ФорумКазинаLucky Crypto Casino - обща дискусия

Lucky Crypto Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 2 години от glamourlive
|
21653 преглеждания 145 отговора |
|
1...4 5 6...8
Добавете пост
pippibundi88
преди 1 година

Е, чаках само 7 дни. Ако сте чакали от 19-ти, изглежда, че ще получите парите си много преди мен.

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 1 година

Хаха вярно. Моят също е над „месечния лимит за теглене" от 3000 €, така че нека видим какво ще кажат. Беше казано, че „ВИП мениджърът" ще го пусне, но кой знае..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Почти всеки път чаках 11 дни за 401 евро. Сега чакам 316 евро. Мисля, че опцията за теглене няма влияние върху времето за изчакване, просто не печелят достатъчно, за да платят на всички веднага. Или те чакат нарочно, така че вие обръщате, играете и го губите.

Автоматичен превод:
преди 1 година
преди 1 година

Здравейте,

бихте ли подали и жалбата? Кликнете тук , моля

Това е ново казино, така че бихме искали да съберем цялата информация, която можем, и да обобщим как се справят.

Надяваме се, че ще можем да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същата ситуация и при мен за съжаление. Моята сума е дори по-висока, което не помага, предполагам. Изпратени имейли и чатове и продължават да ми обещават, че ще бъде платено „на следващия ден" или „много скоро"

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

ние даваме на казиното 14 пълни дни, за да обработи теглене + KYC, според мен не, но можете да обмислите и подаването на жалбата - много скоро. 🙁

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Почти всеки път чаках 11 дни за 401 евро. Сега чакам 316 евро. Мисля, че опцията за теглене няма влияние върху времето за изчакване, просто не печелят достатъчно, за да платят на всички веднага. Или те чакат нарочно, така че вие обръщате, играете и го губите.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

на мен също ми се струва, че опцията за плащане няма значение. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета,

Значи ти е платено или още не? Моят все още е със статус "нов".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хаха вярно. Моят също е над „месечния лимит за теглене" от 3000 €, така че нека видим какво ще кажат. Беше казано, че „ВИП мениджърът" ще го пусне, но кой знае..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

има ли късмет? 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година
преди 1 година

Здравей,

мога ли да знам как е положението?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте момчета,

Значи ти е платено или още не? Моят все още е със статус "нов".

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей mrmileena,

любезно забележка: използвайте бутона за отговор, в противен случай получателите няма да бъдат уведомени за вашия въпрос.

Все пак попитах две от последните. Да видим 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей Радка,


Да, прав си, получавам известия само когато някой отговори на съобщението ми.


Не знам дали са им платили, но тегленето ми е в чакащ статус сега, ще бъде платено нормално в следващите часове. Чаках точно 1 седмица, направих тегленето миналия петък.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Така че състоянието ви на теглене се е променило, тогава ще изчакам следващата ви актуализация 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравейте 😊,


Все още е в очакване хаха

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей отново,


Отхвърлиха тегленето ми през банката и ме помолиха да избера друг метод за теглене. Надявам се да не ме карат пак да чакам 10 дни.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Започнах да играя в това казино миналата седмица и използвах техните бонуси, още не съм опитвал да тегля в казиното. Надявам се, че всичко ще мине добре, когато дойде време да изтегля част от парите си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изплатиха ми печалбата преди 3 часа.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

👏👏👍

Не бих посмял да се надявам 😀. Е, не един от онези светкавични трансфери, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Започнах да играя в това казино миналата седмица и използвах техните бонуси, още не съм опитвал да тегля в казиното. Надявам се, че всичко ще мине добре, когато дойде време да изтегля част от парите си

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Надявам се, че вашето оттегляне ще бъде много по-лесно от последните. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също играя в това казино. Плащането им отнема време, но ги получавам.

Автоматичен превод:
BaileyPalm
преди 1 година

О, добре е да знаете 👍

Автоматичен превод:
1...4 5 6...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини