преди 3 години
Бъдете упорити и споделете напредъка си с нас, моля 🙂
Be persistend and share you progress with us, please 🙂
0
Бъдете упорити и споделете напредъка си с нас, моля 🙂
Be persistend and share you progress with us, please 🙂
Всеки ден докладвах на чата на живо и ги дразнех къде са ми парите
I reported to the live chat every day and annoyed them where my money is
Ich habe mich jeden Tag in den livechat gemeldet und die genervt wo mein Geld bleibt
Да и също така вчера заяви, че сте писали, за да получите парите днес и т.н., просто наистина досадно
Yes and also claimed yesterday that you wrote so that you get the money today, etc. just really annoying
Ja und auch behauptet gestern habt ihr geschrieben dadurch heute das Geld erhalte usw halt richtig nerven
Имах и електронна поща.
Получавам 10 000 евро с биткойн!
Само шеги
Пиша за чат на живо всеки ден и пиша за MGA.
Надявам се да получа малко пари
I also had e-mail.
I get 10,000 euros with Bitcoin!
Just jokes
I write for live chat every day and I write for MGA.
I hope I get some money
Ich habe auch E-mail gehabt.
Ich bekomme 10.000 euro mit Bitcoin!
Einfach witzt
Ich schreibe jeden tag für live chat und ich schreibe für MGA.
Ich hoffe geld bekomme ich
Големият ми проблем: Имам изплатени пари за повече от 1 седмица, но винаги пише: В ПРОГРАМАТА ?!
My big problem: I have had money paid out for more than 1 week but it always says: IN THE PROGRESS ?!
Meine grosse Problem:ich habe Geld auszahlen gelassen schon mehr als 1woche aber immer das steht :IM Gange?!
Така и при мен, като се позовавам на техните условия, те трябва да ви дадат причина след 5 дни, поради които не плащат, е така. Качихте ли всички документи? Не че твърдят, че чакат лична карта и подобни
So it was with me also referring to their terms and conditions that they have to give you a reason after 5 days why they do not pay out is so in it. Have you uploaded all the documents? Not that they claim they are waiting for ID and such
So war es bei mir auch verweise auf ihr agb das sie dir nach 5 Tagen einen Grund nennen müssen warum sie nicht auszahlen steht bei denen so drin. Hast du alle Dokumente hochgeladen? Nicht das die Behaupten sie warten auf Personalausweis und so
Качих всичко! И аз имах имейл всичко е наред!
Поради това не разбирам защо все още е в ход, вече 1 седмица там!
I uploaded everything! And I had e-mail everything is fine!
Because of that I don't understand why still in progress, already 1 week there!
Ich habe alles hochgeladet!Und ich habe E-mail gehabt alles ist Ordnung!
Daswegen verstehe ich nicht warum immer noch Im Gange ,schon 1Woche dort!
Както вече знаете, определено ще отнеме известно време. 🙁
Продължавайте да настоявате за чата им на живо.
As you already know, it will definitely take some time. 🙁
Keep pushing their live chat.
Данке Радка
Използвам чат на живо като пътуващ, стига да получа това съобщение да изчакам и т.н., те казаха, че може да отнеме до пет работни дни, преди да приемат плащането! но съм до девет дни.
Danke Radka
I use live chat as a commuter, as long as I get this message to wait etc. they said it could take up to five working days before they accept payment! but I'm up to nine days.
Добре дошъл, szchristian 🙂
За съжаление това е доста често срещан проблем, че играчът чака повече от 2 седмици за еднократно плащане. Как реагира казиното относно възможното участие на MGA, моля? Имаше ли някаква реакция?
You are welcome, szchristian 🙂
Unfortunately it's quite common issue, that player waits over 2 weeks for a single payment. How did the casino react about MGA possible involment, please? Was there any reaction?
За казиното не казах, че ще се свържа с MGA! Ще изчакам до утре за това.
Ако до утре нищо не се случи, казвам за Казино, че ще се свържа с MGA!
утре е десетият ден, в който изтеглих парите си!
Какво мислиш?
For the casino, I didn't say I'll contact the MGA! I'll wait until tomorrow for that.
If nothing happens by tomorrow then I say for Casino I will contact the MGA!
tomorrow is the tenth day where I have withdrawn my money!
What do you think?
Ich habe für casino nicht gesagt ich melde mich beim MGA!ich warte dafür bis morgen.
Wenn bis morgen nichts passiert dann ich sage für Casino ich melde mich beim MGA!
morgen ist die zehnte Tage wo ich habe mein Geld Auszahlung gelassen!
Was denkst du?
И също така интересно, тази игра, с която спечелих пари, оттогава не е била в това казино!
Възходът на Олимп и Луната на принцесата
Вече не мога да играя с тази игра!
And also interesting, this game, with which I won money, has not been in this casino since!
Rise of Olympus and Moon of Princess
I can no longer play with this game!
Und das auch Interessantes,diese Spiel,mit welchem ich habe Geld gewonnen habe gibt nicht mehr im diesem Casino seit!
Rise of Olympus und Moon of Princess
Ich kann nicht mehr mit diessem Spiel spielen!
Това звучи разумно. Нямам търпение да чуя новини от вас утре тогава.
That sounds reasonable. I'm eager to hear any news from you tomorrow then.
Мога да потвърдя, че и двете игри вече не са налични ... (Проверено като нерегистриран играч)
Е, може и да не е свързано с вашия случай и печалби ... Трудно е да се направи някакъв извод тук.
I can confirm, both of these games are no longer available... (Checked as unregistered player)
Well, it may or may be not related to your case and winnings... Hard to make any conclusion here.
Получих имейл! Не ми е позволено да получавам изплащането си, защото един човек може да има само една сметка! Но имам само един акаунт!!!!
I have received an e-mail! I am not allowed to have my payout because one person is only allowed to have one account! But I only have one account !!!!
Ich habe E-mail bekomme!Meine Auszahlung darf ich nicht haben, weil eine Person nur eine Konto darf!Aber ich habe nur eine Konto!!!!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.