преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LollyBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Когато се опитах да депозирам $125 в това казино, казиното се свърза с мен, за да депозирам 125 DOGE.
Когато обаче депозирах, бяха депозирани само $12,5.
Може би казиното не е разбрало обменния курс.
Свързах се с казиното за това, но така и не получих отговор.
Не искам да подавам жалба, защото сумата е малка, но казиното вероятно използва слаб курс и за други виртуални валути.
When I attempted to deposit $125 into this casino, the casino contacted me to deposit 125 DOGE.
However, when I actually deposited, only $12.5 was deposited.
Perhaps the casino misunderstood the exchange rate.
I contacted the casino about this, but never received a response.
I don't want to file a complaint because it is a small amount, but the casino probably uses a lax rate for other virtual currencies as well.
Здравей, изглежда, че е така, както казваш, но мисля, че докато не бъде потвърдено, вероятно не можем да сме сигурни в нищо.
Най-доброто нещо определено би било да получа отговор, но досега виждам, че казиното не е отговорило.
Както и да е, ще опитате ли отново с поддръжка или имейл? Не мисля, че е трудно да се отговори на такъв въпрос. 🤔
Ако разберете нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
Hi it looks like it's as you say, but I think until it's confirmed we probably can't be sure of anything.
The best thing would definitely be to get an answer, but so far I see that the casino hasn't responded.
Anyway, will you try again with support or email ? I don't think it's difficult to answer such a question. 🤔
If you find out something new, be sure to let me know.
Здравейте всички,
Исках да предупредя, че депозитите в Lollybet изглежда не са кредитиране.
Вчера депозирах €500 чрез ETH, завършени в портфейла ми и в блок веригата. Не е в моя акаунт в Lollybet, поддръжката не помага.
Какво да правя?
Hello all,
Wanted to do a warning that deposits to lollybet do not seem to be crediting.
I deposited €500 via ETH yesterday, completed in my wallet and on the block chain. Not in my lollybet account, support isnt helping.
What to do?
Здравейте, понякога проблемът може да не е от страна на казиното, но може би проблемът е от третата страна. Що се отнася до поддръжката, те не ви казват нищо или ви игнорират?
Hi, sometimes the problem may not be on the casino side, but maybe it's the third party where the problem is. As for the support, they don't tell you anything or ignore you ?
Нов уебсайт, няма чат, поддръжката отнема много време, за да отговори, няма депозити на този сайт, разрешаването на всеки проблем ще отнеме известно време
New website, there is no chat, support takes a long time to respond, no deposits on this site, any problem would take a while to resolve
Site novo ,não existe chat ,suporte para responder demora,não depositária neste site ,qualquer problema demoraria para se resolver
Хей, да, фактът, че чатът на живо не е тук, също е посочен в нашия преглед. Така че вярвам, че ако възникне проблем, както казахте, разрешаването му отнема повече време.
Но не могат ли да бъдат депозирани според това, което казвате, или не съм разбрал правилно? 🤔🤷♂️
Hey, yes the fact that live chat is not here is also stated on our review. So I believe that if a problem arises, as you said, it takes longer to solve.
However, can't they be deposited according to what you say, or do I misunderstand ? 🤔🤷♂️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.