ФорумКазинаLucky Crypto Casino - обща дискусия

Lucky Crypto Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от glamourlive
|
33319 преглеждания 145 отговора |
|
12 3 4...8
Добавете пост
mrmileena
преди 2 години

Ще очакваме вашата актуализация. Това е ново казино, но според вашия собствен опит се надявам, че е само въпрос на време - както винаги.

Само да спомена, че досега има 5 подадени жалби, всички приключени като разрешени, само 3 от тях са свързани със забавено плащане. 🤔



Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Здравейте 😊,


Не, чакам да ми платят от събота. Утре ще е 4-ти работен ден. Въпреки че в техните правила и условия ясно се казва, че под 1000 евро тегленето отнема максимум 3 дни. Но имам чувството, че ще изчакам до следващия понеделник.


Междувременно те добавиха бонус от 10 евро, който изтече след 3 дни след заявката ми за теглене. Не исках да го играя, притеснявах се, че ще го използват срещу мен 😁.


Ще пиша тук като ми платят.

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Ако бях на ваше място, нямаше да играя блекджек с бонус, защото е лесно да се залага с него и вашият начин на игра може да се използва като прекъсване на правилата и условията. Освен това, ако 2 каже не, не трябва, защото ние не знаем, те могат да го използват срещу вас, като ви кажат, че сте били възпрепятствани. Играя слотове само когато играя с бонус и никога не залагам повече от 3 евро, за да съм сигурен, че няма да наруша условия.


Чаках 11 дни, без да броим уикендите, за да ми платят 1066 евро, така че ме е страх, че може да чакате същото, дори повече, за вашите 2400. Въпреки че поздравления 😊😉

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Не, можете да играете 30% от сумата на вашия депозит, а не от вашия баланс, но не трябва да надвишава 5 евро, когато играете с бонус. Всички печалби, генерирани от залог над тази сума, могат да бъдат конфискувани.


Трябва да прочетете правилата и условията на бонуса, защото 2400 наистина е голяма сума. Каква беше сумата на вашия депозит?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Силно се надявам да е вярно за теб. Нека изчакаме и да не бъдем негативни 😁. Мениджърът ми отсъства всеки път, когато правя теглене хаха

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Хаха, не трябва да си признаваш такова нещо. Сега ще ви проверяват винаги 😅

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Поискахте теглене на 2400 вчера и те вече са изплатени? хаха


Попитах 401 в събота и все още е на "нов" статус хаха...


Омръзна ми винаги да питам в чата, просто чакам 😁 Надявам се да получа и днес, но се съмнявам.


Поздравления 😊

Автоматичен превод:
преди 2 години
Публикация на pippibundi88 е изтрит
преди 2 години

Стискам палци 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поискахте теглене на 2400 вчера и те вече са изплатени? хаха


Попитах 401 в събота и все още е на "нов" статус хаха...


Омръзна ми винаги да питам в чата, просто чакам 😁 Надявам се да получа и днес, но се съмнявам.


Поздравления 😊

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега се чудя дали и двамата използвате една и съща опция за плащане?

Бих искал да намеря някаква следа 🙂

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Здравейте 😊,


Казах им в чата, че изплащането ви е на следващия ден, докато чаках от събота, поддръжката в чата ми каза, че лъжете и попита името ви хаха.


Разбира се, че не дадох и й казах защо ще лежи на такова нещо, няма причина да...


Тя ми каза да не ти вярвам, че е невъзможно... Но когато видях как работи финансовият им екип, си мисля, че просто са много неорганизирани.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,


Винаги използвам neteller, защото моят мениджър го посъветва, защото очевидно трябва да е почти "незабавно". Те не поддържат банкови плащания към Швейцария, каза ми той.


Имам чувството, че нямат пари в neteller и чакат хората да депозират в него, за да могат да ми платят. Иначе защо да чакате седмица или повече.

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Не, още чакам, все още е в статус "нов".


Да, няма смисъл да пишете на поддръжката или на финансовия екип, те никога не отговарят. Единственото взаимодействие, което имате с тях, е поддръжката в чата или ако вашият мениджър реши да ви се обади.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Още чакам... Днес са точно 7 дни... Направо става смешно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,


Винаги използвам neteller, защото моят мениджър го посъветва, защото очевидно трябва да е почти "незабавно". Те не поддържат банкови плащания към Швейцария, каза ми той.


Имам чувството, че нямат пари в neteller и чакат хората да депозират в него, за да могат да ми платят. Иначе защо да чакате седмица или повече.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не звучи като най-добрият съвет при тези обстоятелства 🙁.

Разбирам чувството ти, може да е достатъчно близо. Бих казал, че това е някакво обяснение, което всяко казино трудно ще приеме.

Само да се надяваме!


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да се надяваме, че ще бъде платено утре, ще са 9 дни. Ще изчакам в най-лошия случай до петък и пак ще пусна жалба за съжаление. Надявам се, че няма да се налага да стигам дотук.

Автоматичен превод:
mrmileena
преди 2 години

🤞 Добре. Ще те държа под око до петък

Дано да се оправи! 💪

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Току що проверих, все още е нов.


Междувременно те добавиха още 10 евро бонус към сметката, която не поисках. Това е вторият път, откакто поисках теглене. Те могат да добавят два пъти бонус, но не могат да извършат теглене хахахаха.


Дори успях да хвана мениджъра Микаел в чата вчера, но той изглеждаше далечен и също не знаеше кога ще ми бъде платено. Каза ми тази седмица, може би утре, така че днес, но нищо, само думи. Те не могат да отговорят дори на основни въпроси за казиното.


Казах му, че вече са 8 дни, повече от седмица и че не е нормално да чакаш 8 дни за теглене на 401 евро, ясно е написано до 72 часа в условията им. Но не получих ясен отговор.


Мисля, че след като получа това теглене, няма да играя повече в това казино, изплащанията продължават цяла вечност и е много досадно и разочароващо.

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Да, мисля и аз да спра да играя там, те са много неорганизирани и чувствам, че не мога да им вярвам.


Ето как трябва да бъде, имам предвид, че не са нужни 10 дни, за да проверите 2 документации и да изпратите пари в neteller. Отнема 1 минута.


Мисля, че трябва да намалят тази оценка за казиното и да я поставят на 5 или по-малко, защото времето за теглене дори след проверка е изключително дълго и те не спазват собствените си правила и условия.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що получих Симона по телефона, звучеше като сладур хаха.


Транзакцията най-накрая е "висяща".

Автоматичен превод:
pippibundi88
преди 2 години

Хаха да... Получих заплатата си по-рано от печалбите си 😁. Предстои, още не съм получил, в следващите часове се надявам...

Автоматичен превод:
12 3 4...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини