НачалоФорумКазинаMad Money Casino - обща дискусия

Mad Money Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от rina123
|
32 615 преглеждания 141 отговора |
|
12 3 4...8
Magda
преди 2 години

Здравей Мадга, съжалявам, че не видях, че ми писа.


Говорих с чата днес и очевидно са имали проблеми с опцията за банков превод, така че ги помолих да платят на моя акаунт в neteller. Ще им дам срок до понеделник вечерта, преди да подам жалба, тъй като чакам също 3 други тегления от моя акаунт в neteller от друго казино.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей отново,

за мен е удоволствие 🙂. За съжаление бих казал, че техническите проблеми са малко по-разбираеми, но съм съгласен, че казиното трябва да се опита да предложи различна опция за плащане в такава ситуация.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Надявам се, че сте имали хубава неделя...


Ще изчакам до довечера, с neteller обикновено е моментално. Ако не е платено, ще пусна жалба.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

Благодаря ти! Моята неделя беше бърза и вероятно се състоеше от по-малко от 24 часа - знаете ли чувството? 🙂

Как беше твоят?

Както и да е, подходът ти е много честен, да видим тогава. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


О, да, познавам чувството всяка неделна вечер 😊... Въпреки че моята неделя беше релаксираща и спокойна.


Те ми отговориха това:

Добро утро,


Проблемите с плащането все още се коригират. Надявам се да чуя актуализация по-късно днес и ще ви дам информация. Ние не забавяме, когато банките или методите на плащане, които използваме в момента, се спрат, трябва бързо да се свържем с ново решение, някои от тях са по-лесни за конфигуриране от други ..


Оценяваме вашето търпение.


Благодаря ти


Не знам какво да правя, да изчакам или да подам жалба? Казаха ми да изчакам, това оплакване няма да ускори... Аз съм много търпелив човек, но чакам вече почти 3 седмици, така че кажете ми какво да правя?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

Спомням си една фраза от една от любимите ми приказки, която гласи "Тъжно е като понеделник!" 😀 Предполагам, че много хора пазят това усещане от неделния следобед в главите си...

Въпреки че вашата неделя звучи добре!

Що се отнася до проблема с тегленето, за съжаление предполагам, че сте прав. Представете си, че подадете жалбата, ние се свържем с казиното и отговорът ще бъде същият. В този случай не можем да направим много 🙁.

Наистина изглежда, че проблемът не е точно в нашия обсег. Изглежда, че можете само да чакате, засега съжалявам.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че трябва да ви отнема всякаква надежда, но имах 2 месеца с ПРЕДПОЛАГАЕМИТЕ проблеми. В крайна сметка отмених плащането от 2200 евро и издух парите. За мен това е системна измама. Казиното беше добро, но сега изглежда, че е само за кражби.

Въпреки това се надявам, че ще получите парите си

Автоматичен превод:
ultiwaster
преди 2 години

Здравейте,


Никога не трябва да обръщате тегленето, защото винаги ще губите. Просто не трябва да играете и да чакате да бъде платено. Лично аз не съм депозирал там, тъй като чакам и няма да го направя, докато не бъде изплатено. Но усещам болката ти, защото ми се е случвало и в миналото. Надявам се да си добре, защото 2200 евро са много голяма сума.


Въпреки че имам същото чувство като вас, те не плащат и намират извинения само за да го обърнете и да загубите, по този начин те не трябва да плащат.


Наистина ми е подозрително, че ви отнемат 3 седмици, за да разрешите проблем с банката. Ако банката ми отнемаше толкова време, щях да я сменя. Да не говорим, че предложих да превключа плащането към neteller, което е моментално и мина седмица, нищо не се е променило.


Утре ще станат точно 3 седмици откакто чакам.


Освен това, ако искат да бъдат справедливи, тъй като имате проблеми с банките и плащанията, те не трябва да позволяват на хората да депозират, докато не се оправи, но позволяват на хората да депозират пари, знаейки, че имат проблеми с тегленията. Звучи доста като измама.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей,

Позволете ми да добавя, че три седмици са доста време, за да предложите някакво решение и да изплатите парите.

Изпратете жалбата, за да можем да видим какво се случва вътре, бих искал да видя какво получава екипът за жалби от казиното. Освен това декември е почти пред нас, така че не искам да чакате до следващата година, поради предстоящите празници и недостиг на персонал в казиното и т.н. Наречете ме скептичен, но бих подавал жалбата.

Казиното може да има проблеми с доставчика на плащания - каквото и да е, но основната грижа винаги трябва да бъде намирането на решение.


Автоматичен превод:
ultiwaster
преди 2 години

Съжалявам, че свърши така. Доста голяма сума загубихте! 🙁

Правилно ли разбирам, че казиното е заявило, че проблемът е и в липсата на опции за плащане?

Това не е добре.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей отново,


Говорих с тях и те ми казаха, че проблемът трябва да бъде решен дълго време и че работят усилено, за да го поправят, защото много играчи са в моето положение.


Те написаха, че няма нужда да подавате жалба, освен ако вие (екипът на казино гуру) не можете сами да отстраните проблема, въпреки че мисля, че това беше доста неуместно да се каже.


Обещаха, че ще ми бъде платено веднага щом бъде поправено и че не трябва да се притеснявам и че жалбата няма да реши техническите проблеми с тегленето, които имат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,

Току-що забелязах, че ги пуснах в грешна дискусия... Но ето някои чатове за това, което ми казаха... filefile

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здрасти,

Трябва да кажа, че много казина се сблъскват със сериозни проблеми с доставчиците на плащания и тегленията по целия свят като цяло. Вероятно е причинено от нестабилна геополитическа ситуация, както и от местни ограничения. Мога да си представя, че това е труден въпрос за обяснение, така че не бих бил толкова строг към тях. Както и да е, на кое казино принадлежат тези печатни екрани, моля?

3 седмици са доста дълго време, но казиното комуникира с вас и е готово да сподели дори неприятно обяснение, аз лично смятам, че това не е толкова лошо - разбира се, ако получите печалбите.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Тези екранни снимки са от mad money casino относно тегленето. Съжалявам, тъй като писах и в дискусията на luckycrypto, първо го бях поставил там погрешно, след това осъзнах и го поставих тук.


Да, казах им, че ще изчакам до петък, тогава ще мине 1 месец и въпреки това, което казват, ще подам жалба.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

благодаря ти, че ме уведоми🙂.

Съгласен съм, бяхте много търпеливи. Както писах, основната грижа на казиното трябва да бъде да ви изпрати печалбите, използвайки всеки възможен метод, нека просто се надяваме, че казиното ще се справи скоро!


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей отново Радка 🙂,


ето мейла, който получих днес:


Добро утро,


Благодаря ви за търпението. Най-накрая разбрахме проблема с конфигурацията на нашата нова платежна система. Това означава, че корекцията преминава в тестване днес и веднага щом това премине, плащането ви ще бъде разпръснато по вашия акаунт. Извинявам се за забавянето на това, надяваме се, че тази нова корекция ще предотврати това да се случи отново.


Ще се свържем скоро,


Благодаря ви и приятен ден,


Така че нека да изчакаме и да видим... Казах им отново, ако не работи, че те са свободни да изпратят парите на neteller или skrill.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте 🙂,

Добре, ще го кажа отново - нека изчакаме и ще видим 😂. Все още чакам щастливия край!


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Не е налична информация за техния чат на живо? Опитвам се преди 2 дни, но все още не мога да се свържа с тях в чат на живо. Пише, че в момента не е наличен. Имам проблем с акаунта си, направих депозит за бонус, завърших залога, но виждам баланса си като бонус баланс. В акаунта ми няма активни бонуси.

Така че не мога да правя тегления, въпреки че направих залога.


Поздравления,

Дейвид


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mrcsoki
преди 2 години

Здравейте,


Чатът обикновено е бот. Първо изберете вашия език, когато се появи, и след това изберете агент. И някой ще ви помогне.


Въпреки че можете също да изпратите съобщение по поща.


Въпреки това чакам моите 2 тегления от 29 октомври, очевидно те все още имат проблеми с платежните системи, разбрали са проблема и все още ги тестват, между другото от понеделник.


Много е трудно да се повярва, че знаейки, че можем да депозираме с всяка платежна система, но когато става въпрос за теглене с един и същ метод, има проблем. Ако проблемът беше реален, ние също не би трябвало да можем да депозираме.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,


Да, избрах опцията Агент с английски език. Все още не може да се свърже с агент. Там се казва: „За съжаление не мога да ви пренасоча към един от нашите агенти, тъй като те в момента не са на разположение. Вашият чат ще бъде затворен."

Така че предполагам, че трябва да изчакам да поправят и това. 🙂

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини