преди 2 години
Просто съм любопитен, какъв метод на плащане сте използвали? Теглене обратно към вашата карта?
I'm just curious, what kind of payment method have you used? Withdrawal back to your card?
0
Просто съм любопитен, какъв метод на плащане сте използвали? Теглене обратно към вашата карта?
I'm just curious, what kind of payment method have you used? Withdrawal back to your card?
Neteller, защото беше посъветван от моя мениджър да бъде почти мигновен.
Бих предпочел банка, дори ако трябва да чакам няколко дни, за да се появи в сметката ми, но те не поддържат Швейцария.
Neteller because it was adviced by my manager to be almost instant.
I would have preferred bank even if I have to wait couple days for it to appear on my account but they don't support Switzerland.
Почти моментално... 😂 - Съжалявам, но звучи наистина смешно по отношение на цялата ситуация.
Almost instant... 😂 - I'm sorry but it sounds truly funny concernign the whole situation.
Парите дойдоха тази сутрин... Искам да кажа... Уау !! Никога не съм виждал такова време на чакане в нито едно казино, в което съм играл. Поне получих печалбата си.
The money came in this morning... I want to say... Wow !! Never saw such waiting time in any casino I played. At least, I got my winnings.
Никога не съм срещал такова гадно казино. Преди 12 дни поисках изплащане от 1000 евро и изплащането все още е на нов😡😡😡 боклук за измама, съжалявам, но това не работи!!!!!
I've never experienced such a shitty casino. 12 days ago I requested a payout of 1000 euros and the payout is still on new😡😡😡 fraud garbage, sorry but that doesn't work!!!!!
So ein scheiss casino habe ich nie erlebt habe vor 12 tagen eine auszahlung beantragt von1000 euro und die auszahlung ist noch immer auf neu😡😡😡betrug müll,sorry aber das geht gar nicht!!!!!
Парите дойдоха тази сутрин... Искам да кажа... Уау !! Никога не съм виждал такова време на чакане в нито едно казино, в което съм играл. Поне получих печалбата си.
The money came in this morning... I want to say... Wow !! Never saw such waiting time in any casino I played. At least, I got my winnings.
Никога не съм срещал такова гадно казино. Преди 12 дни поисках изплащане от 1000 евро и изплащането все още е на нов😡😡😡 боклук за измама, съжалявам, но това не работи!!!!!
I've never experienced such a shitty casino. 12 days ago I requested a payout of 1000 euros and the payout is still on new😡😡😡 fraud garbage, sorry but that doesn't work!!!!!
So ein scheiss casino habe ich nie erlebt habe vor 12 tagen eine auszahlung beantragt von1000 euro und die auszahlung ist noch immer auf neu😡😡😡betrug müll,sorry aber das geht gar nicht!!!!!
Здравейте,
според цялата тази тема, така работи сега. Чувствайте се свободни да прочетете за всяко забавяне, споменато в тази тема 🙁. Съжалявам, но сега е точно така.
Hello,
according to this whole thread, it's how it works now. Feel free to read about every delay mentioned in this thread 🙁. I'm sorry, but it's just like that now.
Колебая се да играя отново там. Те наистина имат много добри предложения за бонуси, най-добрите в индустрията честно казано, но времето за теглене е просто ужасно, най-лошото в индустрията 😁.
I'm hesitating to play again there. They really have very good bonuses offers, the best in the industry honestly but the withdrawal time is just awful, the worst in the industry 😁.
Не съм сигурен дали е просто съвпадение, но повечето проблеми са свързани с играчи от Швейцария. Както и да е, както показват някои примери по-горе, има голям шанс в крайна сметка да получите парите.
I'm not sure if it's just a coincidence, but most of the issues are related to players from Switzerland. Anyway, as some examples show above, there's a good chance that you'll eventually receive the money.
Повече няма да играя там, премахнаха почти всички игри, които играех с бонус. Не можем да ги играем с бонус. Трябва да е, защото печелех много.
I'll not play there anymore, they removed almost all of the games I used to play with bonus. We cannot play them with bonus. It must be because I was winning a lot.
Здравейте,
добре, какъв е смисълът да играеш, ако не можеш да играеш любимите си игри?
Имате ли други предложения в момента? 🙂
Hello,
well, what's the point of playing if you can't play your favorite games?
Do you have other suggestions at the moment? 🙂
Здравей Радка,
Поправиха грешката и можем да играем отново. Ако не бяха, нямаше да играя повече там.
Това казино трябва да подобри своята рамка за теглене и ще бъде най-доброто сред всички казина.
Hello Radka,
They corrected the mistake and we can play again. If they didn't I would not play there anymore.
This casino should improve their withdrawal frame and it will be the best among all casinos.
Здравейте, страхотно е да го чуя! Вярвам, че всяко казино може да се подобри при правилен подход 🙂.
Hello, that's great to hear! I believe every casino can improve given the proper approach 🙂.
Еха. Направих теглене на 29-ти, което те „обещаха" да бъде обработено или утре, или в събота. Предполагам, че ще чакам дълго..
Wow. I made a withdrawal on the 29th which they "promised" would be processed either tomorrow or Saturdy. Guess I’m in for a long wait..
Шокиращо. Не използвах никакъв бонус (въпреки че се опитаха да ми заредят няколко) и никога не залагах повече от 30% от депозита (който и да е от моите депозити). Предполагам, че задържането на тегления за няколко седмици е последният им опит да запазят средства.
Има ли полза от официални оплаквания за ускоряване на процеса?
Shocking. I didn’t use any bonus (although they tried to load a few on me) and never staked more than 30% of deposit (any of my deposits tbh). Guess holding withdrawals for several weeks is their last attempt to keep funds..
Official complaints any use to speed up process?
Е, може и да е - звучи разумно. Мислех, че ви е казано, че не трябва да пишете отрицателни преживявания, за да получите бързо печалбите си 😀.
Well, it may be - sounds reasonable. I thought that you were told that you should have not written negative experiences to get your winnings quickly 😀.
Здравейте всички,
За съжаление ще чакате дълго. Въпреки че теглих около 5 пъти и винаги ми плащаха.
Снощи отново спечелих 316 евро, въпреки че този път не е печалба, а по-скоро като връщане на предишните ми депозити, хаха.
Този път поисках теглене през банка вместо neteller, сега ще видя дали приемат и дали е по-бързо. Но имам чувството, че ще изчакам още 2 седмици, както обикновено.
Hello everyone,
Unfortunately, you will wait long. Although, I have withdrew like 5 times and they always paid me.
I won 316 euros again last night, although this time it is not really a win, it's more like winning back my previous deposits lol.
I have asked a withdrawal through bank this time instead of neteller, I'll see if they accept now and if it is faster. But I have a feeling I'll wait for another 2 weeks like usually.
Същата ситуация и при мен за съжаление. Моята сума е дори по-висока, което не помага, предполагам. Изпратени имейли и чатове и продължават да ми обещават, че ще бъде платено „на следващия ден" или „много скоро"
Same situation for me unfortunately. My amount is even higher which doesn’t help I guess. Emailed and chatted and keep being promised it will be paid "next day" or "very soon"
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.