ФорумКазинаLucky Crypto Casino - обща дискусия

Lucky Crypto Casino - обща дискусия (страница 7)

преди 2 години от glamourlive
|
34040 преглеждания 145 отговора |
|
1...6 7 8
Radka
преди 2 години

Здравей отново,


Проблемът беше решен и парите бяха изплатени. Да!!!

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

Да, да 😀. Не е толкова зле, бих казал. Нещо, което бихте препоръчали на други играчи, когато става въпрос за Lucky Crypto Casino?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Това е много добро казино за игра, ако се интересувате повече от това да играете по-дълго, отколкото да печелите много. Те предлагат много голямо количество бонуси и имат много игри. Въпреки че ще можете да изтеглите само 5 пъти депозита си, докато достигнете общ депозит от 500, което ви дава възможност да изтеглите 20 пъти сумата на депозита си.


Също така внимавайте, когато играете с бонус, те намалиха лимита на залога от 30 процента на 20 от депозита. Например, ако депозирате 20 евро, не можете да заложите 4 евро или повече.


Времето за теглене е много дълго в сравнение с други казина, но те не трябва да се притесняват, в крайна сметка ще им бъде платено. Правил съм тегления повече от 10 пъти и винаги са ми плащали.


Между другото спечелих отново и трябва да чакам отново 😁.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

още една много информативна публикация - благодаря! 🙂

Нека късметът ви никога не пресъхва! 👍

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


знаеш ли какво направиха? Тъй като продължавах да печеля, те инсталираха лимит за депозит от 1 евро в сметката ми без причина, така че е невъзможно да направя какъвто и да е депозит.


Свързах се с тях, за да го поправят и минаха повече от 2 седмици, откакто лимитът е там.


Мениджърът ми каза след седмица, че ще бъде поправено и ще бъда извикан лично, но досега всички изглеждат мъртви.


Толкова е очевидно, че нямате нужда от 16 дни, за да премахнете лимит на акаунт, особено когато никога не съм писал, за да го поискам.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,

Много ми е трудно да докажа подобно нещо 🙁. Наистина ли казиното ще ви лиши от депозити? Ако е така, би било много умно просто да затворите акаунта си поради някакво административно решение.

Както и да е, защо бихте депозирали, ако преди това сте имали такъв късмет? Вече загубихте равновесие?

Или защото можете да изтеглите само x пъти депозираната сума?

Винаги можете да опитате с оплакването, ако смятате, че няма друг начин. Все още имам съмнения относно доказателствата.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте,


Печелех много често в това казино, депозирах също, но спечелих около 20 пъти. Последният път спечелих 470 при депозит от 20. През повечето време правех тегления в същия ден, в който беше изплатено.


Но след последното ми теглене, след като парите бяха изплатени, се опитах да депозирам, за да играя отново, но имаше лимит на сметката ми, не мога да депозирам.


Да, трудно е да се докаже такова нещо, въпреки че не разбирам защо да слагам ограничение, което не попитах изведнъж. А не просто да го сваля, както поисках. Лимитът все още е активен и не мога да депозирам, за да играя вече 18 дни...

За съжаление, някои казина правят такива неща. Преди печелех в друго казино, наречено spinmadness , и за да ми попречат да спечеля, залогът ми беше намален на 40 цента на завъртане.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: току-що добавена връзка към казино
Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,

както казах, опитайте оплакването, нямам по-добра идея, освен постоянния запис на всяка ваша сесия на игра. Въпреки че все още не изглежда като доказателство в случай, че ограниченията бъдат променени отново.

Разбирам, че периодът, през който наскоро променения лимит не може да бъде променен отново, служи като защита за пристрастени играчи, така че не бих се осмелил да мисля, че казиното може да го обърне, все пак зависи от това как е проектирана системата, така че отново нямам представа какво е вярно.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Бях прав. Те въведоха самоизключване на акаунта ми, така че не мога да депозирам, защото продължавах да печеля.


Написах имейл за затваряне на акаунта, тъй като проблемът не беше отстранен и казах, че е безполезно да имам акаунт, ако не мога да депозирам.


Акаунтът беше закрит през следващите часове без дори отговор.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравей mrmileena,

Все още не мога да реша дали това си струва оплакване. Знам, че проблемът е точно противоположен на обичайния, така че няма налична оспорвана сума и казиното вече има съмнителна репутация, оплакването от да речем общо преживяване вероятно няма смисъл. 🤔 Но ако казиното наистина се справя с ограниченията, смятам, че злоупотребата с безопасни инструменти за хазарт е много безотговорна, това е сигурно.

Само за да съм напълно сигурен, искали ли сте някога да бъдете самоизключени в това казино, ако не, бих искал да видя доказателството, че наистина сте поискали това, предоставено от казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Мисля, че попитах един през февруари, когато се присъединих към казиното. Загубих около 200 евро и реших, че е достатъчно, без да имам теглене, но просто исках да бъде затворено, не споменах проблема с хазарта, така че няколко месеца по-късно поисках да го отворя отново и беше отворено. След този момент продължих да печеля, мисля, че спечелих общо около 5 хиляди, много пъти 400 и 470 евро.


Аз също поисках с един имейл да закрия акаунта, но тъй като спечелих точно след него, изпратих друг имейл, за да отменя затварянето. Но никога не съм искал лимит за самоизключване на депозитите.


Също така, ако моята поща беше причината, щяха да ми кажат, че съм питал в миналото, няма да ми кажат, че това е грешка, която трябва да поправят. Мениджърът Майкъл ми каза, че сам ще разгледа проблема и ще го поправи на следващия ден и ще ми се обади, но така и не получих отговор.


И както казах, написах няколко имейла и никога не получих отговор. Но когато поисках затваряне, веднага беше затворено и те дори не посмяха да изпратят имейл, отговор на искането ми.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че няма какво повече да добавя в момента. Просто поне не най-добрата поддръжка на клиенти, би било много по-лесно да се каже, че е грешка 😀. Нека изчакаме дали някой друг е изпитал нещо подобно.

Съжалявам, че нямам какво по-добро да кажа.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 1 година

Здравейте, значи те изплащат 20 пъти това, което сте внесли и след това, ако продължите да играете и спечелите, също може да ви бъде изплатено?

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 1 година

Здрасти,

Просто исках да спомена, че ще внимавам.

Дори бонусите са ограничени като „Минимален депозит: €20, Максимално теглене: 5x стойност на депозита "

Плюс това, самият лимит за теглене е доста нисък: 3000 евро на месец



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Платиха ми веднъж или два пъти и последния път спечелих по-голямо (1700+) и сега не плащат повече от 30 дни, всеки път, когато го поискам, казват, че ще бъде проверено от финансовия екип и, разбира се, не е следващата седмица същата история отново и отново...

Автоматичен превод:
blystor
преди 1 година

Здравей,

Има ли шанс казиното да подложи акаунта ви на допълнително разследване? Опитвам се да разбера на какво се дължи такова забавяне.

Все пак би било хубаво да получите директен отговор от казиното. Ако смятате, че имате нужда от помощ, помислете за подаване на жалба. Това е безплатно, доста ефективен инструмент, който да ви помогне.

Използвайте тази връзка , ако искате да опитате това.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че всъщност казино бонус за вечеря и те наистина имат голям избор, но що се отнася до изплащането, вие чакате твърде дълго. Чакам вече повече от 4 седмици на 08/03/ Поисках изплащане и нищо не е се случи до днес и днес имаме 11/04

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 1 година

Надявах се на положителен опит, докато стигнах до частта, описваща оттеглянето...

Дали казиното е предоставило разумно обяснение за такова забавяне? Наистина се надявам да се свържете с неговата поддръжка. 🤔

За всеки случай предлагаме безплатен процес на оплакване, за да подкрепим играчи в подобна ситуация. Ако се интересувате, моля, прегледайте това ръководство .

Самата жалба може да бъде изпратена чрез този линк - ако предпочитате да го направите.

Кажете ми какво мислите за това.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

От казиното ми казват, че имат много големи победители, минало е много време и казват, че всеки път в чата ще бъде обработено тази седмица, но те казват това от 3 седмици



Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 1 година

Казиното беше оценено по-ниско поради по-ниските приходи, то казва: „По-големите казина обикновено са по-безопасни за играчите, тъй като високите им приходи им позволяват да изплащат дори много големи печалби без никакви проблеми и качеството им е доказано от голям брой играчи . Ние вземаме предвид очакваните приходи през последните 4 години."

Бих искал да знам колко са спечелили тези късметлии, тъй като това забавя стандартните тегления.

Моля, споделете цялата свързана информация с отговорника за оплакване. 🙏


Автоматичен превод:
1...6 7 8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини