Здравейте,
Техническият проблем е просто лъжа, за да не платите, да ви накара да анулирате и да загубите. Много играчи всъщност се отказват и губят.
От месец ми казват, че има технически проблеми. Предложих им да платят с neteller или skrill и след месец получих плащане със skrill, така че ако skrill беше ОК, не разбирам защо не платиха, когато го предложих на първо място.
Но се радвам, че не го направиха, за щастие отмених и се покачих от 400 на 1100. Но можех да загубя всичко.
Hello,
The technical issue is just a lie to not pay, make you cancel and lose. A lot of players actually cancel and lose.
I have been told for a month that there were technical issues. I suggested them to pay with neteller or skrill and after a month I got paid with skrill so if skrill was OK, I don't understand why they didn't pay when I suggested it in the first place.
But I'm glad they didn't, luckily I canceled and went up from 400 to 1100. But I could have lost all.
Да, направих теглене със Skrill (все още е в ход, хаха). Така че предполагам, че става дума само за печалба във времето, така че играчите могат да анулират печалбите си, за да ги загубят.
Yeah, i made withdrawal with Skrill (still in progress lol). So i guess its only about time wining, so players can cancel their winnings to lose it.
Направих тегленето си с опция за банков превод. Ако тази седмица нищо не се случи, ще предложа да ми платите със skrill. Няма да отменя 4800€. Това е голям риск.
I made my withdrawal with Bank transfer option. If this week nothing happens I will suggest to pay me with skrill. I am not going to cancel 4800€. That's a lot to risk.
Честно казано, и аз не бих го направил.
много казина сега изпитват проблеми със своите доставчици на плащания и не могат да приемат дебитни карти като опция, някои дори не могат да предложат Neteller в определени държави. Не бих загубил баланса поради технически проблем. Моля, изчакайте решението на жалбата.
Honestly, I would not do that either.
lots of casinos now experiencing troubles with their payment providers, and can't accept debit cards as an option, some even can't offer Neteller to certain countries. I would not lose the balance because of the technical issue. Wait for the complaint to resolve, please.
Здравейте,
не мога да говоря от името на казиното – нито искам 🙂, но смятам, че предлагането на играчи да загубят баланса по сметката си само защото смятате, че казиното лъже, всъщност не е добра идея.
Разгледайте форума и ще видите, че играчи от определени страни изпитват проблеми с опциите за плащане по целия свят. Това се дължи на местните закони и по-строгите правоприлагане, също така банките не искат да имат нищо общо с плащанията, обвързани с казина, така че ограниченията са налице.
Знам, че изглежда като добро извинение за забавяне на плащането, но все пак е по-добре първо да подадете жалбата и след това да изчакате, вместо да загубите всичко.
Hello,
can't speak on behalf of the casino - nor do I want to 🙂, but I feel that suggesting players to lose their account balance, just because you think that the casino is lying is not actually a good idea.
Browse the forum and you will see that players from certain counties are experiencing problems with payment options across the globe. It's due to local laws and stronger enforcement, also the banks want nothing to do with payments tied to casinos, so the restrictions are at hand.
I know it seems like a good excuse to delay payment, still, it's better to submit the complaint first and then wait rather than lose it all.
Има обаче някои изключения. 🙂 например, когато казиното трябва да премине към друга опция за плащане, за да изпрати парите. Както и да е, добра точка.
There are some exceptions, however. 🙂 like when the casino must switch to a different payment option to send the money for instance. Anyway, good point.
Ако имат проблем с банков превод, могат да ми платят чрез skrill или нещо подобно.
If they have problem with bank transfer they can pay me through skrill or something.
Направих теглене чрез Skrill, все още се извършва, но други играчи получиха парите си със Skrill (след няколко седмици), така че не мисля, че имат технически затруднения с електронните портфейли.
I made withdrawal via Skrill, still in progress however other players got their money with Skrill (after several weeks), so i dont think they have tech difficulties with e-wallets.
Здравей Радка,
Мисля, че имаме недоразумение...
Никога не съм му казвал да загуби равновесие, разбира се. Правило номер 1 е никога да не отменяте теглене.
Мисълта ми беше, че изглежда, че се бавят нарочно, за да отменим и да загубим, по този начин те не трябва да плащат.
Hello Radka,
I think we got a misunderstanding...
I never told him to lose his balance, of course not. Rule number 1 is to never cancel a withdrawal.
My point was that it seems they delay on purpose so we cancel and lose, this way they don't have to pay.
Здравей mrmileena,
Благодаря за корекцията, не съм в най-добрата си форма в момента, така че вероятно съм сгрешил в цялата точка. 🤔
Правило номер едно звучи добре, въпреки че винаги има няколко изключения.
Hello mrmileena,
Thanks for the correction, I'm not in my best shape at the moment so I possibly made a mistake in the whole point. 🤔
Rule number one sounds good, though there are always a few exceptions.
Подадох жалба, 2 седмици и нищо не се промени от моята заявка за теглене. Лоши отговори и лоша комуникация от поддръжката и счетоводния екип.
I made a complaint, 2 weeks and nothing changed since my withdrawal request. Poor answers and poor communication from the support and accounting team.
Колко време отне да получите пари момчета? Моето теглене казва, че е завършено, но от 5 дни не съм получил никакви пари в моя AstroPay.
How long did it take to get money guys? My cashout says it's completed, but for 5 days I have not received any money on my AstroPay.
След 31 дни все още са „В ход". Дори преди 2 седмици те платиха на някой друг със skrill по някаква причина те забавят заявките за теглене на мина. Така че нямам представа. Вашите тегления в пълен статус ли са?
After 31 days are still "In progress".. Even tho 2 weeks ago they paied someone else with skrill for some reason they delay mine withdrawal requests. So i have no idea. Are yours withdrawals are in complete status?
Да, имаше същия проблем като преди месец с по-ниско теглене. След това ми казаха: „Изглежда, че имаме проблеми с конфигурацията на нашите методи на плащане, нашият технически екип работи, за да поправи това." И няколко часа по-късно получих парите си в акаунт в Astropay (също показваше в продължение на дни статус Завършен). И сега тегленето ми е по-голямо и имам проблеми. Получих този отговор преди 4 дни: „Извинявам се за забавянето. Всички тегления ще бъдат обработени в рамките на следващите 48 часа." И пак нищо...
Yes had the same issue like a month ago with lower cashout. Then they told me "It seems we are having some configuration issues with our payment methods, our tech team has been working to get this fixed." And a few hours later I got my money on an Astropay account (also was showing for days Completed status). And now my cashout is bigger and have problems. I got that answer 4 days ago :" I do apologize for the delay. All withdrawals will be processed within the next 48 hours." And still nothing ...
В понеделник ми казаха същото. Това ще бъде обработено през следващите 48 часа. И оттогава нищо не се е случило. Вярвам, че при големи суми за теглене те забавят тегленето нарочно, в случай че играчите анулират печалбите си и ги залагат. Но честно казано няма да го направя. Следващата седмица ще изпратя жалба до Кюрасао за това казино. И също така ще създам оплакване на всеки сайт, който прави преглед на казино, така че никой друг играч да не премине през всичко това.
On monday they told me the same. That in the next 48 hours will be processed. And nothing have happened since then. I believe on big withdrawal amounts they delay the withdrawal on purpose in case the players cancel their winnings and gamble it. But to be honest i am not going to do it. Next week i am going to send a complaint to curacao for this casino. And also i will create a complain on every site that reviews casino so no other player goes through all this.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.