ФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от anapaul5023
|
4983 преглеждания 99 отговора |
|
1 2 3...6
Romi
преди 2 месеца

Първите два превода пристигнаха, но тъй като трябва да изтегля голяма сума и не мога да изтегля повече от €500 наведнъж, смятам, че това наистина отнема много време.

Автоматичен превод:
claudialave9687
преди 2 месеца

Радвам се, че получихте първите две тегления.

Ще изчакаме нова актуализация от вас относно останалото. Моля, уведомете ни.🙏

Автоматичен превод:
claudialave9687
преди 1 месец

Съжалявам, двата трансфера в един и същи ден ли пристигнаха? Чакам от 21-ви, 3 тегления по 500 евро и все още нищо не съм получил, отчаян съм, винаги е едно и също, казват ви, че е почти време за завършване и ми казаха, че аз щяха да изплатят 3 тегления наведнъж и днес ми казаха, че няма да е така, само мамят клиенти...

Автоматичен превод:
denis10cvf
преди 1 месец

Не, тегленията не пристигат в същия ден и отнема много време, за да пристигнат. Имам и още 3 висящи от 22-ри.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Съжалявам, двата трансфера в един и същи ден ли пристигнаха? Чакам от 21-ви, 3 тегления по 500 евро и все още нищо не съм получил, отчаян съм, винаги е едно и също, казват ви, че е почти време за завършване и ми казаха, че аз щяха да изплатят 3 тегления наведнъж и днес ми казаха, че няма да е така, само мамят клиенти...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Така че сега чакате тези 3 тегления, но има ли информация във вашия акаунт дали са били одобрени?🤔

Освен това акаунтът ви напълно верифициран ли е в това казино и имали ли сте някога успешни тегления там преди?

Разгледах жалбата ви, където нашият екип все още трябва да изчака, докато може да се намеси, така че, за съжаление, не можем да направим нищо в момента. Просто се надявам, че ще можете да получите парите си скоро.

Моля, уведомете ни, ако има нещо ново по вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все още няма информация, не пише, че са одобрени, вече направих успешно теглене и също отне доста време, не са ме помолили да верифицирам акаунта си.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече получих два превода, имам нужда от още един от €500, което предполагам ще отнеме известно време, но добре, сега имаме нещо.

Автоматичен превод:
denis10cvf
преди 1 месец

добре Така че, нека изчакаме малко да дойде последният. Дано не отнеме много време.

Моля, върнете се по всяко време и ни информирайте за ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на €300 от 25 септември и те също не са го обработили.

Нямам никакви неизплатени бонуси или нещо за изпълнение.

Освен това не ми искат никакви документи за верификация на акаунта ми. Всеки ден им пиша в чат и искам да им изпратя документацията си, но те ми казват, че не е необходимо.


Мисля, че ще ми задържат парите, все още имам 200 евро в сметката в казино Малина, без да съм ги изтеглил...и им нямам доверие.

Автоматичен превод:
denis10cvf
преди 1 месец

Поисках теглене на 25 септември...

Пристигнаха ли при вас? Колко дни отне?


Били ли сте ограничени в сумите за спортни залагания?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Поисках теглене на €300 от 25 септември и те също не са го обработили.

Нямам никакви неизплатени бонуси или нещо за изпълнение.

Освен това не ми искат никакви документи за верификация на акаунта ми. Всеки ден им пиша в чат и искам да им изпратя документацията си, но те ми казват, че не е необходимо.


Мисля, че ще ми задържат парите, все още имам 200 евро в сметката в казино Малина, без да съм ги изтеглил...и им нямам доверие.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравейте

Предполагам, че това трябва да е трудно за вас. Но може би вашият акаунт наистина не се нуждае от потвърждение, така че бих спрял да предлагам документите, освен ако представителят на казиното не ги поиска директно.

Въпреки че не мога да измисля положителна причина, която да обясни текущото състояние на нещата, както аз го виждам, все пак трябва да изчакате някаква автобиография. Някой от казиното задавал ли ви е някакви въпроси относно вашите залози, казино игри, които сте играли, или нещо, което може да ни помогне да разберем естеството на този проблем?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Това, което ме изненадва най-много е, че те ограничават спортните ми залози само до €1!!!.



Автоматичен превод:
beruco-26
преди 1 месец

И аз бих бил доста изненадан, предполагам.

Честно казано, залагах активно на спорт преди около 18 години, така че си представям, че днешните практики и инструменти на агентите са се развили с времето. По-важното е, че виждам тази ситуация много подобна на функцията на казиното.

Ако не греша, общата логика казва, че от гледна точка на залагащия, намаляването на максималния залог директно намалява шансовете за голяма печалба с използването на собствените ви реални пари. Кой би инвестирал истински пари при такива шансове?

От гледна точка на букмаркера: какво ще спечелят от това? Ако те по някаква причина не искат този залагащ да продължи да залага от тяхна страна, би било по-добре да обяснят това и да закрият акаунта на залагащия.

Вие на друго мнение ли сте?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Малина казино. Имах 3 тегления по 500 евро, чакаща заявка за около 20 дни и ги отмених, за да направя отново опит за теглене. Имам теглене от 01/10/2024 и то все още е в процес на изчакване, без да се налага да правя проверка на акаунта...

Автоматичен превод:
zozefin28
преди 1 месец

Мога ли да попитам каква беше причината за отмяната им?🤔

Питам, защото обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с тегленето, така че нашият екип за оплаквания все още няма да може да се намеси.

Имали ли сте успешни тегления в миналото?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Имах успешни тегления, но последните 20 дни неуспешни тегления бяха напълно анулирани от мен. Повторно заявих 01/10 и се свързах с вас. Току-що ми казаха, че са одобрени днес 09/10... Благодаря ви много

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
zozefin28
преди 1 месец

Така че това е страхотна новина.

Бихте ли ни информирали, когато получите парите, за да знаем, че всичко е минало добре, моля?🙏

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Добър вечер До днес 12/10 получих всички пари от конкретните тегления. благодаря

Автоматичен превод:
zozefin28
преди 1 месец

Радвам се, че ни информирахте за това, благодаря ви.

И така, ще продължите ли да играете там сега или по-добре да се преместите някъде другаде?🤔

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Продължих да играя....но този път загубих доста. Мисля да спра и да избера друг..

Редактиран от автора преди 4 седмици
Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини