преди 2 месеца
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Не знам държавните закони на вашата страна относно хазарта.
I don't know your country's state laws regarding gambling.
Yo no conozco las leyes estatales de tu país en materia de juego
здравей
Всъщност трябва да обърнете внимание на таймера на жалбата си.
Нашият екип за жалби се занимава със стотици жалби всеки ден и не е възможно да ви отговаряме всеки ден, знаете.
Hello.
You need to mind the timer on your complaint, actually.
Our complaint team deals with hundreds of complaints every day, and it is not possible to reply to you every day, you know.
Никакъв проблем. Ето защо всяка жалба всъщност има свой таймер. Можете да го видите в горния десен ъгъл.😉
No problem at all. That is why every complaint has its own timer, actually. You can see it on the top right corner.😉
Работата е там, че вече ходя за 2 месеца, защото два пъти са поставили таймера на 0. Очевидно е, че казиното не иска да сътрудничи. Не ме интересува да загубя парите, но те трябва да присвоят съответните черни точки.
The thing is that I'm already going for 2 months because they have set the timer to 0 twice. It is obvious that the casino does not want to cooperate. I don't care about losing the money but they should assign the relevant black points.
El caso que yo ya voy para 2 meses pq han puesto el temporizador a 0 dos veces. Es evidente que el casino no quiere colaborar. Me da igual perder el dinero pero que le asignen los puntos negros pertinentes
Роми, помогнете ми, моля, нека се опитаме да възстановим поне тези 1000 евро
Romi help me please let's try to recover at least these 1000 euros
Romi aiutatemi per favore cerchiamo di recuperare almeno questi 1000 euro
Работата е там, че вече ходя за 2 месеца, защото два пъти са поставили таймера на 0. Очевидно е, че казиното не иска да сътрудничи. Не ме интересува да загубя парите, но те трябва да присвоят съответните черни точки.
The thing is that I'm already going for 2 months because they have set the timer to 0 twice. It is obvious that the casino does not want to cooperate. I don't care about losing the money but they should assign the relevant black points.
El caso que yo ya voy para 2 meses pq han puesto el temporizador a 0 dos veces. Es evidente que el casino no quiere colaborar. Me da igual perder el dinero pero que le asignen los puntos negros pertinentes
Това го обясних в другата тема. Надявам се, че имате нещо против да проверите отговора ми относно таймера 🙏.
I explained that in the other thread. Hope you mind checking my response regarding the timer 🙏.
Наясно съм, че сте под стрес. По никакъв начин не трябва да ни искате такива актове, защото процесът не работи така. За съжаление, това казино игнорира и другите оплаквания, така че, технически, става въпрос за това дали подходът им ще се промени или не. Един съвет: опитайте се да се отпуснете и да намерите неща за вършене, защото това може да отнеме следващите няколко седмици, а изходът в момента е много несигурен.
Иска ми се да имам по-добри новини; Наистина го правя.
I am aware that you are under stress. You in no way have to ask us for such deeds because this is not how the process works. Sadly, this casino has been ignoring the other complaints too, so, technically, it is about whether their approach will change or not. A word of advice: try to relax and find some things to do, because this may take the next couple of weeks, and the outcome is currently very uncertain.
I wish I had better news; I really do.
Казаха ми, че тегленето е потвърдено и парите са изпратени, но трябва да изчакам 3-5 работни дни
They told me that the withdrawal was confirmed and the money was sent but I have to wait 3-5 business days
Mi hanno detto che il prelievo e stato confermato e i soldi inviati mo devo aspettare i 3-5 giorni lavorativi
След като това стане, мисля, че няма други извинения, нали? Просто трябва да изчакам парите да пристигнат
Once this is done I think no other excuses can come true right? I just have to wait for the money to arrive
Una volta fatto cosi credo che non possono inverarsi altre scuse giusto? Devo aspettare solo l arrivo dei soldi
Здравейте, когато приемат тегленето ви, изпращат ли ви имейл, че тегленето е потвърдено? И тогава с какъв метод теглихте?
Hi, when they accept your withdrawal, do they send you an email saying withdrawal confirmed? And then with which method did you withdraw?
Ciao quando ti accettano il prelievo ti mandano un email con scritto prelievo confermato? E poi con quale metodo hai prelevato
Антонио, пристигнаха ли парите на твоята MasterCard?
Antonio, did the money arrive on your MasterCard?
Antonio ma i soldi ti sono arrivati su mastercard?
Ще ги докладвам на испанските власти, защото не могат да работят в Испания.
I am going to report them to the Spanish authorities because they cannot operate in Spain.
Yo los voy a denunciar a las autoridades españolas pq no pueden operar en España
честито 😉
И така, как бихте оценили казиното сега?
Ако желаете, можете да напишете вашето потребителско мнение тук.
Congratulations. 😉
So, how would you rate the casino now?
If you wish, you can write your user review here.
Вече го оцених. Кошмар за теглене на пари.
Действа незаконно в Испания, не спазва правилата, позволява на забранени пристрастени играчи да играят... насърчаване на пристрастяване към хазарта и укриване на данъци
I have already rated it. A nightmare to withdraw money.
It operates illegally in Spain, does not comply with the rules, allows banned addicted players to play... promoting gambling addiction and evading taxes
Yo ya lo he calificado. Una pesadilla para retirar dinero.
Opera ilegalmente en España, no cumple las normas, permite jugar a jugadores adictos prohibidos...fomentando la adicción al juego y evade impuestos
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.