ФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от soko8888
|
34250 преглеждания 228 отговора |
|
1...3 4 5...12
преди 1 година

Някой имал ли е теглене през последните два месеца? Аз съм в ден 65 на чакане и просто получавам различни извинения и лъжи всеки път, когато им изпратя съобщение.

Автоматичен превод:
Altree17
преди 1 година

Хей, съжалявам, че трябва да преминеш през тази ситуация. Както виждам, не сте единственият, който е имал проблеми с това казино. 65 дни са твърде много, за да не получите изтегляне.

В контекста на това казино видях, че сте подали жалба, но не съм изненадан, че казиното не се е опитало да разреши тази ситуация, тъй като са го правили доста често в миналото.

Мога ли да попитам какви извинения и лъжи ви предлага казиното? Каква причина предоставят, за да не можете да изтеглите парите си?

Ще се радвам, ако има някой, който е успял да стигне до своите печалби и може да ви помогне с отговор, но не съм сигурен дали има такъв.

Ако получите актуална информация за текущата си ситуация, моля, не се колебайте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Имам проблем с изтеглянето си от Magicwin1.bet, чакайки един месец повече от повече. Свързвам се с ежедневната поддръжка и всички казват същото. Нямам идея какво мога да направя.

Автоматичен превод:
rjmis021
преди 1 година

Не знам как да кажа това нежно, моля, използвайте тази връзка, за да разберете трудната истина 🙁

Това казино е измама, те дори не отговарят на оплакванията на играчите...

Как се озовахте на такъв уебсайт? Наистина ми е интересно да знам, защото се стремим да информираме и защитаваме играчите, всеки опит може да помогне на другите...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Регистрирах се глупаво, депозирах £180, спечелих £140….Изтеглих на 30/06 и получих печалбите си преди седмица. Не го очаквах и докладвах на моята банка, за да поискам възстановяване на всички депозити. (Преди да бъде получено)

Получих много извинения защо отнема толкова време, моята DOB беше грешна в акаунта, но те го промениха и съм щастлив, че получих печалбите си.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Anon8080
преди 1 година

Здравейте!

Вярвам, че мога да кажа, че всички оценяваме обратната връзка! Бих искал също така да отбележа, че като поискате възстановяване на депозита през банката, рискувате други казина да не ви позволят да играете, такива клиенти не са добре дошли - ако ме разбирате. Следователно отмяната трябва да се разглежда като последна мярка.

Просто казвам, че всичко има последствия. Страхотно е, че получихте печалбата, разбира се!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета и момичета, най-накрая се случи, платиха ми моите £750!!! Отне общо 106 дни, така че има надежда за всички 🙌

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би си спомняте моето оплакване с magic1.bet


Повдигнах спор за сторниране на плащане въз основа на факта, че транзакциите ми бяха грешно кодирани, което означаваше, че изглеждаше, че пазарувам онлайн, вместо да се показвам като хазартна транзакция и тъй като тази компания всъщност не е регистрирана, никога нямаше да получа никакви печалби.


Познайте какво спечелих обратното плащане. Заявих, че това не е по-различно, ако например бях влязъл онлайн в фалшив сайт, купил съм мобилен телефон и той никога не е идвал, защото е бил фалшив в първия случай. Така че моят съвет е към всички вас, кандидатствайте за спор за сторниране на плащане. Те кодират погрешно и това е незаконно с картовите услуги на Visa и по принцип след като банката повдигне жалба до Visa, компанията има 50 дни за оспорване и ако не го направят, това означава, че трябва да изплати вашата оспорена сума. Защо да го оспорвате, за да се сблъскате с по-тежки наказания. По този начин за тях те нямат какво да обясняват и това ви показва, че ако бяха законни, биха го оспорили. Абсолютно скапан сайт. Но аз спечелих и ти също можеш

Автоматичен превод:
преди 1 година

Момчета и момичета, най-накрая се случи, платиха ми моите £750!!! Отне общо 106 дни, така че има надежда за всички 🙌

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какъв страхотен четвъртък имаме тук. Въпреки че се проточи твърде дълго, много се радвам, че най-накрая стигнахте до победите си. Удовлетворение е, когато най-накрая справедливостта е въздадена.

Също така се надявам, че както написахте, другите играчи също ще успеят да спечелят своите победи.

Пожелавам ви здраве занапред и повече да не се сблъсквате с подобни неприятни преживявания. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може би си спомняте моето оплакване с magic1.bet


Повдигнах спор за сторниране на плащане въз основа на факта, че транзакциите ми бяха грешно кодирани, което означаваше, че изглеждаше, че пазарувам онлайн, вместо да се показвам като хазартна транзакция и тъй като тази компания всъщност не е регистрирана, никога нямаше да получа никакви печалби.


Познайте какво спечелих обратното плащане. Заявих, че това не е по-различно, ако например бях влязъл онлайн в фалшив сайт, купил съм мобилен телефон и той никога не е идвал, защото е бил фалшив в първия случай. Така че моят съвет е към всички вас, кандидатствайте за спор за сторниране на плащане. Те кодират погрешно и това е незаконно с картовите услуги на Visa и по принцип след като банката повдигне жалба до Visa, компанията има 50 дни за оспорване и ако не го направят, това означава, че трябва да изплати вашата оспорена сума. Защо да го оспорвате, за да се сблъскате с по-тежки наказания. По този начин за тях те нямат какво да обясняват и това ви показва, че ако бяха законни, биха го оспорили. Абсолютно скапан сайт. Но аз спечелих и ти също можеш

Автоматичен превод:
преди 1 година

По същия начин с теб се радвам, че правдата видя бял свят. Със сигурност беше труден процес, но в крайна сметка се отплати, прав ли съм? Може ли да попитам колко време ви отне?

Както и да е, добре е и за другите играчи да видят реални преживявания от играчите и може би това ще им помогне и в техните случаи.

Надявам се, че подобни ситуации няма да се случват повече при вас и ще имате само положителни преживявания.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Веднъж започнах спор за сторниране на плащане с моята банка, което отне около седмица, за да го подредя. След това банката отнася спора до Visa и търговци като magic1.bet имат 50 дни, за да отговорят на Visa. Ако не отговорят, това е автоматична печалба и трябва да върнат оспорваната сума, която в моя случай беше 800 евро.


Както казах, когато кодират погрешно транзакции, тъй като е незаконно, няма начин някой сайт, който прави това, да отговори на Visa и да се опита да обясни. Няма да го направят, защото няма какво да обясняват и за тях би означавало да признаят какво и защо са го направили. Което работи очевидно води до повече санкции.


И в двата случая те получават сериозни наказания и аз се радвам за това. Колкото повече хора оспорват, толкова повече тези каубои ще бъдат принудени да затворят.


За да отговоря на въпроса ви в рамките на 6 седмици, спечелих сторнираното плащане и го върнах в акаунта си

Автоматичен превод:
Ibleedred
преди 1 година

Благодаря за това!

Всички играчи трябва също така да имат предвид, че чрез иницииране на връщане на плащания, техните акаунти в казината най-вероятно ще бъдат маркирани. В резултат на това такива играчи вероятно вече няма да бъдат добре дошли в други казина под същата марка или управление.

Това е обичайна практика, но е честно да се каже, че не бих очаквал такова ужасно казино да си сътрудничи с някой друг.

Честно казано, възстановяване на плащане в казино с рейтинг почти нула звучи като добра идея. Уви, би било по-добре да не депозирате там - на първо място. 🤔

https://casino.guru/magic-win-casino-review

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не знам какво да направя за вашия коментар. Защо някой ще иска да се регистрира със същата марка или управление след това, което причинява на хората. По същество това е кражба, без лиценз. Карате хората да скачат през обръчи и разбира се никога нямаше да получите никакви печалби.

Картовите услуги на Visa нямаше да приемат моето банково оспорване, ако magic1.bet не беше в сериозно нарушение на своите правила и условия.


Това доказва, че това беше правилното решение. Преследването на много уязвими хора и измамата им с пари и лъжите, които изричат, заслужават да бъдат подчертани и те да бъдат накарани да платят за отвратителното си поведение.


Освен това хората, които имат зависимости, има много психология зад регистрацията. Не много хора на това ниво ще търсят прегледи, тъй като те не контролират и болестта гарантира, че няма никакъв здрав разум. Не ме е страх да го кажа, но аз съм пристрастен. Това е ужасно място. Всички ние трябва да признаем грешките си и да потърсим помощ, но е изключително трудно да поискаме помощ. Освен ако не сте достигнали дъното, няма да бъде търсено.


Ето защо тези компании се нуждаят от хора, които да продължат с връщането на плащанията си, защото magic1.bet очевидно няма правила за социална отговорност или всъщност се притеснява за никого.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Ibleedred
преди 1 година

Здравей.

Вярвам, че е ясно. Човек трябва да поиска връщане на плащане като последна възможност, защото казината най-вероятно ще ви забранят да играете.

Както казах, в случай на малки казина с ужасен рейтинг, нямам нищо против.

Говорейки за Magic Win, никой не трябва да играе там на първо място и връщането на плащането ми звучи логично.

Ако опитате това в по-голямо, обаче, това може да ограничи броя на казината, които ви приемат в бъдеще.

Това е всичко, което исках да кажа.


Автоматичен превод:
Публикация на Dilan03 Скрит от Radka
Причина: Предпазна мярка - възможно нарушение на правилото
преди 1 година

Здравейте, нормално е magic win да закъснява с тегленето, също така видях, че датата ми на раждане е неправилно посочена на тяхната страница… можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 1 година

Бихте ли уточнили „късно" за мен, моля? Колко?

Що се отнася до датата на раждане, определено трябва да информирате казиното. Между другото, успяхте ли да потвърдите акаунта си?

По един или друг начин, попитайте казиното и се върнете с актуализация, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Чакам вече 4 дни! Вече успях да верифицирам акаунта!!

Автоматичен превод:
Pedro2310
преди 1 година

Уведомили ли сте казиното, че датата ви на раждане е неправилна?

Що се отнася до тегленето и 4-те дни, бих дал на казиното още малко време. Даваме на казиното 14 дни за разрешаване на проблема с тегленето. Но попитахте ли казиното какво стои зад чакането за вашето теглене?

Автоматичен превод:
преди 1 година

file Датата на раждане вече е коригирана

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1...3 4 5...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини