Добре, в този случай казиното трябва да докаже и покаже доказателства, доказващи, че наистина имате повече сметки, както твърдят. В противен случай няма причина да анулирате печалбите си!
Alright, in that case, the casino should prove and show evidence proving that you really have more accounts as they claim. Otherwise there's no reason to void your winnings!
Здрасти,
Направих редовна печалба от 1000 евро в казиното и я поисках миналата седмица по банков път. Документите бяха качени в понеделник.
Оттогава казиното не е отговорило на никакви имейли или дори на поддръжка на живо.
как мога да предприема действия срещу него?
Hi there,
I made a regular profit of € 1000 at the casino and requested it last week by bank transfer. The documents were uploaded on Monday.
Since then, the casino has not responded to any emails or even to live support.
how can i take action against it?
Hallo,
bei dem Casino habe ich regulär einen Gewinn von 1000€ erzielt und diesen letzte Woche per Banküberweisung angefordert. Upload der Dokumente war am Montag.
Seitdem meldet sich das Casino auf keine E-Mail oder selbst im Live-Support nicht.
wie kann ich dagegen vorgehen?
Здравейте, ето списък с жалби, подадени срещу Locowin casino: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
Можете да подадете жалбата си, както виждате, че другите са имали или дори имат същия проблем като вие сега 🙁. За следващия път би било разумно да проверите всяко казино преди първия депозит. Или опитайте с по-ниска сума.
Надявам се все пак да ви платят.
Hello, here is a list of complaints submitted against Locowin casino: https://casino.guru/locowin-casino-review#tab=js-tab-reputation
You can submit your complaint, as you can see the others had or even have the same problem as you have now 🙁. For next time, it would be wise to check on any casino before the first deposit. Or try it with a lower sum.
Hope you will get paid after all.
Хората стоят далеч от казиното.
143 евро бонус кредити просто не можеха да се играят или теглени.
Поддръжката има грешка и тя ще бъде отстранена.
КРАЕН РЕЗУЛТАТ: След 5 дни бонусът изтече и вече нямам нито цент.
Имах и 20 евро кешбек, който също беше анулиран без причина.
Най-голямото измамно казино на пазара.
People stay away from the casino.
143 euros in bonus credits were simply not playable or withdrawable.
The support there is a bug and it will be fixed.
FINAL RESULT: After 5 days the bonus expired and I don't have a cent anymore.
I also had 20 euros in cashback, which was also canceled without any reason.
Biggest scam casino on the market.
Leute lasst die Finger von dem Casino.
143 Euro Bonusguthaben waren einfach nicht spiel oder auszahlbar.
Der Support da ist ein Fehler und der wird behoben.
ENDRESULTAT: nach 5 tagen ist der bonus ausgelaufen und ich hab keinen Cent mehr.
Ebenso hatte ich noch 20 Euro Cashback die mir ebenfalls ohne Grund storniert wurden.
Größtes Betrüger Casino auf dem Markt.
Здравейте,
изглежда, че това казино остава същото. Просто проверете тези предишни разговори тук. 🙁
Бих казал, че трябва да ви се даде шанс да завършите бонуса, но честно казано, не мисля, че те се интересуват.
Още ли сте във връзка с поддръжката?
Hello,
it seems that this casino stays the same. Just check these previous conversations here. 🙁
I'd say that you should be given the chance to complete the bonus, but honestly, I do not think that they care.
Are you still in touch with the support?
Случи се както на мен, така и на теб. Locowin не изплаща, ако спечелите. Играх без бонус и спечелих нормално. Около 2000 евро. Първият имейл е, че надхвърлям лимита си за теглене. Но ограничение за изплащане от 2000 евро? Казино гуру пише 5000 на седмица. 2-ро писмо беше изплатено за 72 часа, 3-то изплащане по пощата след 10 дни, днес 4-то писмо Благодарим ви, че се свързахте с нас.
Извиняваме се за неудобството и закъснението. Моля, имайте предвид, че тегленето ви все още се контролира от нашия отдел за сигурност за допълнителни проверки, които може да отнеме седмици.
какво фалшиво казино. От моя опит бих ви посъветвал да не събирате дори 1 цент.
It happened to me as well as you. Locowin does not pay out if you win. I played without a bonus and won normally. Around 2000 euros. The first email is that I'm over my withdrawal limit. But 2000 Euro payout limit? Casino guru wrote 5000 a week. 2nd mail was payout in 72 hours, 3rd mail payout in 10 days, today 4th mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
what a fake casino. From my experience, I would advise you not to collect even 1 cent.
Sowie euch ist es mir ergangen. Locowin zahlt nicht aus, wenn man gewinnt. Habe ohne Bonus gespielt und ganz normal gewonnen. Um die 2000 Euro. Die erste Mail ist, das ich über meine Auszahlung limit liege. Aber 2000 Euro Auszahlung limit? Casino guru hat doch geschrieben 5000 in der Woche. 2.mail war Auszahlung in 72 Stunden, 3.mail Auszahlung in 10 Tagen, heute 4.mail Thank you for reaching out to us.
We do apologize for the inconvenience and the delay, please be informed that your withdrawal is still under control by our security department for further checks which may take up to weeks.
, was für eine fake casino. Ich würde aus meine Erfahrung euch abraten, auch nur 1 Cent einzuholen.
Здравейте, съжалявам да го чуя.
Съгласно предишните неразрешени жалби , можем само да се надяваме, че ще видите печалбите си един ден.
Винаги проверявайте отзивите, оценките за репутация и оплакванията предварително, за да можете да си спестите такова неприятно изживяване. 🙁
Hello, I'm sorry to hear that.
According to the previously unresolved complaints, we can only hope that you will see your winnings one day.
Always check reviews, reputation scores, and complaints in advance so you can spare yourself such an unpleasant experience. 🙁
Те също не искат да ми изплатят печалбата, какво да направя, моля? Печалбите са около 800 евро
They also don't want to pay me the winnings, what should I do please? The winnings are about 800 euros
Mně taky nechtějí vyplatit výhru co mám dělat prosím výhra je cca 800euro
Здравейте, в коя държава се регистрирахте? Според нашата информация това казино не приема играчи от Чехия. Правилно ли сте въвели цялата си информация за регистрация и потребителският ви акаунт вече е потвърден? Или, моля, кога е извършена проверката и дали някога сте теглили успешно пари тук в миналото. Благодаря ви за информацията.
Hi, what country did you register under please? According to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic. Have you entered all your registration information correctly and is your user account already verified? Or, please, when the verification took place and whether you have ever successfully withdrawn money here in the past. Thank you for the info.
Ahoj, pod jakou zemí jsi se prosím registroval? Podle našich informací toto kasino nepřijímá hráče z ČR. Uvedl jsi správně všechny své údaje potřebné pro registraci a je tvůj uživatelský účet již ověřen? Případně prosím kdy verifikace proběhla a zda jsi zde již někdy v minulosti úspěšně vybral peníze. Děkuji za info.
Здравейте, да, сметката ми е потвърдена и съм от Чешката република и не могат да се теглят пари, пише теглене по имейл, но се появява грешка, можете само да депозирате пари, но не и да теглите
Hello, yes, my account is verified and I am from the Czech Republic, and money cannot be withdrawn, it says withdrawal via email, but an error appears, you can only deposit money, but not withdrawal
Ahoj, ano můj účet je ověřen a jsem s české republiky, a peníze nelze vybrat píše mi to výběr přes email, ale objeví se chyba,jde pouze vložit peníze ale výběr ne
Ако бях на твое място, щях да се опитам първо да информирам казиното и да попитам каква може да е причината. Опитайте техния чат на живо или изпратете имейл и опишете проблема си. В случай, че откажат да комуникират, не се колебайте да се свържете с нас допълнително.
Репутацията на казиното не е много обещаваща, по-скоро спорна, както може да се види тук , а най-големият минус са нечестните правила.
Моля, прегледайте отново техните T&C и се опитайте да се съсредоточите върху това как е с приемането на играчи от Чешката република. Както вече споменах, според нашата информация това казино не приема играчи от Чехия, използвахте ли например VPN?
If I were you, I would try to inform the casino first and ask what could be the cause. Try their live chat or send an email and describe your problem. In case they refuse to communicate, do not hesitate to contact us further.
The reputation of the casino is not very promising, rather debatable, as can be seen here , and the biggest minus is the unfair rules.
Please go through their T&C again and try to focus on how it is with accepting players from the Czech Republic. As I already mentioned, according to our information, this casino does not accept players from the Czech Republic, did you use e.g. a VPN?
Být tebou , tak zkusím kasino nejprve informovat s dotazem, co může být příčinou. Zkus jejich live chat nebo zasláním emailu a popsat svůj problém. V případě, že by odmítali komunikovat, neváhej se na nás dále obrátit.
Reputace kasina není příliš slibná, spíše diskutabilní, jak je vidět zde a největší mínus má za neférová pravidla.
Projdi si prosím znova jejich T&C a zkus se zaměřit na to, jak je to s přijímáním hráčů z ČR. Jak jsem již uvedla, toto kasino dle našich informací nepřijímá hráče z ČR, nepoužil jsi např. VPN?
здравей
успя да се свърже с поддръжката? Ако има нещо ново, ще се радваме да чуем от вас.
Hi,
managed to get in touch with support? If there's anything new, we'd love to hear from you.
Ahoj,
podařilo se spojit se s podporou? Když bude cokoliv nového, rádi seo tom dozvíme.
Здравейте,
От дни имам проблеми с изплащането на моята печалба от Locowin.
Досега проверката на KYC за моя адрес е неуспешна. Вече изпратих фактури, лични данни и банково извлечение. Всеки път тази проверка отнема 48 часа и всеки път ми казват, че документите са невалидни. Наистина вече не знам.
Благодаря ви предварително за помощта.
Hello,
I've been having problems paying out my Locowin profit for days now.
So far, the KYC verification for my address has failed. I have already sent invoices, personal information and a bank statement. Each time this verification takes 48 hours and each time they tell me that the documents are invalid. I really don't know anymore.
Thank you in advance for your help.
Hallo,
Ich habe nun seit Tagen Probleme mein Locowin Gewinn auszuzahlen.
Es scheitert bisher an der KYC Verifizierung für meine Adresse. ich habe jetzt schon Rechnungen, Perso und Kontoauszug gesendet. Jedes mal dauert diese Überprüfung 48 Stunden und jedes mal sagen Sie mir das die Dokumente ungültig sind. Langsam weiß ich echt nicht mehr weiter.
Vielen dank im Voraus für die Hilfe.
Здравейте,
съжалявам да го чуя. Най-добре ще е да попитате казиното какво не е наред с документите. Няма смисъл да изпращате едно и също през цялото време.
Опита ли се да попиташ, моля? Ако е така, какво изглежда неправилно?
Hello,
sorry to hear that. It would be best to ask the casino what is wrong with the documents. There is no point in sending the same all along.
Did you try to ask, please? If so, what seems to be incorrect?
Мисля, че locowin е един от най-добрите сайтове на всички времена. Направен вчера с 10 евро 600, но всичко беше загубено отново
I think locowin is one of the best sites ever. Made yesterday with 10 euros 600 but everything was lost again
Ich finde locowin einer der besten Seiten überhaupt. Gestern mit 10 Euro 600 gemacht aber alles wieder verspielt
Видях много стари лоши коментари тук за Locowin. Не бях клиент преди 2 години, но тъй като съм клиент, много се наслаждавам на това казино. Нов е във Франция и е невероятно допълнение към всички останали. По отношение на проблема с тегленията, който някои споменават. Все още ли се сблъсквате с проблеми?
Saw many old bad comments here for Locowin. I was not a client 2 years ago but since I am customer I am enjoying a lot at this Casino. Its new in France and an amazing addition to all the others. Regarding the withdrawals poblem that some mention. Are you still facing any problems?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.