ФорумКазинаMad Money Casino - обща дискусия

Mad Money Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 2 години от rina123
|
29780 преглеждания 141 отговора |
|
1...3 4 5...8
mrcsoki
преди 1 година

Здравей отново,


Аз нямам този проблем, агентът винаги се появява след няколко секунди.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Можете ли да го опитате сега? 2 дни и все още не мога да ги получа 🙁

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Прав си, получавам същото съобщение... Странно... До сега винаги имаше някой. От колко време имате този проблем? Защото вчера успях да се свържа с агент.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Ако сметна добре, е около 15-16 часа. Опитах първо вчера в 23:00 CET.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Това казино има твърде много проблеми за отстраняване, ако искате моето мнение. Ще подам жалба днес, защото изминаха 4 седмици, докато чакам тегленето ми да бъде изплатено.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чатът на живо вече работи 🙂

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Здравейте mrmileena, както виждам, това е дълъг процес и вече са минали много дни. Съгласен съм с вас и виждам, че сте подали жалба, което е разумно. Стискам палци и имайте предвид, че нашите колеги от екипа за оплаквания са малко заети тези дни и уикендът тепърва започва, затова ви благодаря предварително за разбирането.

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Здравей Магда,


Всичко е наред, мога да изчакам, аз съм много търпелив човек, както можете да видите с това казино хаха

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Чакате банков превод или електронен портфейл?

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Чакам през банката, но също така им казвам от 2 седмици, че могат да плащат на skrill или neteller, но досега нищо не е направено. Жалбата е в процес... Ако сте спечелили, не искам да съм негативен, но ще чакате дълго докато си получите парите, аз чакам от месец.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чатът на живо вече работи 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей,

как е при теб, чудя се.

Чудесно е, че чатът отново работи, но бих искал да знам дали агентът ви е помогнал. 🙂

Просто ме уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


Да, всичко е наред, сега направих теглене. 🙂 В очакване да го получи.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Надявам се, че сте много търпелив човек хаха

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Така че тогава ще изчакаме вашето потвърждение, че печалбите са пристигнали 🤞😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

2 дни и все още в ход, направих го чрез Skrill 😀

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Страхотно е, че все още се усмихваш! 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още чакам тегленето от ноем. 28 🙁

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Получих плащане миналата седмица, мисля след повече от месец. Трябваше да подам жалба, за да ми платят най-накрая.


От този момент вече не играя в казиното, не искам да чакам месец. Намерих си друг, който платих по банка в следващите часове.

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Здравейте и ви благодарим за вашата актуализация. Не забравяйте да ни уведомите, ако нищо не се случи до следващия понеделник. И в положителен случай също. Надявам се да е възможно най-скоро. 🤞

Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 1 година

Чакам от 14.11. Не искам да ви обезсърчавам, но вероятно ще изчакате повече от 20 дни.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини