НачалоФорумКазинаLocowin Casino - обща дискусия

Locowin Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Togo1988
|
24 430 преглеждания 114 отговора |
|
1 2 3...6
szchristian
преди 3 години

Бъдете упорити и споделете напредъка си с нас, моля 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да отида

изпращахте имейли за MGA всеки ден или как наистина натиснахте?

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 години

добре знам

Автоматичен превод:
szchristian
преди 3 години

Всеки ден докладвах на чата на живо и ги дразнех къде са ми парите

Автоматичен превод:
преди 3 години

А за MGA току-що написахте имейл?

Говорихте за чат на живо на уебсайта locowin?


Автоматичен превод:
преди 3 години

Да и също така вчера заяви, че сте писали, за да получите парите днес и т.н., просто наистина досадно

Автоматичен превод:
преди 3 години

Имах и електронна поща.

Получавам 10 000 евро с биткойн!

Само шеги

Пиша за чат на живо всеки ден и пиша за MGA.

Надявам се да получа малко пари

Автоматичен превод:
преди 3 години

Големият ми проблем: Имам изплатени пари за повече от 1 седмица, но винаги пише: В ПРОГРАМАТА ?!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Така и при мен, като се позовавам на техните условия, те трябва да ви дадат причина след 5 дни, поради които не плащат, е така. Качихте ли всички документи? Не че твърдят, че чакат лична карта и подобни

Автоматичен превод:
преди 3 години

Качих всичко! И аз имах имейл всичко е наред!

Поради това не разбирам защо все още е в ход, вече 1 седмица там!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Сега говорим за 6000 евро !!!!

Автоматичен превод:
szchristian
преди 3 години

Както вече знаете, определено ще отнеме известно време. 🙁

Продължавайте да настоявате за чата им на живо.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Данке Радка

Използвам чат на живо като пътуващ, стига да получа това съобщение да изчакам и т.н., те казаха, че може да отнеме до пет работни дни, преди да приемат плащането! но съм до девет дни.

Автоматичен превод:
szchristian
преди 3 години

Добре дошъл, szchristian 🙂

За съжаление това е доста често срещан проблем, че играчът чака повече от 2 седмици за еднократно плащане. Как реагира казиното относно възможното участие на MGA, моля? Имаше ли някаква реакция?

Автоматичен превод:
преди 3 години

За казиното не казах, че ще се свържа с MGA! Ще изчакам до утре за това.

Ако до утре нищо не се случи, казвам за Казино, че ще се свържа с MGA!

утре е десетият ден, в който изтеглих парите си!

Какво мислиш?

Автоматичен превод:
преди 3 години

И също така интересно, тази игра, с която спечелих пари, оттогава не е била в това казино!

Възходът на Олимп и Луната на принцесата

Вече не мога да играя с тази игра!

Автоматичен превод:
szchristian
преди 3 години

Това звучи разумно. Нямам търпение да чуя новини от вас утре тогава.

Автоматичен превод:
szchristian
преди 3 години

Мога да потвърдя, че и двете игри вече не са налични ... (Проверено като нерегистриран играч)

Е, може и да не е свързано с вашия случай и печалби ... Трудно е да се направи някакъв извод тук.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Ти ме пощади!

Автоматичен превод:
преди 3 години

Получих имейл! Не ми е позволено да получавам изплащането си, защото един човек може да има само една сметка! Но имам само един акаунт!!!!

Автоматичен превод:
1 2 3...6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини