Здравейте,
Поисках теглене в събота, 24 септември и днес тегленето ми беше одобрено и завършено в 9 часа сутринта. Но досега не съм получил парите си от neteller. Обикновено получавам парите си 10 или 20 минути преди да изпратят имейл за потвърждение на плащането.
Свързах се с казиното, което ми каза, че има проблем с neteller, а не с тях. Затова писах на neteller, за да попитам. Neteller ми каза, че няма проблем и че парите са незабавни, когато търговецът ги изпрати. Че трябва да се свържа с казиното, за да попитам дали плащането е изпратено на правилния имейл адрес.
Свързах се отново с чата тази вечер след работа и те ми казаха, че трябва да получа парите си много скоро и че не трябва да се притеснявам. Много съм объркан и не знам на кого да вярвам. Искам да им вярвам, тъй като винаги са ми плащали в миналото, но съм много подозрителен, когато казват, че парите са изпратени, но след около 12 часа те все още не са в моята сметка.
ще изчакам до утре, за да видя и за съжаление ще трябва да подам жалба, за да се опитам да си получа парите.
Hello,
i have asked a withdrawal on Saturday 24th of September and today my withdrawal was approved and completed at 9 o'clock in the morning. But until now i haven't received my money on neteller. Usually i receive my money 10 or 20 minutes before they send an email to confirm the payment.
I have contacted the casino which told me there was an issue about neteller and not them. So i wrote to neteller to ask. Neteller told me that there was no issue and that the money is instant when the merchant sends it. That i should contact the casino to ask if the payment was sent to the right mail address.
I contacted the chat again tonight after work and they told me that i should get my money very soon and that i should not be worried. I am very confused and i do not know who to believe. I want to trust them since they have always paid me in the past but i am very suspicious when they say money was sent but after like 12 hours, it still is not on my account.
i will wait until tomorrow to see and unfortunately i will have to submit a complaint to try to get my money.
Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод: