ФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 8)

преди 1 година от soko8888
|
26424 преглеждания 209 отговора |
|
1...7 8 9...11
Добавете пост
преди 10 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Трябва да действаме!! заедно с казино гуру!!! Сигурен съм, че ще загубят желанието си да измамят, ако бъдат хванати от правосъдието!! това е нещо скандално!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Дори ако разпространим случилото се в интернет, със сигурност ще има момент, в който те не могат да продължат. Жена ми също току-що роди бебе, така че можех да се справя с тези пари. ядосвам се!!!

Автоматичен превод:
jwillow84
преди 10 месеца

От колко време чакаш?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Момчета, не искам да звуча грубо, но си губите времето, ако очаквате някакви пари обратно от magicwin. Те са уебсайт за измама и вие само се измъчвате с надеждата, че не са.

Най-доброто, на което можете да се надявате, е да извършите обратно плащане чрез вашата банка и поне да получите депозитите си обратно. НЯМА да получите никакви печалби, тъй като в противен случай те не биха били много добри в измамите си.

Автоматичен превод:
dmr1
преди 10 месеца

И така, как така чух, че на някои хора им е било изплатено с времето?

Автоматичен превод:
dmr1
преди 10 месеца

Имали ли сте същия проблем?

Автоматичен превод:
paulduffymarble
преди 10 месеца

Защото те като цяло ще губят клиенти и то за сравнително малки суми.

Автоматичен превод:
paulduffymarble
преди 10 месеца

Не

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, съжалявам, че се забърка в тази ситуация. Със сигурност не е приятно и бих препоръчал да избягвате това казино, което вероятно няма нужда да ви казвам, но вие сами сте го разбрали.

Ако имате някаква нова актуализация относно вашето теглене, възможно ли е да ни уведомите?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро


Знаете ли (Casino Guru) какъв е бенчмаркът за казина като това, преди да може да бъде добавено към категорията на черния списък? Просто любопитно, тъй като има голям обем жалби, които са маркирани като неразрешени и е сигурно, че други сайтове имат същите обеми.

В такива ситуации ще/може ли Casino Guru да работи с други уебсайтове за рецензии, за да защити играчите колкото е възможно повече?

Отговорността в крайна сметка е играчът да чете отзиви да не използва тези казина, но смята, че може да има пропусната възможност за сътрудничество, за да защити играчите от по-широка перспектива.

file


Благодаря ти.


Туршия 🫡

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не е за вярване да бъда честен. Очевидно след като видях рецензии, ми се иска никога да не депозирам, но защо сайт като този може да работи? На мен и Педро дължим хиляди!!!


Ще ви държа в течение, не се притеснявайте

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Е, това е добър въпрос, но както виждаме, казиното все още работи. Ето защо винаги препоръчвам да направите проучване за казиното и да разберете малко информация за него, преди да депозирате. Може да освободи играча от такива неприятни ситуации.

Както и да е, благодарим ви, че продължавате да ни информирате. Бих искал да вярвам, че всичко ще се развие добре, но съм скептичен за това казино. Стискайте палци.🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро


Знаете ли (Casino Guru) какъв е бенчмаркът за казина като това, преди да може да бъде добавено към категорията на черния списък? Просто любопитно, тъй като има голям обем жалби, които са маркирани като неразрешени и е сигурно, че други сайтове имат същите обеми.

В такива ситуации ще/може ли Casino Guru да работи с други уебсайтове за рецензии, за да защити играчите колкото е възможно повече?

Отговорността в крайна сметка е играчът да чете отзиви да не използва тези казина, но смята, че може да има пропусната възможност за сътрудничество, за да защити играчите от по-широка перспектива.

file


Благодаря ти.


Туршия 🫡

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, по отношение на черния списък попитах нашия екип за данни дали има някакви критерии и в общи линии отговорът е, че ние не поставяме казината в черен списък, но търсим черни списъци с казина в съответните сайтове. Разбирам, че толкова много притеснения и толкова нисък индекс на безопасност будят у мен, че определено трябва да бъде в един, но досега не сме намерили съответен черен списък, в който да се намира казиното.

Що се отнася до сътрудничеството с други уебсайтове за прегледи, вероятно няма да работи по този начин. Смятаме, че информацията на нашия уебсайт е достатъчна и играчът може да реши къде да играе и къде не. За това конкретно казино не мисля, че има какво да се мисли.

Моята препоръка е винаги да проверявате казиното, преди да играете. Мисля, че много играчи никога не биха дошли тук, ако видят колко много предупреждения има това конкретно казино.

Както и да е, благодаря ви за вашата гледна точка и се надявам, че отговорих на въпросите ви.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Здравей Джаро


Благодаря, че разгледахте тези въпроси, да, помогнахте да разберем как са представени ситуации като тези.


Пазете се 👍


туршия

Автоматичен превод:
Anonymized500
преди 10 месеца

file Това ми казват след 22 работни дни, за да ми възстановят теглената сума

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 10 месеца

Здравей Педро


Знам, че не е голяма утеха, но съчувствам на теб и на другите, които са в тази ситуация. Надявах се, че всички усилия от страна на Casino Guru и всички засегнати играчи могат да допринесат за това казиното да бъде включено в по-широкия черен списък, за да се разпространи много по-голяма информираност сред много по-широка аудитория. Усещането е като пропусната или недостижима възможност, в края на краищата има толкова много усилия, положени за докладване, документиране на доказателства и т.н., за да се стигне до задънена улица.


Мисля, че наистина се оценява, че толкова много играчи споделят отзивите си дори само за да помогнат на другите да останат наясно. Разбира се, това не отнема горчивината от подобни негативни преживявания.


Бих искал да видя Casino Guru да премахва връзки към сайтове с толкова ниски резултати. Не мисля, че предоставянето на връзки към уебсайтовете е полезно и е една стъпка, която може да предприеме, за да подкрепи тази общност. Както беше посочено по-горе, в крайна сметка отговорността на играчите е да играят на тези сайтове и да приемат всякакви последствия, опасявам се.


Поздрави


Туршия 🫡



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравей Джаро


Благодаря, че разгледахте тези въпроси, да, помогнахте да разберем как са представени ситуации като тези.


Пазете се 👍


туршия

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Няма за какво, мисля, че въпросите ви бяха абсолютно добри и нямаше проблем да ви отговоря. Късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

file Това ми казват след 22 работни дни, за да ми възстановят теглената сума

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Аз също ви съчувствам за вашата ситуация, защото мога да си представя колко бих се ядосала. Със сигурност не е нормално и не можем да принудим казиното да предприеме каквито и да е действия. Единствената ми препоръка е да стоите възможно най-далеч от това и други подобни казина, въпреки че разбирам, че това не е това, което искате да чуете. За съжаление, това е, което е.

Надявам се, че ще се справите добре и повече няма да срещате подобни проблеми в бъдеще. 😥

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Вече започнах процеса на връщане на плащане. Надявам се да продължи възможно най-малко. Ще те държа в течение.

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 10 месеца

Разбирам и ще чакам дали ще успееш или не.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

filefile

Какъв боклук. Ще се учудя, че казват истината

Автоматичен превод:
1...7 8 9...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още