ФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 3 години от Togo1988
|
22182 преглеждания 114 отговора |
|
12 3 4...6
преди 3 години

ВИЕ отменихте тегленето ми !!!!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Писах за MGA!

Автоматичен превод:
szchristian
преди 3 години

Добре, в този случай казиното трябва да докаже и покаже доказателства, доказващи, че наистина имате повече сметки, както твърдят. В противен случай няма причина да анулирате печалбите си!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


Направих редовна печалба от 1000 евро в казиното и я поисках миналата седмица по банков път. Документите бяха качени в понеделник.


Оттогава казиното не е отговорило на никакви имейли или дори на поддръжка на живо.


как мога да предприема действия срещу него?

Автоматичен превод:
Robson1991
преди 2 години

Здравейте, ето списък с жалби, подадени срещу Locowin casino: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation

Можете да подадете жалбата си, както виждате, че другите са имали или дори имат същия проблем като вие сега 🙁. За следващия път би било разумно да проверите всяко казино преди първия депозит. Или опитайте с по-ниска сума.

Надявам се все пак да ви платят.


Редактиран от Daniel преди 2 години
Причина: актуализиран линк
Автоматичен превод:
преди 2 години

Хората стоят далеч от казиното.

143 евро бонус кредити просто не можеха да се играят или теглени.

Поддръжката има грешка и тя ще бъде отстранена.

КРАЕН РЕЗУЛТАТ: След 5 дни бонусът изтече и вече нямам нито цент.

Имах и 20 евро кешбек, който също беше анулиран без причина.


Най-голямото измамно казино на пазара.


Автоматичен превод:
OOdiegoOO
преди 2 години

Здравейте,

изглежда, че това казино остава същото. Просто проверете тези предишни разговори тук. 🙁

Бих казал, че трябва да ви се даде шанс да завършите бонуса, но честно казано, не мисля, че те се интересуват.

Още ли сте във връзка с поддръжката?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Случи се както на мен, така и на теб. Locowin не изплаща, ако спечелите. Играх без бонус и спечелих нормално. Около 2000 евро. Първият имейл е, че надхвърлям лимита си за теглене. Но ограничение за изплащане от 2000 евро? Казино гуру пише 5000 на седмица. 2-ро писмо беше изплатено за 72 часа, 3-то изплащане по пощата след 10 дни, днес 4-то писмо Благодарим ви, че се свързахте с нас.


Извиняваме се за неудобството и закъснението. Моля, имайте предвид, че тегленето ви все още се контролира от нашия отдел за сигурност за допълнителни проверки, които може да отнеме седмици.

какво фалшиво казино. От моя опит бих ви посъветвал да не събирате дори 1 цент.

Автоматичен превод:
cheungyukloon
преди 2 години

Здравейте, съжалявам да го чуя.

Съгласно предишните неразрешени жалби , можем само да се надяваме, че ще видите печалбите си един ден.

Винаги проверявайте отзивите, оценките за репутация и оплакванията предварително, за да можете да си спестите такова неприятно изживяване. 🙁


Автоматичен превод:
преди 1 година

Те също не искат да ми изплатят печалбата, какво да направя, моля? Печалбите са около 800 евро

Автоматичен превод:
hrkal17
преди 1 година

Здравейте, в коя държава се регистрирахте? Според нашата информация това казино не приема играчи от Чехия. Правилно ли сте въвели цялата си информация за регистрация и потребителският ви акаунт вече е потвърден? Или, моля, кога е извършена проверката и дали някога сте теглили успешно пари тук в миналото. Благодаря ви за информацията.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, да, сметката ми е потвърдена и съм от Чешката република и не могат да се теглят пари, пише теглене по имейл, но се появява грешка, можете само да депозирате пари, но не и да теглите

Автоматичен превод:
hrkal17
преди 1 година

Ако бях на твое място, щях да се опитам първо да информирам казиното и да попитам каква може да е причината. Опитайте техния чат на живо или изпратете имейл и опишете проблема си. В случай, че откажат да комуникират, не се колебайте да се свържете с нас допълнително.

Репутацията на казиното не е много обещаваща, по-скоро спорна, както може да се види тук , а най-големият минус са нечестните правила.

Моля, прегледайте отново техните T&C и се опитайте да се съсредоточите върху това как е с приемането на играчи от Чешката република. Както вече споменах, според нашата информация това казино не приема играчи от Чехия, използвахте ли например VPN?

Автоматичен превод:
hrkal17
преди 1 година

здравей

успя да се свърже с поддръжката? Ако има нещо ново, ще се радваме да чуем от вас.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

От дни имам проблеми с изплащането на моята печалба от Locowin.


Досега проверката на KYC за моя адрес е неуспешна. Вече изпратих фактури, лични данни и банково извлечение. Всеки път тази проверка отнема 48 часа и всеки път ми казват, че документите са невалидни. Наистина вече не знам.

Благодаря ви предварително за помощта.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Публикувах жалбата си от вчера вечерта, има 89 гледания, но няма отговори...

Автоматичен превод:
felixdatz1906
преди 1 година

Здравейте,

съжалявам да го чуя. Най-добре ще е да попитате казиното какво не е наред с документите. Няма смисъл да изпращате едно и също през цялото време.

Опита ли се да попиташ, моля? Ако е така, какво изглежда неправилно?

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 1 година

Отговорих на един ваш пост тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мисля, че locowin е един от най-добрите сайтове на всички времена. Направен вчера с 10 евро 600, но всичко беше загубено отново

Автоматичен превод:
преди 1 година

Видях много стари лоши коментари тук за Locowin. Не бях клиент преди 2 години, но тъй като съм клиент, много се наслаждавам на това казино. Нов е във Франция и е невероятно допълнение към всички останали. По отношение на проблема с тегленията, който някои споменават. Все още ли се сблъсквате с проблеми?

Автоматичен превод:
12 3 4...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини