преди 4 месеца
Наистина ли? Виждам. И все пак знаете ли причината да ви блокират да използвате банковия превод?🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
1
Наистина ли? Виждам. И все пак знаете ли причината да ви блокират да използвате банковия превод?🤔
Oh really? I see. And do you know the reason for blocking you from using the bank transfer, though?🤔
Говорих с техния агент на живо 2 пъти, те не могат да открият причината, но след като ми помогнаха да изпратя съобщение до техния финансов екип, сега мога да обработвам отново чрез банков превод отново! Бях готов да чакам още 3-5 дни!
но едно нещо е добро, техният процент на печалба от игри на маса на живо всъщност е по-висок от този в други казина!
I been talk to their live agent 2 times, they can’t find out the reason, but after they help me send a message to their financial team, now I can process again through bank transfer again! I been prepared to wait for another 3-5 days now!
but one thing is good, their winning rate on live table games are actually higher then other casino!
Приятно е да чуя, че са успели да го поправят. Вярвам, че е много важно винаги, когато поддръжката има желание да разреши проблеми.
Кои игри на живо всъщност харесвате, ако нямате нищо против?
Непременно ни уведомете, когато получите парите, моля.
It is nice to hear that they were able to fix it. I believe that it is very important whenever support is willing to solve issues.
Which live games do you actually like, if you don't mind?
Surely let us know whenever you receive the money, please.
Те просто провалиха тегленето ми отново вчера, казаха, че информацията ми е невярна, но съм теглил със същия метод преди и това е банков превод, последния път, когато изпратих всички данни и вече е в системата, не съм редактирал или променил каквото и да е, току-що ми казаха, че номерът на банковата сметка е грешен и ме помолиха да изпратя отново заявка за теглене! Ако информацията е грешна, защо последното ми теглене беше успешно? Чувствам се толкова объркан и разочарован
They just fail my withdrawal again yesterday, said my information is incorrect, but I been withdraw with the same method before and it’s bank transfer, last time I been submit all the details and it’s already in the system, I didn’t edit or change anything, they just told me the bank account number is wrong and ask me to submit another withdrawal request again ! If the information is wrong, why my last withdrawal success? I feel so confused and frustrated
Тази сутрин те провалиха тегленето ми за втори път! Продължавайте да казвате, че въвеждам грешна информация, но бях изтеглен успешно преди със същия метод, информацията беше запазена в системата и никога не редактирах и променях нищо…… въздишка
This morning they fail my withdrawal 2nd time! Keep saying I’m enter wrong information, but I been withdraw successfully before with the same method, the information been saved in the system and I never edit n change anything…… sigh
Добре, когато им казахте всички тези неща, какво ви каза казиното. Не ми се струва нормално, ако вече сте теглили без проблеми с този метод, изведнъж да има проблем в сметката.
Разбира се, тъй като имате оплакване, нашият екип ще се опита да ви помогне и се надяваме, че ще успеете и ще получите парите си.
Okay, so when you told them all these things, what did the casino say to you. It doesn't seem normal to me that if you've already withdrawn without any problems with this method that suddenly there is a problem in the account.
Of course, since you have a complaint, our team will try to help you and hopefully you will be successful and get your money.
Те ми изпратиха имейл и ме помолиха да коригирам номера на сметката, банковият превод изисква Bank BiC, номер на системата за клиринг и номер на банкова сметка, които им изпратих и успешно изтеглих веднъж! Сега ми изпращат имейл с молба да добавя част от номера на клиринговата система към номера на банковата сметка! Това е като да кажем, че номерът на клиринговата система е 12345678 и номерът на банковата сметка е aabbcc, те ме молят да поставя като 5678aabbcc и отново да изпратя друга заявка за теглене, което вече направих вчера, сега чакам резултат! Мисля, че ще разбера резултата утре сутринта и ще продължа да ви информирам! Благодаря 🙏
They did send me an email and ask me to adjust the account number, the bank transfer require Bank BiC, clearing system number and bank account number, which I did submit to them and successfully withdraw once! Now they send me an email ask me to add part of the clearing system number into the bank account number! It’s like let’s say clearing system number is 12345678 and bank account number is aabbcc, they ask me to put like 5678aabbcc and submit another withdrawal request again, which I already did yesterday now I’m waiting for result ! I think I will find out the result tomorrow morning and I will keep updating you ! Thanks 🙏
Чудесно, така че е добре, че казиното комуникира с вас и може би проблемът ще бъде решен. Не забравяйте да ме уведомите, когато имате новини и ако е било успешно и тегленето вече няма да бъде отхвърлено.
Успех.☘️
Great, so it's good that the casino is communicating with you and maybe it will be resolved. Be sure to let me know when you have news and if it was successful and the withdrawal will no longer be rejected.
Good luck.☘️
Изминаха 4 дни от третия ми опит за теглене, който все още не е приключил
от първия ми опит минаха вече 9 дни… въздишка
Надявам се да се случи днес 😫
It’s been 4 days now since my 3rd attempt of withdrawal, still pending now
from my first attempt it’s been 9 days now… sigh
hope will happen today 😫
И аз се надявам. Ние даваме на казината 14, така че и аз бих бил малко уплашен, но имате известно време, преди екипът ни да се свърже с казиното и вярвам, че дотогава проблемът ще бъде решен.
Късмет. ☘️
I hope so too. We give casinos 14 so I would be a bit scared too but you have some time before our team will contact the casino and I believe that by then it will be solved.
Good luck. ☘️
благодаря за помощта, надявам се тегленето да бъде одобрено до днес, всъщност дори не знам дали трябва да се ядосвам или не сега, провалиха ми тегленето 2 пъти миналата седмица, нали? Така че балансът се върна в моята казино сметка! Беше общо $5000, както споменах преди, те имат по-висок процент на изплащане от други казина! Използвах тези $5000, за да играя отново, преди да изпратя отново моето теглене, сега балансът ми е утроен! $15 000 сега! Но те позволяват теглене само на $5000 на седмица! Така че след това теглене все още трябва да премина през този дълъг чакащ процес на теглене поне 2 пъти 🙏
thanks for helping, hopefully the withdrawal will approve by today, actually I don’t even know if I should angry or not now, they fail my withdrawal 2 times last week right? So the balance been back to my casino account! It was $5000 in total, as I mentioned before they have a higher rate of payout then other casino! I used that $5000 to play again before I submitted my withdraw again, now my balance been triple! $15000 now! But they only allow $5000 withdraw a week! So after this withdrawal I still need to go through this long waiting withdrawal process at least 2 times 🙏
Да, честито. Въпреки това, определено бих препоръчал да не продължавате да играете с парите, докато всичко не бъде подредено и не получите парите, защото следващия път може да нямате късмет и да загубите парите.
Yes, congratulations. However, I would definitely recommend not to continue playing with the money until everything is sorted out and you get the money because next time you could get unlucky and lose the money.
да Вече спрях да играя, докато не изтегля всичко! Благодаря 🙏
Yes! I been stop playing already until I withdraw all of it! Thanks 🙏
Най-накрая тази сутрин те одобриха моето теглене, щом пристигне в банковата ми сметка, ще ви информирам 🙏
Finally this morning they been approved my withdrawal, once it arrives my bank account I will update you 🙏
Страхотна новина. 🎉🎉
Оттук нататък се надявам всичко да е по-бързо и да получите всичките си пари по-рано. 🙂
Ще изчака вашата актуализация.
Great news. 🎉🎉
From now on I hope everything be faster and you get all of your money sooner. 🙂
Will wait for your update.
Добре, чувствам, че може да ми играят сега, минаха почти 2 дни, фондът все още не е пристигнал в банковата ми сметка, последния път, когато теглих със същия метод, отне само няколко часа, отидох в банката и проверих, казаха изобщо няма предстоящ фонд, разговарях с техния агент на живо, те просто ме помолиха да отида отново да проверя банката, това е наистина разочароващо, изминаха почти 2 седмици от първия ми опит за теглене, провалиха ме 2 пъти за 4 дни , и след това в очакване на 3-то ми теглене в продължение на 4 дни, най-накрая беше одобрено, но все още не се е появило в моята банка! Все още имам пари от сметката в казиното, които трябва да изтегля, толкова се притеснявам сега
Ok I feel that they might playing game on me now, it’s been almost 2 days the fund still haven’t arrive my bank account, last time I withdraw with same method it’s only take few hours, I been go to bank and check they said there’s no in coming fund pending at all, I been talked to their live agent they just asked me to go bank check again, that’s really frustrating, it’s almost been 2 weeks since my first attempt of withdrawal, they fail me 2 times in 4 days, and then pending my 3rd withdrawal for 4 days , finally got approved but it’s still haven’t appear into my bank! I still have lit of money balance from the casino account needs to withdraw, I’m so worry now
Е, това, че е одобрено, виждам, не означава непременно, че веднага ще дойде при вас. Мислех, че ще бъде само въпрос на може би няколко дни и ще имате парите в сметката си.
Въпреки това, тъй като имате оплакване, нашият екип ще се опита да ви помогне, ако не го получите. Но предполагам, че ако вече сте направили тегленето, ще получите парите.
Може би просто трябва да издържите още малко и да запазите хладнокръвие.
Ще бъда тук, ако нещо се промени.
Well, the fact that it was approved, I see, doesn't necessarily mean that it will come to you right away. I thought it would only be a matter of maybe a couple of days and you would have the money in your account.
However, since you have a complaint, our team will try to help you if you don't get it. But I suppose if you have already made the withdrawal, you will get the money.
Maybe you just have to hold on a little longer and keep a cool head.
I'll be here if anything changes.
Изминаха 5 работни дни от одобреното ми теглене от миналата сряда и 15 дни от първия ми опит за теглене, все още не мога да получа средствата си, надявам се да ги получа в следващите 2 дни, в противен случай мисля, че не са ги обработили правилно 😫
It’s been 5 business days from my withdrawal approved since last Wednesday, and 15 days since my first attempt of withdrawal, still can’t receive my fund yet, hopefully will get it in coming 2 days, otherwise I think they didn’t process it correctly 😫
Виждам, че нищо не се е променило. Опитахте ли да се свържете с банката, за да видите дали има проблем? Мисля, че би било разумно, както писахте, да изчакате следващите няколко дни и да видите какво ще се случи. Ако нищо не се промени, вярвам, че оплакването ще се развие и ние ще се свържем с казиното.
Надяваме се, че това няма да е необходимо и ще се върнете с добри новини. 😉
I see that nothing has changed. Have you tried contacting the bank to see if there is a problem ? I think it would be wise as you wrote to wait these next few days and see what happens. If nothing moves forward, then I believe the complaint will develop and we will contact the casino.
Hopefully that won't be necessary and you will come back with good news. 😉
Проверих от моята банка, изобщо няма чакащ депозитен фонд! Измина една седмица, откакто оттеглянето ми беше одобрено, разговарях с техния агент на живо, но всеки път, когато те просто ми казват, че друг отдел трябва да се справи с тази ситуация, те не могат да направят нищо, освен да ме молят всеки път да бъда търпелив! От първия ми опит за теглене на 15 юли, вече мина половин месец, първо ме блокираха от начина на плащане, след като решиха този проблем след един ден, а след това ми провалиха тегленето 2 пъти за 4 дни, причината беше няма смисъл, ако информацията, която предоставих, е грешна, защо могат да обработват преди? (Получих успех при теглене преди!) Единственият имейл, който получих от 15 юли, беше да ме помолите за одобрение за 8% такси за теглене, които вече одобрих оттогава! Изпратих имейл до техния отдел за поддръжка n отдел за плащания, но след като получих абсолютно 0 отговора! Мисля, че това е недопустимо! Опитват се да си играят с мен! Освен това, след като все още имам друга сума от $9000, която трябва да изтегля, моля, помогнете ми 🙏🙏🙏🙏
I been check from my bank, there’s no pending deposit fund at all! It’s been one week since my withdraw been approved, I been talked to their live agent, but each time they just tell me it’s other department to handle this situation they can’t do anything but ask me to be patient each time! From my first attempt of withdrawal July 15, it’s been half a month already, first they block me from the payment method, after they solve this problem after one day, and then they fail my withdrawal 2 times in 4 days, which the reason was not make any sense, if the information I provided was wrong how come they can process before? (I got withdrawal success before!) the only email I received since July 15 was ask me for approval for 8% withdrawal fees which I already approved since! I been send email to their support department n payment department but since I got absolutely 0 reply! I think this is unacceptable! They try to play game on me! Also after I still have another balance amount of $9000 need to withdraw, please help me 🙏🙏🙏🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.