преди 2 години
Здравей отново,
Проблемът беше решен и парите бяха изплатени. Да!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
0
Здравей отново,
Проблемът беше решен и парите бяха изплатени. Да!!!
Hello again,
The issue was fixed and money paid out. Yes!!!
Здравей mrmileena,
Да, да 😀. Не е толкова зле, бих казал. Нещо, което бихте препоръчали на други играчи, когато става въпрос за Lucky Crypto Casino?
Hello mrmileena,
Yupííí yey 😀. Not so bad, I'd say. Anything you would recommend to other players when it comes to Lucky Crypto Casino?
Здравей Радка,
Това е много добро казино за игра, ако се интересувате повече от това да играете по-дълго, отколкото да печелите много. Те предлагат много голямо количество бонуси и имат много игри. Въпреки че ще можете да изтеглите само 5 пъти депозита си, докато достигнете общ депозит от 500, което ви дава възможност да изтеглите 20 пъти сумата на депозита си.
Също така внимавайте, когато играете с бонус, те намалиха лимита на залога от 30 процента на 20 от депозита. Например, ако депозирате 20 евро, не можете да заложите 4 евро или повече.
Времето за теглене е много дълго в сравнение с други казина, но те не трябва да се притесняват, в крайна сметка ще им бъде платено. Правил съм тегления повече от 10 пъти и винаги са ми плащали.
Между другото спечелих отново и трябва да чакам отново 😁.
Hello Radka,
It's a very good casino to play at if you are more interested in playing longer than actually winning big. They offer a very large amount of bonuses and they have a lot of games. Although you will only be able to withdraw 5 times your deposit until you reach a deposit total of 500, which gives you the opportunity to withdraw 20 times your deposit amount.
Also be careful when playing with a bonus, they reduced the bet limit from 30 percent to 20 from the deposit. For example if you deposit 20 euros, you cannot bet 4 euros or more.
The withdrawal time is very long compared to other casinos but they should not worry, in the end they will be paid. I have made withdrawals more than 10 times and I was always paid.
By the way I have won again and I have to wait again 😁.
Здравей Радка,
знаеш ли какво направиха? Тъй като продължавах да печеля, те инсталираха лимит за депозит от 1 евро в сметката ми без причина, така че е невъзможно да направя какъвто и да е депозит.
Свързах се с тях, за да го поправят и минаха повече от 2 седмици, откакто лимитът е там.
Мениджърът ми каза след седмица, че ще бъде поправено и ще бъда извикан лично, но досега всички изглеждат мъртви.
Толкова е очевидно, че нямате нужда от 16 дни, за да премахнете лимит на акаунт, особено когато никога не съм писал, за да го поискам.
Hello Radka,
you know what they did? Since i kept winning, they installed a deposit limit of 1 euro on my account for no reason, so it is impossible for me to make any deposit.
I contacted them to fix it and it has been more than 2 weeks since the limit is there.
The manager told me after a week that it would be fixed and i would be personnally called but until now, everyone seems dead.
It is so obvious, you do not need 16 days to remove a limit on an account, especially when i never wrote to ask for it.
Здравейте,
Много ми е трудно да докажа подобно нещо 🙁. Наистина ли казиното ще ви лиши от депозити? Ако е така, би било много умно просто да затворите акаунта си поради някакво административно решение.
Както и да е, защо бихте депозирали, ако преди това сте имали такъв късмет? Вече загубихте равновесие?
Или защото можете да изтеглите само x пъти депозираната сума?
Винаги можете да опитате с оплакването, ако смятате, че няма друг начин. Все още имам съмнения относно доказателствата.
Hello,
I find it very hard to prove such a thing 🙁. Would the casino realy strip you from deposits? If so, would be much clever simply close your account from some sort of administrative decision.
Anyway, why would you deposit, if you were previously so lucky? Have you already lost your balance?
Or is it because you can only withdraw x times the deposited sum?
You can always try the complaint if you feel there is no other way. I still have my doubts about the evidence, though.
Здравейте,
Печелех много често в това казино, депозирах също, но спечелих около 20 пъти. Последният път спечелих 470 при депозит от 20. През повечето време правех тегления в същия ден, в който беше изплатено.
Но след последното ми теглене, след като парите бяха изплатени, се опитах да депозирам, за да играя отново, но имаше лимит на сметката ми, не мога да депозирам.
Да, трудно е да се докаже такова нещо, въпреки че не разбирам защо да слагам ограничение, което не попитах изведнъж. А не просто да го сваля, както поисках. Лимитът все още е активен и не мога да депозирам, за да играя вече 18 дни...
За съжаление, някои казина правят такива неща. Преди печелех в друго казино, наречено spinmadness , и за да ми попречат да спечеля, залогът ми беше намален на 40 цента на завъртане.
Hello,
I won very often on this casino, I deposited too but I won like 20 times. Last time I won 470 on a deposit of 20. Most of the time, I made withdrawals on the same day they made the pay out.
But after my last withdrawal, once the money was paid, I tried to deposit to play again but there was a limit on my account, I am not able to deposit.
Yes it is hard to prove such thing, although I don't understand why put a limit I didn't ask all of a sudden. And not simply taking it off like I asked. The limit is still active and I cannot deposit to play for 18 days now...
Unfortunately, some casinos do such things. I used to win on another casino called spinmadness and to stop me from winning, my bet was reduced to 40 cents per spin.
Здравейте,
както казах, опитайте оплакването, нямам по-добра идея, освен постоянния запис на всяка ваша сесия на игра. Въпреки че все още не изглежда като доказателство в случай, че ограниченията бъдат променени отново.
Разбирам, че периодът, през който наскоро променения лимит не може да бъде променен отново, служи като защита за пристрастени играчи, така че не бих се осмелил да мисля, че казиното може да го обърне, все пак зависи от това как е проектирана системата, така че отново нямам представа какво е вярно.
Hello,
as I said, try the complaint I have no better idea, aside from the constant recording of each of your gaming sessions. Although it still does not seems like proof in case the limits are changed again.
I understand that the period during which the recently changed limit can't be changed again serves as a protection for addicted players, so I would not dare to think that the casino can reverse that, still, it depends on how the system is designed, so again have no clue what is true.
Здравей Радка,
Бях прав. Те въведоха самоизключване на акаунта ми, така че не мога да депозирам, защото продължавах да печеля.
Написах имейл за затваряне на акаунта, тъй като проблемът не беше отстранен и казах, че е безполезно да имам акаунт, ако не мога да депозирам.
Акаунтът беше закрит през следващите часове без дори отговор.
Hello Radka,
I was right. They put in place a self exclusion on my account so I cannot deposit because I kept on winning.
I wrote a mail to close account since the problem wasn't fixed and I said it was useless having an account if I can't deposit.
The account was closed in the next hours without even a reply.
Здравей mrmileena,
Все още не мога да реша дали това си струва оплакване. Знам, че проблемът е точно противоположен на обичайния, така че няма налична оспорвана сума и казиното вече има съмнителна репутация, оплакването от да речем общо преживяване вероятно няма смисъл. 🤔 Но ако казиното наистина се справя с ограниченията, смятам, че злоупотребата с безопасни инструменти за хазарт е много безотговорна, това е сигурно.
Само за да съм напълно сигурен, искали ли сте някога да бъдете самоизключени в това казино, ако не, бих искал да видя доказателството, че наистина сте поискали това, предоставено от казиното.
Hello mrmileena,
I still can't decide whether this is worth a complaint. I know that the issue is quite opposite to the usual so no disputed amount is available and the casino already possed a questionable reputation, complaining about let's say general experience probably makes no sense. 🤔 But if the casino truly tempers with the limits, I find misusing safe gambling tools very unresponsible, that's for sure.
Just to be perfectly sure, have you ever asked to be self-excluded in this casino, if not, I'd like to see the proof that you actually asked for it provided by the casino.
Здравей Радка,
Мисля, че попитах един през февруари, когато се присъединих към казиното. Загубих около 200 евро и реших, че е достатъчно, без да имам теглене, но просто исках да бъде затворено, не споменах проблема с хазарта, така че няколко месеца по-късно поисках да го отворя отново и беше отворено. След този момент продължих да печеля, мисля, че спечелих общо около 5 хиляди, много пъти 400 и 470 евро.
Аз също поисках с един имейл да закрия акаунта, но тъй като спечелих точно след него, изпратих друг имейл, за да отменя затварянето. Но никога не съм искал лимит за самоизключване на депозитите.
Също така, ако моята поща беше причината, щяха да ми кажат, че съм питал в миналото, няма да ми кажат, че това е грешка, която трябва да поправят. Мениджърът Майкъл ми каза, че сам ще разгледа проблема и ще го поправи на следващия ден и ще ми се обади, но така и не получих отговор.
И както казах, написах няколко имейла и никога не получих отговор. Но когато поисках затваряне, веднага беше затворено и те дори не посмяха да изпратят имейл, отговор на искането ми.
Hello Radka,
I have asked one in February I think when I joined the casino. I lost about 200 euros and I considered it was enough without having a withdrawal but I just wanted it closed, I didn't mention gambling issue so couple months later, I asked to reopen it and it was open. After that moment, I kept on winning, I think I won around 5k there in total, a lot of times 400 and 470 euros.
I also asked with one e-mail to close account but since I won just after it, I sent another mail to cancel the closure. But I have never asked a self exclusion limit on deposits.
Also, if my mail was the reason, they would have told me that I asked in the past, they will not tell me it is a bug they need to fix. The manager Michael told me he will look in the problem himself and fix it the next day and will call me but I never got any answer.
And like I said, I wrote several mails and I never got a reply. But when I asked closure it was immediately closed and they didn't even dare send a mail, a reply to my demand.
Здравейте,
Мисля, че няма какво повече да добавя в момента. Просто поне не най-добрата поддръжка на клиенти, би било много по-лесно да се каже, че е грешка 😀. Нека изчакаме дали някой друг е изпитал нещо подобно.
Съжалявам, че нямам какво по-добро да кажа.
Hello,
I think there is nothing further I can add at the moment. Just not the best customer support at least, would be much easier to say that it was a bug 😀. Let's wait whether somebody else experienced anything similar.
I'm sorry I have nothing better to say.
Здравейте, значи те изплащат 20 пъти това, което сте внесли и след това, ако продължите да играете и спечелите, също може да ви бъде изплатено?
Hello, so they pay out 20 times what you paid in and afterwards if you keep playing and win you can also have it paid out?
Hallo also sie zahlen ja das 20 fache aus wo du einbezahlt hast und nachher wenn du weiter spielst und gewinnst kannst du auch den das auszahlen lassen?
Здрасти,
Просто исках да спомена, че ще внимавам.
Дори бонусите са ограничени като „Минимален депозит: €20, Максимално теглене: 5x стойност на депозита "
Плюс това, самият лимит за теглене е доста нисък: 3000 евро на месец
Hi there,
I just wanted to mention that I'd be careful.
Even the bonuses are limited as "Minimum deposit: €20, Maximum cashout: 5x deposit value"
Plus, the withdrawal limit is pretty low itself: per month €3,000
Здравейте,
Платиха ми веднъж или два пъти и последния път спечелих по-голямо (1700+) и сега не плащат повече от 30 дни, всеки път, когато го поискам, казват, че ще бъде проверено от финансовия екип и, разбира се, не е следващата седмица същата история отново и отново...
Hello,
I was paid once or twice and last time I won bigger (1700+) and now they don't pay for over 30 days, everytime I ask for it they say it will be checked by finance team and it's of course not, next week same story over and over again...
Здравей,
Има ли шанс казиното да подложи акаунта ви на допълнително разследване? Опитвам се да разбера на какво се дължи такова забавяне.
Все пак би било хубаво да получите директен отговор от казиното. Ако смятате, че имате нужда от помощ, помислете за подаване на жалба. Това е безплатно, доста ефективен инструмент, който да ви помогне.
Използвайте тази връзка , ако искате да опитате това.
Hello there,
Any chance the casino put your account under further investigation? I'm trying to figure out what causes such a delay.
Would be nice to get a straight answer from the casino, though. If you feel you need help, consider submitting a complaint. It's free a quite an effective tool to help you out.
Use this link, if you want o try that out.
Така че всъщност казино бонус за вечеря и те наистина имат голям избор, но що се отнася до изплащането, вие чакате твърде дълго. Чакам вече повече от 4 седмици на 08/03/ Поисках изплащане и нищо не е се случи до днес и днес имаме 11/04
So actually a supper casino bonus and they really have a large selection, but as far as the payout is concerned, you wait far too long I've been waiting for over 4 weeks now on 08/03/ I requested a payout and nothing has happened to date and today we have 11/04
Also eigentlich ein supper casino bonus und das haben sie echt eine grosse auswahl,aber was die auszahlung angeht man wartet viel zu lange ich warte jetzt schon über 4 wochen am 08/03/ habe ich eine auszahlung beantragt und bis heute ist noch nichts passiert und heute haben wir den 11/04
Надявах се на положителен опит, докато стигнах до частта, описваща оттеглянето...
Дали казиното е предоставило разумно обяснение за такова забавяне? Наистина се надявам да се свържете с неговата поддръжка. 🤔
За всеки случай предлагаме безплатен процес на оплакване, за да подкрепим играчи в подобна ситуация. Ако се интересувате, моля, прегледайте това ръководство .
Самата жалба може да бъде изпратена чрез този линк - ако предпочитате да го направите.
Кажете ми какво мислите за това.
I was hoping for a positive experience until I reached the part describing the withdrawal...
Has the casino provided a reasonable explanation for such a delay? I really hope you're in touch with its support. 🤔
Just in case, we offer a free complaint process to support players in a similar situation. If you're interested, go through this guide, please.
The complaint itself can be submitted by using this link - if you prefer to do so.
Let me know what you think about it.
От казиното ми казват, че имат много големи победители, минало е много време и казват, че всеки път в чата ще бъде обработено тази седмица, но те казват това от 3 седмици
The casino tells me they have very big winners it's been a long time and they say every time in the chat it will be processed this week but they've been saying that for 3 weeks
Das casino sagt Mir sie haben sehr grosse gewinner darum geht es so lange,und sie sagen jedes mal im chat es wird diese woche bearbeitet aber das sagen sie schon 3 wochen
Казиното беше оценено по-ниско поради по-ниските приходи, то казва: „По-големите казина обикновено са по-безопасни за играчите, тъй като високите им приходи им позволяват да изплащат дори много големи печалби без никакви проблеми и качеството им е доказано от голям брой играчи . Ние вземаме предвид очакваните приходи през последните 4 години."
Бих искал да знам колко са спечелили тези късметлии, тъй като това забавя стандартните тегления.
Моля, споделете цялата свързана информация с отговорника за оплакване. 🙏
The casino was rated lower because of the lower revenues, it says "Bigger casinos are generally safer for players, because their high revenues allow them to pay out even very big wins without any issues and their quality has been proven by a large number of players. We take into account estimated revenues over the last 4 years."
I would love to know how much those lucky winners won, since it delays standard withdrawals.
Please share all related info with the complaint handler. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.