преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyKoala Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не разгледах отзивите за това място, докато не отворих акаунт, лошо решение, както изглежда. Имате чакащо теглене от няколко дни... някой имал ли е успешни тегления от тук?
Didnt look at the reviews of this place until after i opened an account, bad desicion by the looks of it. Have a withdrawal pending now for a few days … has anyone had succesfull withdrawals from here?
Хей, мисля, че винаги е най-добре да проверявате такива неща, преди да играете в казино, така че нищо подобно да не ви изненада, докато не стане твърде късно. Виждам, че казиното вероятно няма да е най-добрият избор, но все още няма да изпреварвам.
Както и да е, успяхте ли да верифицирате акаунта си в казиното, за да можете да теглите пари? Колко дни са няколко дни? Комуникирате ли с казиното относно тегленето?
Hey, I think it's always best to check such things before you play in a casino so that nothing like this surprises you until it might be too late. I can see that the casino probably won't be the best choice, but I won't get ahead of myself just yet.
Anyway, did you manage to verify your casino account so you could withdraw money ? How many days is a few days ? Do you communicate with the casino regarding the withdrawal ?
Изчакваше се повече от три дни, тегленето беше отменено от тях тази сутрин, казаха, че има „технически проблеми" със Skrill. Никога досега не съм имал проблем със skrill. поддръжката ме помоли да опитам с банков превод този път, така че опитах това, сега вероятно ще трябва да изчакам още три или четири дни, за да ми кажат, че не работи отново ... ще ви уведомя как се справям
It was pending for over three days, the withdrawal has been cancelled by them this morning , they said there was ‘’technical issues’’with Skrill. Never ever have i had a problem with skrill before. support have asked me to try a bank transfer this time so i have tried that, now i probably have to wait another three or four days to be told that it doesnt work again…ill let you know how i get on
Благодаря за актуализацията. Ако казиното има технически проблеми, ще се опитам да бъда търпелив, особено когато ви предложат алтернатива. Ако си верифициран и всичко е наред от твоя страна, предполагам банков превод няма да е проблем.
Ще чакам следващите новини и дано са по-положителни.
Thanks for the update. If the casino has technical problems, I would try to be patient, especially when they offer you an alternative. If you are verified and everything is fine on your side, I guess bank transfer will not be a problem.
I will wait for the next news and hopefully it will be more positive.
добре познайте какво, сега отново отмениха моето теглене, като казаха, че не мога да тегля с банков превод, обърнах се към поддръжката, която сега ми каза да тегля отново с skrill..предполагам, че никога няма да получа това теглене
well guess what, they have now cancelled my withdrawal again saying i cant withdraw by bank transfer, i got on to support who have now told me to withdraw using skrill again..i guess im never getting this withdrawal
Хм, това ми звучи малко като да се заяждам с теб. Ние обаче даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на теглене, така че ако казиното не успее да го разреши дотогава и все още има някои нови проблеми, имате възможност да подадете жалба, където ние ще се опитаме да ви помогнем.
Както и да е, какъв беше проблемът с банковия превод? Попитахте ли дали Skrill е добре сега, когато не можехте да го използвате преди?
Hmm, that sounds a bit like messing with you to me. However, we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if the casino fails to resolve it by then and there are still some new issues, you have the option to open a complaint where we will try to help you.
Anyway, what was the trouble with the bank transfer ? Did you ask if Skrill is ok now that you couldn't use it before ?
Току-що получих тегленето чрез skrill, отне седмица, така че не мислете, че ще бъдете завръщащ се клиент 😃
Just recieved the withdrawal via skrill, took a week so dont think ill be a returning customer 😃
Е, радвам се, че най-накрая получи парите. Това е едно от най-важните неща. ☘️☘️🎉😊
Но също така разбирам, ако не искате да се върнете, но ако казиното наистина има технически проблеми, тогава бих помислил за това. Разбира се, не искам да ви убеждавам и твърдо вярвам, че следващото казино, което изберете, ще бъде по-добро и ще имате парите по-рано.
Късмет.
Well, I'm glad you finally got the money. That's one of the most important things. ☘️☘️🎉😊
But I also understand if you don't want to come back, but if the casino really had technical problems, then I would think about it. Of course, it's not that I want to convince you and I firmly believe that the next casino you choose will be better and you'll have the money sooner.
Good luck to you.
Оттеглянето ми чака вече почти седмица. Не знам мога ли да направя за това?
My withdrawal is pending nearly a week now. I don’t know to can I do for that?
Здравей Том, от това, което мога да събера тук, отнема около две седмици, така че не се притеснявай още, имам две тегления досега и отне малко под две седмици, все още чакам още тегления сега, но само няколко дни
Hi Thom, from what i can gather here , it takes around two weeks so dont get too worried yet, i got two withdrawals so far and it took just under two weeks, im still waiting on more withdrawals now but only couple days
Надявам се да го направят след няколко дни, беше голямо теглене. Моят е 4000 евро
I hope they do that in few days time, was it a big withdrawal. Mine is €4000
Все още показва предстоящо теглене €4000 към банков превод. Според прегледа те казват 5000 евро на седмица
Still showing pending withdrawal €4000 to bank transfer. As per the review they say €5000 per week
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.