ФорумКазинаMegapari Casino - обща дискусия

Megapari Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Magda
|
15738 преглеждания 108 отговора |
|
1 2 3...6
fabriziogonini
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам, че балансът беше загубен. Искам само да добавя, че преместих публикацията ви в тази "официална" тема за казино, просто защото преди месец регистриран представител на казино отговори на друг играч. И така, казах си - има шанс и ти да получиш отговор.

Засега благодаря, че сподели опита с нас.

Автоматичен превод:
fabriziogonini
преди 1 година

Това казино е срам. Надяваме се, че хората, които са имали опит като нашия, го оставят отразено в отзивите, така че казиното да получи репутацията, която заслужава, и да отблъсне други играчи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря ти

Автоматичен превод:
fabriziogonini
преди 1 година

Здравей, Фабрицио! Много съжаляваме за вашето преживяване. За нас е важно играчите да имат само положително впечатление от хазарта при нас.

В момента виждам, че в сметката ви няма останали средства и вие също сте решили да затворите сметката си. Ако обаче имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с мен и ще се радвам да ви помогна.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anonymized450
преди 1 година

Ако бях на ваше място, щях да пусна оплакване в съответния раздел и съответното отрицателно мнение в оценката на казиното (те са вашите единствени оръжия).


Успех с това мафиотско казино

Автоматичен превод:
Anonymized450
преди 1 година

Много съжалявам.

Мисля, че CasinoGuru е твърде щедър в оценката на това злоупотребяващо казино.

Тегленията се забавят, така че в крайна сметка губите пари, методите за теглене изчезват, затварянето на сметката на играчи с проблеми отнема седмици и т.н.

Те трябва да защитават повече играчите.


Успех Серхио.

Автоматичен превод:
Anonymized450
преди 1 година

Здравейте! Дълбоко се извиняваме, че не отговаряме на вашите очаквания. Разбираме, че това не е нивото на качество, към което се стремим. За да ви помогнем допълнително и да ви предоставим повече информация, моля, предоставете ни номера на сметката си. Можете да намерите тази информация, като щракнете върху бутона „Моят акаунт", разположен в горния десен ъгъл на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Това е стандартният отговор на всички проблеми.

Искате хората да мислят, че ви е грижа за проблемите на играчите, но тогава не правите нищо.

Със сигурност те вече са се свързали с вас относно този проблем чрез мрежата и вие сте го пренебрегнали и сега, когато е публично достояние, се преструвате, че ви пука

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 1 година

Здравей Хулио,

Аз съм представител на отдела за управление на репутацията на MegaPari. Забелязах многобройните ви съобщения тук и там във форума.

Спомням си, че подадохте жалба относно възстановяването на вашите загуби. Въпреки че не успяхме да ви възстановим сумата във вашия случай, вие успяхте да се свържете с екипа на CG и да разчитате на тяхното решение. Както знаете, екипът на CG е безпристрастен екип и те понижиха рейтинга на MegaPari в резултат на вашата жалба. Знам, че настоявахте за това.

Сега, след като жалбата ви е затворена, за другите играчи е разсейващо да получават вашите коментари. Всеки случай е различен и не можем да добием ясна представа за случилото се от бърз преглед във форумите. Нашите мениджъри по репутацията разглеждат всеки случай и провеждат задълбочено разследване.

Учтиво ви моля да не внасяте паника в темата и да оставите нашия екип да разреши случая.


PS Ако искате да продължите разговора с мен или нашия екип, моля, свържете се с нас на customer.claims@megapari.com.

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Играя повече от 15 години в безброй казина. Губил съм пари на повечето от тях и никога не съм се оплаквал, предполагам, че това е част от играта. Но това, което мегапари прави, ми се струва срамно. Прочетох много коментари, свързани с вашия начин на действие и ги намирам за обидни.

Тъй като това е форум, мога (и ще продължа да го правя) да изразя мнението си за това казино.

Всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Хулио,

Аз съм представител на отдела за управление на репутацията на MegaPari. Забелязах многобройните ви съобщения тук и там във форума.

Спомням си, че подадохте жалба относно възстановяването на вашите загуби. Въпреки че не успяхме да ви възстановим сумата във вашия случай, вие успяхте да се свържете с екипа на CG и да разчитате на тяхното решение. Както знаете, екипът на CG е безпристрастен екип и те понижиха рейтинга на MegaPari в резултат на вашата жалба. Знам, че настоявахте за това.

Сега, след като жалбата ви е затворена, за другите играчи е разсейващо да получават вашите коментари. Всеки случай е различен и не можем да добием ясна представа за случилото се от бърз преглед във форумите. Нашите мениджъри по репутацията разглеждат всеки случай и провеждат задълбочено разследване.

Учтиво ви моля да не внасяте паника в темата и да оставите нашия екип да разреши случая.


PS Ако искате да продължите разговора с мен или нашия екип, моля, свържете се с нас на customer.claims@megapari.com.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Позволете ми да пристъпя тук за момент.

Има няколко точки, които трябва да изясня от моя гледна точка като администратор.

Ако желаете да опитате, няма проблем да отделите време, за да обясните какво се е случило.

Ето защо намирам тази част от публикацията ви за неуместна, в най-добрия случай:

„Всеки случай е различен и не можем да получим ясна картина на случилото се от бърз преглед във форумите ."

Така че ще направя това в името на всички:

Цитат от жалбата - свободно достъпен тук :

„За съжаление, екипът на казиното остава убеден, че не сте проблемен залагащ въз основа на поведението ви, след като сте ги информирали за проблема си. Те не вярват, че проблемният залагащ би продължил с депозити, тегления и обсъждане на бонуси.


Екипът на casino.guru обаче смята, че процесът на самоизключване на проблемните комарджии в казино Megapari е недостатъчен. Когато сте информирали екипа на казиното за вашия проблем с хазарта, те трябва да са затворили акаунта ви възможно най-скоро. Признаването и информирането на някого за такъв проблем е трудна стъпка и не трябва да се оценява. Вярваме, че просто предоставянето на информацията е достатъчно.

Освен това, когато имаше дискусия за забавено самоизключване и много загуби, представителят на казиното ви насърчи да играете и ви предложи бонус, което показва, че техните процеси със сигурност се нуждаят от подобрение.


Въз основа на горната информация смятам, че проблемът ви е основателен, тъй като казиното можеше да се справи по-добре със ситуацията . За съжаление екипът на казиното не споделя нашето мнение и тяхното решение е окончателно. Следователно приключвам случая като „неразрешен". Като алтернатива можете да подадете официална жалба до лицензиращия орган на казиното. Щастлив съм да ви помогна с това; моля, свържете се с мен на имейл адреса по-долу. Моля, имайте предвид, че тази жалба ще засегне тяхната репутация на нашия уебсайт."


Като се има предвид това, в най-добрия случай е непрофесионално да се каже:

„Както знаете, екипът на CG е безпристрастен екип и те понижиха рейтинга на MegaPari в резултат на вашата жалба . Знам, че настояхте за това ." или „Сега, след като жалбата ви е затворена, за другите играчи е разсейващо да получават вашите коментари."

Ако искате да подобрите нещата, поискайте жалбата да бъде отворена отново и след това я решете справедливо.

Всички играчи са свободни да говорят за своето мнение и опит – какъвто е точно този случай. Вие не сте тук, за да "съветвате" играчите по тази тема. Моля, имайте това предвид.

Много се надявам да се замислите над смисъла на думите ми. Имаме предвид само целта да запазим това място неутрално и отворено за всички.

Остани добре.

Автоматичен превод:
Anonymized450
преди 1 година

Благодарим ви за идентификатора на вашия акаунт. Ние ще проучим и ще се свържем с вас възможно най-скоро. Междувременно ви предлагаме да отнесете притесненията си на страницата за оплаквания https://casino.guru/megapari-casino-player-is-unable-to-withdraw-his-winnings

Екипът на CG също ви зададе няколко въпроса, за да помогне при обработката на жалбата. Нека имаме специален канал за комуникация и да включим екипа на CG, тъй като вече сте пуснали жалба.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка! Това беше за случая на Серджо:

„Всеки случай е различен и не можем да получим ясна картина какво се е случило от бърз преглед на форумите."


Ние сме съгласни с вашето решение. Въпреки че имаме различни мнения за това кое е "справедливо" в случая. Разгледахме жалбата на Хулио и взехме окончателно решение. Има го и в жалбата.

>Ако искате да подобрите нещата, помолете ни да отворим отново жалбата и да я разрешим справедливо.


Вашият коментар е отбелязан. Просто не искаме играчите да се влияят от опита на други хора, когато техните оплаквания се разглеждат незабавно.

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Форумът е точно за това, коментиране на преживявания, за да насочи други играчи. Вие не сте човек, който цензурира.

В моя случай ви изпратих десетки отчаяни имейли с молба за помощ, за да затворите акаунта ми и да ми се смеете.

Ти разруши живота ми на икономическо, семейно, емоционално и работно ниво. Мисля, че си спечелих правото да изразя мнението си за теб.



Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Здрасти!

Благодаря за обратната връзка.

От друга страна, ние виждаме всички подадени жалби като добър източник на информация, така че всъщност препоръчваме на всички играчи да ги разглеждат от време на време. Да се учим от реалния и истински опит на другите.

Всички оплаквания са безплатни за разглеждане 24/7. Освен вашия подход, ние искаме играчите да бъдат повлияни, ако това означава да ги пазим в по-голяма безопасност.

Надявам се, че разбирате.

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 1 година

Моля, имайте предвид, че в никакъв случай не става въпрос за цензура. Ние се грижим за играчите в момента, а именно за решаването на проблема на Серхио. За това беше нашият коментар.

Автоматичен превод:
Megapari Casino
преди 1 година

Е, отидете при Серхио, ако искате да разрешите неговия случай, а не при моя коментар

Автоматичен превод:
Anonymized450
преди 1 година

Здравейте още веднъж, моля, поддържайте връзка с нас в секцията за оплаквания. Съжаляваме за вашата ситуация, помолих няколко отдела да предприемат незабавни действия.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Здравейте, някой от megapari, помогнете ми с това, astropay никога не ми изплати връщането на парите и в този имейл днес казват, че трябва да се свържа с вас, прикачвам записа на вашия имейл и промоцията, която претендирам filefilefile

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, някой от megapari, помогнете ми с това, astropay никога не ми изплати връщането на парите и в този имейл днес казват, че трябва да се свържа с вас, прикачвам записа на вашия имейл и промоцията, която претендирам filefilefile

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини