ФорумКазинаLuckyKoala Casino - обща дискусия

LuckyKoala Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 9 месеца от delc22
|
6790 преглеждания 70 отговора |
|
1...3 4
Easy2
преди 4 месеца

Кристина открива всичко необходимо, за да се свърже с казиното и ще трябва да бъдете малко търпеливи. Нека видим докъде ще стигнете в процеса на оплакване, тъй като виждам, че вероятно няма много разговори с казиното и нищо не е напреднало дори след 2 седмици. Някои неща ми се струват безсмислени, като факта, че сте се оттеглили преди да използвате същия метод и сега нещо не е наред. Наистина не разбирам това, така че се чудя дали казиното ще ми отговори и ще изясни цялата ситуация.

Ще ти стискам палци. 🤞☘️

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря 🙏 Надявам се да мога да го получа възможно най-скоро, но мисля, че отново ще отнеме известно време😫

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

За мен би било по-добре късно, отколкото никога. В някои казина бихте изчакали няколко месеца и може да не получите нищо. Така че, ако казиното някога е плащало, това е успокояваща стъпка. Ще видим какво ще стане по-нататък. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря все пак, просто ще изчакам резултата, мисля, че изобщо не искат да ми платят, иначе поне щяха да ми пратят имейл и да ми кажат какво се случва, но засега все още ми дават 0 отговора, агент на живо не поема никаква отговорност, просто продължавайте да казвате, че това е проблем на други отдели! И ме помоли да чакам имейл от 15 юли, но така и не се случи, това е пълна измама в моите очи 😫

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Вероятно ще се опитам да се върна от факта, че вече сте успели да разрешите жалбата с тях веднъж и затова твърдо вярвам, че и този път ще бъде така.

Освен това бих се замислил два пъти дали да остана тук, ако преди два пъти се е сблъсквал с проблеми. Предполагам, че този случай ви е отворил очите. 😥

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вече смятам, че никога повече няма да си върна фонда... Не би трябвало да им давам друг шанс от последното ми теглене, благодаря за помощта все пак 🙏

Автоматичен превод:
Easy2
преди 4 месеца

Знам защо мислиш така, опитвам се да влея малко позитивизъм в това, но понякога трябва да си подготвен за най-лошото. Тук не бих го видял драстично, но никога не се знае.

Стискам палци всичко да е честно. ☘️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Още един въпрос, мисля, че повечето хора в същата ситуация като мен искат да знаят, това казино ще има ли някакви последствия, ако наистина извърши подобно нечестно действие спрямо клиентите?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добри новини! Фондът най-накрая пристигна! Благодаря за помощта и всичко! Какво пътуване! Но съм почти сигурен, че няма да се върна отново в това казино 🙏🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Още един въпрос, мисля, че повечето хора в същата ситуация като мен искат да знаят, това казино ще има ли някакви последствия, ако наистина извърши подобно нечестно действие спрямо клиентите?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За да отговоря на въпроса ви: със сигурност е така. Всеки път, когато една жалба бъде затворена като „неразрешена", казиното получава черни точки, което може да доведе до понижаване на индекса за безопасност.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добри новини! Фондът най-накрая пристигна! Благодаря за помощта и всичко! Какво пътуване! Но съм почти сигурен, че няма да се върна отново в това казино 🙏🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чудесно е, че най-накрая го получихте и вашият случай може да бъде приключен сега, въпреки че отне малко повече време.

Следващия път може би опитайте да потърсите по-безопасно казино. Ще опиташ ли това? Предоставяме много информация за много онлайн казина и със сигурност можете да изберете по-добро.🙂


Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини