НачалоФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 14)

84 915 преглеждания 317 отговора |
преди 3 години
|
1...13 14 1516
Добавете пост
преди 9 месеца

Здравейте, депозирах общо £1400 в това казино на 18-21 януари и изтеглих £3500 без бонуси или промоции. Оттеглих се на 22 януари и сега продължавам да получавам същите глупави извинения от тях, продължават да ме блокират от чатовете, защото ме питат къде са парите ми. Пълна далавера. днес изминаха 48 дни и дори не помирисах да си върна парите. Не знам какво да правя сега

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте

Поне можете да опитате връщане на плащане, за да получите поне част от депозитите. Все пак зависи от обстоятелствата, предполагам. Искате ли да търсите подробности? Останалите сякаш получават нещо.

Е, наистина съжалявам...


Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, да, радвам се, че проучваш допълнително за мен. Но от четене на рецензии не се надявам много. Просто не съм сигурен как тези боклуци все още могат да работят, е извън мен

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Защо ще затвори вратата за казината? Те дори не са регистрирано казино/хазартен бизнес?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Защото, ако поискате връщане на плащане, е възможно да попаднете в система, в която основно сте „злоупотребили" с тази ваша власт и други казина може да не ви искат като клиент, защото може да се страхуват, че ще им направите същото нещо един ден. Предполагам, че така бих го обяснил накратко.🤔

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Хей, да, радвам се, че проучваш допълнително за мен. Но от четене на рецензии не се надявам много. Просто не съм сигурен как тези боклуци все още могат да работят, е извън мен

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, индексът за безопасност казва всичко и ако играчите подадат своите оплаквания и оплакванията завършат като неразрешени, рейтингът дори ще падне по-нисък.

Мислили ли сте да изпратите такъв, може би?

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

съжалявам какво искаш да кажеш искаш ли да търсиш подробности - не разбирам съжалявам - и другите изглежда получават нещо?? благодаря ви

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

да, моля, можете ли да изпратите, за да бъдем много оценени? какви подробности имате нужда? много благодаря

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

съжалявам какво искаш да кажеш искаш ли да търсиш подробности - не разбирам съжалявам - и другите изглежда получават нещо?? благодаря ви

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Говорех за връщане на плащания. Предлагам ви да научите как работи тази функция във вашата страна и дали е възможно да поискате възстановяване на плащане от вашата банка (зависи от опцията за плащане, чрез която сте депозирали), защото това изглежда като единственият начин да получите поне част от вашите депозити.

„Тези сторнирани плащания действат като сторнирани плащания и се случват, когато играчите оспорват игрална транзакция със своята банка."

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

да, моля, можете ли да изпратите, за да бъдем много оценени? какви подробности имате нужда? много благодаря

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Е, трябва да го направите сами - GDPR и така нататък, съжалявам.

Не е толкова сложно; не се тревожи

Започнете с тази зелена връзка 👈👈, след което следвайте инструкциите. Ако ви е трудно, просто попитайте, моля. В крайна сметка ще се свържем с вас. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

file продължавай да получаваш catcha failed при опит за изпращане ??

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Депозирах около £1400 в това казино между 19-ти и 21-ви януари и не взех никакви бонуси и не съм нарушил нито едно T&CS (прочетох дузина пъти) Те ме помолиха да изчакам очакваните 21 работни дни, което търпеливо направих. Сега те просто ме блокират от чатовете и не получавам никакви отговори по имейл. Трябваше да се присъединя към vpn, за да се върна в услугата за чат и просто да продължавам да получавам същите извинения, че имаме претоварване от заявки за теглене и бяхме сигурни, че ще бъде финализирано скоро. Дължа 3500£ за 49 дни, тъй като тегля на 22 януари 2025 г. Всяка помощ ще бъде много оценена.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Играя тук известно време, изтеглих около 500£ няколко пъти без проблеми, изплатени бързо. Току-що изтеглих 3k преди няколко дни, сега ми казват, че трябва да изчакам 7-21 работни дни, докато проверят тегленето ми, след като прочетох отзиви тук и другаде. Изключително съм притеснен, че няма да получа парите си.

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

file продължавай да получаваш catcha failed при опит за изпращане ??

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравей

Можете ли да предоставите екранна снимка на цял екран, моля? Трябва да открия кой домейн ви създава проблеми. За целта е необходим URL адрес. След това ще направя всичко възможно да разреша проблема с captcha с нашия екип за разработчици.



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Депозирах около £1400 в това казино между 19-ти и 21-ви януари и не взех никакви бонуси и не съм нарушил нито едно T&CS (прочетох дузина пъти) Те ме помолиха да изчакам очакваните 21 работни дни, което търпеливо направих. Сега те просто ме блокират от чатовете и не получавам никакви отговори по имейл. Трябваше да се присъединя към vpn, за да се върна в услугата за чат и просто да продължавам да получавам същите извинения, че имаме претоварване от заявки за теглене и бяхме сигурни, че ще бъде финализирано скоро. Дължа 3500£ за 49 дни, тъй като тегля на 22 януари 2025 г. Всяка помощ ще бъде много оценена.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Разбирам това и обичам да помагам, но както казах, това казино не се интересува от сътрудничество или разрешаване на жалби на играчи. Така че целият смисъл на предложената жалба беше активно да предупреди другите играчи. Не вярвам, че можем да ви помогнем да вземете парите, честно казано.

Освен това все още смятам, че трябва да опитате да проучите опцията за възстановяване на плащане. Прочетохте ли последния ми отговор, моля?

„Предлагам ви да научите как работи тази функция във вашата страна и дали е възможно да поискате връщане на плащане от вашата банка (зависи от опцията за плащане, чрез която сте депозирали), защото това изглежда като единственият начин да си върнете поне част от вашите депозити.

„Тези сторнирани плащания действат като сторнирани плащания и се случват, когато играчите оспорват игрална транзакция със своята банка."

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Играя тук известно време, изтеглих около 500£ няколко пъти без проблеми, изплатени бързо. Току-що изтеглих 3k преди няколко дни, сега ми казват, че трябва да изчакам 7-21 работни дни, докато проверят тегленето ми, след като прочетох отзиви тук и другаде. Изключително съм притеснен, че няма да получа парите си.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Бих искал да ви уверя, че на всички ще бъде платено, но доколкото мога да кажа, вашето описание отговаря на схемата. Извършват се по-ниски суми, а по-големите стават проблем. Иска ми се да греша напълно!

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сайт за измама!!!

Изтеглих £3600. Бях деактивиран от чата на живо и всичките ми имейли се игнорират. Започнах тегленето преди 20 дни и въпреки че това не е достигнало техните безсмислени 7-21 дни за целите на прегледа (въпреки че рекламират факта, че тегленията отнемат 1-2 дни според техните T&Cs и след това изпращат потвърждение за теглене, в което се казва 4 дни!), не си правя илюзии, че ще си върна това. Освен ако не получа средствата си до края на тази седмица – ще се свържа с частен детектив, за да се опитам да разбера къде са базирани (техният „измислен" регистриран адрес е магазин за вино в Altrincham, Чешър Обединеното кралство) и ще се свържа с всички техни доставчици на игри, за да спра да работя с тях!

Редактирано
Автоматичен превод:
Lowkey93
преди 9 месеца

здравейте Имахте ли радост от оттеглянето си?

Автоматичен превод:
tomaszsobczak306
преди 9 месеца

Имахте ли късмет с тегленето?

Автоматичен превод:
Pleasehelp
преди 9 месеца

Имахте ли късмет с тегленето?

Автоматичен превод:
juaky24
преди 9 месеца

Имахте ли късмет с тегленето?

Автоматичен превод:
bradrogers85
преди 9 месеца

Имахте ли късмет с тегленето?

Автоматичен превод:
1...13 14 1516
Отидете на страницаот 16 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини