Позволете ми да пристъпя тук за момент.
Има няколко точки, които трябва да изясня от моя гледна точка като администратор.
Ако желаете да опитате, няма проблем да отделите време, за да обясните какво се е случило.
Ето защо намирам тази част от публикацията ви за неуместна, в най-добрия случай:
„Всеки случай е различен и не можем да получим ясна картина на случилото се от бърз преглед във форумите ."
Така че ще направя това в името на всички:
Цитат от жалбата - свободно достъпен тук :
„За съжаление, екипът на казиното остава убеден, че не сте проблемен залагащ въз основа на поведението ви, след като сте ги информирали за проблема си. Те не вярват, че проблемният залагащ би продължил с депозити, тегления и обсъждане на бонуси.
Екипът на casino.guru обаче смята, че процесът на самоизключване на проблемните комарджии в казино Megapari е недостатъчен. Когато сте информирали екипа на казиното за вашия проблем с хазарта, те трябва да са затворили акаунта ви възможно най-скоро. Признаването и информирането на някого за такъв проблем е трудна стъпка и не трябва да се оценява. Вярваме, че просто предоставянето на информацията е достатъчно.
Освен това, когато имаше дискусия за забавено самоизключване и много загуби, представителят на казиното ви насърчи да играете и ви предложи бонус, което показва, че техните процеси със сигурност се нуждаят от подобрение.
Въз основа на горната информация смятам, че проблемът ви е основателен, тъй като казиното можеше да се справи по-добре със ситуацията . За съжаление екипът на казиното не споделя нашето мнение и тяхното решение е окончателно. Следователно приключвам случая като „неразрешен". Като алтернатива можете да подадете официална жалба до лицензиращия орган на казиното. Щастлив съм да ви помогна с това; моля, свържете се с мен на имейл адреса по-долу. Моля, имайте предвид, че тази жалба ще засегне тяхната репутация на нашия уебсайт."
Като се има предвид това, в най-добрия случай е непрофесионално да се каже:
„Както знаете, екипът на CG е безпристрастен екип и те понижиха рейтинга на MegaPari в резултат на вашата жалба . Знам, че настояхте за това ." или „Сега, след като жалбата ви е затворена, за другите играчи е разсейващо да получават вашите коментари."
Ако искате да подобрите нещата, поискайте жалбата да бъде отворена отново и след това я решете справедливо.
Всички играчи са свободни да говорят за своето мнение и опит – какъвто е точно този случай. Вие не сте тук, за да "съветвате" играчите по тази тема. Моля, имайте това предвид.
Много се надявам да се замислите над смисъла на думите ми. Имаме предвид само целта да запазим това място неутрално и отворено за всички.
Остани добре.
Allow me to step here for a moment.
There are several points I must clear up from my point of view as an admin.
If you are willing to try, there is no problem to take the time to explain what has happened.
Hence I found this part of your post inappropriate, at best:
"Every case is different, and we cannot get a clear picture of what happened from a quick review on the forums. "
So, I'll do that for the sake of all:
Quoting from the complaint - freely available here:
"Regrettably, the casino team remains convinced that you are not a problem gambler based on your behavior after you informed them about your issue. They do not believe that a problem gambler would continue with deposits, withdrawals, and discuss bonuses.
However, the casino.guru team believes that the self-exclusion process for problem gamblers in Megapari casino is insufficient. When you informed the casino team about your gambling problem, they should have closed your account as soon as possible. Acknowledging and informing someone about such an issue is a difficult step, and it should not be evaluated. We believe that simply providing the information is enough.
Moreover, when there was a discussion about delayed self-exclusion and many losses, the casino representative encouraged you to play and offered you a bonus, indicating that their processes certainly need improvement.
Based on the above information, I believe your issue is justified, as the casino could have handled the situation better. Unfortunately, the casino team does not share our opinion, and their decision is final. Therefore, I am closing the case as 'unresolved.' Alternatively, you can file an official complaint with the licensing authority of the casino. I am happy to assist you with this; please reach me at the email address below. Please note that this complaint will affect their reputation on our website."
Taking this into consideration, it is unprofessional at best to say:
"As you know, the CG team is an impartial team, and they lowered the MegaPari rating as a result of your complaint. I know you insisted on it." or "Now that your complaint is closed, it is distracting for other players to receive your comments."
If you want o make things better, ask the complaint to be reopened and then resolve it fairly.
All players are free to speak up about their opinion and experiences - which is exactly this case. You are not here to "advice" players on this subject. Please keep that in mind.
I really hope you will think about the meaning of my words. We only mean aim to keep this place neutral and open for all.
Stay well.
Автоматичен превод: