НачалоФорумКазинаLuckyKoala Casino - обща дискусия

LuckyKoala Casino - обща дискусия (страница 2)

 от delc22
|
10 075 преглеждания 70 отговора |
|
1 2 34
delc22

Може да ми го кажат по-късно. Какво ниво си?

Автоматичен превод:

аз съм само ниво 2, на половината път

Автоматичен превод:

Как да тегля през nequi?

Автоматичен превод:
Salomesita90

Първо проверете при поддръжката на казината дали този метод за теглене се поддържа в казиното. Те трябва да ви дадат някои отговори на вашето запитване. Използвали ли сте го преди?

Автоматичен превод:

това искане е от техния отдел KYC

Автоматичен превод:
Thom1234

О, благодаря за пояснението. Все още няма актуализация? 🙂

Автоматичен превод:

Подадох нотариално заверено копие на лична карта

Автоматичен превод:
Thom1234

Виждам във вашата жалба , че всъщност си е струвало и сте получили оттеглянето си, така че поздравления. Бихте ли препоръчали това казино на други или не наистина?🤔

Автоматичен превод:

Първото ми теглене беше неуспешно, след като чаках в продължение на една седмица, получих имейл за потвърждение, че тегленето ми е завършено и то всъщност е неуспешно! След като говорих с агент на живо, те казаха, че това е технически проблем, така че ме помолиха да избера друг метод за теглене вместо Interac, така че го направих отново с банков превод, сега отново е чакащ повече от 24 часа, този път реших за да изтеглите пълната сума на баланса от $4900 вместо $4300! Дано да мине! Опитах се да изпратя имейл до поддръжката на клиенти няколко пъти, но все пак получих 0 отговора

Автоматичен превод:
Easy2

Хей, знам, че играчите често се притесняват за парите си. Но ако онзи ден току-що сте направили ново теглене чрез банков превод, опитайте се да бъдете малко търпеливи. Ако продължите да им изпращате имейли, не мисля, че ще има смисъл, тъй като вероятно нямат какво да ви кажат.

Опитайте се да издържите няколко дни и вижте дали нещо се движи напред или не.

Ако нищо не се случи, не се колебайте да пишете отново и ние ще се опитаме да го разгледаме. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря, ще изчакам по-нататъшната им актуализация, просто се чувствам толкова разочарован, първият ми опит за теглене беше от 24 юни, а сега е 3 юли, изглежда, че изобщо не искат да изплащат ... въздишка

Автоматичен превод:
Easy2

Здравейте,

Представям си, че е трудно; Имал съм много по-лоши преживявания и беше ад. Въпреки че съм съгласен с Jaro, всичко, върху което можете да съсредоточите ума си, си струва да опитате. Борете се с разочарованието 🙏

Стискам ти палци!


Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Radka

Благодаря! Най-накрая средствата пристигнаха в моята банка! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Автоматичен превод:
Jaro

Най-накрая получих тегленето си, благодаря

Автоматичен превод:
Easy2

Това наистина е хубаво да се чуе. Колко време точно го чакахте и кой метод на плащане сте използвали, ако мога да попитам?

Автоматичен превод:
Romi

Първото ми теглене започна на 24 юни от Interac, но се провали, след това ме помолиха да използвам друг метод, така че избрах банков превод, в крайна сметка получих парите си на 4 юли!

Автоматичен превод:
Easy2

Добре, тогава това е по-добрият вариант. Добре е да знаете.😉 Ако искате да опишете опита си в потребителска рецензия, моля, използвайте тази връзка . Може да помогне и на други да прочетат за това.

Ще останеш ли в това казино сега?

Автоматичен превод:
Romi

Тази времева рамка за теглене на казино е твърде дълга, едно нещо е добро за това казино е, че процентът на печалба изглежда по-висок от други, ако някой няма нищо против да изчака една седмица до 10+ дни за теглене, струва си да опита , те също така постоянно раздават бонуси!

за себе си може да не се върна, защото не обичам чакането 😝

Автоматичен превод:
Easy2

Е, нека си кажем истината тук: кой обича да чака? Особено за да си плащат. нали

От колко време играете там и намерихте ли по-добро казино за вас? Надявам се нашите отзиви да ви помогнат да намерите нещо, което харесвате.😉

Автоматичен превод:
Romi

Всъщност опитах още веднъж в това казино, защото процентът на печалба изглежда по-висок от този в други казина и сега пробвах друго теглене, последния път не успяха с тегленето ми на Interac, така че вместо това опитах метода на банков превод и най-накрая проработи! Но сега, когато направя второ теглене отново, те ме блокират да използвам банков превод, позволяват ми да използвам Interac само сега, надявам се, че ще решат този проблем

Автоматичен превод:
1 2 34

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини