преди 7 месеца
Може да ми го кажат по-късно. Какво ниво си?
They might say it to me later stage. What level are u?
0
Може да ми го кажат по-късно. Какво ниво си?
They might say it to me later stage. What level are u?
Първо проверете при поддръжката на казината дали този метод за теглене се поддържа в казиното. Те трябва да ви дадат някои отговори на вашето запитване. Използвали ли сте го преди?
Check with the casinos support, if there is this withdrawal method supported at the casino first. They should give you some answers to your enquire. Have you used it before?
О, благодаря за пояснението. Все още няма актуализация? 🙂
Oh thanks for the clarification. No update yet ? 🙂
Виждам във вашата жалба , че всъщност си е струвало и сте получили оттеглянето си, така че поздравления. Бихте ли препоръчали това казино на други или не наистина?🤔
I see in your complaint, that it was actually worth it, and you have received your withdrawal, so congratulations. Would you recommend this casino to others, or not really?🤔
Първото ми теглене беше неуспешно, след като чаках в продължение на една седмица, получих имейл за потвърждение, че тегленето ми е завършено и то всъщност е неуспешно! След като говорих с агент на живо, те казаха, че това е технически проблем, така че ме помолиха да избера друг метод за теглене вместо Interac, така че го направих отново с банков превод, сега отново е чакащ повече от 24 часа, този път реших за да изтеглите пълната сума на баланса от $4900 вместо $4300! Дано да мине! Опитах се да изпратя имейл до поддръжката на клиенти няколко пъти, но все пак получих 0 отговора
My first withdrawal been fail after pending for a week long, I did received a confirmation email about my withdrawal been completed and it’s actually fail! After I talked to a live agent they said it’s a technical issue, so they asked me to choice another withdrawal method instead of Interac, so I did again with bank transfer, now is back on pending for over 24 hrs already, this time I decided to withdraw full balance amount of $4900 instead of $4300! Hopefully will go through! I been try to send email to customer support multiple times but yet I got 0 reply
Хей, знам, че играчите често се притесняват за парите си. Но ако онзи ден току-що сте направили ново теглене чрез банков превод, опитайте се да бъдете малко търпеливи. Ако продължите да им изпращате имейли, не мисля, че ще има смисъл, тъй като вероятно нямат какво да ви кажат.
Опитайте се да издържите няколко дни и вижте дали нещо се движи напред или не.
Ако нищо не се случи, не се колебайте да пишете отново и ние ще се опитаме да го разгледаме. 🙂
Hey, I know that players are often worried about their money. But if you just made a new withdrawal via bank transfer the other day, try to be a little patient. If you keep sending them emails I don't think it will make any sense as they probably have nothing to say to you.
Try to hang on for a few days and see if anything moves forward or not.
If nothing happens, feel free to write again and we'll try to look into it. 🙂
Благодаря, ще изчакам по-нататъшната им актуализация, просто се чувствам толкова разочарован, първият ми опит за теглене беше от 24 юни, а сега е 3 юли, изглежда, че изобщо не искат да изплащат ... въздишка
Thanks, I will wait for their further update, just feel so frustrated, my first attempt of withdrawal was from june24th and it’s July 3rd now, seems like they don’t wanna payout at all … sigh
Здравейте,
Представям си, че е трудно; Имал съм много по-лоши преживявания и беше ад. Въпреки че съм съгласен с Jaro, всичко, върху което можете да съсредоточите ума си, си струва да опитате. Борете се с разочарованието 🙏
Стискам ти палци!
Hello,
I imagine it's hard; I have had far worse experiences, and it was hell. Although I agree with Jaro, anything you can focus your mind on is worth trying. Fight the frustration 🙏
My fingers are crossed for you!
Най-накрая получих тегленето си, благодаря
Finally I got my withdrawal arrive, thanks
Това наистина е хубаво да се чуе. Колко време точно го чакахте и кой метод на плащане сте използвали, ако мога да попитам?
That is really nice to hear. How long exactly did you wait for it, and which payment method have you used, if I may ask?
Първото ми теглене започна на 24 юни от Interac, но се провали, след това ме помолиха да използвам друг метод, така че избрах банков превод, в крайна сметка получих парите си на 4 юли!
My first withdrawal was begin on June 24th by Interac but fail, after that they ask me to use other method so I choice bank transfer, end up I got my money on July 4!
Добре, тогава това е по-добрият вариант. Добре е да знаете.😉 Ако искате да опишете опита си в потребителска рецензия, моля, използвайте тази връзка . Може да помогне и на други да прочетат за това.
Ще останеш ли в това казино сега?
Alright, so that is a better option, then. It is good to know.😉 If you would like to describe your experience in a user review, please use this link. It could help others to read about it as well.
Are you going to stay with this casino now?
Тази времева рамка за теглене на казино е твърде дълга, едно нещо е добро за това казино е, че процентът на печалба изглежда по-висок от други, ако някой няма нищо против да изчака една седмица до 10+ дни за теглене, струва си да опита , те също така постоянно раздават бонуси!
за себе си може да не се върна, защото не обичам чакането 😝
This casino withdrawal timeframe way too long, one thing is good about this casino is the winning rate seems higher then other , if anyone don’t mind to wait for like a week up to 10+ days for withdrawal, it’s worth to give a try , also they consistently give out bonus!
for myself, I may not be returning because I don’t like the waiting 😝
Е, нека си кажем истината тук: кой обича да чака? Особено за да си плащат. нали
От колко време играете там и намерихте ли по-добро казино за вас? Надявам се нашите отзиви да ви помогнат да намерите нещо, което харесвате.😉
Well, let's face the truth here: who does like waiting? Especially to get paid. Right?
How long have you been playing there and have you found a better casino for you? I hope our reviews can help you find something you like.😉
Всъщност опитах още веднъж в това казино, защото процентът на печалба изглежда по-висок от този в други казина и сега пробвах друго теглене, последния път не успяха с тегленето ми на Interac, така че вместо това опитах метода на банков превод и най-накрая проработи! Но сега, когато направя второ теглене отново, те ме блокират да използвам банков превод, позволяват ми да използвам Interac само сега, надявам се, че ще решат този проблем
Actually I been give another try to this casino, because the rate of winning seems higher then other casino, and now I been try another withdrawal, last time they fail my withdrawal on Interac, so I try on bank transfer method instead and finally work! But now when I do second withdrawal again, they block me on using bank transfer, only allow me using Interac now , I hope they will fix this problem
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.