Трябва да действаме!! заедно с казино гуру!!! Сигурен съм, че ще загубят желанието си да измамят, ако бъдат хванати от правосъдието!! това е нещо скандално!
We should act!! together with casino guru!!! I'm sure they would lose their desire to scam if they were caught by justice!! it's something outrageous!
Deberíamos actuar!!junto con casino gurú!!!seguro que se les quitarían las ganas de estafar si los cogiera la justicia!!es algo indignante!
Дори ако разпространим случилото се в интернет, със сигурност ще има момент, в който те не могат да продължат. Жена ми също току-що роди бебе, така че можех да се справя с тези пари. ядосвам се!!!
Even if we spread what has happened over the internet surely there will become a point they can't keep continuing. My wife has just had a baby also so I could have done with that money. I'm fumming!!!
Момчета, не искам да звуча грубо, но си губите времето, ако очаквате някакви пари обратно от magicwin. Те са уебсайт за измама и вие само се измъчвате с надеждата, че не са.
Най-доброто, на което можете да се надявате, е да извършите обратно плащане чрез вашата банка и поне да получите депозитите си обратно. НЯМА да получите никакви печалби, тъй като в противен случай те не биха били много добри в измамите си.
Guys I don't mean to sound rude but you are wasting your time if you expect any money back from magicwin. They are a scam website and you are only torturing yourself hoping that they aren't.
The very best you can hope for is to issue a chargeback via your bank and at least get your deposits back. You will NOT get any winnings as otherwise they wouldn't be very good at their scamming.
И така, как така чух, че на някои хора им е било изплатено с времето?
So how come I have heard some people haVe been paid out with time?
Защото те като цяло ще губят клиенти и то за сравнително малки суми.
Because they will have been overall losing customers and it will have been for relatively small amounts.
Е, съжалявам, че се забърка в тази ситуация. Със сигурност не е приятно и бих препоръчал да избягвате това казино, което вероятно няма нужда да ви казвам, но вие сами сте го разбрали.
Ако имате някаква нова актуализация относно вашето теглене, възможно ли е да ни уведомите?
Well, I'm sorry you got yourself into this situation. It's certainly not pleasant and I would recommend avoiding this casino, which I probably don't need to tell you, but you've realized that yourself.
If you have any new update on your withdrawal would it be possible to let us know ?
Здравей Джаро
Знаете ли (Casino Guru) какъв е бенчмаркът за казина като това, преди да може да бъде добавено към категорията на черния списък? Просто любопитно, тъй като има голям обем жалби, които са маркирани като неразрешени и е сигурно, че други сайтове имат същите обеми.
В такива ситуации ще/може ли Casino Guru да работи с други уебсайтове за рецензии, за да защити играчите колкото е възможно повече?
Отговорността в крайна сметка е играчът да чете отзиви да не използва тези казина, но смята, че може да има пропусната възможност за сътрудничество, за да защити играчите от по-широка перспектива.
Благодаря ти.
Туршия 🫡
Hi Jaro
Do you (Casino Guru) know what the benchmark is for casinos like this before It can be added to the blacklist category? Just curious as there is a hefty volume of complaints that are marked un-resolved and sure other sites are having the same volumes.
In such situations will/can Casino Guru work with other review websites to protect players as much as possible?
Responsibility is ultimately with the player reading reviews to not use these casinos but do feel there may be a missed opportunity to collaborate to help protect players from a wider perspective.
Thank you.
Pickle 🫡
Не е за вярване да бъда честен. Очевидно след като видях рецензии, ми се иска никога да не депозирам, но защо сайт като този може да работи? На мен и Педро дължим хиляди!!!
Ще ви държа в течение, не се притеснявайте
It's unbelievable to be honest. Obviously after seeing reviews I wish I never deposited but why is a site like this allowed to operate? Me and Pedro are owed thousands!!!
I will keep u updated don't worry
Е, това е добър въпрос, но както виждаме, казиното все още работи. Ето защо винаги препоръчвам да направите проучване за казиното и да разберете малко информация за него, преди да депозирате. Може да освободи играча от такива неприятни ситуации.
Както и да е, благодарим ви, че продължавате да ни информирате. Бих искал да вярвам, че всичко ще се развие добре, но съм скептичен за това казино. Стискайте палци.🤞
Well, that's a good question, but as we can see the casino is still operating. That's why I always recommend to do your research about the casino and find out some information about it before depositing. It can relieve the player from such unpleasant situations.
Anyway, thank you for continuing to keep us updated. I would like to believe that everything will turn out well, but I am skeptical about this casino. Fingers crossed.🤞
Здравей Джаро
Знаете ли (Casino Guru) какъв е бенчмаркът за казина като това, преди да може да бъде добавено към категорията на черния списък? Просто любопитно, тъй като има голям обем жалби, които са маркирани като неразрешени и е сигурно, че други сайтове имат същите обеми.
В такива ситуации ще/може ли Casino Guru да работи с други уебсайтове за рецензии, за да защити играчите колкото е възможно повече?
Отговорността в крайна сметка е играчът да чете отзиви да не използва тези казина, но смята, че може да има пропусната възможност за сътрудничество, за да защити играчите от по-широка перспектива.
Благодаря ти.
Туршия 🫡
Hi Jaro
Do you (Casino Guru) know what the benchmark is for casinos like this before It can be added to the blacklist category? Just curious as there is a hefty volume of complaints that are marked un-resolved and sure other sites are having the same volumes.
In such situations will/can Casino Guru work with other review websites to protect players as much as possible?
Responsibility is ultimately with the player reading reviews to not use these casinos but do feel there may be a missed opportunity to collaborate to help protect players from a wider perspective.
Thank you.
Pickle 🫡
Здравейте, по отношение на черния списък попитах нашия екип за данни дали има някакви критерии и в общи линии отговорът е, че ние не поставяме казината в черен списък, но търсим черни списъци с казина в съответните сайтове. Разбирам, че толкова много притеснения и толкова нисък индекс на безопасност будят у мен, че определено трябва да бъде в един, но досега не сме намерили съответен черен списък, в който да се намира казиното.
Що се отнася до сътрудничеството с други уебсайтове за прегледи, вероятно няма да работи по този начин. Смятаме, че информацията на нашия уебсайт е достатъчна и играчът може да реши къде да играе и къде не. За това конкретно казино не мисля, че има какво да се мисли.
Моята препоръка е винаги да проверявате казиното, преди да играете. Мисля, че много играчи никога не биха дошли тук, ако видят колко много предупреждения има това конкретно казино.
Както и да е, благодаря ви за вашата гледна точка и се надявам, че отговорих на въпросите ви.
Hi, regarding the blacklist I asked our data team if there are any criteria and basically the answer is that we don't blacklist casinos, but we look for blacklists with casinos on relevant sites. I understand that so many concerns and such a low safety index arouses in me that it should definitely be on one, but so far we have not found a relevant blacklist on which the casino would be located.
As far as cooperation with other review websites is concerned, it probably won't work that way. We think that the information on our website is sufficient and the player can decide where to play and where not. For this particular casino, I don't think there is anything to think about.
My recommendation is always to check the casino before you play. I think a lot of players would never come here if they saw how many warnings this particular casino has.
Anyway, thank you for your perspective and I hope I answered your questions.
Здравей Джаро
Благодаря, че разгледахте тези въпроси, да, помогнахте да разберем как са представени ситуации като тези.
Пазете се 👍
туршия
Hi Jaro
Thanks for looking into these questions, yes it helped to understand how situations like these are represented.
Take Care 👍
Pickle
Това ми казват след 22 работни дни, за да ми възстановят теглената сума
This is what they tell me after 22 business days to refund my withdrawal
esto es lo que me dicen después de 22 días hábiles a el reembolso de mi retiro
Здравей Педро
Знам, че не е голяма утеха, но съчувствам на теб и на другите, които са в тази ситуация. Надявах се, че всички усилия от страна на Casino Guru и всички засегнати играчи могат да допринесат за това казиното да бъде включено в по-широкия черен списък, за да се разпространи много по-голяма информираност сред много по-широка аудитория. Усещането е като пропусната или недостижима възможност, в края на краищата има толкова много усилия, положени за докладване, документиране на доказателства и т.н., за да се стигне до задънена улица.
Мисля, че наистина се оценява, че толкова много играчи споделят отзивите си дори само за да помогнат на другите да останат наясно. Разбира се, това не отнема горчивината от подобни негативни преживявания.
Бих искал да видя Casino Guru да премахва връзки към сайтове с толкова ниски резултати. Не мисля, че предоставянето на връзки към уебсайтовете е полезно и е една стъпка, която може да предприеме, за да подкрепи тази общност. Както беше посочено по-горе, в крайна сметка отговорността на играчите е да играят на тези сайтове и да приемат всякакви последствия, опасявам се.
Поздрави
Туршия 🫡
Hi Pedro
I know it’s not much consolation but I do feel for you and others who are in this situation. I was hoping all the effort from Casino Guru and all players affected could be contributed to getting this casino onto the wider blacklist to spread much greater awareness, to a much broader audience. Feels like an opportunity missed or out of reach, after all there’s so much effort put into reporting, documenting evidence etc to just hit a dead end.
I do think it’s really appreciated that so many players share their feedback if only to help others stay clear. Of course it does not take the bitter after taste away from such negative experiences.
I would like to see Casino Guru remove links to sites with such low scores. I don’t think providing links to the websites is helpful and is one step it could take to support this community. As stated above, ultimately it’s the players responsibility to play at these sites and accept any consequences I’m afraid.
Kind Regards
Pickle 🫡
Аз също ви съчувствам за вашата ситуация, защото мога да си представя колко бих се ядосала. Със сигурност не е нормално и не можем да принудим казиното да предприеме каквито и да е действия. Единствената ми препоръка е да стоите възможно най-далеч от това и други подобни казина, въпреки че разбирам, че това не е това, което искате да чуете. За съжаление, това е, което е.
Надявам се, че ще се справите добре и повече няма да срещате подобни проблеми в бъдеще. 😥
I also sympathize with you about your situation, because I can imagine how angry I would be. It's certainly not normal and we can't force the casino to take any action. My only recommendation is to stay as far away from this and other similar casinos as possible, although I understand that this is not what you want to hear. Unfortunately, it is what it is.
I hope you will do well and not encounter such problems again in the future. 😥
Вече започнах процеса на връщане на плащане. Надявам се да продължи възможно най-малко. Ще те държа в течение.
I have already started the chargeback process. I hope it lasts as little as possible. I will keep you informed.
Yo ya he iniciado el proceso de contra cargo espero que dure lo mínimo posible os mantendré informados
Разбирам и ще чакам дали ще успееш или не.
I understand and I will wait for you to succeed or not.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.