Кристина открива всичко необходимо, за да се свърже с казиното и ще трябва да бъдете малко търпеливи. Нека видим докъде ще стигнете в процеса на оплакване, тъй като виждам, че вероятно няма много разговори с казиното и нищо не е напреднало дори след 2 седмици. Някои неща ми се струват безсмислени, като факта, че сте се оттеглили преди да използвате същия метод и сега нещо не е наред. Наистина не разбирам това, така че се чудя дали казиното ще ми отговори и ще изясни цялата ситуация.
Ще ти стискам палци. 🤞☘️
Kristina is finding out everything she needs to contact the casino and you will have to be a bit patient. Let's see where you get in the complaint process as I see that there is probably not much talk with the casino and nothing has moved forward even after 2 weeks. Some things seem nonsensical to me, like the fact that you've withdrawn before using the same method and now there's something wrong. I don't really understand that, so I wonder if the casino will write back and clarify the whole situation.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞☘️