преди 2 години
Продължавайте да им изпращате имейли и да се надяваме, че и вие ще получите парите си
Keep sending emails to them and lets hope u will get your money too
0
Продължавайте да им изпращате имейли и да се надяваме, че и вие ще получите парите си
Keep sending emails to them and lets hope u will get your money too
Здравейте, това е хубаво! Просто се надявам, че и останалите играчи ще получат заплати. 🤞👍
Планирате ли да играете в друго казино след всички тези преживявания?
Hello, that's nice! I just hope that the rest of the players will get paid too. 🤞👍
Do you plan to play in another casino after all those experiences?
Друг! Готино 🙂 !!!
Ами ти и това казино, ще останеш ли? 🤔
Another one! Cool 🙂 !!!
What about you and this casino, are you going to stay? 🤔
По дяволите не! 😀 твърде много болка при оттегляне.
Hell no! 😀 too much pain with withdraw.
Приятели! Дръж се, пожелавам на всички преди нова година да ударят джакпота и спокойно да се оттеглят.
Friends! Hold on, I wish everyone before the new year to hit the jackpot and calmly withdraw.
Мислех така, бих казал, че това е достатъчно 🙂
Ако попаднете на добро или намерите нещо, което си струва да кажете за някое казино, уведомете ни 😉
I thought so, I would say that this was enough 🙂
If you come across a good one or find anything worth saying about any casino, let us know 😉
Здравейте, и аз имам отворена. изплащане. Не мислиш ли, че някога ще го направя. За получаване на пари. Няма отговор на имейли. Благодаря
Hello, I also have an open one. payout. Don't you think I ever will. To recieve money. No reply to emails. thanks
Hallo ich habe auch eine offene. Auszahlung. Meinen sie ich werde nie. Geld erhalten. Auf Emails keine Antwort. Danke
Здравейте,
така че изпратихте оттеглянето и то все още е висящо, нали? Само за да се уверя, че вашият акаунт е напълно потвърден? И ако да, за колко време се чака тегленето?
Опитвам се да разбера дали е добре да предложа жалбата на вас.
Така че, моля, уведомете ме.
Hello,
so you submitted the withdrawal, and it is still pending, isn't it? Just to make sure, has your account been fully verified? And if so, for how long is the withdrawal pending?
I'm trying to figure out whether it would be good to suggest the complaint to you.
So, please let me know.
здрасти За съжаление още не съм си получил парите. Вече чакам повече от седмица. Чатът на живо казва, че той няма реален контакт с мениджърите и може само да им изпраща имейли и да не прави нищо. Винаги се утешавайте. От 3 работни дни. До 7 работни дни. Не мисля, че ще получа нещо. Тъй като мениджърите не отговарят на имейлите ми. Поздравления
Hi. Unfortunately I haven't received my money yet. Been waiting over a week now. The live chat says he has no real contact with the managers and can only email them and do nothing. Always be comforted. From 3 business days. To 7 working days. I don't think I'll get anything. Since my emails are not answered by the managers. Greetings
Hallo. Leider habe ich mein Geld noch nicht bekommen. Warte jetzt schon über eine Woche. Der live Chat sagt er hat keinen wirklichen Kontakt zu den Managern und kann nur Emails dahin schreiben und nix machen. Werde immer vertröstet. Von 3 Werktage. Auf 7 Werktage. Ich glaub da werde ich nichts erhalte. Da auf meine Emails nicht geantwortet wird von den Managern. Grüsse
Чакам да ми плащат за моите печалби от 14/11. Преди две седмици ми платиха 2000€ от 4822€, които ме притежават. Сега те ми казват, че скоро ще получа остатъка... Така че не знам дали скоро ще получа останалите си печалби или не. Вярвам, че ще ви се плаща известно време. но може би ще е след 2-3 месеца.
I have been waiting to get paied for my wins since 14/11. Two weeks ago they paied me 2000€ from 4822€ that they own me. Now they are telling my that i am going to get paied the rest soon... So i don't know if i will get my rest of the wins soon or not. I believe that you will get paied some time. but maybe it will be in 2-3 months.
да Изглежда Madmoneycasino не може да изплаща на своите играчи. Как може да бъде. Трябва да чакате седмици за парите си? Мисля, че вече почти няма играчи, които депозират там. Оттук и постоянно завишените бонус оферти. Репутацията на казиното не върви добре. Към днешна дата не съм получил нито един имейл от подходящо лице в Madmoneycasino. Но вече 50 написани. Много тъжно MadMoneycasino
Yes. It seems that Madmoneycasino cannot pay out its players. How can that be. Having to wait weeks for your money? I think that hardly any players deposit there anymore. Hence the constantly inflated bonus offers. The reputation of the casino is not doing well. To date I have not received a single email from any relevant person at Madmoneycasino. But already 50 written. Very sad MadMoneycasino
Ja .es scheint so das Madmoneycasino seine Spieler nicht ausbezahlen kann. Wie kann sowas sein. Wochenlang auf sein Geld warten zu müssen? Ich denke das kaum Spieler da noch einzahlen. Deshalb auch die ständig überhöhten bonusangebote. Es steht nicht gut um die Reputation des Casinos. Ich habe bis heute nicht eine einzige email von einer relevanten Person von Madmoneycasino erhalten. Aber schon 50 geschrieben. Sehr traurig MadMoneycasino
здрасти За съжаление още не съм си получил парите. Вече чакам повече от седмица. Чатът на живо казва, че той няма реален контакт с мениджърите и може само да им изпраща имейли и да не прави нищо. Винаги се утешавайте. От 3 работни дни. До 7 работни дни. Не мисля, че ще получа нещо. Тъй като мениджърите не отговарят на имейлите ми. Поздравления
Hi. Unfortunately I haven't received my money yet. Been waiting over a week now. The live chat says he has no real contact with the managers and can only email them and do nothing. Always be comforted. From 3 business days. To 7 working days. I don't think I'll get anything. Since my emails are not answered by the managers. Greetings
Hallo. Leider habe ich mein Geld noch nicht bekommen. Warte jetzt schon über eine Woche. Der live Chat sagt er hat keinen wirklichen Kontakt zu den Managern und kann nur Emails dahin schreiben und nix machen. Werde immer vertröstet. Von 3 Werktage. Auf 7 Werktage. Ich glaub da werde ich nichts erhalte. Da auf meine Emails nicht geantwortet wird von den Managern. Grüsse
Здрасти,
за мен също така изглежда, че има шанс в крайна сметка да получите печалбата. Просто отнема повече време от обикновено.
Ако казиното не отговори или не ви плати през следващата седмица, на ваше място бих разгледал жалбата.
Да се надяваме, че няма да се наложи🤞
Hi there,
to me, it also seems that there is a chance that you'll get the winnings eventually. It just takes longer than usual.
If the casino fails to respond or pay you in the next week I would consider the complaint, if I were you.
Let's hope it won't be necessary🤞
Чакам да ми плащат за моите печалби от 14/11. Преди две седмици ми платиха 2000€ от 4822€, които ме притежават. Сега те ми казват, че скоро ще получа остатъка... Така че не знам дали скоро ще получа останалите си печалби или не. Вярвам, че ще ви се плаща известно време. но може би ще е след 2-3 месеца.
I have been waiting to get paied for my wins since 14/11. Two weeks ago they paied me 2000€ from 4822€ that they own me. Now they are telling my that i am going to get paied the rest soon... So i don't know if i will get my rest of the wins soon or not. I believe that you will get paied some time. but maybe it will be in 2-3 months.
Да, но бихте ли играли някога отново в казино? Къде ще трябва да чакат седмици за парите си? Не мисля така. Надявам се, че много играчи виждат това и не искат да изпитат това мъчение. Не можете ли да попитате мениджър на казино Madmoneycasino по Skype? Какво става с нашите пари?
Yes, but would you ever play in a casino again. Where they would have to wait weeks for their money? I do not think so. I hope that many players see this and don't want to experience this torture. Can't you ask a Madmoneycasino Casino manager on Skype? What's going on with our money?
Ja aber würden sie jemals nochmal in einem Casino spielen. Wo sie Wochen auf ihr Geld warten müssten? Ich denke nicht. Ich hoffe das das viele Spieler sehen und diese torture nicht erleben wollen. Können sie nicht mal einen Manager von Madmoneycasino Casino per Skype fragen. Was mit unserem Geld los ist?
Получих си парите. Дори във време, което е добре. Така че не мога да кажа нищо лошо за казиното. Надявам се малкото случаи, които все още не са решени. изчистете скоро
I have received my money. Even in a time that's okay. So I can't say anything bad about the casino. I hope the few cases that have not yet been resolved. clear up soon
Ich habe mein Geld erhalten. Auch in einer Zeit die okay ist. Somit kann ich nichts schlechtes über das Casino sagen. Ich hoffe die wenigen Fälle die noch nicht geklärt sind. Klären sich bald
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.