преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mad Money Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам оплаквания относно казиното Madmoney casino. Направих теглене на 1200 евро от 02.04.2022 г. и проверката в акаунта ми се извършва много бързо за почти няколко часа и моето теглене все още е обратното теглене на 1200 евро е одобрено на 11/02/2022 и все още парите да се появят в банковата ми сметка имам колона 3 пъти минимума и още не са ми отговорили
I have complaints about the casino Madmoney casino I have made a withdrawal of 1200 euros from 4/02/2022 i verification in my account is done very quickly in almost a few hours i my withdrawal is still the back withdrawals of 1200 euros has been approved on 11/02 / 2022 and still the money to appear in my bank account I have a column 3 times minima and they have not answered me yet
Εχω παράπονα για το καζίνο Madmoney casino έχω κάνει μια ανάληψη 1200 ευρώ από τις 4 /02/2022 ι επαλήθευση στο λογαριασμό μου ε γίνει πολύ γρήγορα σχεδόν σε λίγες ώρες ι ανάληψη μου εγκρεμη ακόμα το πίσω αναλήψεις 1200 ευρώ έχει εγκριθεί στις 11/02/2022 και ακόμα τα χριματα να φανούν στο τραπεζικό μου λογαριασμό έχω στήλη 3 φωρες μινιματα και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα
Ако са го изпратили на 2.11.2022 г., тогава вече трябва да имате парите в банковата си сметка.
If they sent it on the 11/2/2022, then you should already have the money on your bank account.
Да знам, че трябваше да са артикули в банковата ми сметка... тя казва, че закъсняват от банката да преведат парите по банковата ми сметка.... Говорих пак преди и ми казаха, че тази седмица ще взема моите пари ... какво да кажа ... не знам дали работят за мен или не ...
Yes I know that they should have been items in my bank account ... she says they are late from the bank to transfer the money to my bank account .... I spoke again before and they told me that this week I will take my money ... what can I say ... I do not know if they work for me or not ...
Ναι το ξέρω πως έπρεπε να ήταν είδη στον τραπεζικό μου λογαριασμό...εκείνη λένε πως αργούν από την τράπεζα την δική τους να τα μεταφέρουν τ χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό....μίλησα πάλι πριν και μου είπαν πως αυτήν την εβδομάδα θα πάρω τα χρήματα μου ...τι να πω ...δεν ξέρω εάν με δουλεύουν η όχι ...
От 11.02.2022 г. ми казаха, че са изпратили парите в банката и днес, когато говорих с тях отново, ми казаха тази седмица, че парите ще бъдат показани в банковата ми сметка ... да видим
From 11/02/2022 they told me that they have sent the money to the bank and today when I spoke to them again they told me this week the money will be shown in my bank account ... let's see
Από της 11/02/2022 μου είπαν πως έχουν στείλει τ λεφτά στην τράπεζα και σήμερα που μίλησα πάλι μαζί τόυς μου είπαν αυτήν την εβδομάδα θα φανούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό...άντε να δούμε
Здравейте, наистина се надявам оплакването ви да не е необходимо.
Дръж ни в течение и стискам палци.
Hello, I really hope your complaint will not be necessary after all.
Keep us posted and fingers crossed.
Спечелих малко пари (3000 евро) в края на януари и направих тегленията си тогава. Все още чакам да попаднат в акаунта ми.
Казаха ми, че има проблем с банковите преводи между Швеция/Германия, но той беше разрешен и трябва да ги получа тази седмица.
Така че скоро ще се върна с преглед и се надявам всичко да се оправи, тъй като вече чакам от доста време.
I won a little bit of money (3000 euro) in the end of January and made my withdrawals then. Still waiting on them to land in my account.
They told me that there was a problem with the bank transfers between Sweden/Germany, but it was resolved and i should get them this week.
So i will be back with a review soon and hope for everything to sort out since ive already been waiting for quite some time now.
Спечелих малко пари (3000 евро) в края на януари и направих тегленията си тогава. Все още чакам да попаднат в акаунта ми.
Казаха ми, че има проблем с банковите преводи между Швеция/Германия, но той беше разрешен и трябва да ги получа тази седмица.
Така че скоро ще се върна с преглед и се надявам всичко да се оправи, тъй като вече чакам от доста време.
I won a little bit of money (3000 euro) in the end of January and made my withdrawals then. Still waiting on them to land in my account.
They told me that there was a problem with the bank transfers between Sweden/Germany, but it was resolved and i should get them this week.
So i will be back with a review soon and hope for everything to sort out since ive already been waiting for quite some time now.
Здравейте, това е краят на оплакването на rina 123:
"Всичко е наред с парите, които спечелих в казино Mad Money, парите са в банковата ми сметка, много ви благодаря за помощта"
Парите пристигнаха 🙂
Hello, this is the end of rina 123's complaint:
"All ok with the money I won at Mad Money casino the money is in my bank account thank you very much for your help"
The money arrived 🙂
Добре, но защо Rina123 не отговаря сама или вече не е член на този сайт?
за разбирането
Okay, but why doesnt Rina123 by herself answer or isnt she a member of this site anymore?
Regards
Тя все още е член, но виждам в настройките й за имейл, че е изключила имейлите за известия, когато някой отговори на публикацията й, така че е много възможно тя да не знае, че сте й отговорили.
She's still the member, but I can see in her email settings that she switched off notification emails when someone replies to her post so it's highly possible she doesn't know you replied to her.
Благодаря ви много за помощта ви отговорих, когато получих парите, които спечелих от казиното Mad Money благодаря
Thank you very much for your help I answered you when I received the money I won from the Mad Money casino thank you
Σας ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας σας απάντησα όταν ε λαυα τα χρήματα που κέρδισα από το καζίνο Mad Money σας ευχαριστώ
Наистина обичам това казино, едно е от най-добрите за немски играчи, защо ще пиша ревюто си незабавно, но имам проблеми с тегленето на парите си от 14 дни. Някой друг чувства ли се така? Благодаря за помощта
I actually love this casino, it's one of the best for German players, why will I write my review promptly, but I've been having problems withdrawing my money for 14 days. Does anyone else feel like this? Thanks for the help
Ich liebe dieses Casino eigentlich, ist mit das beste für deutsche Spieler, warum werde ich zeitnah in meiner Bewertung schreiben, aber ich habe Probleme seit 14 Tagen mein Geld abzuheben. Geht das noch jemanden so? Danke für die Hilfe
14 дни? Това е доста. Питали ли сте тяхната поддръжка на клиенти относно това?
14 days? That's quite a lot. Have you asked their customer support regarding this?
Да, всичко беше направено, имаше вътрешни промени, които доведоха до забавяне на плащането. Поддръжката на клиенти беше изключително приятелска и тогава получих всичко 😊
Yes, everything was done, there were internal changes that caused the payment to be delayed. Customer support was extremely friendly and then I received everything 😊
Ja hat sich alles erledigt, es gab interne Umstellungen weswegen sich die Zahlung verzögert hatte. Kundensupport war extrem freundlich und hab dann auch alles erhalten 😊
Добре, радвам се да го чуя. Имат ли хубави промоции или какво харесвате в казиното?
Alright, I'm glad to hear it. Do they have some nice promotions or what do you like about the casino?
Просто се чувствате комфортно там, добър избор от игри, игрите вървят гладко и винаги се изплащат бързо.
You just feel comfortable there, good selection of games, games run smoothly, and they always pay out quickly.
Man fühlt sich einfach wohl dort, gute Spieleauswahl, Spiele laufen flüssig, und sie zahlen immer /- bis jetzt schnell aus.
Радвам се да чуя това.
Помислете за изпращане на потребителски преглед , ако се чувствате щастливи в казиното. 🙂
Happy to hear this.
Consider submitting the user review if you feel happy in the casino. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.