преди 6 месеца
Какво ти се е случило, ако нямаш нищо против да попитам?
What happened to you if you don’t mind me asking?
ОтговорЦитат0
Какво ти се е случило, ако нямаш нищо против да попитам?
What happened to you if you don’t mind me asking?
Това звучи добре; тъй като няма много какво да се прави, поддържането на позитивен подход изглежда разумно. Аз също се надявам на най-доброто за теб.
That sounds good; since there isn't much to do, maintaining a positive approach seems wise. I am also hoping for the best for you.
Здравейте, изглежда, че говорих твърде рано. Опитвах се да вляза тази сутрин и забелязах, че не мога. Профилът ми пише „в процес на преглед". Все още имам дължима сума от 1900 паунда.
Hi, seems like I spoke too soon. I was trying to log in this morning to notice that I can’t. My account says ‘under the review’. I still have a balance of £1900 due back to me
Те ме информираха, че не съм спазил техните условия и че акаунтът ми не е преминал проверка (въпреки че беше потвърден отново на 17.06). Казаха, че няма да мога да го отворя отново и анулираха всичките си тегления от £1900……
Уау! Нямам думи
They informed me that I didn’t comply to their terms and conditions and my account has failed verification (even though it was again verified on 17/06) they said I’m going to be unable to reopen and cancelled all my withdrawals of £1900……
wow! No words left
Здравей,
Някой друг имал ли е проблеми с това казино? Затвориха ми акаунта, като заявиха, че не могат да завършат верификацията, въпреки че е бил напълно потвърден. Баланс на акаунта при закриване £1900
Hi,
anyone else had issues with this casino? They closed my account stating they couldn’t complete verification even though it has been fully verified. Account balance at closure £1900
О,.. предполагам, че ниският индекс на безопасност на казиното не е случайност. 🙁
Казаха ли ви повече за неуспешния KYC? Искам да кажа, какво означава, че не са могли да го завършат? Мисля, че въпросът е играчът да предостави необходимите документи; не става въпрос за способността на казиното да завърши процеса. Може би просто си играя с думите, но ми се струва неловко.
Доста съм шокиран, тъй като смятах, че акаунтът вече е преминал проверка.
Е, време е жалбата да ни даде някаква представа, предполагам.
Oh,.. I guess the casino's low Safety Index is not a coincidence after all. 🙁
Did they tell you more about the failing KYC? I mean, what does it mean they could not complete it? I believe the point is that the player provides necessary documents; it is not about the casino ability to complete the process. Perhaps I'm just playing with words here, but it feels awkward to me.
I'm quite shocked, as I believed the account had already undergone verification.
Well, time for the complaint to get us some insights, I reckon.
Не, не са ми дали никаква допълнителна информация защо не е преминала проверката, просто казаха, че не е преминала, и след това копираха неясна препратка към общите условия. Получих и съобщение от един от агентите им за поддръжка, в което се казваше, че балансът ми от £1900 е бил изтеглен ръчно, което мисля, че са имали предвид, че са си поискали парите. След като ме попитаха, те казаха, че трябва да игнорирам съобщението ми, тъй като мисля, че са ми дали тази информация случайно. Както и да е, подадена е жалба и се надявам, че това ще ме доведе донякъде.
No they haven’t given me any additional information why it failed verification, they just said it failed it and then copied a vague reference to terms and conditions. I also received a message from one of their support agents saying that my balance of £1,900 was manually withdrawn which I think what they meant is that they claimed my money. After questioning that they sort of said disregard my message as I think they’ve given me that information by accident. Anyway, complaint has been raised and hopefully it gets me somewhere
И така, ако съм разбрал всичко както трябва - по някаква причина ръководството на казиното е убедено, че проверката не е била успешна, изглежда балансът е бил конфискуван. Не е предоставена допълнителна информация, защото, ами, не знам защо... Силно се надявам жалбата да реши този проблем! Моля, опитайте се да издържите.
So, if I got that all well - for some reason the casino management is convinced that the verification was not sucessull, it appers the balance was therefore confiscated. No additional info provided, because, well, I do not know why.... I firmly hope the complaint will resolve that! Try to hold on, please.
Точно така. Ще оставя оплакванията на гурутата на казиното да се справят с тях, може би това ще ме отведе донякъде. Разбира се, ще бъда насреща, за да съдействам.
Correct. I’ll just leave it to casino guru complaints to deal with it, maybe that will take me somewhere. Of course will be there to cooperate
Благодаря ви много за търпението и съдействието. Ако нещо се промени или се появи нова информация, моля, уведомете ме. Разбира се, бих искал да следя развитието и да видя как ситуацията се разрешава.
Thank you so much for your patience and cooperation. If anything changes or new information becomes available, please notify me. I'd like to keep track and see the situation resolved, of course.
Здравейте, все още нямам актуализация по въпроса. Продължават да казват, че ще получа актуализация по имейл... все още удържат остатъка ми от £1900. Минаха 6 дни.
Hi, still no update on this. They keep saying I’ll receive an update via email… they are still withholding my balance of £1900. It has been 6 days
Здравейте. Значи казиното не е продължило с тегленето.
Бранислав ще направи всичко възможно да помогне, сигурен съм в това, но това ще отнеме и известно време. Предполагам, че най-лошото е чакането. Иска ми се да можех да направя нещо по въпроса. 🙁
Hi. So the casino has not moved forward with the withdrawal.
Branislav will do his best to help out, I'm sure of it, but that will also require some time. I imagine the worst part is the waiting. I wish I could do something about it. 🙁
Благодаря. Да, няма актуализация…
Ще видим какво ще стане! Какви са сроковете за подаване на жалба, след като е отбелязано, че все още не е повдигната директно пред Magius?
Thanks. Yes no update…
will see what happens! What are the timelines for raising a complaint as noted it’s still not been raised directly with Magius?
Здравейте, всъщност, въпросът е повдигнат. Казиното получава уведомление в момента, в който всеки случай бъде приет. Дори преди да помолим ръководството да се намеси. Спомняте ли си, че казах, че индексът им за безопасност не е много добър? Такива казина обикновено не са много заинтересовани от сътрудничество.
Във всеки случай, след като таймерът е настроен на казино, всяко казино има два седемдневни периода, за да разреши оплакването.
Отнема време, за да се разбере какъв ще бъде резултатът. 🙁
Hello, actually, it has been raised. The casino gets notified the moment each case is accepted. Even before we ask the management to step in. Do you remember me saying that their Safety Index is not very good? Such casinos are not usually very interested in cooperation.
In any case, once the timer is set to casino, each casino has two seven-day periods to resolve the complaint.
It takes time to find out what the outcome would be. 🙁
О, разбрано! Благодаря ти 🙂 знаеш ли на кой ден им беше повдигнато това?
Oh understood! Thank you 🙂 do you know on what day it was raised to them?
Няма защо.
Разбирам, че казиното получава известие веднага щом жалбата бъде приета в Casino Guru. Следователно някои казина дори се свързват с моите колеги, преди да получат пълна оценка на цялата ситуация от играча, подал жалбата. За съжаление, не и това казино. 🙁
You are welcome.
I understand that the casino receives notification as soon as the complaint is accepted at Casino Guru. Hence, some casinos even approach my colleagues sooner than they have a full assessment of the whole situation from the complaining player. Sadly, not this casino. 🙁
Благодаря. Толкова ми писна от това казино вече... можете ли да го обсъдите възможно най-скоро?
Thanks. I’m so fed up with this Casino now… can you guys make an escalation and raise it with casino asap?
Разбира се, че си.
Въпреки това, както се опитвах да ви кажа още от самото начало, не очаквам това казино скоро да реши нещо само. Предупреждението му гласи: „Много висока стойност на задържаните печалби в оплакванията на играчите спрямо размера на казиното".
Следователно, трябва да поддържаме позитивна перспектива. Почти 6 дни, за да се свърже казиното с нас, както показва таймерът,...
Of course you are.
However, as I was trying to tell you right from the beginning, I would not expect this casino to resolve anything soon on their own. Its warning says, "Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
Therefore, we must maintain a positive outlook. Almost 6 days for the casino to get in touch, as the timer says,...
Какъв е шансът изобщо да ми отговорят, след като ме игнорират от 10 дни?
Yeh what are the chances they will reply at all if they have been ignoring me for 10 days now
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.