако щракнете върху него, се появява черно изображение с малко изречение горе вляво, което е нетипично за лиценз, но другите държави имат други обичаи, не знам.
Но това, което намирам за много плашещо, е отправянето на тежки обвинения към казиното заради дизайна по име. Как можете дори да си помислите за нещо подобно, моля? Трябва ли сега да приема най-лошото за всеки символ? Тогава дори не би трябвало да мога да отворя очите си. Инсинуациите, които се основават единствено на вашите собствени предположения, са много несправедливи и вредят на бизнеса! Може би се замислете, преди да изразите подобно нещо публично, скъпи създателю на коментара.
Hello, I think the casino is ok. It seems to have a licence, but if you click on it, a black image appears with a small sentence in the top left, which is atypical for a licence, but other countries have other customs i don't know.
However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment.
Hallo, also ich finde das Casino in Ordnung. Es hat wohl eine Lizenz, wenn man die allerdings anklickt, erscheint ein schwarzes Bild mit einem kleinen Satz oben links das ist untypisch für eine Lizenz aber andere Länder andere Sitten i dont know.
Was ich jedoch sehr erschreckend finde, ist, dem Casino aufgrund des Designs beim Namem, harte Vorwürfe zu machen. Wie kann man nur an sowas denken bitte?. Soll ich jetzt bei jedem Symbol direkt vom schlimmsten ausgehen? Dann dürfte ich meine Augen ja gar nicht mehr öffnen. Unterstellungen, die ausschließlich auf eigene Vermutung basieren, sind sehr unfair und Geschäftsschädigend! Vielleicht mal darüber nachdenken bevor man sowas öffentlich äußert lieber Ersteller des Kommentars.
Аха, преди да забравя, че говорите за нещо лошо за бизнеса???
Те позволяват на клиентите да играят на фалшиви слотове, така че давам 💩 на тяхната компания.
С цялата си любов, но никой не трябва да предлага нещо подобно.
А какво мислиш за мнението на другите си е твой проблем, слава богу, защото на мен не ми пука.
А сега си гледай работата.
Мисля, че вашите безплатни завъртания във фалшивите слотове ще ви очакват дълго време.
Ahja before I forget you're talking about something bad for business???
They let customers play fake slots so I give a 💩 to their company.
With all love but nobody has to offer something like that.
And what you think of the opinions of others is your problem, thank god, because I don't give a damn.
Now mind your own business.
I think your free spins in the fake slots are a long time coming.
Ahja bevor ich es vergesse du redest etwas von Geschäftsschädigend???
Die lassen Kunden gefälschte Slots spielen da gebe ich einen 💩 auf deren Unternehmen.
Bei aller Liebe aber sowas muss sich niemand bieten.
Und was du von den Meinungen anderer denkst ist Gott sei Dank dein problem da es mich nicht juckt.
Und jetzt kümmere dich um deine eigenen Sachen.
Ich denke deine freispiele in den fake Slots lassen auf sich warten.
Здравейте, мисля, че казиното е наред. Изглежда, че има лиценз, но ако щракнете върху него, се появява черно изображение с малко изречение горе вляво, което е нетипично за лиценз, но другите държави имат други обичаи, не знам.
Но това, което намирам за много плашещо, е отправянето на тежки обвинения към казиното заради дизайна по име. Как можете дори да си помислите за нещо подобно, моля? Трябва ли сега да приема най-лошото за всеки символ? Тогава дори не би трябвало да мога да отворя очите си. Инсинуациите, които се основават единствено на вашите собствени предположения, са много несправедливи и вредят на бизнеса! Може би се замислете, преди да изразите подобно нещо публично, скъпи създателю на коментара.
Hello, I think the casino is ok. It seems to have a licence, but if you click on it, a black image appears with a small sentence in the top left, which is atypical for a licence, but other countries have other customs i don't know.
However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment.
Hallo, also ich finde das Casino in Ordnung. Es hat wohl eine Lizenz, wenn man die allerdings anklickt, erscheint ein schwarzes Bild mit einem kleinen Satz oben links das ist untypisch für eine Lizenz aber andere Länder andere Sitten i dont know.
Was ich jedoch sehr erschreckend finde, ist, dem Casino aufgrund des Designs beim Namem, harte Vorwürfe zu machen. Wie kann man nur an sowas denken bitte?. Soll ich jetzt bei jedem Symbol direkt vom schlimmsten ausgehen? Dann dürfte ich meine Augen ja gar nicht mehr öffnen. Unterstellungen, die ausschließlich auf eigene Vermutung basieren, sind sehr unfair und Geschäftsschädigend! Vielleicht mal darüber nachdenken bevor man sowas öffentlich äußert lieber Ersteller des Kommentars.
Здравейте 🙂
Вероятно ще съжалявам за любопитството си, но все пак трябва да помоля за допълнително обяснение на това твърдение:
„Въпреки това, това, което намирам за много плашещо, е отправянето на тежки обвинения към казиното заради дизайна по име. Как можете дори да си помислите за нещо подобно, моля?. Трябва ли сега да приема най-лошото за всеки символ? Тогава дори не трябва бъдете в състояние да ми отворите очите. Инсинуациите, които се основават единствено на вашите собствени предположения, са много несправедливи и вредят на бизнеса! Може би помислете върху това, преди да изразите нещо подобно публично, скъпи създателю на коментара."
Честно казано, нямам представа какво имате предвид или какво сте намерили за толкова грешно, съжалявам.
Това е отворен форум, всеки е добре дошъл да споделя опит, идеи или съвети. Надявам се, че разбирате това.
Hello 🙂
I'll probably regret my curiosity, still, I must ask for a further explanation of this statement:
"However, what I find very frightening is making harsh accusations at the casino because of the design by name. How can you even think of something like that please?. Should I now assume the worst for every symbol? Then I shouldn't even be able to open my eyes. Insinuations that are based solely on your own assumptions are very unfair and damaging to business! Maybe think about it before expressing something like this publicly, dear creator of the comment."
Honestly, I have no clue what you are referring to or what you found to be so wrong, I'm sorry.
This is an open forum, everyone is welcome to share experiences, exchange ideas or advice. I hope you understand this.
Тя говори за проблема, който имах с поддръжката на казиното по отношение на тяхното лого 😂, което тя всъщност НЕ МОЖЕ да знае, тъй като обсъждах този проблем само с казиното.
Изразих го тук, но никога не обърнах внимание за какво става въпрос и го изтрих отново при поискване, защото, както казах, не беше директно за слотове или други подобни.
Казано накратко, тема, която абсолютно не е ваша работа и не можете да знаете за какво става въпрос, но ако нямате какво да правите или работите за казиното или получавате лакомства, тогава казиното просто се опитва да говори приятно и да отвлича вниманието от тема .
И на MADEA, ако бъдете пренасочени от Morespin към SlotHUB (ХЪБ СЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ПОРНГРАФИЯ), имате право да зададете такъв въпрос и само като странична бележка.
За затваряне на очите ли говориш? Така или иначе хората като теб правят всеки ден, защото така е по-лесно да минаваш през живота и не е нужно да поставяш под въпрос нищо, а когато някой като мен изрази мнението си, ти проповядваш морал?
Търси си хобита мила Мадеа и не се занимавай с неща които не те касаят защото това не е твой проблем.
Някои хора наистина нямат какво по-добро да правят.
Все още съм на мнение, че това е съмнително казино и ще се придържам към това.
Никога не оценявам лошо казината без причина, всеки, който ме познава, знае това.
She is talking about the issue I had with the casino support regarding their logo 😂 which she actually CANNOT know as I only discussed this issue with the casino.
I expressed it here but never really addressed what it was about & deleted it again on request because, as I said, it wasn't directly about slots or the like.
To put it briefly, a topic that is absolutely none of your business and you can not know what it is about but if you have nothing to do or work for the casino or get treats then the casino just tries to talk nicely and distract from the topic .
And to the MADEA if you are forwarded from Morespin to SlotHUB (HUB STANDS FOR PORNGRAPHY) you are entitled to ask such a question and just as a side note.
Are you talking about closing your eyes? That's what people like you do every day, anyway, because it's so easier to go through life and you don't have to question anything and when someone like me expresses his opinion, you preach morality?
Look for hobbies, dear Madea, and don't get involved in things that don't concern you because it's not your problem.
Some people really don't have anything better to do.
I am still of the opinion that it is a dubious casino and I will stick to that.
I never rate casinos badly for no reason, everyone who knows me knows that.
Sie redet über das Thema was ich mit dem Casino Support hatte bezüglich ihres Logos 😂 was sie eigentlich NICHT wissen kann da ich dieses Thema ausschließlich mit dem Casino besprochen habe.
Ich habe es hier ausgedrückt aber nie wirklich angesprochen worum es geht & auf Wunsch wieder gelöscht da es wie gesagt nicht direkt um Slots oder ähnliches ging.
Um es kurz zu fassen ein Thema das sie eigentlich absolut nichts angeht und sie auch nicht wissen kann worum es geht aber wenn man nichts zu tun hat oder für das Casino arbeitet oder Leckerlis bekommt dann probiert man das Casino eben schön zu reden und vom thema abzulenken.
Und an die MADEA wenn man von Morespin zu SlotHUB weitergeleitet wird (HUB STEHT FÜR PORNOGRAFIE) ist es berechtigt so eine frage zu stellen und das nur mal so neben bei.
Du redest von Augen verschließen? Das tun solche wie du soweiso jeden Tag weil es so bequemer durchs Leben geht und man absolut nichts in frage stellen muss und wenn dann einer wie ich seine meinung äußert kommt eine Moral predigt von dir?
Such dir hobbys Liebe Madea und misch dich nicht in Sachen ein die dich nichts angehen da es nicht dein Problem ist.
Manche Menschen haben wirklich nichts besseres zu tun.
Ich bin noch immer der Meinung das es ein unseriöses Casino ist und dabei bleibe ich auch.
Ich bewerte niemals grundlos casinos schlecht das weiß jeder der mich kennt.
Сега разбирам! Благодаря за подсказката!
Това все още ли се случва? 🤔
Now I see! Thanks for the hint!
Is this still happening? 🤔
Не, всичко е наред.
Лично аз съм извън дискусията тук в Morespin, защото е безсмислена 🙂🫡
Желая на всички приятен ден.
Мисля, че всички имаме по-добри неща за вършене 😛
🌴🌞🫡
No, everything is OK.
Personally, I'm out of the discussion here at Morespin because it's pointless 🙂🫡
I wish everyone a pleasant day.
I think we all have better things to do 😛
🌴🌞🫡
Nein alles gut.
Ich persönlich bin raus aus der Diskussion hier bei Morespin da es sinnlos ist 🙂🫡
Ich wünsche allen einen angenehmen Tag.
Ich denke wir haben alle besseres zu tun 😛
🌴🌞🫡
Това казино има точно същия лиценз за казино като Slothub.com, но само промени името на тяхната „компания". Лицензът им обаче изглежда фалшив предвид следното.
Името на фирмата им Trades Zone Ltd не се споменава на този уебсайт от PAGCOR:
Ако погледнете добре техния лиценз за казино, той изтича на 1 май 2024 г., но втората страница показва дата на изтичане на 1 ноември 2026 г.
Също така на втората страница четете Winherld и Pagorite, но не и Trades Zone LTD, което е много странно.
This casino has the exact same casino license as Slothub.com but only changed the name to their 'company'. However, their license does look fake given the following.
Their company name Trades Zone Ltd is not mentioned on this website from PAGCOR:
If you take a good look on their casino license it expires on May 1st 2024 but the second page show an expiry date of November 1st 2026.
Also on the second page you read Winherld and Pagorite but no Trades Zone LTD which is very odd.
Оценявам вашите отзиви, но моля, използвайте функцията „актуализирайте ни" – това е начинът да поздравите екипа за данни. Ще предам вашето безпокойство, разбира се. 🙂
Позволете ми да кажа, че някои казина са собственост на няколко компании или група, така че не е като всички такива казина да използват фалшиви лицензи, защото името на компанията се различава или варира - особено ако те са валидни.
I appreciate your feedback, but please, use the "update us feature" - this is the way to acknowledge the data team. I will forward your concern, of course. 🙂
Allow me to say that some casinos are owned participially by several companies or by a group, so it's not like all such casinos use fake licenses because the company name differs or varies - especially if those are valid.
Наясно съм с това и съм използвал тази функция няколко пъти. Ето защо го пуснах и тук, тъй като играчите може да прочетат и тук.
Относно лиценза PAGCOR ме информира, че трябва да съм наясно с измамници и като се имат предвид обстоятелствата, при които това казино променя името на компанията си няколко пъти за няколко месеца, звучи схематично. 😉
I am aware of that and have used that feature several times. Thats why I also dropped it here as players might read here too.
Regarding the license PAGCOR did inform me that I should be aware of scammers and given the circumstances od this casino changing its company name multiple times in a few months time sound sketchy. 😉
Радвам се, че имаш и ти благодаря за това! 😉
Добре, това променя ситуацията! Може би все пак сте намерили други тръни сред розите на PAGCOR.
Без допълнително забавяне преместих този намек напред!
Благодаря отново и слънчева плюс забавна неделя 😎!
I'm glad you have and thank you for that! 😉
Ok, this changes the situation! Maybe you found other thorns among the PAGCOR's roses after all.
Without further delay, I moved this hint forward!
Thanks again, and have a sunny plus funny Sunday 😎!
Около 2 седмици по-късно и това казино вече премахна своя лицензен печат на Pagcor от своето казино.
Това звучи схематично, нали?
Поне последната информация за Casino Guru е точна за техния лиценз.
About 2 weeks later and this casino already removed their Pagcor license seal from their casino.
This does sound sketchy doesn't it?
At least the latest info on Casino Guru is accurate about their license.
Е, това със сигурност няма да е първият случай. 🙁
Звучи схематично. Междувременно казиното може да кандидатства за „по-добър лиценз" – как ви звучи това? 😁
Сериозно, благодаря отново 😉.
Well, that would not be the first case, for sure. 🙁
Sounds sketchy. The casino might be applying for a "better license" meanwhile - how does that sound to you? 😁
Seriously, thanks again 😉.
Здравей Радка, здравей гуру на казиното,
Преди два дни депозирах общо около 900 евро в казино morespin и в началото не вървеше толкова добре, а след това имах късмета да спечеля парите си обратно в razor shark и донесох 1150 евро за изплащане по банков път, но това бяха отхвърлено и получих имейл за проверка вчера на 15.06.23 около 13:00 часа. Изпратих необходимите документи директно, паспортна снимка, селфи с кредитна карта и доказателство за адрес, телефонна сметка също бяха отхвърлени и върнати в акаунта ми. След това се оплаках в чата на живо и те казаха, че процесът на потвърждение все още не е завършен.. и попитах защо отнема толкова време и чатът казва, че няма контрол над него.. След това се забавих малко, но след това отново на end Достигнах 1200 евро и исках да изплатя отново, за да не играя повече, но този път се появи съобщение, че не отговарям на условията за изплащане. Страх ме е, че няма да получа парите си и не искам да го загубя...и работи, повече ме е страх, защото не съм чел нищо, където някой е имал успешно изплащане....може ли някой да коментира това...
Hello Radka, hello casino guru,
Two days ago I deposited a total of about 900 euros in morespin casino and it didn't go so well at the beginning and then I was lucky to win my money back at razor shark and brought 1150 euros to payout by bank transfer but these were rejected and I got an email for verification yesterday on 06/15/23 around 1 p.m.. I sent the required documents directly, passport photo, selfie with credit card and proof of address, a telephone bill were also rejected and returned to my account. Then I complained to the live chat and they said the verification process is not complete yet.. and I asked why it's taking so long and the chat says it has no control over it.. Then I played down a bit but then again at the end Reached 1200 euros and wanted to pay out again so that I no longer play but this time a message came up that I am not eligible to make a payout..I'm afraid that I won't get my money and don't want to lose it...and it works I'm more scared because I haven't read anything where someone had a successful payout....can anyone comment on that...
Hallo Radka, Hallo casino guru,
Ich habe vor zwei Tagen eingezahlt in morespin casino insgesamt ca. 900 Euro und es lief nicht so gut am Anfang und hatte dann Glück bei razor shark mein geld zurück zu gewinnen und hab 1150 euro zur Auszahlung per Bank Überweisung gebracht aber diese wurden abgelehnt und ich bekam eine Email für verifizierung gestern am 15.06.23 ca. 13 Uhr.. habe direkt die verlangten Dokumente geschickt pass foto , selfie mit kredit karte und proof of Adress eine telefonrechnung ..habe dann ein zweites mal 1130 zur Auszahlung angefordert per Bank und diese wurden ebenfalls abgelehnt und auf mein Konto zurück. Dann habe ich mich beim live chat beschwert und die sagten der verifizierungsprozess ist noch nicht abgeschlossen.. und ich fragte warum das so lange dauert und der chat sagt dass er kein Einfluss darauf hat.. Dann habe ich etwas runter gespielt aber dann wieder am Ende 1200 euro erreicht und wollte nochmal Auszahlung tätigen damit ich nicht mehr spiele aber dieses mal kam eine Meldung dass ich nicht berechtigt bin eine Auszahlung zu tätigen..Ich habe Angst dass ich mein geld nicht bekomme und will es nicht verlieren...und es macht mir mehr angst weil ich nichts gelesen hab wo jemand eine erfolgreiche Auszahlung hatte ....kann jemand was dazu sagen ...
Току-що подадохте документите си вчера, това наистина не е много време.
Аз лично не мисля много за това казино, но проверката понякога може да отнеме 3 дни.
Не се притеснявайте, те ще ви платят със сигурност.
You just submitted your documents yesterday, that's really not long.
I personally don't think much of this casino, but the verification can sometimes take 3 days.
Don't worry they will pay you for sure.
Du hast erst gestern deine Dokumente eingereicht das ist nun echt nicht lange.
Ich persönlich halte von diesem Casino nicht viel aber die Verifizierung kann auch schon mal 3 Tage dauern.
Keine Sorge sie werden dich sicher bezahlen.
Здравей.
Най-добрият начин да преминете проверката е да сътрудничите напълно на казиното. Е, може да звучи малко странно, но обикновено работи.
Малко съм загрижен за частта, която казва: „Нямам право да извърша изплащане" – можете ли да предоставите допълнително обяснение? Тъй като може или не може да отразява текущата проверка на KYC, така че искам да съм сигурен, че съм разбрал правилно ситуацията.
Уведомете ни, моля.
Hello there.
The best way to pass the verification is to fully cooperate with the casino. Well, it may sound kind of weird, but it usually works.
I'm a little concerned about the part saying: "I am not eligible to make a payout" - could you provide a further explanation? Because it may or may not reflect the ongoing KYC verification so I want to be sure I understood the situation correctly.
Let us know, please.
Здравей, radka, благодаря ти за отговора.
Казах, че първия път, когато направих теглене чрез sepa към банковата си сметка, то проработи и чакаше, докато не ми изпратиха имейл, че е отхвърлено и че трябва да изпратя документите, които споменах по-горе. След това ги изпратих веднага.. след като изпратих тези документи, реших, че сега трябва да е добре да тегля и така го направих, и отново чакаше.. но само малко по-късно тегленето беше отхвърлено и парите върнати в моята казино сметка ..Помислих си, защото kyc все още продължава.. след това се опитах трети път да изтегля, така че парите да са далеч от погледа ми и да не са в баланса на казиното, но този път не можах и получих изскачащо съобщение, че съм не ми е позволено да правя това действие или нещо подобно.. оттогава оставих парите в баланса и написах имейл на Даяна от morespin с въпрос за напредъка на моята проверка.. това беше петък следобед, когато минаха повече от 24 часа.. но аз нямам отговор и сега е уикенд ... надявам се сега да е по-ясно ...
Hey radka thanks for your reply.
I said that the first time I did a withdrawal via sepa to my bank account it worked and was pending until they sent me an email that it was rejected and that I need to send the documents I mentioned above. Then I did send them right away.. after sending those documents I thought now it should be okay to withdrawal and so I did and it was pending again .. but only a little time later the withdrawal was rejected and money back to my casino account ..I thought because kyc is still ongoing.. then I tried a third time to withdrawal so the money is out of my sight and not in the casino balance but this time i couldn't and received a pop up message that I'm not allowed to do this action or something like that.. since then I left the money in the balance and wrote an email to Diana from morespin asking about my verification progress.. that was Friday afternoon as more than 24 hours passed.. but I got no answer and now is weekend ...I hope it's clearer now ...
не разигравайте парите си! това са безсърдечни престъпници, които не искат да ви плащат. не играйте, чакайте каквото и да е време, не ги оставяйте да спечелят добре. струваше ми 900 €, същото се случи и на мен. това е измамно казино.
do not play your money away!these are heartless criminals who dont want to pay you.do not play wait for what ever time dont let them win oke.it cost me 900€ same happend to me .it is a scam casino .
Благодаря ти много. Попитах дали казиното е обяснило защо не отговаряте на условията за теглене. Текущата проверка (втората или третата - знам) все още може да е проблемът тук. Би било много по-лесно за играчите, ако казиното се справи с проблемите правилно... нали?
Страхувам се, че няма да стигнем много по-далеч без отговора на казиното. 🙁
Thank you very much. I was asking whether the casino explained why you are not eligible for the withdrawal. The ongoing verification (the second or third - I know) still may be the issue here. It would be so much easier for players if the casino addressed the issues properly... wouldn't it?
I fear we won't get much further without the casino's response. 🙁
Здравей Радка,
Сега изминаха 5 дни и все още нямам нищо ново от екипа за проверка на morespin casino.. и няма отговор на имейла ми от петък.. докато попитах лайф чата, те казаха, че акаунтът ми преминава kyc и те ще се свържат с мен .. и той е само оператор и не участва в този проблем и не може да каже точно време... защо това отнема толкова време, не разбирам, това са само 3 документа..
Това казва чата..
Hi radka,
Now 5 days passed and I still have nothing new from the verification team of morespin casino.. and no reply to my email from Friday.. as I asked the life chat they said my account is undergoing kyc and they will contact me .. and he is only operator and not involved in this issue and can't tell specific time... why does this take that long I don't understand it's only 3 documents..
That's what chat says..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.