ФорумКазинаMad Money Casino - обща дискусия

Mad Money Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от rina123
|
29083 преглеждания 141 отговора |
|
1...5 6 78
Добавете пост
Mardock
преди 1 година

Здравейте всички,


Това, което едно казино иска да избегне, ако е добро казино, е да има оплаквания, защото това ще съсипе добрата му репутация.


Ако чакате повече от 2 седмици, трябва да подадете жалба още тук.


Чаках повече от месец да ми бъде платено, но веднага щом подадох жалба, се свързаха с мен, за да ми бъде платено и ми беше платено на следващите дни.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Здравейте,

Създадох жалба от 28/11. Нищо не се е променило. Все още чакам и вече 2 седмици получавам почти същия отговор от казиното. Че скоро ще бъде завършен. Но те са само думи.

Автоматичен превод:
Mardock
преди 1 година

Току-що видях оплакването ви, сумата наистина е голяма. Разбирам разочарованието ви, трябва да е стресиращо. Надявам се, въпреки че ще получите плащане скоро. Платиха ми 1300 евро след месец и ден. Ето защо вече не играя в това казино.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Досадно е честно казано. Депозирате пари и те ги получават в банковата си сметка в следващите няколко минути. Искате да изтеглите нещо от сметката си и чакате 1+ месец. Надявам се казино гуру да даде много отрицателни точки в казиното, ако не отговорят скоро. Лошо е за други играчи да попадат в подобна ситуация.

Автоматичен превод:
Mardock
преди 1 година

Всъщност е добре, че някои играчи като нас го обсъждат тук, така че хората да знаят как работи казиното, дори ако имат добра оценка.


Четенето, че няколко играчи чакат месец, за да им бъде платено, вече дава негативна представа за казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Mardock, някаква актуализация за вашия проблем? И трябва ли да се оплача също?

Автоматичен превод:
palokas1
преди 1 година

Все още не съм получил пари. Както можете да видите, жалбата е неразрешена. от 2+ седмици на имейли казиното ми отговаря, че скоро ще ми бъде платено. Казах им, докато не получа плащане, ще подам жалба в отдела на Кюрасао и ще напиша отзив за всеки сайт за преглед на казино, който има. Така че никой друг играч не минава през подобна ситуация.

Автоматичен превод:
Mardock
преди 1 година

Странно, миналия месец имах същия проблем, след което го поправиха за 2 часа, след като ми върнаха имейл. Сега изпратих и получих много имейли и само обещания. Това първо теглене беше само 70 €. Сега е 830 € и не мога да го взема. Пише, че е завършен повече от седмица в статус....

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
palokas1
преди 1 година

Когато става въпрос за високо теглене, те забавят, в случай че играчът анулира печалбата и я залага.

Плащат само малки суми. Заявката за изтегляне на мина все още се изпълнява от 15/11. Дори не е завършен като твоя. Предлагам ви да подадете жалба и до Кюрасао.

Автоматичен превод:
Mardock
преди 1 година

Добре, току-що им изпратих последния си имейл (и без това няма значение) и след това ще подам жалба.

Автоматичен превод:
palokas1
преди 1 година

Успех и се надявам да получиш парите си в крайна сметка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес говорих с чат на живо, за да накарам счетоводния екип да отговори на имейлите ми, все още чакам отговори..

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Наистина не мога да разбера как това казино все още работи. Харесва ми факта, че платиха по-бързо на някои играчи, които са били оплаквани по-късно от мен. 😀

Автоматичен превод:
преди 1 година

Току-що получих плащането си в момента. Така че те ми платиха, моят случай може да бъде близо.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Това са добри новини! Фактът, че сте подали жалба преди 5 дни и сте получили плащане днес, показва, че казиното прави дискриминация. Получихте ли плащане чрез skrill?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, получих моя Skrill, 1k евро.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Колко време отне?

Автоматичен превод:
palokas1
преди 1 година

3 седмици от опита за теглене

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ноеййййй! Току-що получих всичките си 830 € също в моя акаунт в Astropay в момента.

Автоматичен превод:
palokas1
преди 1 година

Така че предполагам, че нещо не е наред с мен 😀

Автоматичен превод:
1...5 6 78
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини