Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаMalina Casino - обща дискусия

Malina Casino - обща дискусия (страница 16)

 от anapaul5023
|
35 360 преглеждания 575 отговора |
|
1...15 16 17...29
Luigi01

В коя държава живеете?

Автоматичен превод:
Curritokira

Италия

Автоматичен превод:
Luigi01

Не знам държавните закони на вашата страна относно хазарта.

Автоматичен превод:

Не разбирам защо дори не получавам отговор от гурутата на жалбата си

Автоматичен превод:

здравей

Всъщност трябва да обърнете внимание на таймера на жалбата си.

Нашият екип за жалби се занимава със стотици жалби всеки ден и не е възможно да ви отговаряме всеки ден, знаете.

Автоматичен превод:
Romi

Съжалявам, че не го знаех

Автоматичен превод:
Luigi01

Никакъв проблем. Ето защо всяка жалба всъщност има свой таймер. Можете да го видите в горния десен ъгъл.😉

Автоматичен превод:
Romi

Работата е там, че вече ходя за 2 месеца, защото два пъти са поставили таймера на 0. Очевидно е, че казиното не иска да сътрудничи. Не ме интересува да загубя парите, но те трябва да присвоят съответните черни точки.

Автоматичен превод:
Romi

Роми, помогнете ми, моля, нека се опитаме да възстановим поне тези 1000 евро

Автоматичен превод:

Работата е там, че вече ходя за 2 месеца, защото два пъти са поставили таймера на 0. Очевидно е, че казиното не иска да сътрудничи. Не ме интересува да загубя парите, но те трябва да присвоят съответните черни точки.

Автоматичен превод:

Това го обясних в другата тема. Надявам се, че имате нещо против да проверите отговора ми относно таймера 🙏.

Автоматичен превод:

Роми, помогнете ми, моля, нека се опитаме да възстановим поне тези 1000 евро

Автоматичен превод:

Наясно съм, че сте под стрес. По никакъв начин не трябва да ни искате такива актове, защото процесът не работи така. За съжаление, това казино игнорира и другите оплаквания, така че, технически, става въпрос за това дали подходът им ще се промени или не. Един съвет: опитайте се да се отпуснете и да намерите неща за вършене, защото това може да отнеме следващите няколко седмици, а изходът в момента е много несигурен.

Иска ми се да имам по-добри новини; Наистина го правя.

Автоматичен превод:
Radka

Да, изясни се благодаря Радка

Автоматичен превод:
Curritokira

Казаха ми, че тегленето е потвърдено и парите са изпратени, но трябва да изчакам 3-5 работни дни

Автоматичен превод:
Luigi01

Радвам се да го чуя

Автоматичен превод:
Curritokira

След като това стане, мисля, че няма други извинения, нали? Просто трябва да изчакам парите да пристигнат

Автоматичен превод:
claudialave9687

Здравейте, когато приемат тегленето ви, изпращат ли ви имейл, че тегленето е потвърдено? И тогава с какъв метод теглихте?

Автоматичен превод:
antoniorussonaples

Антонио, пристигнаха ли парите на твоята MasterCard?

Автоматичен превод:
Luigi01

Ще ги докладвам на испанските власти, защото не могат да работят в Испания.

Автоматичен превод:

Момчета, току-що получих всичките 1000 евро

Автоматичен превод:
Luigi01

честито 😉

И така, как бихте оценили казиното сега?

Ако желаете, можете да напишете вашето потребителско мнение тук.

Автоматичен превод:

Вече го оцених. Кошмар за теглене на пари.

Действа незаконно в Испания, не спазва правилата, позволява на забранени пристрастени играчи да играят... насърчаване на пристрастяване към хазарта и укриване на данъци

Автоматичен превод:
1...15 16 17...29
Отидете на страницаот 29 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини