НачалоФорумКазинаMad Money Casino - обща дискусия

Mad Money Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от rina123
|
32 733 преглеждания 141 отговора |
|
1...4 5 6...8
преди 2 години

Да, толкова тъжно, условията им казват, че са 7 работни дни.. Говорих с чат на живо, имат технически проблеми..

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 2 години

Те имат технически проблеми от 5 месеца

Автоматичен превод:
Mardock
преди 2 години

Здравейте,


Техническият проблем е просто лъжа, за да не платите, да ви накара да анулирате и да загубите. Много играчи всъщност се отказват и губят.


От месец ми казват, че има технически проблеми. Предложих им да платят с neteller или skrill и след месец получих плащане със skrill, така че ако skrill беше ОК, не разбирам защо не платиха, когато го предложих на първо място.


Но се радвам, че не го направиха, за щастие отмених и се покачих от 400 на 1100. Но можех да загубя всичко.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Да, направих теглене със Skrill (все още е в ход, хаха). Така че предполагам, че става дума само за печалба във времето, така че играчите могат да анулират печалбите си, за да ги загубят.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Направих тегленето си с опция за банков превод. Ако тази седмица нищо не се случи, ще предложа да ми платите със skrill. Няма да отменя 4800€. Това е голям риск.

Автоматичен превод:
Mardock
преди 2 години

Да определено. Никога не анулирайте текущо теглене, не. 1 правило.

Автоматичен превод:
Mardock
преди 2 години

Честно казано, и аз не бих го направил.

много казина сега изпитват проблеми със своите доставчици на плащания и не могат да приемат дебитни карти като опция, някои дори не могат да предложат Neteller в определени държави. Не бих загубил баланса поради технически проблем. Моля, изчакайте решението на жалбата.


Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,


не мога да говоря от името на казиното – нито искам 🙂, но смятам, че предлагането на играчи да загубят баланса по сметката си само защото смятате, че казиното лъже, всъщност не е добра идея.


Разгледайте форума и ще видите, че играчи от определени страни изпитват проблеми с опциите за плащане по целия свят. Това се дължи на местните закони и по-строгите правоприлагане, също така банките не искат да имат нищо общо с плащанията, обвързани с казина, така че ограниченията са налице.


Знам, че изглежда като добро извинение за забавяне на плащането, но все пак е по-добре първо да подадете жалбата и след това да изчакате, вместо да загубите всичко.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 2 години

Има обаче някои изключения. 🙂 например, когато казиното трябва да премине към друга опция за плащане, за да изпрати парите. Както и да е, добра точка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Ако имат проблем с банков превод, могат да ми платят чрез skrill или нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Направих теглене чрез Skrill, все още се извършва, но други играчи получиха парите си със Skrill (след няколко седмици), така че не мисля, че имат технически затруднения с електронните портфейли.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 2 години

Изпратих им подробностите си за скрила. Да видим дали ще успеят да завършат тегленията по-бързо сега. Ще ви държа в течение

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Мисля, че имаме недоразумение...


Никога не съм му казвал да загуби равновесие, разбира се. Правило номер 1 е никога да не отменяте теглене.


Мисълта ми беше, че изглежда, че се бавят нарочно, за да отменим и да загубим, по този начин те не трябва да плащат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ако имат проблем с банков превод, могат да ми платят чрез skrill или нещо подобно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, това би било разумно.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

Благодаря за корекцията, не съм в най-добрата си форма в момента, така че вероятно съм сгрешил в цялата точка. 🤔

Правило номер едно звучи добре, въпреки че винаги има няколко изключения.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох жалба, 2 седмици и нищо не се промени от моята заявка за теглене. Лоши отговори и лоша комуникация от поддръжката и счетоводния екип.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Колко време отне да получите пари момчета? Моето теглене казва, че е завършено, но от 5 дни не съм получил никакви пари в моя AstroPay.

Автоматичен превод:
palokas1
преди 2 години

След 31 дни все още са „В ход". Дори преди 2 седмици те платиха на някой друг със skrill по някаква причина те забавят заявките за теглене на мина. Така че нямам представа. Вашите тегления в пълен статус ли са?

Автоматичен превод:
Mardock
преди 2 години

Да, имаше същия проблем като преди месец с по-ниско теглене. След това ми казаха: „Изглежда, че имаме проблеми с конфигурацията на нашите методи на плащане, нашият технически екип работи, за да поправи това." И няколко часа по-късно получих парите си в акаунт в Astropay (също показваше в продължение на дни статус Завършен). И сега тегленето ми е по-голямо и имам проблеми. Получих този отговор преди 4 дни: „Извинявам се за забавянето. Всички тегления ще бъдат обработени в рамките на следващите 48 часа." И пак нищо...


Автоматичен превод:
palokas1
преди 2 години

В понеделник ми казаха същото. Това ще бъде обработено през следващите 48 часа. И оттогава нищо не се е случило. Вярвам, че при големи суми за теглене те забавят тегленето нарочно, в случай че играчите анулират печалбите си и ги залагат. Но честно казано няма да го направя. Следващата седмица ще изпратя жалба до Кюрасао за това казино. И също така ще създам оплакване на всеки сайт, който прави преглед на казино, така че никой друг играч да не премине през всичко това.

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини