преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LOOT.BET Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в сайта с помощта на регистрационния код и получих безплатните колела и когато те приключиха, започнах да изпълнявам изискванията за залагане, за да изпълня Rollover. Оказа се, че когато бях на 94% от завършването му, това не ми позволи да използвам повече бонус пари (появи се съобщение за грешка „недостатъчен баланс") Бях изненадан да видя, че имам повече от €200 бонус баланс. Свързах се с поддръжката чрез чат (изглежда вече знаех какво предстои) и те ми казаха, че бонусът е кредитиран неправилно и че има грешка в конфигурацията му. На което аз отговорих, че това не е моя грешка и съм изпълнил всички изисквания, необходими за попълване на бонус лентата. бонус. Пускания, които винаги правех на €0,20, докато не успях да достигна 94%. Това, което направиха сега, беше да изтеглят бонус баланса и да го рестартират (Reset). И го намирам за неприемливо, тъй като прекарах часове и часове винаги следвайки правилата, за да изпълня целта за преобръщане. Записах всичките си действия чрез печат и видео. Благодаря ви за сътрудничеството. Не активирах бонуса отново, тъй като почувствах, че съм измамен и грешката не е моя отговорност. Поздрави
I signed up to the site using the registration code and received the free wheels and when they ended I started fulfilling the wagering requirements to fulfill Rollover. It turns out that when I was at 94% of completing it, it didn't let me use any more bonus money (an error message "not enough balance" appeared) I was surprised to see that I had more than €200 in bonus balance. I contacted support via chat (it seems like I already knew what was coming) and they told me that the bonus was incorrectly credited and that there was an error in its configuration. To which I replied that this was not my fault and I fulfilled all the requirements required to complete the bonus bar. bonus. Plays that I always made at €0.20 until I managed to reach 94%. What they did now was withdraw the bonus balance and restart it (Reset). And I find it unacceptable as I spent hours and hours always following the rules to comply the rollver goal. I recorded all my actions through print and video. I thank you for your collaboration. I did not activate the bonus again as I felt that I was deceived and the error is not my responsibility. Kind regards
Inscrevi-me no site através do código de registro e recebi as rodas grátis e quando as mesmas terminaram comecei a cumprir os requisitos de aposta para cumprir Rollover. Acontece que quando estava nos 94% de completar o mesmo não me deixou usar mais o dinheiro d bônus (Aparecia uma mensagem de erro " não tem saldo suficiente) Estranhei visto ter mais de 200€ de saldo de bônus. Contactei o suporte através de chat (parece que já sabia o que aí vinha) e disseram me que o bônus foi mal creditado que houve um erro na configuração do mesmo. Ao que eu respondi que isso não era culpa minha e eu cumpri todos os requisitos exigidos para completar a barra do bônus. Jogadas que fiz sempre a 0.20€ até conseguir chegar aos 94%. O que fizeram agora foi retirar o saldo de bônus e reiniciar o mesmo (Reset). E eu acho inaceitável visto ter gasto horas e horas sempre seguindo as regras para cumprir a meta do rollver. Eu registei todas as minhas ações através de print e vídeo. Agradeço a vossa colaboração. Não ativei novamente o bônus visto sentir que fui enganado e não é da minha responsabilidade o erro. Atentamente
Обясниха ли ти всъщност каква е причината да не можеш да получиш този бонус. Какво ограничение имаше, може би се дължеше на държавата на пребиваване, чудя се?🤷♀️ Надявам се, че нашият екип ще може да ви помогне с този проблем във вашата жалба , тъй като наистина ми се струва несправедливо, наистина .🤞
Have they explained to you what was the reason for you not be able to get this bonus, actually. What restriction was there, was it due to the country of your residence, perhaps, I wonder?🤷♀️ I hope our team will be able to help you out with this issue in your complaint, as it really seems to me unfair, really.🤞
Здравей Роми. Те не обясниха конкретно предполагаемата грешка, те просто посочиха, че бонусът е бил неправилно конфигуриран. Вече оставих необходимите отпечатъци в жалба тук на гуруто, за да преценя какво точно се е случило. Но признавам, че не е лесно да се приеме случилото се, като се има предвид, че сумата, която спечелих в безплатните завъртания, не беше голяма, не беше повече от €30 и прекарах много часове в въртене само на 0,20, за да завърша превъртането. Просто мисля, че е „съвпадение" и странно, че не бях уведомен по средата на напредъка към завършване на преобръщането и достигане на 94% и едва тогава се появи съобщение, че нямам баланс (когато всъщност имах около €240) в паричен баланс. бонус и остават само 6% за завършване на превъртането. Що се отнася до страната, нямаше налагания. Прочетох правилата и условията на бонуса, изискванията за изпълнение на превъртането и следвах правилата, както е описано. Чувствах се измамен и мисля, че го направиха нарочно. Това взема предвид, че печалбите всъщност не са целият баланс, който спечелих, а по-скоро лимитът за теглене от €50. И мисля, че часовете, които прекарах пред тях, не струват 50 евро, но от съображения за достойнство и добросъвестност искам да се съобразят с предложеното. И започвам да си мисля, че правилата и условията на някои казина, които вече са добре подготвени да правят каквото си искат, имат някои несъответствия, когато става дума за отговорност. Изключително съм разочарован и, честно казано, предвид времето, което отделих, не мисля, че ще осребрявам повече бонуси където и да било. Наистина тъга. Благодаря за вниманието. Роми!
Hi Romi. They did not specifically explain the supposed error, they just indicated that the bonus had been incorrectly configured. I have already left the necessary prints in a complaint here on the guru to assess exactly what happened. But I confess that it is not easy to accept what happened considering that the amount I won in the free spins was not large, it was no more than €30 and I spent many hours spinning at just 0.20 to complete the rollover. I just think it's a "coincidence" and strange that I wasn't notified in the middle of the progress towards completing the rollover and reaching 94% and only then did a message appear saying that I had no balance (when in fact I had around €240) in cash balance. bonus and only 6% left to complete the rollover. As for the country, there were no impositions. I read the bonus terms and conditions, the requirements to fulfill the rollover and followed the rules as described. I felt deceived and I think they did it on purpose. This takes into account that the winnings are not actually the entire balance I won but rather the withdrawal limit of €50. And I think that the hours I spent in front of them are not worth €50, but for reasons of dignity and good faith I want them to comply with what is proposed. And I'm starting to think that the terms and conditions of some casinos, which are already well prepared to do whatever they want, have some inconsistencies when it comes to responsibility. I am extremely disappointed and, quite honestly, considering the time I spent, I don't think I will redeem any more bonuses anywhere. A sadness indeed. Thank you for your attention. Romi!
Olá Romi. Eles não explicaram em concreto o suposto erro, apenas indicaram que teria sido mal configurado o bonus, Eu já deixei os prints necessários em reclamação aqui na guru para avaliarem exatamente o sucedido. Mas confesso que não é fácil aceitar o sucedido tendo em conta que o valor que ganhei nas rodadas gratis não ter sido avultado não passou dos 30€ e estive bastantes horas a rodar apenas a 0.20 para cumprir o rollover . Só acho "coincidência" e estranho eu não ter sido comunicado a meio do progresso co cumprimento do rollover e chegar aos 94% e apenas aí apareceu uma menagem a dizer que não tinha saldo (quando na verdade tinha cerca de 240€) em saldo de bônus e faltavam 6% apenas para completar o rollover. Quanto ao País não tinha nenhuma imposição. Eu li os termos e condições do bônus, os requisitos para cumprir o rollover e segui as regras como descritas. Senti-me enganado e acho que o fizeram propositadamente. Isto tendo e conta que os ganhos nem são na realidade todo o saldo que ganhei mas sim o limite de saque de 50€. E penso que as horas que estive em frente não valem 50€, mas por uma questão de dignidade e boa fé eu quero que cumpram com o que está proposto. E começo achar que os termos e condições de alguns casinos já bem preparados para fazerem o que pretenderem, existe algumas congruências no que diz respeito à responsabilidade. Estou extremamente desiludido e muito sinceramente o tempo que gastei, acho que não vou resgatar mais bonus em lado nenhum. Uma tristeza de facto. Obrigado pela sua atenção. Romi!
casinoguru, никога повече няма да обърна внимание на рейтинга на вашия сайт, отново сайт, в който можете да депозирате само :D благодарение на съветите на сайта, които ми помогнаха да избера казина, загубих около €20 000 за 1 година заради високото ви 8 ,9,10 класификации...този сайт също е шега..всичко стана толкова безскрупулен сайт и доставчик на услуги, така че здравейте..но само защото могат да направят всичко благодарение на вас, например, ако 99 от 100 играчи го оценят много отрицателно пак получаваш оценка 8.5 +..който има оценка да си смени професията защото или не разбира от нея или има пари за които всичко лошо се превръща в хубави сайтове... никога не обръщам внимание какво пишеш за казината вече, защото просто е лошо за мен като играч...
casinoguru, I will never pay attention to the rating on your site again, again a site where you can only deposit :D thanks to the site's advice, which helped me choose casinos, I lost about €20,000 in 1 year because of your high 8,9,10 classifications...this site too joke..everything has become so unscrupuloussite and service provider, so hi..but only because they can do anything thanks to you, for example, if 99 out of 100 players evaluate it very negatively, you still get a grade of 8.5 +..whoever grades should change his profession because he either doesn't understand it or has the money for which everything bad turns into goodsites... I never pay attention to what you write about casinos anymore, because it's just bad for me as a player...
Здравей Роми. Те не обясниха конкретно предполагаемата грешка, те просто посочиха, че бонусът е бил неправилно конфигуриран. Вече оставих необходимите отпечатъци в жалба тук на гуруто, за да преценя какво точно се е случило. Но признавам, че не е лесно да се приеме случилото се, като се има предвид, че сумата, която спечелих в безплатните завъртания, не беше голяма, не беше повече от €30 и прекарах много часове в въртене само на 0,20, за да завърша превъртането. Просто мисля, че е „съвпадение" и странно, че не бях уведомен по средата на напредъка към завършване на преобръщането и достигане на 94% и едва тогава се появи съобщение, че нямам баланс (когато всъщност имах около €240) в паричен баланс. бонус и остават само 6% за завършване на превъртането. Що се отнася до страната, нямаше налагания. Прочетох правилата и условията на бонуса, изискванията за изпълнение на превъртането и следвах правилата, както е описано. Чувствах се измамен и мисля, че го направиха нарочно. Това взема предвид, че печалбите всъщност не са целият баланс, който спечелих, а по-скоро лимитът за теглене от €50. И мисля, че часовете, които прекарах пред тях, не струват 50 евро, но от съображения за достойнство и добросъвестност искам да се съобразят с предложеното. И започвам да си мисля, че правилата и условията на някои казина, които вече са добре подготвени да правят каквото си искат, имат някои несъответствия, когато става дума за отговорност. Изключително съм разочарован и, честно казано, предвид времето, което отделих, не мисля, че ще осребрявам повече бонуси където и да било. Наистина тъга. Благодаря за вниманието. Роми!
Hi Romi. They did not specifically explain the supposed error, they just indicated that the bonus had been incorrectly configured. I have already left the necessary prints in a complaint here on the guru to assess exactly what happened. But I confess that it is not easy to accept what happened considering that the amount I won in the free spins was not large, it was no more than €30 and I spent many hours spinning at just 0.20 to complete the rollover. I just think it's a "coincidence" and strange that I wasn't notified in the middle of the progress towards completing the rollover and reaching 94% and only then did a message appear saying that I had no balance (when in fact I had around €240) in cash balance. bonus and only 6% left to complete the rollover. As for the country, there were no impositions. I read the bonus terms and conditions, the requirements to fulfill the rollover and followed the rules as described. I felt deceived and I think they did it on purpose. This takes into account that the winnings are not actually the entire balance I won but rather the withdrawal limit of €50. And I think that the hours I spent in front of them are not worth €50, but for reasons of dignity and good faith I want them to comply with what is proposed. And I'm starting to think that the terms and conditions of some casinos, which are already well prepared to do whatever they want, have some inconsistencies when it comes to responsibility. I am extremely disappointed and, quite honestly, considering the time I spent, I don't think I will redeem any more bonuses anywhere. A sadness indeed. Thank you for your attention. Romi!
Olá Romi. Eles não explicaram em concreto o suposto erro, apenas indicaram que teria sido mal configurado o bonus, Eu já deixei os prints necessários em reclamação aqui na guru para avaliarem exatamente o sucedido. Mas confesso que não é fácil aceitar o sucedido tendo em conta que o valor que ganhei nas rodadas gratis não ter sido avultado não passou dos 30€ e estive bastantes horas a rodar apenas a 0.20 para cumprir o rollover . Só acho "coincidência" e estranho eu não ter sido comunicado a meio do progresso co cumprimento do rollover e chegar aos 94% e apenas aí apareceu uma menagem a dizer que não tinha saldo (quando na verdade tinha cerca de 240€) em saldo de bônus e faltavam 6% apenas para completar o rollover. Quanto ao País não tinha nenhuma imposição. Eu li os termos e condições do bônus, os requisitos para cumprir o rollover e segui as regras como descritas. Senti-me enganado e acho que o fizeram propositadamente. Isto tendo e conta que os ganhos nem são na realidade todo o saldo que ganhei mas sim o limite de saque de 50€. E penso que as horas que estive em frente não valem 50€, mas por uma questão de dignidade e boa fé eu quero que cumpram com o que está proposto. E começo achar que os termos e condições de alguns casinos já bem preparados para fazerem o que pretenderem, existe algumas congruências no que diz respeito à responsabilidade. Estou extremamente desiludido e muito sinceramente o tempo que gastei, acho que não vou resgatar mais bonus em lado nenhum. Uma tristeza de facto. Obrigado pela sua atenção. Romi!
Здрасти. Просто се надявам, че ще могат да обяснят това анулиране на бонуса и причината за това на нашия екип за оплаквания и ще общуват с тях по този въпрос. Напълно разбирам разочарованието ви, особено след като прекарахте толкова много часове в игра с този бонус. Ако имате актуализации от казиното, не забравяйте да ни уведомите, моля.
Hi there. I just hope they will be able to explain this voiding of the bonus and its reason to our complaint team and will communicate with them on that matter. I completely understand your frustration, especially after spending so many hours playing with that bonus. If you have any updates from the casino, be sure to let us know, please.
casinoguru, никога повече няма да обърна внимание на рейтинга на вашия сайт, отново сайт, в който можете да депозирате само :D благодарение на съветите на сайта, които ми помогнаха да избера казина, загубих около €20 000 за 1 година заради високото ви 8 ,9,10 класификации...този сайт също е шега..всичко стана толкова безскрупулен сайт и доставчик на услуги, така че здравейте..но само защото могат да направят всичко благодарение на вас, например, ако 99 от 100 играчи го оценят много отрицателно пак получаваш оценка 8.5 +..който има оценка да си смени професията защото или не разбира от нея или има пари за които всичко лошо се превръща в хубави сайтове... никога не обръщам внимание какво пишеш за казината вече, защото просто е лошо за мен като играч...
casinoguru, I will never pay attention to the rating on your site again, again a site where you can only deposit :D thanks to the site's advice, which helped me choose casinos, I lost about €20,000 in 1 year because of your high 8,9,10 classifications...this site too joke..everything has become so unscrupuloussite and service provider, so hi..but only because they can do anything thanks to you, for example, if 99 out of 100 players evaluate it very negatively, you still get a grade of 8.5 +..whoever grades should change his profession because he either doesn't understand it or has the money for which everything bad turns into goodsites... I never pay attention to what you write about casinos anymore, because it's just bad for me as a player...
Със сигурност уважавам вашето мнение и вашето решение. Всъщност можем ли да ви помогнем с нещо? Имате ли някакъв проблем, който можем да опитаме да разрешим? Моля, уведомете ни, ако има нещо.
Междувременно можете да прочетете статия за това как преглеждаме всички онлайн казина, за да разберете по-добре какво е включено в този процес, където нашият екип за данни събира цялата подходяща информация, включена в индекса за безопасност на всяко казино. Ето линка , ако проявявате интерес.
I surely respect your opinion and your decision. Is there anything we can help you with, actually? Have you got any kind of issue we could try to solve? Please let us know, if there is anything.
In the meantime, you can read an article about how do we review all the online casinos, so you can better understand what is included in this process, where our data team collects all the relevant information included in the safety index of each casino. Here is the link, if you're interested.
Едно от най-тъпите и грозни казина, в които съм играл. Взех безплатни завъртания за регистрация, които ми дадоха около 9 евро, но когато играя на която и да е игра, се появява съобщение, че нямам достатъчно баланс. Пазете се, измамници!
One of the dumbest and ugliest casinos I've ever played in. I took free spins for registration, which gave me about 9 euros, but when I play any game, a message appears saying that I have insufficient balance. Beware, scammers!
Одно из самых тупорылых и уродских казино в которых я играл. Взял бесплатные вращения за регистрацию, которые дали около 9 евро, но при в ходе в любую игру появляется сообщение о том что у меня недостаточный баланс. Осторожно , мошенники!
Здравейте!
Ако сте използвали бонус код за добре дошли от CasinoGuru, той може да бъде прехвърлен само с реални средства - най-вероятно това е причината да видите съобщение за грешка.
Hey there!
If you used a welcome bonus code from CasinoGuru, it can be rolled over only using real funds - most likely that's why you see an error message.
О да! Така че защо нямате тази информация в спецификациите след присвояването на бонуса? Каква е вашата цел? Знаете ли, че отговарях на всички изисквания и бях измамен? Но случаят надхвърля границите, тъй като ще продължа напред с европейски съдебен процес и ще докладвам на всички съществуващи компетентни органи.
Oh yes! So why don't you have this information in the specifications after assigning the bonus? What is your objective? Do you know that I met all the requirements and was deceived? But the case goes beyond borders as I will move forward with a European judicial process and report to all existing competent entities.
Ai sim! Então porquê que vocês nas especificações depois de atribuir o bonus não consta essa informação? Qual é o vosso objetivo? Sabe que cumpri todos os requisitos exigidos e fui enganado? Mas o caso vai além, fronteiras pois vou avançar com um processo judicial Europeu e reportar a todas as entidades competentes existentes.
Странно е, че оставих оплакване тук, но не получих конкретно внимание или отговор от loot.bet. Имам всички доказателства за случилото се. Неблагодарно е човек да прекара 9 часа и нещо в игра и чак когато изпълни изискванията да се "сеща" да отмени бонуса и понеже съм го докладвал в чата, иначе никой нищо нямаше да каже. Както и да е, Guru продължава да насърчава този бонус. Да видим какво ще кажат над 500 хиляди последователи на страницата ми.
It's funny that I left a complaint here but didn't get any concrete attention or response from loot.bet. I have all the proof of what happened. It's ungrateful for a person to spend 9 hours or so playing and only when they meet the requirements do they "remember" to cancel the bonus and because I reported it in chat, otherwise no one would say anything. Anyway, Guru continues to encourage this bonus. Let's see what the more than 500 thousand followers of my page say.
Engraçado que deixei aqui reclamação mas não obtive atenção concreta nem resposta à mesma da parte da loot.bet. Tenho todas as provas do sucedido. Ingrato é uma pessoa estar 9h e pouco a jogar e só no alcançar dos requisitos é que se "lembram" de anular o bonus e porque eu relatei no chat, caso contrario ninguem dizia nada. Enfim, mas o Guru continua a incentivar este bonus. Vamos ver o que dizem os mais de 500mil seguidores da minha pagina.
Странно е, че оставих оплакване тук, но не получих конкретно внимание или отговор от loot.bet. Имам всички доказателства за случилото се. Неблагодарно е човек да прекара 9 часа и нещо в игра и чак когато изпълни изискванията да се "сеща" да отмени бонуса и понеже съм го докладвал в чата, иначе никой нищо нямаше да каже. Както и да е, Guru продължава да насърчава този бонус. Да видим какво ще кажат над 500 хиляди последователи на страницата ми.
It's funny that I left a complaint here but didn't get any concrete attention or response from loot.bet. I have all the proof of what happened. It's ungrateful for a person to spend 9 hours or so playing and only when they meet the requirements do they "remember" to cancel the bonus and because I reported it in chat, otherwise no one would say anything. Anyway, Guru continues to encourage this bonus. Let's see what the more than 500 thousand followers of my page say.
Engraçado que deixei aqui reclamação mas não obtive atenção concreta nem resposta à mesma da parte da loot.bet. Tenho todas as provas do sucedido. Ingrato é uma pessoa estar 9h e pouco a jogar e só no alcançar dos requisitos é que se "lembram" de anular o bonus e porque eu relatei no chat, caso contrario ninguem dizia nada. Enfim, mas o Guru continua a incentivar este bonus. Vamos ver o que dizem os mais de 500mil seguidores da minha pagina.
Какво, по дяволите, прави вашият бонус в секцията за бонус без депозит на този сайт тогава? В договор ли сте с администрацията на сайта?
What the hell is your bonus doing in the no deposit bonus section of this site then? Are you in cahoots with the site administration?
Какого черта тогда ваш бонус делает в разделе бездепозитных бонусов на данном сайте? Вы в сговоре с администрацией сайта?
Поздравления.
Искаме да изясним събитията, които са повлияли на вашето преживяване в нашата платформа.
Нашият технически екип откри грешка, която засяга поне едно условие на подаръка, когато той се издава на потребители в различни случаи. За да се спре разпространението, някои подаръци трябваше да бъдат анулирани автоматично, а други трябваше да бъдат анулирани ръчно, както във вашия случай.
Всички действия бяха приложени съгласно параграф 11.1 от Общите условия. Тъй като отне известно време, за да уведомим потребителите, които са направили дори едно действие с дефектен подарък, ние все още не сме се свързали с вас навреме, завършвайки с това, че първо изпращате съобщение до нашата поддръжка на клиенти.
Ние следим състоянието на текущите подаръци много внимателно, така че никой да не се изправя пред същия проблем. Моля, позволете ни да поднесем нашите най-искрени извинения, че повлияхме на изживяването ви в LOOT.BET и отделихме подходящо време за отговор.
Greetings.
We want to clarify the events that affected your experience at our platform.
Our tech team has detected a bug that affects at least one condition of the gift when it is issued to users in different cases. To stop the spread, some gifts had to be canceled automatically, and others had to be canceled manually, like in your case.
All the actions were applied under paragraph 11.1 of the Terms of Service. Since it took a while to notify the users who made even a single action with a defective gift, we have yet to reach out to you in time, ending up with you messaging our customer support first.
We are monitoring the state of current gifts very closely so no one has to face the same issue. Please let us extend our sincerest apologies for affecting your experience at LOOT.BET and taking proper time to respond.
Само да добавя бележка относно посрещането на 100 FS. На първо място е необходима проверка на самоличността, както и валидиране на имейл и телефонен номер. Залагането е само с истински пари, така че е задължително да направите чист депозит. В този случай играчът губи възможност да поиска много по-добър бонус за първи депозит.
Just to add a note about welcoming 100 FS . First of all, ID verification is required, as well and email and phone number validation. Wagering is only with real money, so it's must to make a clean deposit. In that case, player losing opportunity to claim much better 1st deposit bonus.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.