Хаха вярно. Моят също е над „месечния лимит за теглене" от 3000 €, така че нека видим какво ще кажат. Беше казано, че „ВИП мениджърът" ще го пусне, но кой знае..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Почти всеки път чаках 11 дни за 401 евро. Сега чакам 316 евро. Мисля, че опцията за теглене няма влияние върху времето за изчакване, просто не печелят достатъчно, за да платят на всички веднага. Или те чакат нарочно, така че вие обръщате, играете и го губите.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Здравейте,
бихте ли подали и жалбата? Кликнете тук , моля
Това е ново казино, така че бихме искали да съберем цялата информация, която можем, и да обобщим как се справят.
Надяваме се, че ще можем да ви помогнем.
Hello,
would you mind submitting the complaint as well? Click here, please
It's a fresh casino, so we would like to gather all information we can and sum up how they fare.
Hopefully, we will be able to help you.
Същата ситуация и при мен за съжаление. Моята сума е дори по-висока, което не помага, предполагам. Изпратени имейли и чатове и продължават да ми обещават, че ще бъде платено „на следващия ден" или „много скоро"
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Здравейте,
ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да обработи теглене + KYC, според мен не, но можете да обмислите и подаването на жалбата - много скоро. 🙁
Какво мислиш?
Hello,
we allow the casino 14 full days to process withdrawal + KYC, the way I see it no, however, you may consider submitting the complaint too - very soon. 🙁
What do you think?
Почти всеки път чаках 11 дни за 401 евро. Сега чакам 316 евро. Мисля, че опцията за теглене няма влияние върху времето за изчакване, просто не печелят достатъчно, за да платят на всички веднага. Или те чакат нарочно, така че вие обръщате, играете и го губите.
I waited 11 days for 401 euros to be paid almost every time. Now I'm waiting 316 euros. I think the withdrawal option has no impact on the waiting time, it's just them not winning enough to pay everyone immediately. Or, they are waiting on purpose so you reverse, play and lose it.
Хаха вярно. Моят също е над „месечния лимит за теглене" от 3000 €, така че нека видим какво ще кажат. Беше казано, че „ВИП мениджърът" ще го пусне, но кой знае..
Lol true. Mine is over the "monthly cashout limit" of 3000€ too so let’s see what they say. Was told the "VIP manager" would sprt it but who knows..
Здравей mrmileena,
любезно забележка: използвайте бутона за отговор, в противен случай получателите няма да бъдат уведомени за вашия въпрос.
Все пак попитах две от последните. Да видим 🤞
Hello mrmileena,
kindly note: use the reply button, otherwise the recipients will not be notified about your question.
I asked two of the latest, though. Let's see 🤞
Здравей Радка,
Да, прав си, получавам известия само когато някой отговори на съобщението ми.
Не знам дали са им платили, но тегленето ми е в чакащ статус сега, ще бъде платено нормално в следващите часове. Чаках точно 1 седмица, направих тегленето миналия петък.
Hello Radka,
Yes you are right, I only get notifications when someone replies to my message.
I don't know if they got paid but my withdrawal is pending status now, it'll be paid normally in the next hours. I waited 1 week exactly, I made the withdrawal last Friday.
Така че състоянието ви на теглене се е променило, тогава ще изчакам следващата ви актуализация 👍
So your withdrawal status has changed, I'll wait for your next update then 👍
Здравей отново,
Отхвърлиха тегленето ми през банката и ме помолиха да избера друг метод за теглене. Надявам се да не ме карат пак да чакам 10 дни.
Hello again,
They rejected my withdrawal through bank and asked me to choose another method to withdraw. I hope they won't make me wait 10 days again.
Започнах да играя в това казино миналата седмица и използвах техните бонуси, още не съм опитвал да тегля в казиното. Надявам се, че всичко ще мине добре, когато дойде време да изтегля част от парите си
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
👏👏👍
Не бих посмял да се надявам 😀. Е, не един от онези светкавични трансфери, бих казал.
👏👏👍
I wouldn't dare to hope 😀. Well, not one of those lightning-fast transfers, I'd say.
Започнах да играя в това казино миналата седмица и използвах техните бонуси, още не съм опитвал да тегля в казиното. Надявам се, че всичко ще мине добре, когато дойде време да изтегля част от парите си
I started playing at this casino last week and used their bonuses haven't tried withdrawing yet in the casino. I hope that it will all go well when its time to withdraw some of my cash
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.