Да, но бихте ли играли някога отново в казино? Къде ще трябва да чакат седмици за парите си? Не мисля така. Надявам се, че много играчи виждат това и не искат да изпитат това мъчение. Не можете ли да попитате мениджър на казино Madmoneycasino по Skype? Какво става с нашите пари?
Yes, but would you ever play in a casino again. Where they would have to wait weeks for their money? I do not think so. I hope that many players see this and don't want to experience this torture. Can't you ask a Madmoneycasino Casino manager on Skype? What's going on with our money?
Ja aber würden sie jemals nochmal in einem Casino spielen. Wo sie Wochen auf ihr Geld warten müssten? Ich denke nicht. Ich hoffe das das viele Spieler sehen und diese torture nicht erleben wollen. Können sie nicht mal einen Manager von Madmoneycasino Casino per Skype fragen. Was mit unserem Geld los ist?
Здравейте,
Бих взел печалбите си и бих опитал да намеря казина с незабавни изплащания. Съгласен съм, че в изключително конкурентна среда на онлайн казина, бързите изплащания са една от най-важните характеристики, освен лиценза и справедливостта на правилата, разбира се.
За съжаление, не можем просто да попитаме всеки мениджър, дори и да имаме контакт. Само си представете, че ще започнем да питаме всеки път, когато играчите кажат, че плащането е забавено. Всички мениджъри биха спрели да отговарят много скоро, сигурен съм. В резултат на това може да загубим шанс за разрешаване на оплаквания поради липса на комуникация от страна на мениджъра. Това не си струва, съжалявам.
Hello,
I would take my winnings and try t find casinos with instant payouts. I agree that in so an extremely competitive environment of online casinos, quick payouts are one of the most important features, aside from license, and rules fairness of course.
Sadly, we can't just ask every manager, even if we had the contact. Just imagine that we would start asking each time players say the payment is delayed. All managers would stop replying very soon, I'm sure. As a result, we may lose a chance to resolve complaints due to a lack of communication on the manager's side. That is not worth it, I'm sorry.
Получих си парите. Дори във време, което е добре. Така че не мога да кажа нищо лошо за казиното. Надявам се малкото случаи, които все още не са решени. изчистете скоро
I have received my money. Even in a time that's okay. So I can't say anything bad about the casino. I hope the few cases that have not yet been resolved. clear up soon
Ich habe mein Geld erhalten. Auch in einer Zeit die okay ist. Somit kann ich nichts schlechtes über das Casino sagen. Ich hoffe die wenigen Fälle die noch nicht geklärt sind. Klären sich bald
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.