Не е хубаво, ако казиното изобщо не комуникира с играчите си и съжалявам за това.
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси, така че ако няма промяна във вашия случай, моля, уведомете ни и ние ще ви помогнем.
Това ли е първият ви опит за теглене в това казино? така ли е
Моля, бъдете търпеливи и се опитайте да проверите папката за нежелана поща във вашия имейл, тъй като понякога тези видове имейли могат да приключат и там.
It is not nice if the casino doesn't communicate with its players at all, and I am sorry for this.
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene, so if there is no change in your case, please let us know and we will assist you.
Is this your first withdrawal attempt at this casino? Is that right?
Please be patient and try to check the spam folder in your email, as sometimes these kinds of emails can finish there as well.