ФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 11)

преди 1 година от soko8888
|
26370 преглеждания 209 отговора |
|
1...10 11
Добавете пост
преди 3 месеца

Чаках 6 месеца за £2500, имам и £20 000 в баланса си.. нищо не може да се направи по въпроса? Как се измъкват? анулираха тегленето ми два пъти на всеки 3 месеца. Това е последното извинение, което ми дадоха миналата седмица, направиха ми, ако изтегля отново, ще бъде мигновено, но познайте какво... все още нищо. file

Автоматичен превод:
Lowkey93
преди 3 месеца

За съжаление не сте избрали добро казино, в което да играете, мога да кажа.🤷‍♀️ Видяхте ли всички предупреждения?

file

Надявам се, че следващия път ще бъдете по-внимателни.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Все пак ми платиха £700 веднъж преди известно време

Автоматичен превод:
Lowkey93
преди 3 месеца

Възможно е, но все пак ще внимавам. Може да получите парите веднъж и след това не отново. Видях, че сте се опитали да получите парите в края на миналата година с помощта на жалбата и безуспешно, така че бих казал, че сте имали снимка на това какво представлява казиното.

Така че аз лично не бих се надявал да получа повече пари. 😥

Автоматичен превод:
преди 1 месец

измама

защо това казино не може да бъде блокирано в интернет

защо са още тук

Автоматичен превод:
преди 1 месец

защо не блокират това казино онлайн?

това е измама

толкова много хора са излъгани

Автоматичен превод:
tomaszsobczak306
преди 1 месец

Здравейте, случи ли ви се нещо в това казино? Можете ли да ми кажете повече, за да имам по-добър преглед?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Чакам печалбите си от 3-ти декември. Те отмениха тегленето ми на всеки 3 месеца с ново глупаво извинение, това беше последният имейл, който ми изпратиха:


file

Автоматичен превод:
Lowkey93
преди 1 месец

Не съм изненадан, да ви кажа честно. Това казино има доста нисък индекс на безопасност и повечето от играчите са имали проблеми или са получавали плащане веднъж и след това вече не. Разделът за оплаквания, където можете да видите вашите две оплаквания, които не са разрешени, защото казиното изобщо не комуникира с нас.

Вероятно бих се примирил, че няма да получа нищо, защото трябва да чакам много време.

Също така трябва да вземете поука от това в кои казина играете и да се опитате да се информирате, преди да депозирате парите си някъде.

Иска ми се да беше станало другояче.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, пиша тук, за да предприемем съвместни действия срещу това казино. Очевидно е сайт за измама. Това казино ми взе почти €2000. Виждам, че не съм изолиран случай. Какви възможности имаме, за да разрешим този случай? Не може да продължават масово да мамят хората. Не можем да позволим това. Така че, моля, нека всички заедно предприемем действия срещу това!

Автоматичен превод:
lukasdalmis
преди 2 седмици

Здравейте Това ще боли, но трябва да го знаете.

Това очевидно е сайт за измама и мисля, че този раздел обяснява колко лоша е ситуацията:

Предупреждение: Нечестно правило за максимална печалба въз основа на общата сума на депозитите

Това казино има нечестно правило, което ограничава колко играчи могат да спечелят въз основа на общата им депозирана сума (дори когато играят без бонус). Ако депозирате само малка сума, вашите потенциални печалби ще бъдат ограничени.


Предупреждение: Няма правила за реакция при оплаквания

Това казино отказва да съдейства за разрешаване на оплаквания на играчи. Всички наши предишни опити за установяване на каквото и да е сътрудничество бяха пренебрегнати. Поради това по-голямата част от новоподадените жалби са маркирани като неразрешени и оказват негативно влияние върху рейтинга на казиното.


Важно: Казиното може да конфискува пари от пасивни сметки

Това казино приспада целия баланс (или много голяма такса за регулярна неактивна сметка) от акаунти на играчи, които са били неактивни за определен период от време (24 до 36 месеца).


Важно: Казиното работи без лиценз

Това казино работи без лиценз. В резултат на това казиното не трябва да следва правилата, определени от лицензиращите органи. Освен това няма да можете да се обърнете към нито един лицензиращ орган, ако срещнете проблеми.


Не съм сигурен какъв вид съвместно действие възнамерявате да предприемете, но ви желая успех. Опитвали ли сте някога да съдите офшорна компания? Наистина съжалявам, че и вие се съчувствахте за тази измама.

Нека това илюстрира защо е изключително важно да направите някои проучвания, преди да направите депозит в онлайн казино.

Автоматичен превод:
1...10 11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още