преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magius Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Завъртях своя джакпот в Magius Casino и писах директно на поддръжката за грешки на сървъра, те казаха, че има поддръжка за подобрения на сървъра, но всички други игри работят
I had my Magius Casino jackpot spin and wrote directly to server error support, they said that there is maintenance for improvements to the server but all other games work
Habe mei Magius Casino Jackpot Dreh gehabt direkt Server Fehler Support angeschrieben sie sagen das es für Verbessrungen Wartung gibt der Server aber alle andere spiele gehen
Не, за съжаление не. Регистрирах се с друг акаунт. Тази игра е напълно функционална, но акаунтът ми има сървърна грешка.
No, unfortunately not. I have registered with another account. This game is fully functional, but my account has a server error.
Nein leider nicht habe mit andere Account reagistration gemacht dieses Spiel ist voll funktionsfähig nur bei mein Account ist es Server Fehler
Не, определено не, може би щях да спечеля джакпота с това завъртане, кой знае, така или иначе блокирах това казино, изтрих го и поисках акаунтът ми да бъде изтрит, никога в живота си това казино няма да се повтори
No, definitely not, maybe I would have cracked the jackpot with that spin, who knows, I have blocked this casino anyway, deleted it and asked for my account to be deleted, never in my life will this casino again
Nein aufjedemfall nicht hätte vielleicht mit dem Dreh vielleicht Jackpot geknackt wer weiß das habe eh diese Casino blockiert gelöscht und mein Account löschen gebeten diese Casino nie im Leben wieder
Напълно разбираемо е, разбира се, ако това е най-доброто за вас.
Намерихте ли друго казино? Или не се интересувате толкова?
It is completely understandable, of course, if this is the best for you.
Have you found any other casino, though? Or you are not that interested?
Имам Löwen Play Casino сега, когато съм регистриран, но никога не мога да играя правилно всеки път, когато искам да депозирам, лимитът е пълен, тогава винаги изписва грешка
I have Löwen Play Casino now that I am registered but I could never play properly every time I want to deposit the limit is full then it always says error
Habe Löwen Play Casino jetzt wo ich angemeldet bin aber konnte nie richtig spielen immer wenn ich einzahlen will Limit voll steht dan immer Fehler
Ако искате да ни кажете повече относно този проблем, можете да пишете за него тук и се надяваме, че ще можем да намерим решението.
какво ще кажеш
Опитахте ли да се свържете с поддръжката по този въпрос?
If you'd like to tell us more regarding this issue, you could write about it here, and hopefully we'll be able to find the solution.
What do you say?
Have you tried to contact the support regarding this?
Благодаря ви, страхотно се получи, много хубаво 👍
Thank you, it worked out great, very nice 👍
Danke hat sich schön erledigt sehr nett 👍
Същият опит като предишния потребител, с бонус за безплатни завъртания, който беше постигнат и бях изгонен от играта и не можах да се върна. Четири пъти в чата с поддръжката, четири различни отговора („изчистете кеша си, използвайте различни браузъри, о, не, ние актуализираме игрите, върнете се по-късно, всъщност това е технически проблем, работим по него, трябва да бъде разрешен утре". След една седмица от това напуснах казиното. Странно и не си струва парите
Same experience as previous user, with free spins bonus being achieved and got kicked out the game and couldn't get back in. Four times in chat with support, four different answers ("clear your cache, use a different browsers, oh no we are updating games come back later, it is actual a technical issue we are working on it, should be resolved tomorrow". After a week of this, I quit the casino. Dodgy and not worth your money
Веднага изтрих акаунта си и никога повече няма да вляза в това казино. По-добре е да играете в други казина.
I immediately deleted my account and will never enter this casino again. It's better to play at other casinos.
habe sofort mein Account löschen lassen diese Casino nie wieder betreten besser andere Casinos spielen
Същият опит като предишния потребител, с бонус за безплатни завъртания, който беше постигнат и бях изгонен от играта и не можах да се върна. Четири пъти в чата с поддръжката, четири различни отговора („изчистете кеша си, използвайте различни браузъри, о, не, ние актуализираме игрите, върнете се по-късно, всъщност това е технически проблем, работим по него, трябва да бъде разрешен утре". След една седмица от това напуснах казиното. Странно и не си струва парите
Same experience as previous user, with free spins bonus being achieved and got kicked out the game and couldn't get back in. Four times in chat with support, four different answers ("clear your cache, use a different browsers, oh no we are updating games come back later, it is actual a technical issue we are working on it, should be resolved tomorrow". After a week of this, I quit the casino. Dodgy and not worth your money
Здравейте, благодаря, също не е най-доброто изживяване. Всъщност, ако получа толкова много различни отговори, аз също няма да съм развълнуван и бих предпочел да намеря друго казино, в което да играя. Времето не го ли реши? Предполагам, че не е напълно нормално и бих искал да знам как ще се случи и колко време ще трябва да ги преследвате. Както и да е, това вероятно би било просто ненужна работа за вас.🙁
Hello, thank you, not the best experience either. In fact, if I got so many different answers, I wouldn't be thrilled either and would rather find another casino to play at. Hasn't time solved it? I guess it's not completely normal and I would like to know how it would go down and how long you would have to chase them. Anyway, that would probably just be unnecessary work for you.🙁
Просто...НЕ ИГРАЙТЕ ТУК....Има хиляди причини не, повярвайте ми, когато казвам, че са измамници- Използват фалшиви търговци, за да обработват всички депозити, не изплащат, задържат печалби поради ужасни ограничения за игра. Отидете другаде!
Simple...DO NOT PLAY HERE....There re a thousand reasons no to, trust me when I say they are rogue- They use fake merchants to process all deposits, they don't payout, they withhold winnings due to awful restrictions on playing. Go elsewhere!
Бихте ли искали да ви помогнем с някакъв проблем, който сте имали в това казино, може би?
Разкажете ни повече и знайте, че сме тук за вас.
Would you like us to help with some issue you experienced at this casino, perhaps?
Tell us more and know that we're here for you.
Здравейте, направих депозит в Magius Casino и получих съобщение, че акаунтът ми е в процес на проверка и не мога да вляза, въпреки че имам депозирани пари...какво трябва да направя?
Hello, I made a deposit at Magius Casino and I got a message telling me my account is under review and I can't log in, even though I have money deposited...what should I do?
Hola,hice depósito en casino Magius y me salta un mensaje en el que me indican que mi cuenta está en revisión y no me deja acceder y tengo dinero depositado...que debo hacer?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.