ФорумКазинаMad Money Casino - обща дискусия

Mad Money Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от rina123
|
29036 преглеждания 141 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
преди 2 години

здравей За съжаление нямам какво да кажа за изплащането в това казино. Чакам изплащането си от €1500 от 6 май 2022 г.

Използвал съм чат на живо доста много, но срещнах някого на живо само веднъж. Този не можа да ми помогне. Казаха ми, че мога да питам мениджъра на акаунта само по имейл. И аз съм го правил няколко пъти. Обикновено получавах много незадоволителни отговори само дни по-късно. Как мога да се държа?

Баури

Автоматичен превод:
Baury2
преди 2 години

Здравей Баури,

Това е твърде дълго, а също и липсата на комуникация не изглежда правилно.

Получавали ли сте някога информация за някакъв проблем с тегленето?

Вашият акаунт беше ли потвърден напълно, моля?

Мисля, че трябва да подадете жалба и да отговорите на тези въпроси и там.

Просто щракнете върху тази връзка: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отлично казино с много бързи тегления и чат на живо.

Също така нека не забравяме, че има всички доставчици и всички игри, препоръчвам това казино.

Автоматичен превод:
zipperin212
преди 2 години

Здравейте,

това е страхотно!

Има ли шанс да получите някакви безплатни завъртания от казиното като награда за писане на потребителски преглед, чудя се?

Само искам да поясня, че това не е правилната функция за потребителски преглед и няма да повлияе на оценката на потребителския преглед на казиното 🙂.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Харесвам новия модерен дизайн на уебсайта на Mad Money Casino. Тук намирам повечето от популярните слотове на най-добрите доставчици. Налични са много интересни опции за получаване на безплатни бонуси. Приятелската поддръжка на живо помага на всички клиенти.

Автоматичен превод:
mo6tniq77
преди 2 години

Звучи добре! 🙂

Вече депозирахте и изтеглихте ли, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, чакам изплащане от 2200 евро в eth от 2 август 2022 г. и постоянно ме отлагат от счетоводния екип.

Изплащането все още е в ход, вече е изплатено многократно и акаунтът е напълно потвърден.

Какво мога да направя, за да получа парите си?

Благодаря ти много

Автоматичен превод:
ultiwaster
преди 2 години

Здравейте,

Въз основа на вашата информация бих казал, че няма очевидна причина за такова забавяне.🤔

Някаква конкретна причина беше посочена от поддръжката, моля? Сега само предполагам, че казиното може да има недостиг на персонал поради празници или може би счетоводният екип е претоварен напоследък.

Както и да е, не се колебайте да обмислите подаването на жалба .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече пуснах жалба.

Предполага се, че крипто системата беше променена, но успях да депозирам с крипто след заявката за изплащане.

Интересно ми е какво ще стане, в чата на живо май съм баннат, заявката за агент вече е отхвърлена 4 пъти подред и ме изхвърлиха от чата с причината, че никой не е наличен.

Автоматичен превод:
ultiwaster
преди 2 години

Здравейте,

Проверих жалбата ви, добре е, че разполагате с всички тези екранни снимки, мисля, че ще помогнат много.

Да видим дали скоро ще успеем да получим някои актуализации от казиното, със сигурност се надявам на най-доброто!

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви много, да, бих искал да покажа, че винаги съм се опитвал да намеря решение и съм имал много търпение. За съжаление не качи 1 екранна снимка, където може да се види сметката ми с депозит, пише, че се изпълнява от 02.08.22 г. и нищо в бележката, така че не се изисква действие от мен. Като цяло е жалко, защото иначе бях доста доволен от казиното.

Надявам се на най-доброто сега и вярвам в казиното

Автоматичен превод:
ultiwaster
преди 2 години

Здравейте,

Не съм сигурен дали има някакво ограничение, ограничаващо броя екранни снимки, които могат да бъдат вмъкнати. Спомням си, че имахме някои технически проблеми с инструмента за качване. Може би е причинено от това.

Както и да е, вярвам, че можете да изпратите PrintScreen по имейл.

Разбирам разочарованието ви в този случай. Доста трудно е да намерите добро казино, което наистина отговаря на вашия стил.

Нека сега се съсредоточим върху тегленето 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте досега нищо не ми се е случвало. Получихте ли вече отговор?

Автоматичен превод:
ultiwaster
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че Ник ще актуализира жалбата много скоро, за съжаление нямам информация, не се занимавам директно с жалби. Ще проверя напредъка утре.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,


Чакам теглене на 200 евро за плащане от 29 октомври. То е висящо от петък.


Имам друго теглене на 400, което поисках преди 2 дни.


Все още не са ми платили нито едно от двете, но се осмеляват да ми пратят промоции за депозит.


Днес е 10 ден от чакането.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,

звучи наистина глупаво да ви изпратим повишение в тази ситуация, но обяснението е доста просто.

Казината не филтрират играчи с "проблеми" с чакащи тегления или сложен KYC при изпращане на промоцията. Най-вероятно те просто предоставят списъка с контакти на партньора, който изпраща промоции от името на казиното.

Бих казал, че остават 4 дни, след това оплакването 🙁.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,


да, ще изчакам до петък и ще подам жалба. Сериозно, отнемайки 11 дни за изплащане на 200 евро, това говори много за това колко лошо е казиното... Да не говорим, че направих друго теглене от 400 преди два или три дни, предполагам, че ще чакам около месец за тях.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте mrmileena, Трудно е да се предположи колко време ще трябва да чакате, но ако нищо не се случи до петък и след това отново дори при второто теглене, тогава не се колебайте и подавайте жалба, както вече беше казано тук. стискам палци

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей,

Направих си бележка, за да ви попитам дали сте получили печалбата, така че каква е ситуацията днес? 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


първо, това е много мило от ваша страна 🙂 благодаря ви...


Ето техния отговор днес, след като им изпратих последно писмо, преди да подам жалба:


Добро утро,


Както споменахме по-рано, все още имаме някои проблеми с връзката. Нашият технически екип работи с новите методи на плащане, за да разреши този проблем възможно най-скоро. Оценяваме търпението ви и ще ви държа в течение за състоянието. Надяваме се това да бъде разрешено днес.


Благодаря ти


Писах им, че ако имат проблеми с банков превод, могат да изпратят на моя neteller акаунт. Ще изчакам до довечера и след работа, за съжаление ще трябва да подам жалба, защото минаха 2 седмици.

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини