ФорумКазинаLOOT.BET Casino - обща дискусия

LOOT.BET Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от vanya.tkach
|
1770 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LOOT.BET Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Бих искал да знам всичко за това казино, възможно ли е???

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 11 месеца

Не съм сигурен дали е възможно, но можете да започнете с четене на ревюто на нашия уебсайт 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Регистрирах се в сайта с помощта на регистрационния код и получих безплатните колела и когато те приключиха, започнах да изпълнявам изискванията за залагане, за да изпълня Rollover. Оказа се, че когато бях на 94% от завършването му, това не ми позволи да използвам повече бонус пари (появи се съобщение за грешка „недостатъчен баланс") Бях изненадан да видя, че имам повече от €200 бонус баланс. Свързах се с поддръжката чрез чат (изглежда вече знаех какво предстои) и те ми казаха, че бонусът е кредитиран неправилно и че има грешка в конфигурацията му. На което аз отговорих, че това не е моя грешка и съм изпълнил всички изисквания, необходими за попълване на бонус лентата. бонус. Пускания, които винаги правех на €0,20, докато не успях да достигна 94%. Това, което направиха сега, беше да изтеглят бонус баланса и да го рестартират (Reset). И го намирам за неприемливо, тъй като прекарах часове и часове винаги следвайки правилата, за да изпълня целта за преобръщане. Записах всичките си действия чрез печат и видео. Благодаря ви за сътрудничеството. Не активирах бонуса отново, тъй като почувствах, че съм измамен и грешката не е моя отговорност. Поздрави

Автоматичен превод:
Caipi2024
преди 7 месеца

Обясниха ли ти всъщност каква е причината да не можеш да получиш този бонус. Какво ограничение имаше, може би се дължеше на държавата на пребиваване, чудя се?🤷‍♀️ Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне с този проблем във вашата жалба , тъй като наистина ми се струва несправедливо, наистина .🤞

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Роми. Те не обясниха конкретно предполагаемата грешка, те просто посочиха, че бонусът е бил неправилно конфигуриран. Вече оставих необходимите отпечатъци в жалба тук на гуруто, за да преценя какво точно се е случило. Но признавам, че не е лесно да се приеме случилото се, като се има предвид, че сумата, която спечелих в безплатните завъртания, не беше голяма, не беше повече от €30 и прекарах много часове в въртене само на 0,20, за да завърша превъртането. Просто мисля, че е „съвпадение" и странно, че не бях уведомен по средата на напредъка към завършване на преобръщането и достигане на 94% и едва тогава се появи съобщение, че нямам баланс (когато всъщност имах около €240) в паричен баланс. бонус и остават само 6% за завършване на превъртането. Що се отнася до страната, нямаше налагания. Прочетох правилата и условията на бонуса, изискванията за изпълнение на превъртането и следвах правилата, както е описано. Чувствах се измамен и мисля, че го направиха нарочно. Това взема предвид, че печалбите всъщност не са целият баланс, който спечелих, а по-скоро лимитът за теглене от €50. И мисля, че часовете, които прекарах пред тях, не струват 50 евро, но от съображения за достойнство и добросъвестност искам да се съобразят с предложеното. И започвам да си мисля, че правилата и условията на някои казина, които вече са добре подготвени да правят каквото си искат, имат някои несъответствия, когато става дума за отговорност. Изключително съм разочарован и, честно казано, предвид времето, което отделих, не мисля, че ще осребрявам повече бонуси където и да било. Наистина тъга. Благодаря за вниманието. Роми!

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

casinoguru, никога повече няма да обърна внимание на рейтинга на вашия сайт, отново сайт, в който можете да депозирате само :D благодарение на съветите на сайта, които ми помогнаха да избера казина, загубих около €20 000 за 1 година заради високото ви 8 ,9,10 класификации...този сайт също е шега..всичко стана толкова безскрупулен сайт и доставчик на услуги, така че здравейте..но само защото могат да направят всичко благодарение на вас, например, ако 99 от 100 играчи го оценят много отрицателно пак получаваш оценка 8.5 +..който има оценка да си смени професията защото или не разбира от нея или има пари за които всичко лошо се превръща в хубави сайтове... никога не обръщам внимание какво пишеш за казината вече, защото просто е лошо за мен като играч...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравей Роми. Те не обясниха конкретно предполагаемата грешка, те просто посочиха, че бонусът е бил неправилно конфигуриран. Вече оставих необходимите отпечатъци в жалба тук на гуруто, за да преценя какво точно се е случило. Но признавам, че не е лесно да се приеме случилото се, като се има предвид, че сумата, която спечелих в безплатните завъртания, не беше голяма, не беше повече от €30 и прекарах много часове в въртене само на 0,20, за да завърша превъртането. Просто мисля, че е „съвпадение" и странно, че не бях уведомен по средата на напредъка към завършване на преобръщането и достигане на 94% и едва тогава се появи съобщение, че нямам баланс (когато всъщност имах около €240) в паричен баланс. бонус и остават само 6% за завършване на превъртането. Що се отнася до страната, нямаше налагания. Прочетох правилата и условията на бонуса, изискванията за изпълнение на превъртането и следвах правилата, както е описано. Чувствах се измамен и мисля, че го направиха нарочно. Това взема предвид, че печалбите всъщност не са целият баланс, който спечелих, а по-скоро лимитът за теглене от €50. И мисля, че часовете, които прекарах пред тях, не струват 50 евро, но от съображения за достойнство и добросъвестност искам да се съобразят с предложеното. И започвам да си мисля, че правилата и условията на някои казина, които вече са добре подготвени да правят каквото си искат, имат някои несъответствия, когато става дума за отговорност. Изключително съм разочарован и, честно казано, предвид времето, което отделих, не мисля, че ще осребрявам повече бонуси където и да било. Наистина тъга. Благодаря за вниманието. Роми!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здрасти. Просто се надявам, че ще могат да обяснят това анулиране на бонуса и причината за това на нашия екип за оплаквания и ще общуват с тях по този въпрос. Напълно разбирам разочарованието ви, особено след като прекарахте толкова много часове в игра с този бонус. Ако имате актуализации от казиното, не забравяйте да ни уведомите, моля.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

casinoguru, никога повече няма да обърна внимание на рейтинга на вашия сайт, отново сайт, в който можете да депозирате само :D благодарение на съветите на сайта, които ми помогнаха да избера казина, загубих около €20 000 за 1 година заради високото ви 8 ,9,10 класификации...този сайт също е шега..всичко стана толкова безскрупулен сайт и доставчик на услуги, така че здравейте..но само защото могат да направят всичко благодарение на вас, например, ако 99 от 100 играчи го оценят много отрицателно пак получаваш оценка 8.5 +..който има оценка да си смени професията защото или не разбира от нея или има пари за които всичко лошо се превръща в хубави сайтове... никога не обръщам внимание какво пишеш за казината вече, защото просто е лошо за мен като играч...

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Със сигурност уважавам вашето мнение и вашето решение. Всъщност можем ли да ви помогнем с нещо? Имате ли някакъв проблем, който можем да опитаме да разрешим? Моля, уведомете ни, ако има нещо.

Междувременно можете да прочетете статия за това как преглеждаме всички онлайн казина, за да разберете по-добре какво е включено в този процес, където нашият екип за данни събира цялата подходяща информация, включена в индекса за безопасност на всяко казино. Ето линка , ако проявявате интерес.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Едно от най-тъпите и грозни казина, в които съм играл. Взех безплатни завъртания за регистрация, които ми дадоха около 9 евро, но когато играя на която и да е игра, се появява съобщение, че нямам достатъчно баланс. Пазете се, измамници!

Автоматичен превод:
platonovyura1987
преди 6 месеца

Здравейте!


Ако сте използвали бонус код за добре дошли от CasinoGuru, той може да бъде прехвърлен само с реални средства - най-вероятно това е причината да видите съобщение за грешка.



Автоматичен превод:
LOOT.BET Casino
преди 6 месеца

О да! Така че защо нямате тази информация в спецификациите след присвояването на бонуса? Каква е вашата цел? Знаете ли, че отговарях на всички изисквания и бях измамен? Но случаят надхвърля границите, тъй като ще продължа напред с европейски съдебен процес и ще докладвам на всички съществуващи компетентни органи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Странно е, че оставих оплакване тук, но не получих конкретно внимание или отговор от loot.bet. Имам всички доказателства за случилото се. Неблагодарно е човек да прекара 9 часа и нещо в игра и чак когато изпълни изискванията да се "сеща" да отмени бонуса и понеже съм го докладвал в чата, иначе никой нищо нямаше да каже. Както и да е, Guru продължава да насърчава този бонус. Да видим какво ще кажат над 500 хиляди последователи на страницата ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Странно е, че оставих оплакване тук, но не получих конкретно внимание или отговор от loot.bet. Имам всички доказателства за случилото се. Неблагодарно е човек да прекара 9 часа и нещо в игра и чак когато изпълни изискванията да се "сеща" да отмени бонуса и понеже съм го докладвал в чата, иначе никой нищо нямаше да каже. Както и да е, Guru продължава да насърчава този бонус. Да видим какво ще кажат над 500 хиляди последователи на страницата ми.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

loot.bet

Автоматичен превод:
LOOT.BET Casino
преди 6 месеца

Какво, по дяволите, прави вашият бонус в секцията за бонус без депозит на този сайт тогава? В договор ли сте с администрацията на сайта?

Автоматичен превод:
Caipi2024
преди 6 месеца

Поздравления.

Искаме да изясним събитията, които са повлияли на вашето преживяване в нашата платформа.


Нашият технически екип откри грешка, която засяга поне едно условие на подаръка, когато той се издава на потребители в различни случаи. За да се спре разпространението, някои подаръци трябваше да бъдат анулирани автоматично, а други трябваше да бъдат анулирани ръчно, както във вашия случай.


Всички действия бяха приложени съгласно параграф 11.1 от Общите условия. Тъй като отне известно време, за да уведомим потребителите, които са направили дори едно действие с дефектен подарък, ние все още не сме се свързали с вас навреме, завършвайки с това, че първо изпращате съобщение до нашата поддръжка на клиенти.


Ние следим състоянието на текущите подаръци много внимателно, така че никой да не се изправя пред същия проблем. Моля, позволете ни да поднесем нашите най-искрени извинения, че повлияхме на изживяването ви в LOOT.BET и отделихме подходящо време за отговор.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Само да добавя бележка относно посрещането на 100 FS. На първо място е необходима проверка на самоличността, както и валидиране на имейл и телефонен номер. Залагането е само с истински пари, така че е задължително да направите чист депозит. В този случай играчът губи възможност да поиска много по-добър бонус за първи депозит.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини