НачалоФорумКазинаMagic Win Casino - обща дискусия

Magic Win Casino - обща дискусия (страница 13)

 от soko8888
|
47 167 преглеждания 273 отговора |
|
1...12 13 14
costanelena23

Мразя да ви го кажа, но никога няма да получите парите си.. имам 10k в сметката си при тях за повече от година, никога няма да ги получите.. много съжалявам, но не бих вложил никаква енергия в това

Автоматичен превод:
Pleasehelp

Разбирам това, но не съм справедлив хората да имат този проблем, че трябва да направим нещо по въпроса!!!

Автоматичен превод:

Те са престъпници, нищо не можем да направим, повярвайте ми, опитах, загубих 10 хиляди

Автоматичен превод:

Разбирам това, но не съм справедлив хората да имат този проблем, че трябва да направим нещо по въпроса!!!

Автоматичен превод:

Индексът на безопасност на казиното вече е много нисък и всеки път, когато има неразрешена жалба, като вашата, той ще бъде понижен още повече. Така че поне това е, което правите, за да помогнете на другите да разберат по-добре как работи това казино.

Съжалявам обаче, че трябва да бъде така.

Автоматичен превод:

Добър ден,


Очевидно аз съм друг клиент, измамен от Magic Win.


Направих тегленето си на 23 януари. Тоест месец и половина по-късно и още чакам.


Загубих броя на това колко пъти съм се свързвал с тях. Първо в чата ми казаха, че може да отнеме 7-21 дни... А сега, когато мина толкова време, просто ми казват да изчакам.


Що се отнася до имейлите, те просто ме игнорират. Никога не отговарят и вече съм отчаян.


Моят акаунт е правилно верифициран и не съм използвал никакви бонуси или нещо подобно.


Беше малко късно да осъзная сега и след като видях многобройните оплаквания от Magic Win, че това място е истинска измама.


Можете ли да се намесите?

Автоматичен превод:
juaky24

Съжалявам, нямам много положителни прозрения за вас. Предлагам ви да разгледате този форум, за да добиете представа как работи това отвратително казино. Струва ми се, че не сте виждали ревюто му, нали? Е, време е да проверите това:

https://casino.guru/magic-win-casino-review 👈 (използвайте VPN, ако сайтът не може да бъде достъпен от вашето местоположение)

Въпреки това ви насърчавам да подадете жалба срещу казиното, което е безплатна функция, която Casino Guru предлага на играчите. Линкът е тук 👈


Почти съм сигурен, че няма да можем да ви помогнем да получите парите. От друга страна, тъй като казиното игнорира оплакванията, всеки неразрешен случай понижава своя индекс на безопасност и изпраща ясно послание към играчите, които се стремят да проучат казиното преди първия депозит. Заслужава си, бих казал.

Автоматичен превод:
Radka

Благодаря за отговора Радка,

Току що подадох жалбата. Не знам дали това ще помогне.

Както и да е, видях във форума, че някои потребители (макар и много малко) са получили своите тегления в Magin win. вярно ли е това

Нямам много надежда. И все пак, колко време трябва казиното да отговори на вашата жалба?


много ти благодаря


Автоматичен превод:
juaky24

Ще видим как ще се развие.

Що се отнася до процеса, първо нашият екип ще ви зададе въпроси и след това ще премине към резолвера, който ще се свърже с казиното. Всяка страна винаги разполага със седмица за отговор.

Ако искате да знаете как работи целият процес, ето ръководство , което ще ви каже всичко, което трябва да знаете.

Автоматичен превод:

здравейте всички


още един идиот тук. Има ли въобще скорошни примери за хора, на които се плаща при теглене? Изчерпали сте доста стотици и имате предстоящо теглене на около 50% от тази пълна сума. След като прочетох всички тези коментари, не очаквам нищо, освен да се интересувам дали изобщо плащат на някого. наздраве

Автоматичен превод:
AgesJ

здравей приятелю

Поисках теглене на 23 януари и все още чакам днес.

Подадох жалба до екипа на Casino Guru вчера и чакам актуализации.

Ще ви уведомя, ако има нещо.

поздрави

Автоматичен превод:

Някой получавал ли е теглене на някаква сума?

Автоматичен превод:

здравейте всички


още един идиот тук. Има ли въобще скорошни примери за хора, на които се плаща при теглене? Изчерпали сте доста стотици и имате предстоящо теглене на около 50% от тази пълна сума. След като прочетох всички тези коментари, не очаквам нищо, освен да се интересувам дали изобщо плащат на някого. наздраве

Автоматичен превод:

Здравейте, бих казал, че играчите не получават пари, а получават. Поне поне от това, което виждам в жалбите, казиното дори не ни сътрудничи и не се опитва да отговори и да разреши ситуации. Ако прочетете другите публикации, вероятно ще стигнете до същия резултат, така че не искам да съм негативен, но съм склонен да мисля, че няма да свърши добре.

Както и да е, проверихте ли прегледа на казиното, преди да играете там? Той има доста нисък индекс на безопасност на нашия сайт, което бих казал, че може да е знак за вас да не играете там.

Автоматичен превод:
Jaro

разбира се, не проверих преди, иначе нямаше да играя. Всъщност се обадих на моята банка и ги уведомих напълно. Тези измамници всъщност създадоха повтарящи се плащания вместо един от депозитите и очевидно се подготвяха да ме измамят още повече. Блокирах тази карта и инструктирах банката да търси връщане на такса и бях 100% прозрачен с уебсайта - те се показват или като африкански търговци на дребно, или като кипърски търговци на дребно, хаха. На всеки друг, който чака теглене от тях, горещо ви съветвам да блокирате картите си възможно най-скоро, те ще търсят да ви измамят още повече. Освен това забелязвам, че няколко от вас бяха посъветвани от това казино да изпратят данните си отново за „по-бързо теглене" – усещането е като измама по учебник, за да получите всичките си данни за картата и да ви ограби още повече. Намалете загубите си сега, блокирайте картите си и докладвайте, докато банката ви разследва, все още можете да се надявате да получите изтеглянето си, но е много малко вероятно. Това е много убедителен уебсайт и софтуерът им е доста добър, затова ще се почувствате обнадеждени, но моля, не се прецакавайте повече, анулирайте тези карти, с които сте депозирали - защото, както казах, пак ще получите тегленето, ако сте един от редките късметлии.

Автоматичен превод:
AgesJ

Разбирам, що се отнася до възстановяването на плащания, можете да затворите вратата за игра в казина. Не е задължително навсякъде да е така, но някъде може да е проблем. От друга страна, ако нямаше друг начин да си върна парите, това вероятно е последното средство, което бих предприел.

Така че, ако решите, не се колебайте да ми кажете какъв е резултатът.

Разбира се, ако ще играете някъде другаде, проверете информацията предварително, за да избегнете казина като това.

Автоматичен превод:
Jaro

да разбира се


Всъщност току-що получих теглене по банковата си сметка, което беше неочаквано и възлиза на около 30% от общите ми депозити. Съмнявам се, че щяха да ми платят, ако беше по-висока сума. Ще ви информирам за случая на връщане на плащане, тъй като все още ще го продължа.

Автоматичен превод:

Здравейте, депозирах общо £1400 в това казино на 18-21 януари и изтеглих £3500 без бонуси или промоции. Оттеглих се на 22 януари и сега продължавам да получавам същите глупави извинения от тях, продължават да ме блокират от чатовете, защото ме питат къде са парите ми. Пълна далавера. днес изминаха 48 дни и дори не помирисах да си върна парите. Не знам какво да правя сега

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
juaky24

Същото аз изтеглих £3500 на 22 януари и не получих стотинка обратно

Автоматичен превод:
Pleasehelp

колко сложи? искали ли сте обратно чрез банка?

Автоматичен превод:

да разбира се


Всъщност току-що получих теглене по банковата си сметка, което беше неочаквано и възлиза на около 30% от общите ми депозити. Съмнявам се, че щяха да ми платят, ако беше по-висока сума. Ще ви информирам за случая на връщане на плащане, тъй като все още ще го продължа.

Автоматичен превод:

Добре тогава, ще чакам и ще се надявам всичко да се нареди добре.

Стискайте палци.🤞☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Защо ще затвори вратата за казината? Те дори не са регистрирано казино/хазартен бизнес?

Автоматичен превод:
1...12 13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини