преди 1 година
Здравей отново,
Аз нямам този проблем, агентът винаги се появява след няколко секунди.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
0
Здравей отново,
Аз нямам този проблем, агентът винаги се появява след няколко секунди.
Hello again,
I don't have this problem, the agent always shows up after couple seconds.
Можете ли да го опитате сега? 2 дни и все още не мога да ги получа 🙁
Can you try it now? 2 days and i still cannot get them 🙁
Прав си, получавам същото съобщение... Странно... До сега винаги имаше някой. От колко време имате този проблем? Защото вчера успях да се свържа с агент.
You are right, I receive the same message... Weird... Until now there was always someone. For how long do you have this problem? Because yesterday I was able to connect with an agent.
Ако сметна добре, е около 15-16 часа. Опитах първо вчера в 23:00 CET.
If i count well, its about 15-16 hours. I tried first at yesterday 23:00PM CET.
Това казино има твърде много проблеми за отстраняване, ако искате моето мнение. Ще подам жалба днес, защото изминаха 4 седмици, докато чакам тегленето ми да бъде изплатено.
This casino has too many problems to fix if you want my opinion. I will submit a complaint today because it has been 4 weeks i am waiiting on my withdrawal to be paid out.
Здравейте mrmileena, както виждам, това е дълъг процес и вече са минали много дни. Съгласен съм с вас и виждам, че сте подали жалба, което е разумно. Стискам палци и имайте предвид, че нашите колеги от екипа за оплаквания са малко заети тези дни и уикендът тепърва започва, затова ви благодаря предварително за разбирането.
Hello mrmileena, as I see it, is a long process and many days have already passed. I agree with you and can see that you have submitted a complaint, what is reasonable. I keep my fingers crossed and please note that our colleagues from complaint team are a little busy these days and the weekend is just starting, therefore thank you in advance for your understanding.
Здравей Магда,
Всичко е наред, мога да изчакам, аз съм много търпелив човек, както можете да видите с това казино хаха
Hello Magda,
It's alright I can wait, I'm a very patient person, as you can see with this casino lol
Чакате банков превод или електронен портфейл?
You wait for bank transfer or e-wallet?
Чакам през банката, но също така им казвам от 2 седмици, че могат да плащат на skrill или neteller, но досега нищо не е направено. Жалбата е в процес... Ако сте спечелили, не искам да съм негативен, но ще чакате дълго докато си получите парите, аз чакам от месец.
I wait through bank but I have also been telling them for 2 weeks that they can pay on skrill or neteller but until now, nothing has been done. The complaint is in process... If you have won, I don't want to be negative but you will wait long until you get your money, I have been waiting for a month.
Здравей,
как е при теб, чудя се.
Чудесно е, че чатът отново работи, но бих искал да знам дали агентът ви е помогнал. 🙂
Просто ме уведомете, моля.
Hello there,
how is it going for you, I wonder.
It's great that the chat is running again, but I'd like to know whether the agent helped you out. 🙂
Just let me know, please.
Така че тогава ще изчакаме вашето потвърждение, че печалбите са пристигнали 🤞😉
So, we will wait for your confirmation that the winnings have arrived then 🤞😉
Страхотно е, че все още се усмихваш! 🙂
It's awesome that you're still smiling! 🙂
Получих плащане миналата седмица, мисля след повече от месец. Трябваше да подам жалба, за да ми платят най-накрая.
От този момент вече не играя в казиното, не искам да чакам месец. Намерих си друг, който платих по банка в следващите часове.
I have been paid last week I think after more than a month. I had to submit a complaint to be finally paid.
From this moment, I am not playing on the casino anymore, I don't want to wait for a month. I found myself another one which paid by bank in the next hours.
Здравейте и ви благодарим за вашата актуализация. Не забравяйте да ни уведомите, ако нищо не се случи до следващия понеделник. И в положителен случай също. Надявам се да е възможно най-скоро. 🤞
Hi and thank you for your update, don't forget to let us know if nothing happens till next monday. And in positive case as well. I hope it will be asap. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.