ФорумКазинаLuckyKoala Casino - обща дискусия

LuckyKoala Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 9 месеца от delc22
|
6751 преглеждания 70 отговора |
|
12 3 4
Easy2
преди 4 месеца

Наистина ли? Виждам. И все пак знаете ли причината да ви блокират да използвате банковия превод?🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Говорих с техния агент на живо 2 пъти, те не могат да открият причината, но след като ми помогнаха да изпратя съобщение до техния финансов екип, сега мога да обработвам отново чрез банков превод отново! Бях готов да чакам още 3-5 дни!

но едно нещо е добро, техният процент на печалба от игри на маса на живо всъщност е по-висок от този в други казина!

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Приятно е да чуя, че са успели да го поправят. Вярвам, че е много важно винаги, когато поддръжката има желание да разреши проблеми.

Кои игри на живо всъщност харесвате, ако нямате нищо против?

Непременно ни уведомете, когато получите парите, моля.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Те просто провалиха тегленето ми отново вчера, казаха, че информацията ми е невярна, но съм теглил със същия метод преди и това е банков превод, последния път, когато изпратих всички данни и вече е в системата, не съм редактирал или променил каквото и да е, току-що ми казаха, че номерът на банковата сметка е грешен и ме помолиха да изпратя отново заявка за теглене! Ако информацията е грешна, защо последното ми теглене беше успешно? Чувствам се толкова объркан и разочарован

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Тази сутрин те провалиха тегленето ми за втори път! Продължавайте да казвате, че въвеждам грешна информация, но бях изтеглен успешно преди със същия метод, информацията беше запазена в системата и никога не редактирах и променях нищо…… въздишка

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Добре, когато им казахте всички тези неща, какво ви каза казиното. Не ми се струва нормално, ако вече сте теглили без проблеми с този метод, изведнъж да има проблем в сметката.

Разбира се, тъй като имате оплакване, нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще успеете и ще получите парите си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Те ми изпратиха имейл и ме помолиха да коригирам номера на сметката, банковият превод изисква Bank BiC, номер на системата за клиринг и номер на банкова сметка, които им изпратих и успешно изтеглих веднъж! Сега ми изпращат имейл с молба да добавя част от номера на клиринговата система към номера на банковата сметка! Това е като да кажем, че номерът на клиринговата система е 12345678 и номерът на банковата сметка е aabbcc, те ме молят да поставя като 5678aabbcc и отново да изпратя друга заявка за теглене, което вече направих вчера, сега чакам резултат! Мисля, че ще разбера резултата утре сутринта и ще продължа да ви информирам! Благодаря 🙏

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Чудесно, така че е добре, че казиното комуникира с вас и може би проблемът ще бъде решен. Не забравяйте да ме уведомите, когато имате новини и ако е било успешно и тегленето вече няма да бъде отхвърлено.

Успех.☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Изминаха 4 дни от третия ми опит за теглене, който все още не е приключил

от първия ми опит минаха вече 9 дни… въздишка

Надявам се да се случи днес 😫

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

И аз се надявам. Ние даваме на казината 14, така че и аз бих бил малко уплашен, но имате известно време, преди екипът ни да се свърже с казиното и вярвам, че дотогава проблемът ще бъде решен.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

благодаря за помощта, надявам се тегленето да бъде одобрено до днес, всъщност дори не знам дали трябва да се ядосвам или не сега, провалиха ми тегленето 2 пъти миналата седмица, нали? Така че балансът се върна в моята казино сметка! Беше общо $5000, както споменах преди, те имат по-висок процент на изплащане от други казина! Използвах тези $5000, за да играя отново, преди да изпратя отново моето теглене, сега балансът ми е утроен! $15 000 сега! Но те позволяват теглене само на $5000 на седмица! Така че след това теглене все още трябва да премина през този дълъг чакащ процес на теглене поне 2 пъти 🙏

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Да, честито. Въпреки това, определено бих препоръчал да не продължавате да играете с парите, докато всичко не бъде подредено и не получите парите, защото следващия път може да нямате късмет и да загубите парите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

да Вече спрях да играя, докато не изтегля всичко! Благодаря 🙏

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Най-накрая тази сутрин те одобриха моето теглене, щом пристигне в банковата ми сметка, ще ви информирам 🙏

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Страхотна новина. 🎉🎉

Оттук нататък се надявам всичко да е по-бързо и да получите всичките си пари по-рано. 🙂

Ще изчака вашата актуализация.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добре, чувствам, че може да ми играят сега, минаха почти 2 дни, фондът все още не е пристигнал в банковата ми сметка, последния път, когато теглих със същия метод, отне само няколко часа, отидох в банката и проверих, казаха изобщо няма предстоящ фонд, разговарях с техния агент на живо, те просто ме помолиха да отида отново да проверя банката, това е наистина разочароващо, изминаха почти 2 седмици от първия ми опит за теглене, провалиха ме 2 пъти за 4 дни , и след това в очакване на 3-то ми теглене в продължение на 4 дни, най-накрая беше одобрено, но все още не се е появило в моята банка! Все още имам пари от сметката в казиното, които трябва да изтегля, толкова се притеснявам сега

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Е, това, че е одобрено, виждам, не означава непременно, че веднага ще дойде при вас. Мислех, че ще бъде само въпрос на може би няколко дни и ще имате парите в сметката си.

Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако не го получите. Но предполагам, че ако вече сте направили тегленето, ще получите парите.

Може би просто трябва да издържите още малко и да запазите хладнокръвие.

Ще бъда тук, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Изминаха 5 работни дни от одобреното ми теглене от миналата сряда и 15 дни от първия ми опит за теглене, все още не мога да получа средствата си, надявам се да ги получа в следващите 2 дни, в противен случай мисля, че не са ги обработили правилно 😫

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Виждам, че нищо не се е променило. Опитахте ли да се свържете с банката, за да видите дали има проблем? Мисля, че би било разумно, както писахте, да изчакате следващите няколко дни и да видите какво ще се случи. Ако нищо не се промени, вярвам, че оплакването ще се развие и ние ще се свържем с казиното.

Надяваме се, че това няма да е необходимо и ще се върнете с добри новини. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Проверих от моята банка, изобщо няма чакащ депозитен фонд! Измина една седмица, откакто оттеглянето ми беше одобрено, разговарях с техния агент на живо, но всеки път, когато те просто ми казват, че друг отдел трябва да се справи с тази ситуация, те не могат да направят нищо, освен да ме молят всеки път да бъда търпелив! От първия ми опит за теглене на 15 юли, вече мина половин месец, първо ме блокираха от начина на плащане, след като решиха този проблем след един ден, а след това ми провалиха тегленето 2 пъти за 4 дни, причината беше няма смисъл, ако информацията, която предоставих, е грешна, защо могат да обработват преди? (Получих успех при теглене преди!) Единственият имейл, който получих от 15 юли, беше да ме помолите за одобрение за 8% такси за теглене, които вече одобрих оттогава! Изпратих имейл до техния отдел за поддръжка n отдел за плащания, но след като получих абсолютно 0 отговора! Мисля, че това е недопустимо! Опитват се да си играят с мен! Освен това, след като все още имам друга сума от $9000, която трябва да изтегля, моля, помогнете ми 🙏🙏🙏🙏

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини