Разбирам това и обичам да помагам, но както казах, това казино не се интересува от сътрудничество или разрешаване на жалби на играчи. Така че целият смисъл на предложената жалба беше активно да предупреди другите играчи. Не вярвам, че можем да ви помогнем да вземете парите, честно казано.
Освен това все още смятам, че трябва да опитате да проучите опцията за възстановяване на плащане. Прочетохте ли последния ми отговор, моля?
„Предлагам ви да научите как работи тази функция във вашата страна и дали е възможно да поискате връщане на плащане от вашата банка (зависи от опцията за плащане, чрез която сте депозирали), защото това изглежда като единственият начин да си върнете поне част от вашите депозити.
„Тези сторнирани плащания действат като сторнирани плащания и се случват, когато играчите оспорват игрална транзакция със своята банка."
I understand that, and I like to help out, but as I said, this casino is not interested in cooperation or resolving players complaints. So the whole point of the suggested complaint was to actively warn other players. I do not believe we can help you get the money, to be honest.
Besides, I still think you should try to investigate the chargeback option. Did you read my last reply, please?
"I suggest you learn how this feature works in your country, and whether it is possible to request a chargeback with your bank (depends on the payment option, through which you deposited), because it seems like the only way to at least get back a portion of your deposits.
"These chargebacks act like reversed payments and occur when players dispute a gaming transaction with their bank. "
Автоматичен превод: